[Demo kibeszélő] Marvel’s Iron Man VR
Eddig 23 hozzászólás
Gamer365
2020. May 21.
Thursday 16:25


A Camouflaj és a SIE valószínűleg kellően magabiztos a játék minőségét illetően, hiszen mától mindenki tehet egy próbakört a páncélban! Malibu partjai kitűnő helyszínt biztosítanak néhány bemelegítő küldetés megismerésére, a próbaverzió végigjátszása pedig a teljes játékban később egy “Molten Lava Armor” skint nyit meg. Nézzük pontosan mire számíthatunk:

+ Malibu betanító küldetés
+ Interaktív Stark Jet átvezető
+ “Out of the Blue” Stark Jet misszió
+ Flight Challenge opcionális kihívás
+ Advanced Combat Challenge opcionális kihívás

Letöltés | Marvel’s Iron Man VR Demo | Magyar PSN

A Marvel’s Iron Man VR 2020 július 3-án érkezik kizárólag PlayStation VR platformra.

[2] p34c3
tegnapelőtt 10:23 #23
Válasz sQr (#22) üzenetére
Én már annyiszor végigjátszottam a demót, hogy lassan kívülről tudom a párbeszédeket. Most már egyértelműen ki merem jelenteni, hogy jelenleg ezt tartom eddigi legfantasztikusabb VR (videojáték?) élményemnek. Mellesleg ordít a játék a multiért, remélem lesz benne az is, pedig nem vagyok egy nagy multis arc.
[33] sQr
tegnapelőtt 7:24 #22
Most már értem miért adtak ki belőle demót. Nincs nagyon rejtegetni valójuk. Ez egy remekül összerakott darab. A mindenit. Én nem vagyok a bádogember rajongója, viszont gyerekkori álmom volt repülni. Ez vitt eddig hozzá a legközelebb. Malibu partjaira szerintem még visszamegyek párszor a sziklák között suhanni a levegőben.
Twitter: sequeeer
[2] p34c3
May 22., Friday 17:03 #21
Válasz arpi0912 (#20) üzenetére
A számítási teljesítmény inkább fogja vissza a PSVR játékokat, mint a headset felbontása, ráadásul a sima PS4-en is futnia kell a játékoknak, nem csak a Pro-n. Grafikailag legjobb esetben is kb. a PS3 generáció közepén tartanak, de gondolom ennyit bír a vas, ha 120 fps-t hozni kell a folyamatos élmény érdekében. Nem tudom a következő generációs PSVR-nél hol lesz az arany középút a képfrissítés/felbontás/számítási kapacitás és ár mezsgyéjén.
[27] arpi0912
May 22., Friday 14:36 #20
Válasz theSickness (#19) üzenetére
Nem is kérdés, hogy ugraniuk kell egy PSVR 2-vel ebben is.
Arra céloztam, hogy ps5-ön a mostani VR headseteken a játékok is tudnak szebbek lenni a mostani minőséghez képest ugyan akkora képernyő felbontás mellett.
May 22., Friday 13:25 #19
Válasz arpi0912 (#18) üzenetére
Igazából a képernyő felbontása / minősége is olyan, amiben kell egyet ugraniuk.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[27] arpi0912
May 22., Friday 13:18 #18
Válasz theSickness (#15) üzenetére
Én szinte biztosra veszem, hogy már önmagában a ps5 megnövelt számítási teljesítménye is fejlődést fog hozni a hagyományos PSVR játékoknál is (amennyiben komatibilis les, de csak az lesz) a mostani headseteknél is. Nem a felbontás a legnagyobb probléma a mostani PSVR játékoknál, bőven van hova fejlődniük minőségben mégha a felbontás nem is változik.
[2] p34c3
May 22., Friday 12:44 #17
Bár nem volt még lehetőségem kipróbálni az Oculus Touch-ot, de az analóg karok biztos nagy mértékben könnyítik meg a navigációt a játékokban. Elég esetlen azok nélkül a Move-al való játék, az Iron-Man is sokkal immerzívebb lehetne, ha nem gombokkal kellene a látószöget váltani. De abból élünk ami van, amit lehetett, azt kihozták az évtizedes technológiából, de tisztán látszik, hogy már nagyon tovább kellene lépni. Az irányítás - amitől a legjobban féltem - ennek függvényében azt mondom, hogy kiemelkedő lett, és igazi easy to learn-hard to master. Az alapja pedig pofonegyszerű: a két tenyeredben lévő hajtómű irányától függ, merre repülsz. És ennyi. A repülési tréning elsőre 4 perc volt, másodjára már csak 2,5 perc, ezután már a fejlesztők 1 perc alatti ideje nem is tűnt irreálisnak.
Eléggé zavartak azonban a kábelek, nagyon bízom benne, hogy a PSVR 2 esetében megoldják a streamelést - legalább 5 méter távolságra - ha mindenki szerint az a jövő.
May 22., Friday 12:42 #16
Válasz arpi0912 (#14) üzenetére
Azért azt tegyük hozzá, hogy a Touch és az Index is nagy lehúzás árban. Ami érthető, hiába Valve az egyikük, igazából mindketten a hardveren kell, hogy megkeressék a hasznukat. A Sony ebből a szempontból jobb helyzet van, hiszen a headsetjét csakis a konzoljukhoz vásárolt tartalmakkal lehet kihasználni, így a headset lehet a trójai faló és valószínűleg a kontrollereknek is tudnak találni egy bőven rentábilis, de megfizethetőbb árcímkét, hozzá meg vonzó szoftvereket.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
May 22., Friday 12:37 #15
Válasz sQr (#13) üzenetére
Nekem amolyan "van ilyen is" dolog a VR, nem az én világom, a nap végén nekem igazából nyóc, mit csinálnak. Viszont van egy pár VR-rajongó ismerősöm, és aki PC-ről (leginkább: Oculusról) jön át PSVR-t próbálni, mind azt mondják: a Touch jelentősen pontosabb és többet tud, a headsetnél sem kérdés a hátrány, meg a PSVR kínálata kisebb (nyilván a kismillió, kontroll nélkül kihányt "tartalmakra" gondolnak), ellenben sokkal összeszedettebb és szórakoztatóbb is egyben ez a kínálat.

Ha felnőnek a PC-s versenyzőkhöz és marad ez a tartalmi támogatás, akkor nagyon nem lőnek mellé. A kérdés az, árban hová tudják / merik majd belőni, mert a PSVR sikerének egyik kulcsa, hogy határozottan megfizethetőbb. Persze a PS5 jelentősen erősebb vas lesz, szóval jó eséllyel elbírja majd a számításokat és így a headset sem fog sokszorosába kerülni (persze R&D lesz a jobb képernyő, új dizájn és új kontroller miatt, meg nő a gyártás költség is valamelyest).
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[27] arpi0912
May 22., Friday 12:36 #14
Válasz theSickness (#12) üzenetére
A szabadalmi bejegyzések szerint is ez és a vavle index controllere a követendő példa. Túlmutatni biztos nem fognak rajtuk, hisz itt az ár is kritikus. Amennyiért ezek mennek kétlem hogy megvennék a VR tulajok, azért az a 40+k nem épp baráti.
[33] sQr
May 22., Friday 12:11 #13
Válasz theSickness (#10) üzenetére
Ez volt a sikerük titka. Mindenre volt technológiájuk máshonnan, csak össze kellett őket hangolni valahogy. Messze nem tökéletes vagy modern. De működik és olcsón tudták kínálni a konzoljukhoz. Én pedig nagyon örülök, hogy meglépték és egész szépen támogatták is az utóbbi években.

Biztos lehetsz benne, hogy a következő már célhardver lesz. : ]
Twitter: sequeeer
May 22., Friday 11:46 #12
Válasz soliduss (#11) üzenetére
Igazából csúnya lenne, ha ismét a Move-ot nyomnák. Mondjuk az Oculus Touch bőven túlmutat már rajta, azok a funkciók alapból elvárhatóak lennének.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[48] soliduss
May 22., Friday 11:41 #11
Válasz theSickness (#10) üzenetére
HA hihetünk a szavadalmi bejegyzéseknek valami újnyomkövető techn dolgozik a sony. Szóval borítékolható a vr 2 egy új irányító is.
May 22., Friday 11:37 #10
5000-ért vettem a párban a használt Move-ot a PSVR-hoz. És akkor ez még drága volt ahhoz képest, hogy a PS3-as korszakban már volt, hogy 1500-2000 forintért dobálták darabját, csak valaki vigye már el, mert a gyári gépcsomaggal, amibe belerakta a Sony, a kutyának nem kellett.

Okos húzás volt a Sony részéről, hogy a PSVR-hoz meghagyták, így gondolom kikoptak a régi készletek és még R&D-re sem kellett költeni, mivel megfelelt a célnak. Ez nem fika, komolyan le a kalappal, tényleg jó húzás volt, a játékosok is jól jártak a Move-val.

A cég majd a PSVR 2-nél azért remélhetőleg felzárkózik majd kontrollerben a konkurensekhez, van már hová előrébb lépni.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[33] sQr
May 22., Friday 10:38 #9
Válasz soliduss (#7) üzenetére
Iszonyú szerencsém volt anno. Az utolsó darabokból jutott nekem egy Twin Pack, még aránylag reális áron. Nélküle sokat nem ér a VR élmény, szóval tényleg mindenkinek elengedhetetlen egy idő után.

De olvasom, hogy külföldön is aranyáron mérik. Ez olyan, mint a Ring Fit Adventure csomagom, amit premierkor vettem, most meg háromszoros áron is elkapkodják eBay-en. : ]
Twitter: sequeeer
[27] arpi0912
May 22., Friday 10:29 #8
Válasz soliduss (#7) üzenetére
Durva árai vannak, múltkor darabját láttam 17kért. Néztem egyet.
[48] soliduss
May 22., Friday 10:26 #7
Válasz sQr (#5) üzenetére
Még jó ,hogy van öcskösnek kettő db a ps3 erából anno 5000 Ft adták mind a kettőt

most meg a platinumshop kapott készletett... de talán már el is kapkodták.

Jobb az árfolyama mint a bitcoinnak
[18] Balee
May 22., Friday 10:14 #6
De jó, este kipróbálom.
i9 9900K, 48 GB DDR4 RAM, MSI RTX2080 TI 11GB GDDR6 GAMING X TRIO | PS4 Pro | Nintendo Switch |
[33] sQr
May 22., Friday 10:10 #5
Válasz soliduss (#4) üzenetére
Two PlayStation®Move motion controllers required (sold separately).

Nem is lehetne megoldani igazán másképpen. Az egész erre épül. A világ szebbik felén jönnek is egész kellemesen árazott csomagokban. Sajnos Európán belül úgy tűnik mi például kimaradunk.
Twitter: sequeeer
[48] soliduss
May 22., Friday 10:07 #4
Válasz p34c3 (#1) üzenetére
mi mi mi... meg controllerrel is? nem kötelező a fagyi?
[33] sQr
May 22., Friday 9:03 #3
Ma este végre nekem is lesz időm remélhetőleg kipróbálni. Nagyon kíváncsi vagyok rá. ^^,
Twitter: sequeeer
May 22., Friday 0:29 #2
Válasz p34c3 (#1) üzenetére
jó, de Stan Lee-t könnyű megvenni egy Marvel játékkal...
[2] p34c3
May 22., Friday 0:17 #1
Hatalmas piros pont a Sony-nak, hogy készítettek hozzá kipróbálható verziót, de végülis érhető, mert van mire büszkének lenni.
Ha egy szóval kellene jellemeznem a demo-t, akkor csak annyit mondanék, hogy HIHETETLEN. Örülök, hogy a Sony azért nem feledkezett el a PSVR táborról teljesen és kapunk még egy utolsó (?) komolyabb exkluzív AA címet, ha már sikerült a Marvel-el ilyen jól összecimbizniük.
A demo kezdete után néhány perccel jelentkezett nálam a tipikus VR tünetegyüttes: a szűnni nem akaró fülig érő száj, féktelen öröm és extázis, legszívesebben kiabáltam is volna, de kisfiam már alszik, úgyhogy csak halkan suttogtam hogy: YIHAAAA YEEEAAH meg HEJ.
A körítés pazar, nem vagyok biztos benne, hogy nem ez a valaha készült legszebb PSVR játék, technikailag szerintem ennél többet már nem lehet a hardverből kisajtolni. Árad a hangulat, a törődés minden apró porcikájából, alázattal nyúltak a készítők a népszerű karakterhez, ezt a címet játékos rajongók készítették játékos rajongóknak.
Az irányítás - a kontroller/irányítás esetlenségét figyelembe véve - egész jó lett, de sokat kell még gyakorolni, hogy ha tényleg legyőzhetetlenek akarunk lenni. Számomra eddig a "best gaming moment" volt ebben az évben, amikor először felmelkedtem a páncélban, megvettek 1 perc alatt kilóra.
Friss hírek

0 | Gamer365 Podcast 2020 május - újratöltve

Távelérésből folytatjuk a podcast sorozatunkat. Olyan izgalmas témákat hoztunk megint, mint az Unreal 5 bemutató, és a hozzá tartozó jóslásaink. Emellett beszélünk egy kicsit a 2018-as God of Warról, az Uncharted 4-ről (ha már grafikai csúcsteljesítmény), szóba kerül a Ghost of Jucika, és a Snyder-vágás is.

777 | [Maradj otthon és nyerd meg!] UNDER NIGHT IN-BIRTH Exe (PS4)

Mindannyiunk életén nyomot hagy a jelenlegi helyzet. A felelős játékos otthon marad és pozitívan tekint a jövőbe, mi pedig a Gamer365-nél azon fáradozunk, hogy jó kedvvel töltsük együtt az időt, és ne lankadjon játékos kedv. Öt darab twin stick lövölde jön a sorban!

xbox1 13 | Gamer365 Podcast - Inside Xbox kibeszélő

Gőzerővel robogunk a nyár felé, nagyokat nyújtózkodunk a kis karanténunkban, miközben kint süt a nap és csipognak az xbox-ok. Önjelölt ludofilharmónikus podkesztránk pedig ezen apropóból menten színpadra penderült, hogy megvizsgálja, miként zendülnek az első tónusok az új gépből.

ps4 1 | State of Play: The Last of Us Part II

Ismét masszív gameplay bemutatónak szentelve. 20 percben.

pc,xbox1,ps4 3 | Sherlock Holmes: Chapter One bejelentés

A detektív első lépései. A következő generációs konzolokon is.

ps4 6 | PS Plus: háborúba megyünk

Call of Duty: WWII a júniusi kínálat első darabja. Holnaptól tölthető!

ps4 16 | Ghost of Tsushima: útikönyv a szigethez!

pc,xbox1,ps4 1 | Wasteland 3: második fejlesztői napló

Középpontban a világ, a történet és a karakterek.