PS5: a Sony duplázta a nyitómennyiséget
Eddig 72 hozzászólás
sQr
2020. July 16.
Thursday 08:30


A Sony Interactive Entertainment az előzetes tervektől eltérően duplájára növelte a következő generációs konzoljának idei évre szánt egységszámát - értesült a Nikkei és a Bloomberg. A piacot és az üzleti változásokat követő lap még áprilisban számolt be arról, hogy a platformtulajdonos a COVID-19 okozta válsághelyzet miatt a szokásostól kevesebb, mindössze 5-6 millió géppel tervez az üzleti év végéig - ez 2021 márciusát jelenti.

Az érdeklődés a PlayStation 5 iránt viszont minden jel szerint az előzetes várakozásokat is felülmúlta, így a Sony drasztikus változtatásokat eszközölt korábbi terveiben. Az idén júniusban beindult gyártósorokról szeptemberig 5 millió gépet kívánnak legördíteni, amit egy hasonló mennyiséggel egészítenének ki 2020 végéig. Ennek megfelelően emelték a DualSense kontroller 10 milliósra tervezett tömeggyártását is, hogy arányosan lépést tartsanak a konzolok darabszámával.

Hozzá kell azonban tenni, hogy a világszintű járvány miatt az áruszállítás a továbbiakban is problémákat okozhat az év végére tervezett PlayStation 5 debütálásának. Csak remélhetjük, hogy a következő generációs konzolokból minden országba eljut a kívánt mennyiség.

Te tervezel idén váltani? Előrendelted már az általad preferált platformot, vagy még kivárnál?

Összesen: 72 [1-50]
1 | 2
[26] Tom
Jul 19., Sunday 14:53 #72
Válasz Ákos23 (#68) üzenetére
Ebben a generációban is nagyon kevesen éltek ezzel a lehetőséggel. És még kevesebben csinálták meg jól. Persze örülnék, ha változás lenne e téren. Nekem elég lenne, de kétlem hogy komoly erőforrást tennének ebbe.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[51] Dude
Jul 19., Sunday 10:15 #71
Válasz Necroman Mk2 (#70) üzenetére
Szerintem inkább a partnerektől kapott előrendelési számok alapján ilyen optimisták.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
Jul 17., Friday 23:19 #70
A PS4 kezdeti sikere okán megértem, ha most is optimisták. Bár tegyük hozzá, hogy a fő konkurens MS megítélése nem olyan rossz, mint 7 éve.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[3] hun_logi
Jul 17., Friday 18:22 #69
Válasz soliduss (#65) üzenetére
Gép, kontroller, játék dobozok kinézete - illetve az eddig bejelentett játékok még ezeket is alulmúlja (szerintem). De Ps3 is így indult, úgyhogy majd észhez kapnak.
[11] Ákos23
Jul 17., Friday 16:29 #68
Válasz Tom (#66) üzenetére
Mondjuk ahogy most is sok játéknál van később is lehet, h te döntöd el mit akarsz, pletykák szerint a Sony erre rá is fog menni. Mondjuk 1080/60-120 fps vagy 4k/30, szerintem már ez elég lenne.
[10] priest
Jul 17., Friday 12:40 #67
Csak nehogy a minőség rovására menjen. Nem hiányzik egy Sony féle RROD. A kérdésre válaszolva idén még semmi olyan PS5 ex. játék nem jelenik meg, ami azonnali vásárlásra ösztökélne. A mutli platform / Xbox címek meg jönnek PC-re is (a Game Pass miatt meg meg is lesz a összes, kb nulla költséggel), úgyhogy semmi nem szól az XSX mellett sem egyenlőre.
Forklifts never die. They're just missing in action.
[26] Tom
Jul 17., Friday 11:10 #66
Válasz Jogamer (#39) üzenetére
Nem lesz sosem sztenderd a 60 fps semelyik fix hardveren, magától a hardvertől teljesen függetlenül. Van pár játék típus, ahol ma már a közönség nagy része megköveteli a 60 fps-t, mint a kompetitív shooterek, vagy a verekedős játékok, vagy a kötött pályás autóverseny játékok. De minden másnál fix hardveren sokkal szebb látványt ki tudnak hozni 30-al, és mivel a többség a szebb grafikát látja, a jobb frémet meg nem így sajnos soha nem lesz sztenderd mindennél a 60 fps. Ha valaki sztenderd 60fpst szeretne, akkor csak a pc jöhet szóba, mert ott bruteforceolod még több zsével még erősebb hardverrel mikor elfogy. Fix hardveren ez nem fog menni, amíg a közönség többségének igényei sajnos másfelé tendálnak.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
[48] soliduss
Jul 17., Friday 10:23 #65
Válasz hun_logi (#59) üzenetére
nyilván.... de fejtsd már ki ,hogy ezt ,hogy raktad össze?
Jul 17., Friday 10:16 #64
Válasz Kuresz (#41) üzenetére
A név miatt már eleve garantált a siker.
És ha az exkluzív kínálat nem is lesz a premierkor combos, aki PS-párti és csúcs minőségben akar Cyberpunkozni meg mittudomén mit nyomni, az úgyis megveszi.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[4] Rezuhu
Jul 17., Friday 9:33 #63
Válasz kiső (#62) üzenetére
Én örülnék, ha a következő generációban az összes gyártó gépét meg "kellene" vennem, mert bizonyítanának a játékaikkal!
Ebben a generációban ez nagyon nem jött össze.
[36] kiső
Jul 17., Friday 9:28 #62
Válasz Rezuhu (#61) üzenetére
Ez igaz. Az itt fórumozók többsége, már régen eldöntötte melyik gépet veszi, ártól, játékoktól, teljesítménytől, külalaktól függetlenül. Akárcsak én.
Mondjuk nálam egyesélyes sajnos ez a dolog, úgyhogy sok választásom nem igazán van.
[4] Rezuhu
Jul 17., Friday 9:04 #61
Elég furának tartom, hogy a többség még mindig a konzolok teljesítménye (vagy éppen külalakja) alapján dönt vásárláskor.Én mindig a játékok választéka alapján vásárolok.
Ha van rá megfelelő mennyiségű olyan cím, ami érdekel, és csak azon a gépen jelenik meg, akkor megveszem. A fanboykodás, pixelek/poligonok/fps-ek számolgatása teljesen hidegen hagy.
Ha az ár lesz a döntő tényező egyeseknél, azon rendesen vihogni fogok.
30-50k különbség elenyésző egy generációban a játékokra kifizetett pénzhez képest.
A játékok a lényegesek, a többi smafu.
Jul 17., Friday 7:50 #60
na már csak normális játékokat kéne hozzá bejelenteni
"A női megérzés a logika teljes hiányának politikailag korrekt kifejezése" Steam_ID: T1B1/Origin: GeneraL_HUN/ Uplay: sztibi87/ Xbox Live: GeneraL XTX
[3] hun_logi
Jul 16., Thursday 23:03 #59
Hát a Sony mindent meg tesz hogy végre egy írtózatosat zakózzon... Ezidáig az új xbox sokkal de sokkal jobban bejövős.
[27] arpi0912
Jul 16., Thursday 19:47 #58
Válasz TUKOSZ (#55) üzenetére
Tudok is sok mindent róluk. De ennek nem sok köze van a lenti témához. Ahhoz meg végképp semmi hogy a konzolok milyen felbontáson renderelnek (ami a lenti téma végülis).
A tvk se csinálnak egy nem natív renderelésű képből olyan minőséget mintha natívan lett volna renderelve. Semelyik se, még a prémium kategóriásak se. De ezt biztosan te is tudod ha krisz blogját ajánlod.
[11] DanTes
Jul 16., Thursday 17:14 #57
Helyes!
PlayStation 4ever
moderator Ghz
Jul 16., Thursday 16:59 #56
A játékosok 99%a nem tudja megállapítani, hogy natív vagy dinamikus a 4k. Legalább is 1 méternél távolabbról. A legnagyobb bullshit dolog a világon ez a natív 4ksosdi, rengeteg erőforrást visz el teljesen feleslegesen.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[1] TUKOSZ
Jul 16., Thursday 16:21 #55
Válasz arpi0912 (#54) üzenetére
A TV-k jelfeldolgozásáról biztosan kellett hallanod,mert álltalában jobb munkát végeznek mint a konzolok.Erre ajánlom Krisz576 megablogját, ott tudsz érdemben olvasgatni erről.
The Last Of Us 2 < Power Your Dreams>
[27] arpi0912
Jul 16., Thursday 16:17 #54
Válasz TUKOSZ (#53) üzenetére
Én még nem hallottam olyat, hogy a tv segítene egy konzolnak nagyobb felbontásban renderelni. De örülök neki ha jobb tv-d van az átlagnál.
[1] TUKOSZ
Jul 16., Thursday 16:15 #53
Válasz arpi0912 (#49) üzenetére
Esetleg jobb tv-m van az átlagnál?
The Last Of Us 2 < Power Your Dreams>
[27] arpi0912
Jul 16., Thursday 16:11 #52
Válasz Jogamer (#51) üzenetére
Ebben egyetértünk. Én a mostani új gépektől se várok natív 4k-t ha az mondjuk a teljesítmény rovására megy. A dynamikus skálázás jó dolog ahogy írod is, és úgyse vesszük észre játék közben.
[1] Jogamer
Jul 16., Thursday 16:09 #51
Viccet félretéve, a dinamikus felbontás egy brutál jó dolog. Alig észrevehető az ingadozás (szerintem semennyire) és ezzel sok erőforrás szabadítható fel, akár a stabilabb képrissítés javára. Örülni kell az ilyen ficsőröknek.
[27] arpi0912
Jul 16., Thursday 16:07 #50
Válasz Jogamer (#48) üzenetére
Jó gyors vagy, én erre a párra emlékeztem régről és utána nézni volt vagy 5 perc. Az egészet átfutni és utána nézni 2 perc alatt nem semmi. Tényleg minden elismerésem.
[27] arpi0912
Jul 16., Thursday 16:06 #49
Válasz TUKOSZ (#46) üzenetére
Ez nem arról szól hogy nem szebbek az xox-es játékok, mert azok, hogy is ne lennének azok hisz erősebb hw, 1,5x annyi memória van benne. Attól még a natív 4k kijelentés mantrázása továbbra is nevetséges, mert nem igaz többnyire. Ez független attól hogy te otthon minek éled meg, mikor ahogy lejjebb is írom 2 méterről nem fogod megmondani a különbséget 4k és checkboardingos 4k között ebben biztos vagyok. Vagy ha igen akkor tudsz valamit nem gyengén.
[1] Jogamer
Jul 16., Thursday 16:05 #48
Válasz arpi0912 (#43) üzenetére
Megszámoltam b@zdmeg , a listán 180-ból 8 db(!!) dinamikus, a többi nativ 4K.
[27] arpi0912
Jul 16., Thursday 16:03 #47
Válasz Jogamer (#45) üzenetére
Szomorú hogy nem teljesen világos mi a különbség a natív 4k és a skálázott 4k között. De értem, neked nincs különbség a kettő között. Nincs ezzel baj.
Játék közben 2-2,5m-rről egy 1800pről se mondod meg a felbontását és nem is veszed észre a különbséget közte és a natív 4k között ha már ebbe belementél mit veszel észre játék közben. Te se semmi fanboy vagy azért.
[1] TUKOSZ
Jul 16., Thursday 16:00 #46
Válasz arpi0912 (#43) üzenetére
Nemrég vettem X-et.Összahasonlítottam eddig vagy tíz, általam kedvelt játékot (Cod,RDR 2,Dirt 2.0,PES,DMC 5,Fifa,BF,Tomb Raider,Resident Evil stb) jelentősen szebbek mint Prón ugyanazok a játékok. Értem én,hogy elfogult vagy, de ha nem a netről tájékozódnál, vagy löknéd azt amit Soliduss,hogy nem kell Pro mert Base PS4-en is ugyanúgy néznek ki szerinte a játékok, akkor talán más lenne a véleményed. Neki is csak annyit kellett felvázolni,hogy vegyen egy jó 4K-s tv-t.Onnantól kezdve már nem tolja az elég a base PS4 mantrát
The Last Of Us 2 < Power Your Dreams>
[1] Jogamer
Jul 16., Thursday 15:59 #45
Most te komolyan azt nézed mi az ami dinamikus felbontást használ? Elmondanám attól még nagyon is 4K ha dinamikusan használja, sőt legtöbbször nativ 4K és ha alá is megy ennek a stabil framrate érdekében, azt ember nem mondja meg játék közben.

Brutálisan elfogult fanbojok vagytok hallod. Dehát ilyen ez a konzolháború.
[27] arpi0912
Jul 16., Thursday 15:53 #44
Válasz zsozsa (#42) üzenetére
Hogy is emlékeznél.... csak a szépre emlékszel mindig.
Kezdheted ezeknél is ezek is elég kamuk voltak.
[27] arpi0912
Jul 16., Thursday 15:50 #43
Válasz Jogamer (#38) üzenetére
Azért utána nézhettél volna ennek a listának, mert itt arra is 4k van bepipálva ami nem natív 4k, hanem dynamikus 4k és skáláz mindenfelé 4k-tól 1440p-ig. Lásd:
KATT!
KATT!
KATT!
Értem én hogy elfogult vagy a box irányába de a natív 4k kijelntés barokkos túlzás volt az xox PR videóiban. Mégha több natív 4k játék is van rá mint prora. Az nem natív 4k ha egyik vagy mindkét tengely mentén dinamikus skálázást használ egy játék.
[48] zsozsa
Jul 16., Thursday 15:48 #42
Válasz arpi0912 (#32) üzenetére
Hol kezdjük? A Motorstorm vagy Killzone 2 trailerrel? Egyébként nem emlékszem, hogy az ilyen botrányos kamutrailer lett volna, mint az idézett Sonysok...
Dzsézon Tetem a Transplanter
[41] Kuresz
Jul 16., Thursday 15:46 #41
Nagyon pozitívan állnak a launch-hoz. Ilyen nyitókínálat mellett nem értem, hogy miért.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[22] Hendrix
Jul 16., Thursday 15:41 #40
Válasz soliduss (#31) üzenetére
KATT!

Ne menjünk bele, mert undorodok már ettől a virtuális faszméregetéstől, de erre a jó ha a pro patch-et megkapják néha(?!) dologra szerettem volna reagálni
Nem ugyanazt a DF videókat nézzük szerintem
¯\_(ツ)_/¯
[1] Jogamer
Jul 16., Thursday 15:37 #39
Válasz playmore (#35) üzenetére
Mernék fogadni, hogy 60fps lesz az új sztenderd, legalábbis Series X-en.
[1] Jogamer
Jul 16., Thursday 15:34 #38
Válasz soliduss (#31) üzenetére
Értem én hogy elfogultak vagytok a PS irányába, de ne beszéljünk már hülyeségeket. Csak ezen a KATT! listán van 180 db 4K játék Xbox One X-re, és ez még csak nem is teljes, plusz nyilván a 2017 előtti gémeket nem igen pecselték, pedig azok is simán futhatnának 4K-ban javarészt. Nekem kb 20 játékom van aminek a kétharmada natív 4K.
moderator sQr
Jul 16., Thursday 15:09 #37
Válasz playmore (#35) üzenetére
Az említett Unreal konferencián hangzott el az is egyébként, hogy 60 FPS a cél konzolon is. Szóval nem temetném az elgondolást bő egy évvel a motor megjelenése előtt. A Digital Foundry meg éppen hogy elég komolyan billen a magasabb képfrissítést protezsálók felé. Rengeteg anyaguk készül kimondottan erről.

Egyébként abszolút elfogadom, hogy sokaknál máshol vannak a prioritások. Nekem éppen ezért továbbra is szimpatikus a Pro képek felkínált választási lehetőségei, ami úgy látszik (Demon's Souls Remake) nem fog eltűnni a következő generációban sem teljesen.
Twitter: sequeeer
[38] Fieldtom
Jul 16., Thursday 14:51 #36
Előrendeltem, amint lehetett. Remélem jut is.
Tegnap is ma feküdtem le, ma is holnap fogok. Nintendo switch friend code: SW-3226-4561-1915, PSN: Fieldtom
[38] playmore
Jul 16., Thursday 14:48 #35
Válasz sQr (#34) üzenetére
Meg vagyunk rekedve már generációk óta. A harmincban. És nem is lesz másképpen amíg az Epic akármilyen kifogásra hivatkozva harminccal promózza azt az enginet amit a stúdiók többsége használ. Amíg a Digitalfoundry a tesztjei kilencven százalékát pixel és effektszámolgatással tölti és egy pár mondatot szentel annak mennyire esik be az a harminc is (vagy nem és akkor csoda).
Cheers, love! The cavalry's here!
moderator sQr
Jul 16., Thursday 14:17 #34
Pedig a checkerboard ray-tracing, a DSR, a VRS és az ehhez hasonló technológiák nem kellene, hogy szitokszavakként tűnjenek fel a beszélgetésben. Hatalmas szerepünk lehet abban, hogy erőforrást szabadítsanak fel fontosabb területekhez, miközben az egyszeri játékos semmit nem vesz észre belőle. Mint ahogy azt is elengedhetnénk már, hogy a terraflops adatok egy az egyben váltjuk a felbontást / képfrissítést tekintve, vagy mérjük össze a PC-s perifériákkal. Egy "picit" bonyolultabb ez azért ennél amennyire én tájékozódtam. De folyamatosan igyekszem képezni magam ezeken a területeken...

Az meg már abszolút egyéni vélemény, hogy a 30 FPS-t remélem nem kell még elfelejteni, mert ha minden zsánerben ész nélkül kergetjük a nagyobb képfrissítést, akkor egy pár évre biztosan megrekedünk a jelenlegi grafikai színvonalon. Feltéve, hogy nem jön olyan fundamentálisabb változás a renderelési technológiákban, mint amilyennek a Nanite tűnik.

[ érdekesség, ha már szóba hoztam: mint az pár napja kiderült, az Unreal Engine V demo is azért futott 30 FPS-el, mert bár a Nanite valami felháborítóan kevés erőforrást igényel, addig a Lumen jelenleg nincs felkészítve ennél gyakoribb "mintavételezésre" -valószínűleg nem technológiai oldalról, hanem mert felzabálja az erőforrásokat ]
Twitter: sequeeer
[16] Zangpo
Jul 16., Thursday 14:07 #33
Válasz playmore (#30) üzenetére
KATT!

Mondjuk amíg nem hívták fel a figyelmem a sisakon és egyéb felületeteken a valós idejű tükröződésekre, addig nem igazán láttam a nextgen-t ebben a videóban. Utána már nagyon is. Natív 4k 60 fps-sel. Ha csak ennyi lesz a nextgen, akkor én bőven elégedett leszek. De ha jön egy-két év múlva valamelyik belsős csapat valami durva prezentációval, akkor biztos mindenki elhallgat.

Ja nem, mert sajnos vannak emberek, akiknek semmi sem elég jó. (nem rád értem)
"Egyesek olykor azzal gyakorolnak ránk nagy hatást, hogy mondanak valamit. Mások azzal, hogy csendben maradnak." XIV. Dalai Láma /PSN ID:Zangpo/
[27] arpi0912
Jul 16., Thursday 13:28 #32
Válasz playmore (#30) üzenetére
Meglátjuk mit mutat az Ms, bár a mostani generáció elején belengetett kamu Forza 5 trailer után fenntartásokkal kezelem amit látok. De valszeg msnél is csak a nagy duma lesz meg, a realitás ettől sokkal visszafogottabb lesz, mint az xox esetén.
[48] soliduss
Jul 16., Thursday 13:27 #31
Válasz Jogamer (#22) üzenetére
nagyon kevés a natív 4K. Digitál foudryék megeresztették, hogy rengeteg játék főleg a multisplatformok jó ha a pro pathcot megkapják néha .
[38] playmore
Jul 16., Thursday 13:15 #30
Válasz arpi0912 (#28) üzenetére
Biztos, hogy nem lesz PCs ultra az erősebb gépeken sem. Megy a kamuzás minden oldalról megint. Aztán csak 30fpst láttunk idáig meg 1/4 checkerboard RT-t
Cheers, love! The cavalry's here!
Jul 16., Thursday 13:14 #29
Biztosan veszek PS5-öt, de kivárok. Az első hullámban eddig nincs olyan PS ex és only konzol játék ami érdekelne, így lehet ebből 2021 Q4 lesz és év végén inkább Big Navi vagy Ampere ugrik be a PC-mbe!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
[27] arpi0912
Jul 16., Thursday 13:09 #28
Válasz playmore (#26) üzenetére
Nincsenek is 4k-s textúrák, igaz xox-en is a legtöbb játék ugyanúgy nem használ ilyeneket, mert egyszerűen a fejlesztők nem foglalkoztak vele. Viszont a mostani gépeknél azért jó lenne részleteiben is szintet lépni azokhoz meg nem ártana ez, amihez azért kell a memória. Mondjuk én a raytracinget is erősen megkérdőjelezem ezen a pletykált hw specen, mert szerintem az erősebb gépeken se lesz 2080 minőségű RT nem hogy ezen. Ha meg nem lesznek ezek, akkor pláne félgenerációs gépnek érződik majd ez a gyenge gép.
De majd okosabbak leszünk ha végre az MS hajlandó konkrétumot is elárulni vele kapcsolatban.
[29] lacapaca
Jul 16., Thursday 13:08 #27
Én már az XoX-et a Pro mellé rakva rakva is látom a 100$-os különbséget.
Mint amikor a Bugatti beparkol egy Trabant mellé
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[38] playmore
Jul 16., Thursday 12:51 #26
Válasz arpi0912 (#23) üzenetére
Mivel a processzor ugyanaz lesz az Sben mint a SeXben (erősebb mint a PS5ben harr harr) ezért semmit nem kellene komolyan befolyásolnia a kevesebb RAMnak. Pronak is elég volt az 1440phez 8GB. Majd kijavítanak a szakik, de addig is KATT!
Cheers, love! The cavalry's here!
[29] lacapaca
Jul 16., Thursday 12:44 #25
Na, akkor ideje lesz a sok kis kínai gyerekujjacskának felpörögnie...
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[27] arpi0912
Jul 16., Thursday 12:42 #24
Válasz Jogamer (#22) üzenetére
Én nem ezt látom, pedig jó pár DF elemzést megnéztem már. Én nem látom benne a +100$-t, főleg a játékok végeredményét látva. De ezen nem veszünk össze.
[27] arpi0912
Jul 16., Thursday 12:41 #23
Válasz playmore (#21) üzenetére
100$ a halk ventillátor miközben a pro is olyan lesz 6k-s thermal grizzly hővezető pasztával és lapokkal. Ilyen ez a lehúzás jó írtad lejjebb. Csúcsra lett ez járatva most na.
Hát az S a másik két gép mellett maximum félgenerációs konzol (bármilyen furcsa de a legnagyobb gond a sokkal kevesebb memória szerintem, bár a harmadolt gpu számítási kapacitás se túl combos még ha tehcnikailag újabb is mint az xox). Azt meg az xox/pro után még 1x nem kéne de ők tudják.
Összesen: 72 [1-50]
1 | 2
Friss hírek

1056 | [Maradj otthon és nyerd meg!] Ooblets (Xbox)

Mindannyiunk életén nyomot hagy a jelenlegi helyzet. A felelős játékos otthon marad és pozitívan tekint a jövőbe, mi pedig a Gamer365-nél azon fáradozunk, hogy jó kedvvel töltsük együtt az időt, és ne lankadjon játékos kedv. Ki a pusztára, ki a rétre, Oobletet foghatsz nyereménybe'!

31 | Gamer365 Podcast 2020 június - The Last of Us 2 távSpeciál

Bár felvettük már pár napja, most már elérkezettnek látjuk az időt - valószínű te is a végére értél már a Last of Us 2-nek, ha a játék érdekelt, és rajtatartottad a szemed a megjelenésen. Spoileresen beszélgetünk az idei év egyik legizgalmasabb játékáról.

10 | The Last of Us Part II - innen indulj!

A Last of Us Part II az év talán egyik legjobban várt megjelenése, amelyet hihetetlen várakozás, felfordulás és fogadtatás övezett. Összeszedtük nektek egy helyre a legfontosabb tartalmainkat, ha a játékkal kapcsolatban szeretnél információhoz jutni, vagy a fórumtársakkal kibeszélni a látottakat.

0 | Double Kick Heroes: ím a dallista

Hamarosan teszt, addig is listaböngészésre fel!

0 | Sol 705: az indie kalandjáték él

Kellemes point and click a kilencvenes évek időkapszulájából.

7 | EDGE #349 pontszámok

Papír bajusz és egy kiadós indie válogatás a lapokon.

pc,xbox1,ps4,wiiu 1 | Doom Eternal: The Ancient Gods

Ízelítő az idei epizód első story központú kiegészítőjéből

pc,ps4 0 | Ghostwire: Tokyo kutyasimogatás

“You can pet the dog” plecsnit igazol Shinji Mikami.