Marvel’s Avengers: csúszások
Eddig 9 hozzászólás
sQr
2020. October 17.
Saturday 20:20


“Kitörő örömmel fogadtuk, hogy ennyien élvezitek a Marvel’s Avengers-t. Néztük ahogy megszeretitek Kamala Khan karakterét a Reassembe kampányban, személyre szabjátok az ikonikus szuperhősöket a kedvetek szerint és újabb és újabb stratégiákat felfedeztek fel a barátaitokkal a War Zone kooperatív módjában.”

Kezdi Scot Amos, a Crystal Dynamics stúdiójának feje a rajongókhoz írt nyílt levelét. Az igazság azonban az, hogy a játék hiába nyitott a toplisták élén a múlt hónapban, alig néhány hét alatt az aktív játékosok száma már ijesztő mélységekbe jutott. A rajongói visszajelzéseket úgy látszik komolyan veszi a csapat és a következő hónapokban igyekszik ezek szerint alakítani a Bosszúállók világát. Érkezik a “ping” rendszer a könnyebb kommunikáció érdekében, lehetőség lesz a kampány végigjátszására New Game+ módban, valamint átláthatóbbá teszik a küldetések jutalmazási rendszerét is. Mindez pedig csupán egy rendkívül hosszú lista első néhány eleme.

Ezzel együtt azonban a stúdió arra is kitért, hogy a következő generációs változatok nem érkeznek meg a konzolok startjára - csak valamikor 2021-ben számíthatunk rájuk. Hasonlóan az ebben a hónapban esedékes új karakter (Kate Bishop) bemutatása is határozatlan ideig csúszni fog, hogy teljes egészében a már meglévő tartalmak finomhangolására tudjanak összpontosítani.

A stúdió hálás a kitartó rajongóknak és mindenkinek aki építő kritikával segíti a projekt alakulását. Így azok a játékosok, akik október 22 és november 5 között visszatérnek a hősök közé, a következő csomaggal gazdagodnak:

+ Kreditek: 1500
+ Egységek: 7000
+ Fejlesztési modulok: 250
+ DNA kulcsok: 20
+ Egy Sarah Garza inspirálta névtábla

A Marvel’s Avengers már elérhető PlayStation 4, Xbox One és PC platformokon. A fentiek alapján a következő generációs változatokra 2021-ig viszont várnunk kell.

[55] axl
Oct 19., Monday 8:15 #9
Válasz axl (#8) üzenetére
Persze akadnak azért kivételek: a Dota 2-nél össze sem merem számolni, hogy az évek során mennyit költöttem különböző Compendium-okra és Battle Pass-okra, ill. a TF2 is elvett jópár órát az életemből (de itt legalább pozitív tartományban áll a mérleg).
I WλNT TO BELI3VE
[55] axl
Oct 19., Monday 8:09 #8
Dicséretes hozzáállás. Mondjuk én továbbra is azt érzem, hogy a szolgáltatás-alapú modell elsősorban nem a játékosoknak jó, hanem a fejlesztőnek / kiadónak, amiért ugyanazzal a játékkal fejheti évekig a közönségét. Az már csak egy személyes sirámom, hogy engem kimondottan zavar, ha valami ennyire "pillanatnyi": a sok esemény és a folyamatos átalakulás miatt hiába veszed elő évek múlva, nem ugyanazt az élményt kapod (már ha egyáltalán játssza még akkor bárki), illetve sokszor az ember szinte csak azért pörgeti, nehogy lemaradjon valamiről. Ez nem játék, hanem taposómalom. Inkább veszek több játékot (amit esetleg később meg is tudok mutatni a gyerekemnek), minthogy több játék árát költsem el egyre.
I WλNT TO BELI3VE
[41] Kuresz
Oct 18., Sunday 23:50 #7
KATT!

Kozben megtalaltam. PC volt az a platform

At this current population level, wait times for missions have been reported to be upwards of a half an hour if players want to go in with a full team.

Jol hangzik!
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[41] Kuresz
Oct 18., Sunday 23:47 #6
Válasz CeXzer (#3) üzenetére
Valahol olvastam par napja, hogy az egyik platformon az elejen 28ezren toltak, majd ra 2 hetre mar csak 2ezren.
Nem ertem, hogy nem fogjak fel, hogy egy ilyen jatekba tartalom kell mar megjeleneskor es nem eleg, hogy mar megjelenrs elott bejelentenek 3 dlc-t.
De hat csinaljak csak, meg 1-2 ilyen bukas, aztan valaki neadjisten kidob egy olyan shared world-ot is, amiben van tartalom.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
Oct 18., Sunday 13:45 #5
Ha azt a rengeteg bugot ami a játékban van kijavítják, illetve a kaotikus harcokat is valahogy finomhangolják akkor már az is sokat dobna az élményen. Rengetegszer előfordul még mindig, hogy beszorulok valamibe, Kamalával átütöm a fal textúrán az enemyket és valahogy nem érződik fluidnak az egész. Pl.: a batman játékok és az új pókember játékok harcrendszere nagyon fluidnak érződik, itt viszont a furcsa animációk és az enemyk összevissza mozgása, beszorulása zavaró nagyon. Remélem ezeket is kijavítják, mert nálam jelenleg ez árnyalja a legjobban az összképet. Aztán utána minden más....
"Ajándék csónak, ne nézd a lapát" [PSN ID: Vordengo]
[48] soliduss
Oct 18., Sunday 11:31 #4
Válasz CeXzer (#3) üzenetére
Hát nagyon úgy tűnik.

Múltkor volt egy cikk ,hogy a lead designer szerint a " játékosok vissza fognak térni az első ingyenes Dlc-vel". Szóval most elég nagy pangás lehet...
[24] CeXzer
Oct 18., Sunday 10:04 #3
Ez az aki visszatér, annak adunk valamit, az gondolom azt jelenti, hogy a játékosok nagyrésze lelépett, igaz?
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[48] soliduss
Oct 18., Sunday 9:31 #2
hát ez nagyon nagyon nem j hír. Kezd összeomlani így a roadmap.... és ne legyen igazam de ez maga alá fogja teperni az egész gamet .

Jó kis 7-8 pontos game.... de ezt a szolgáltatás alapú játék egy hack and slash-ban.... hát....
[16] eandre
Oct 17., Saturday 23:47 #1
Most alakul a projekt...