[Előzetes] The Elder Scrolls V: Skyrim
Kapcsolódó játék: The Elder Scrolls V: Skyrim (x360)
Eddig 87 hozzászólás
drag
2011. January 09.
Sunday 13:45
A Game Informer legfrissebb számának címlapján a decemberben bejelentett The Elder Scrolls V: Skyrim díszeleg: mi összegyűjtöttünk számotokra minden lényeges információt a magazin előzeteséből.

Címéhez híven a Skyrim a The Elder Scrolls sorozat világának otthont adó kontinens egyik északi tartományában játszódik, kétszáz évvel az Oblivion történései után: a király halott, a helyi faj, a Nordok polgárháborút szítottak, Alduin, a sárkányistenség pedig arra készül, hogy leigázza a világot. Az ő megállítása a te feladatod lesz: az utolsó sárkányvadászként neked kell megmentened Tamrielt.



A negyedik rész kevés kritikát kapott, azok nagy része azonban a szintlépés mikéntjét célozta: a Bethesda hallgatott a kérelmekre, és az alapvetően gyengébb ellenfelek ezúttal már nem fognak velünk párhuzamosan erősödni, így a játékos sokkal jobban érezheti majd, hogy folyamatosan fejlődik. Ami bennünket illet: a Bethesda eltörli a kasztválasztást, az azonban megmarad, hogy azok a képességeink fognak jobban fejlődni, amelyeket többet használjuk.

A szintlépések automatikus életerő-növekedéssel járnak, emellett pedig plusz életerőt, magickát illetve staminát választhatunk még pluszban, és egy-egy kisebb képesség, perk is jár még bónuszba a szintek mellé. Ami a felső határt illeti: az 50-es level a maximum, de itt sem áll meg teljesen karakterünk fejlődése, csak éppen rendkívüli mód lelassul.

A fejleszthető képességek száma valamelyest csökken az Oblivionhoz képest (huszonegyről tizennyolcra), ami lehetővé teszi a Bethesda számára, hogy jobban kedvezzenek a különféle játékstílusok mindegyikének: azoknak is, akik valamire specializálódni szeretnének, és azoknak is, akik egy kicsit mindenben jók akarnak lenni.



Karakterünk milyensége a kalandjainkat is alaposan befolyásolja majd: a mellékküldetések dinamikusak, vagyis képességeinktől és múltbéli cselekedeteinktől függenek. Ha például varázslók vagyunk, akkor megeshet, hogy egy másik mágus megkeres bennünket, ami egy harcos esetében már nem történne meg, és a missziók helyszínét is úgy próbálja majd kiválasztani a játék, hogy rendre olyan dungeonökkel ismerkedhessünk meg, amelyekben még nem jártunk.

Skyrim térképén öt hatalmas város kap majd helyet, melyek között továbbra is lesz lehetőség teleportálásra a fast travel opciónak köszönhetően. Ezek a központi helyszínek sokkal nagyobbak, nyitottabbak és változatosabbak lesznek, mint korábban, és természetesen az újdonságoknak sem leszünk híján.
>>

Összesen: 87 [1-50]
1 | 2
[4] tdomit10
Jan 20., Thursday 16:42 #87
Ez csak Skyrim-ben fog játszódni? Mint a Morowind Morowindbe
Már vártam Mr Bond.
[34] nesman
Jan 17., Monday 21:54 #86
Válasz axl (#85) üzenetére
Én még egyikkel sem játszottam, vagyis a 2-be belenéztem.
Szeretem a sajtot.
[55] axl
Jan 17., Monday 19:26 #85
Válasz nesman (#84) üzenetére
Ez a Fable - The Lost Chapters, a 2-vel és a 3-mal nem játszottam.
I WλNT TO BELI3VE
[34] nesman
Jan 17., Monday 19:09 #84
Válasz axl (#83) üzenetére
Még előttem van a Fable. Köszi a tippet!
Szeretem a sajtot.
[55] axl
Jan 17., Monday 19:05 #83
Válasz nesman (#82) üzenetére
Én a Fable-ben csináltam meg azt, hogy mindenkinek vettem sört, jól leitattam őket meg a karaktert, aztán mindenkibe belekötöttem. Bár ott lehetett kocsmai játékokat játszani... meg csirkét rugdalni... bárddal dicsőítő éneket mondatni...
I WλNT TO BELI3VE
[34] nesman
Jan 17., Monday 18:51 #82
Válasz axl (#81) üzenetére
Gondoltam rá már én is.
Ezt a szitut képzeltem el: sakkozás közben hanyagul odavetem az ellenfelemnek hogy, nézd milyen jó segge van annak az elf csajszinak. Aztán amikor félrenéz, megpróbálom lelopni a tábláról az egyik bábut. Az elf csajszi viszont csak velem kacérkodott, ezért az ellenfelem hamarabb néz vissza a táblára........
Szeretem a sajtot.
[55] axl
Jan 17., Monday 18:32 #81
Válasz nesman (#79) üzenetére
Kocsmai verekedést lehet csinálni...
I WλNT TO BELI3VE
Jan 17., Monday 11:15 #80
Én már várom !!!!
[34] nesman
Jan 14., Friday 9:25 #79
Válasz theSickness (#68) üzenetére
"Vagy ott van, amit megint nem értek: ha vannak kocsmák, miért nem lehet kártyázni, sakkozni, vagy bármi más kocsmához kapcsolható, fantasy világba is passzoló minijátékot nyomni? Miért nem lehet horgászni? Miért nincsen lóverseny? "

Mennyire kézenfekvő! Malmozni......húúúú sakk. Beülni egy faján kivitelezett fantasy kocsmába a haverral, és nyomni egy römit. Ez nekem való lenne!
Szeretem a sajtot.
[34] nesman
Jan 14., Friday 9:23 #78
Válasz LokkoLori (#67) üzenetére
Én becsuktam az összeset, de halálra untam magam. főleg mert mindig ugyanott voltak a "tojások" és soha semmi érdekes nem volt bennük.
Szeretem a sajtot.
Jan 13., Thursday 10:16 #77
Válasz dpb (#76) üzenetére
Ez is egyfajta hozzáállás...
[17] dpb
Jan 12., Wednesday 22:41 #76
Válasz theSickness (#68) üzenetére
ez van, ezt kell szeretni..
"Master. We're in a tight spot! A real tight spot. Like, I haven't seen you for ages. It is I, Vincel Dill Boris VII Iwazaruscof, at your service."
[6] istu
Jan 12., Wednesday 16:02 #75
Válasz Danee (#71) üzenetére
wao! erről nem is hallottam! ez mi is valójában? lelkes amatőrök munkája?
ॐ 604 ॐ ╰დ╮ૐ╭დ╯ PSN ID: ISTU_HUN
[55] axl
Jan 12., Wednesday 1:38 #74
Válasz Andrew Ashford (#73) üzenetére
Azért ugye el is olvastad, ami oda van írva? Senki nem mondta, hogy ilyen lesz a Skyrim, ez egy Oblivion mod. Nyilván ezért olyan teljesen, mint az Oblivion, mivel azon alapul.
I WλNT TO BELI3VE
Jan 11., Tuesday 23:35 #73
Válasz Danee (#71) üzenetére
Ha ilyen lesz, nem probálom ki mert nagyon 4-es koppintás semmi újjítás csak szebb graf.
Meg van minden fegyvered, amire szükséged van. Most pedig harcolj!
Jan 11., Tuesday 23:29 #72
Válasz theSickness (#68) üzenetére
Ezt ennél jobban nem i lehetett volna megfogalmazni... Egyetértek!
Meg van minden fegyvered, amire szükséged van. Most pedig harcolj!
[367] Danee
Jan 11., Tuesday 21:47 #71
Válasz istu (#70) üzenetére
Ez egy Oblivion mod, parancsolj: KATT!
[6] istu
Jan 11., Tuesday 20:46 #70
kíváncsi lennék ennek a videonak az eredetére! KATT!
ॐ 604 ॐ ╰დ╮ૐ╭დ╯ PSN ID: ISTU_HUN
[19] Yeaf Kitri
Jan 11., Tuesday 15:45 #69
Válasz LokkoLori (#67) üzenetére
Én is pont ott untam meg a fősztorit. Nem voltak nagyon változatosak a kapuk.
Welcome to Dota. It’s like chess, for idiots.
Jan 11., Tuesday 14:25 #68
Ó, dehogynem lenne mit javítani az egész alapkoncepcióval kapcsolatban!

Kezdjük a külsővel. Oké, új engine, de valahogy az animációk újragondolása nem nagyon lett megemlítve, pedig ez volt a Morrowind / Oblivion / Fallout 3 / New Vegas egyik leggagyibb része. Az egy dolog, hogy az ellenfelek és NPC-k mozgása is gáz, és hogy látványosan nem érintkeznek a környezettel, de a saját karakterünk - ha lehet - még bénábban mozgott és mozgás közben olyan hatást keltett, mintha folyamatosan taknyon csúszkálnánk és ugyanúgy nem érintjük a földet.

A tartalmi rész megint sarkalatos lenne.
Örvendetes, hogy lesz ez a sütés meg bányászás, csak félek, hogy ezek is kimerülnek egy két kattintásos műveletben. A fentebb említett négy játékban szerintem nagyon buta dolog volt, hogy lehet találni temérdek cuccot, amelyek nem csak értéktelenek, de értelmetlenek is egyben. Lehetett volna hasznuk is.
Vagy ott van, amit megint nem értek: ha vannak kocsmák, miért nem lehet kártyázni, sakkozni, vagy bármi más kocsmához kapcsolható, fantasy világba is passzoló minijátékot nyomni? Miért nem lehet horgászni? Miért nincsen lóverseny?
Miért nem voltak olyan mellékes foglalatosságok, amelyekkel sokat el lehetett volna pepecselni?
(a New Vegas szerencsejátékai nem jó ellenpéldák, a Caravan meg szimplán nem elég ütős)

Amelyek még szintén bénán volt megcsinálva, azok a helyszínek, illetve azok nem túl nagy változatossága. Oké, rengeteg a helyszín és iszonyatos munka lenne mindegyiket egyedivé tenni, de azt már nem veszi be a gyomrom, hogy a barlangok olyanok, mintha random generátorral lettek volna összedobva, egyes épületbelsők pedig egy-az-egyben (!) meggyeznek sok más épület belső felépítésével. A textúrák meg úgy általánosságban megegyeznek mindenhol.
A szomorú az egészben, hogy mindez még a New Vegas-ra is áll.
Elhiszem, hogy nagy munka és a játékosok jelentős része nem járja be az egész világot, de ez attól még igénytelenség.
[33] LokkoLori
Jan 11., Tuesday 13:53 #67
Válasz Yeaf Kitri (#66) üzenetére
szerintem a fősztori elsőre is nagyon ergya volt ... becsukogatni 10 kaput ... nagyon ergya ...
első konzolom a Wii ...
[19] Yeaf Kitri
Jan 10., Monday 22:27 #66
Az egyik nagy hibám az Oblivionnal az volt, hogy amikor először játszottam nagyon visszaéltem a fast travellel. Később rájöttem, hogy mennyire "rossz ötlet", hogy van, mert csomó szép tájtól, kalandtól foszt meg pont. Miután elveszett a mentésem kezdtem egy újat, ahol nem használtam semmilyen hasonló rövidítést. Teljesen átértékelődött bennem a játék, és azóta még jobban tetszik, csak sajnos sokadszorra játszani a fősztorit már nem annyira izgalmas, és sajnos ez a mentésem is odalett már azóta, egy automatikus mentés hiba miatt.
Welcome to Dota. It’s like chess, for idiots.
[3] Maccs
Jan 10., Monday 22:18 #65
Egy Magyar feliratot raknának bele az ütős lenne!Várós részemről is!
Az élet rövid, de a játék örök !G.T: Hun Maccs
[1] DaneszHUN
Jan 10., Monday 21:47 #64
Én nem játszottam az elődeivel de ezt valahogy nagyon nagyon várom:
[5] nyúl007
Jan 10., Monday 21:37 #63
Biztos jó lesz, még soha nem játszottam régebbi részével, de lehet pótolni kéne.
Nehéz az élet, főleg ha azzá teszed...
[367] Danee
Jan 10., Monday 21:23 #62
Behind the scenes video KATT!
[30] sting
Jan 10., Monday 21:16 #61
Válasz rehynn4 (#6) üzenetére
Ő???, boltokat tartanak el, Zaz-al és Oliverio-val egyetemben.....
[40] Rewmac
Jan 10., Monday 15:48 #60
Válasz Danee (#57) üzenetére
Nem feltétlen és konkrétan az Oblivionra vonatkozott hanem az RPGkre úgy általánosságban melyek jönnek ki mostanában konzolokra.
Youtube: TheIconizer Twitter: @RewmacIcon
Jan 10., Monday 15:41 #59
ISTEN!
Vitások vegyetek fel friendsbe! PSN: Wishmylove
[3] ENKI-HUN
Jan 10., Monday 15:10 #58
Válasz Rewmac (#55) üzenetére
Ebben igazat adok neked, amennyiben tényleg az utolsó feladatot is szeretnéd megoldani, azonban az első kifogásaid, még nem csak a küldetések felvételére vonatkoztak.
Az általam bedobott "gondolkodni kell" közhely megmutatom mire vonatkozott:
"A questeket úgy próbálják megtekerni, hogy jöjjél rá te ..., hogy mi a quest és csak utána jöjj rá, hogyan kell megoldani."
Ebből következik, hogy akkor jössz rá ha gondolkodsz rajta.
[367] Danee
Jan 10., Monday 13:10 #57
Válasz Rewmac (#55) üzenetére
Nem értem mi a bajod. A fő story + guild questeknél egyértelműen elmondják neked, hogy hova kell menned, mit kell csinálnod. (úgyhogy ilyen téren itt gondolkodni nem igazán kell, ezek a feladatok meg kiteszik a játék 80%-t kb...) Általában meg amíg ezeket csinálod, addig találkozol egy rakat emberrel, akik adnak neked random feladatokat. (ez még 10%) A maradék tízet meg tényleg barangolással tudod megtalálni, de ha nem szeretsz felfedezni, akkor nem értem, hogy egyáltalán miért játszol ilyen játékokkal...
[28] aya
Jan 10., Monday 13:01 #56
Oblivion-ban lv57 -ig vittem a harcosomat, itt marad az lv50
PS4, XONE Switch , mega pc :)
[40] Rewmac
Jan 10., Monday 12:36 #55
Válasz ENKI-HUN (#54) üzenetére
Hát ahhoz nem kell gondolkodás. Mármint nem intelligenciára mérik. Ha semmilyen segítséget nem ad a játék, hogy hol jutok hozzá új küldetéshez akkor szüljem ki magamból? Not likely. Szeretem mikor emberek ezzel a gondolkodás dologgal jönnek a videójátékok kapcsán, erre azt tudom mondani, hogy gondolkodom eleget a munkában, de valahol persze jogos amit mondasz. Nem azt várom el, hogy villogó nyíl legyen mindenütt, de jelölje már ki, hogy hol tudok felvenni egy újabb questet mert a céltalan bojongás tök jó meg minden pár órán át, de valahogy 100 órát így nehéz eltölteni. Vannak játékok ahol kifejezetten jó dolog a céltalan mászkálás mert felfedezére mérik a dolgokat, de azért kell valami körítés ahhoz, hogy élvezhető legyen. Legjobb példa rá a Diablo 2 vagy a Sacred 2, mind ak ettő segítette a játékost és mégis szíves ment el az ember mászkálni plusz voltak rejtett questek ezeket megtalálni kész öröm volt, de ha minden questért szenvedni már csak a felvételhez is az megöli az egészet és unalmas "Hol a küldetés?"-be csap át a játék.
Youtube: TheIconizer Twitter: @RewmacIcon
[3] ENKI-HUN
Jan 10., Monday 11:27 #54
Válasz Rewmac (#14) üzenetére
"A questeket úgy próbálják megtekerni, hogy jöjjél rá te kitől kell felvenni meg arra is, hogy mi a quest és csak utána jöjj rá, hogyan kell megoldani. Így valóban el lehet pöcsölni bármivel 100 órát."
Szerintem ez nem volt gáz, sőt ez tetszett benne. Ne legyen már baj, ha egy kicsit gondolkodni kell, és nincs minden villogó nyillal jelőlve, hogy mit, hogyan, kellene tenni.
Lehet akkor valóban csak 20órát játszanál, de akkor mire emlékeznél a küldetésből?
[5] Picigabor
Jan 10., Monday 10:54 #53
Mindenki tudja hogy egy valamit kene upgradelni a bethesdanak.... ami a jatek kb 80 % felemeszti az pedig aaaaaa HARCRENDSZER!! Nem hiszem el hogy nem kepesek egy normalis, epkezlab, izgalmas harcokat belerakni a jatekukba! Minden leny ugyanugy radfut ezerrel es egyetlen egy animacioval gangbanggelnek na meg a sajat karakterunk iranyitasa se valami izgalmas.....Hajj....... Blade of darknest akarok elderscrolls vilagaban!!!
[11] Brandon
Jan 10., Monday 10:42 #52
nagyon jónak tűnik. az előző két részt is imádtam. november 11 pont a 20. születésnapom. mi ez, ha nem égi jel, hogy "ezt vedd meg fiam!"?
elég ütősen néz ki a képeken. éljen a heavy páncélos, lopakodós mage!!!
XBOXLive: CollialterHUN PSN (UK): Collialter PSN (HUN): CollialterHUN Wii friend code: 0648-3968-1158 Steam: jaguar19
[5] geri1
Jan 10., Monday 10:13 #51
tuti vétel
Destiny: HUNGARY klán PSN id: geri1
[5] Mucok
Jan 10., Monday 10:07 #50
Jól hangzik, nálam is tuti befutó!
"Ideje elővenni a nagypapát!"
Jan 10., Monday 8:57 #49
Év játéka esélyes így látatlanba is!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
[18] Balee
Jan 10., Monday 8:23 #48
Huh ez nagyon jól hangzik, Oblivion is nagy kedvencem volt, ha csak olyan szinten lesz ütős. már megéri rá várni.
i9 9900K, 48 GB DDR4 RAM, MSI RTX2080 TI 11GB GDDR6 GAMING X TRIO | PS4 Pro | Nintendo Switch |
[46] Zandal
Jan 10., Monday 8:08 #47
Válasz Leslie (#44) üzenetére

PSN ID: HU_Zandal
[17] dpb
Jan 10., Monday 2:36 #46
az egyik legjobb játék lesz 2011ben!!
"Master. We're in a tight spot! A real tight spot. Like, I haven't seen you for ages. It is I, Vincel Dill Boris VII Iwazaruscof, at your service."
[34] Laza
Jan 09., Sunday 23:13 #45
Válasz axl (#36) üzenetére
A fejlesztők dolga lett volna beskálázni a dungeonok és sztori szálakhoz tartozó helyszínek nehézségi szintjét. Meg lehetett volna csinálni, persze jó sok munkával
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[23] Leslie
Jan 09., Sunday 21:31 #44
Válasz Zandal (#35) üzenetére
Igen a futást azt én is megnézném!
A folyamatos önkritika nyomorba dönt! Ne hagyd hogy mások döntsék el helyetted van-e helyed ezen a világon!
Jan 09., Sunday 21:17 #43
Ez brutál lesz
[11] Kalamoj
Jan 09., Sunday 21:12 #42
Remélem a szuperinteraktív, mámindenlehetsz világ mellé kivételesen valami értelmes sztori is társul majd. Bár Bethesda játék lévén úgyis maximum GOTYt veszek belőle.
Vegyél Gömböcöt! www.gomboc.eu PSN ID: Kalamoj
[4] LaserBack
Jan 09., Sunday 19:44 #41
Válasz axl (#37) üzenetére
Ilyenek lehetnének benne
"Lehet a végén tényleg a fejemre szakad az ég, De nekem a kezdet csupán, ami Neked már a vég!"
[41] Kuresz
Jan 09., Sunday 19:25 #40
Nem igazán szoktam játékot venni, de ezt biztos meg fogom!
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[46] csavar
Jan 09., Sunday 19:22 #39
Válasz dreampage (#34) üzenetére
Remélem nem így lesz, mert nekem nem tetszik Hátha más is be fog jelenteni valami ígéretes rpg-t
Ne hazudj, mert összezavarod a csillagokat és kiszámíthatatlan lesz a jövőd! PSN ID: vjcsavar
Jan 09., Sunday 19:05 #38
Sosem értettem, miért csak 50-ig lehet fejlődni ha már kétjegyű. Azt csinálnám hogy minden szint a következőhőz képest arányosan nőne az XP szint ami kell.

Ennek ellenére kíváncsi leszek rá.
Meg van minden fegyvered, amire szükséged van. Most pedig harcolj!
Összesen: 87 [1-50]
1 | 2
The Elder Scrolls V: Skyrim adatlap
Még nincs besorolva Még nincs besorolva
Kiadó: Bethesda Softworks
Fejlesztő: Bethesda Softworks
Megjelenés: 2011. Nov 11.
Kategória: Szerepjáték
Online játékmód: Nincs

Még nem értékeltük ezt a játékot
Olvasói értékelés: 18 (62 szavazat)
Ugyanez a játék más platformokon:
pc | gc | xbox | ps2 | ps3 | x360 | wii | nds | psp | xbox1 | ps4 | wiiu | n3ds | psv | mob

87 | [Előzetes] The Elder Scrolls V: Skyrim

A Game Informer legfrissebb számának címlapján a decemberben bejelentett The Elder Scrolls V: Skyrim díszeleg: mi összegyűjtöttünk számotokra minden lényeges információt a magazin előzeteséből. Sárkányvadászat kétszáz évvel az Oblivion után.

57 | Skyrim + Kinect

28 | Skyrim: jövő héten jön a patch

A The Elder Scrolls V: Skyrim megjelenését követően több kisebb-nagyobb problémára is felhívták a játékosok a Bethesda figyelmét - hamarosan érkezik a javítás.

64 | Skyrim: 3.5 milliós premier

43 | Így kezdődik: Skyrim

Tizenegy, tizenegy, tizenegy: jó ideje tudjuk már, hogy ez a The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC) megjelenését jelenti. Masszív, ötven perces betekintés következik a játék elejébe.

43 | Üdvözlünk a Skyrim világában!

Pazar videóval indítjuk a szerdai napot: egészen fantasztikus hangulatú videóval jelentkezik a pénteken megjelenő The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC). Mély szippantás a világ atmoszférájába.

17 | Skyrim: epikus dallamok

Többek között a The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC) pazar főtémájának készültébe is betekintést nyerhetünk a jövő héten érkező játék legújabb fejlesztői naplójában.

17 | Skyrim: a városok

A legújabb The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC) trailer a városokat mutatja be számunkra. A Bethesda szerepjátékának megjelenése már nincs messze: november tizenegyedikén érkezik.

32 | Skyrim: élőszereplős trailer

Ma már volt egy élőszereplős trailerünk - nem kellett sokat várni a másodikra sem. A The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC) új kedvcsinálója egészen fantasztikusra sikeredett.

14 | Skyrim: vigyázat, sárkány!

Egy híján egy tucat új képet tudunk mutatni az őszi játékdömping legforgalmasabb időszakában megjelenő The Elder Scrolls V: Skyrim-ről, mágiával, hatalmas szoborral és sárkánnyal.

24 | Skyrim: nem lesz fegyverjavítás

A The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC) több ponton is változtat az elődhöz, az Oblivionhoz képest: nemrég egy újabb ilyen dologról hullott le a lepel.

27 | [CC] TES V: Skyrim gameplay montázs

Két perces The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC) gameplay montázs érkezett a Comic-Con alkalmából: az összeállításban több olyan jelenet is van, amit korábban már láthattunk.

32 | [E3] Skyrim gameplay prezentáció

Óriásölés és sárkányvadászat.

30 | [E3] The Elder Scrolls V: Skyrim képek

Mammutok és egy sebhelyes arc.

82 | Elder Scrolls V: Skyrim - az első trailer

A Bethesda már ígérte, és meg is érkezett rendben: itt az Elder Scrolls V: Skyrim első, gameplay jeleneteket is tartalmazó trailere. Kötelező látnivaló, ha kicsit is kedveled a szerepjátékokat.

35 | Skyrim: az első kép

Befutott az első jó minőségű, direct feed The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC) kép, így végre tisztább képet kaphatunk az ötödik rész külsejéről.

23 | Skyrim: a kulisszák mögött

Pár napja összeszedtünk számotokra minden fontos tudnivalót a The Elder Scrolls V: Skyrim kapcsán, most pedig bepillanthattok egy kicsit a kulisszák mögé: így készül a játék a Bethesdánál.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába
Friss hírek

122 | [Nyerd meg!] A Cyberpunk 2077 Világa

Könyvajánlóval megtoldott nyereményjátékkal jelentkezünk, ezúttal a 2020-as év egyik legnagyobb sikervárományos játékával kapcsolatban. A Cyberpunk 2077 Világa az artbookok és háttérinfót tartalmazó videojátékos lexikonok sorát gyarapítja, és nekünk is van hozzá némi közünk.

xbox1,ps4 75 | [Nyerd meg!] Ride 4 (PS4, XO)

Beröffentjük a motorokat, kigurulunk az aszfaltra, és negyedszer is körbehajtjuk a pályán a kétkerekűt. A RIDE 4 megjelent, ennek örömére pedig két példányt, egy XO és egy PS4 lemezes verziót sorsolunk ki közöttetek! Gyertek és kommenteljetek a nyereményekért!

14 | Gamer365 podcast 2020 szeptember - jövőbe tekintve

Podcast a felhőből, ismét online nyomultunk podcastországban - sajnos a koronás még mindig felülírja élő találkozós terveinket. De ez maximum csak a hangminőségben mutatkozik meg, ismét izgalmas témákat hozunk, a nextgennel a főszerepben.

12 | Avengers: veszteséges hősök

Még a fejlesztési költségeket sem hozta vissza a játék.

1 | Monster Hunter World: a film a játékban

Az Iceborne új eventje az adaptációt népszerűsíti.

ps4 10 | PlayStation Plus: decemberi hármas

Némi rakéta. Még több rakéta. Na meg szerintem vannak rakéták is.

29 | A Golden Joystick Awards győztesei

Idén 38. alkalommal rendezték meg a brit díjátadót.

pc,xbox1,ps4 6 | Red Dead Online: külön utakon!

Önmagában is megvásárolható hamarosan az online vadnyugat.