Gamer365 Podcast - Inside Xbox kibeszélő
Eddig 13 hozzászólás
keviny
2020. May 12.
Tuesday 14:00


Gőzerővel robogunk a nyár felé, nagyokat nyújtózkodunk a kis karanténunkban, miközben kint süt a nap és csipognak az xbox-ok. Önjelölt ludofilharmónikus podkesztránk pedig ezen apropóból menten színpadra penderült, hogy megvizsgálja, miként zendülnek az első tónusok az új gépből.

Ahogy az szokásunk, néha elhagyják piciny ajkainkat csúnya szavak, ha esetleg gyenge a gyomrod az ilyesmihez, akkor csak óvatosan közelíts. Egy klasszikust idézve: "Nem kell félni, nem fog fájni."

A lejátszó és a link segítségével hallgatni vagy letölteni is lehet az anyagot, hamarosan pedig a podcast RSS is frissül, hogy a népszerű appokon is hallgatható legyen az előadás.



[Letöltés] Gamer365 Podcast 2020 - Inside Xbox kibeszélő


Intro/Outro: Starset - Antigravity

[14] muerte
May 25., Monday 23:26 #13
Válasz Necroman Mk2 (#12) üzenetére
+1

A fejlödes a technologia szinte minden területen lelassult.
Monitorok, TV-k, CPU, GPU, Mobil eszközök, mindenhol hangzatos szlogenek vannak, kis elörelepesekkel, nagyon ritka ugrasokkal.
Ami nem ol meg az erosit
May 18., Monday 20:54 #12
Én sem érzem a hype-ot, de ennek két okát látom: az egyik ugyebár a COVID, a másik pedig az, hogy a mobilok térnyerése miatt még jobban diverzifikálódott a gaming piac (jobban, mint 2013-ban). Aztán lehet, hogy ez a nyár végén, de legkésőbb ősszel változni fog, és a csapból is a nextgen fog folyni.

#9 Saya: "Sajnos ma már nincsenek egyedi architektúrák, vagy x86(x64), vagy ARM, kész. A határok elmosódtak és a fejlődés nem ugrásszerű."
Szerintem meg egy magasabb szintről megy a fejlődés egy még magasabb szintre, ezért arányaiban nem annyira észrevehetőek az "ugrások". Még a ray-tracing esetében sem, noha ez azért egy észrevehető dolog.
Az egyedi architektúra meg menően hangzik, de annak meg az a veszélye, hogy a multiplatform játékok többé-kevésbé különbözően fognak muzsikálni az egyes gépeken. Ezt régen még lenyelték a játékosok, de a 7. konzolgeneráció után ez inkább csak olaj lenne a tűzre, nem beszélve a fejlesztési költségekről.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[7] Doberman
May 16., Saturday 11:40 #11
Anthem, no man sky, warcraft 3 reforged fiaskó óta szerintem nagyon sokan megtanulták, hogy a túl magas hype miként tud visszacsapni. A közösség felzabálja a saját maguk által piedesztálra emelt királyaikat. Csak remélni tudom, hogy visszanézték ők is a 2005 E3 Sony prezit. Influencerek, millió yatube videó elemzés, stb. Nagyot fordult a világ ezen a téren.

Visszafele kompatibilitás. AMD platform az egész, nem kell emulálni semmit, Úgy kezelik az enginek a gépeket, mint a PC-ket. Megnézi milyen a géped és úgy állítja be az auto setting. Bármelyik PC-s játéknál, amikor az az első, hogy belemész a graphicsba és: auto? auto! Kész, nem reszelgeted. szvsz. Legfeljebb van csuszkád performance és quality-n aka DIRT rally reláció. Fejlesztői szempontból megvalósult a Kánaán, amit annyira vártak PS3 óta.
Stupid people everywhere, but I ain't got time to care!
[1] Plebi
May 13., Wednesday 23:11 #10
A podcast RSS mikor frissül?
Már a korábbi részeknél is kérdeztem, mindig írjátok, hogy jelezve a felelősnek, aztán semmi sem történik....
Az utolsó rész ami megjelenik a podcast alkalmazásban Podcast 162 - G365 Gamescom 2019 #4 / 2019. aug. 22.
[9] Saya
May 13., Wednesday 14:09 #9
Válasz sandorsz (#8) üzenetére
Abszolút egyetértek, én is emlékszem, mekkora ugrás volt anno egy-egy generáció között. Konkrétan emlékszem az 576 első bemutatójára az N64-ről és a mondatra, miszerint az elkövetkező generációk már nem fogják tudni, mi is az a pixel (és ha nem élné második virágkorát a pixelgrafika az egyre idősödő gamer átlagéletkor miatt, akkor nem is tudnák). Csak ámultunk, majd a PS2 megjelenésénél megint. És persze párhuzamosan a PC fronton, a 3D gyorsítók megjelenésével is ez ment: hatalmas ugrás volt a Voodoo1, de a második generáció megint óriásit lépett.
Én 360-ra tértem át PC-ről, mert akkora minőségbeli ugrás volt (pedig akkor egy Radeon 9700pro-t nyüstöltem épp), hogy nem lehetett akkor olyan PC-t elképzelni sem. One-t már nem vettem, mert egy közepes PC tudásával akarták eladni a generációváltást, Így az X megjelenésével vettem csak újra konzolt.
Sajnos ma már nincsenek egyedi architektúrák, vagy x86(x64), vagy ARM, kész. A határok elmosódtak és a fejlődés nem ugrásszerű. Persze, a real time ray-tracing egy komoly fejlődés, de az is már elérhető PC-n 1-2 éve. Szóval szkeptikus vagyok, de azért be fogok ruházni egy Series X-be, mert ár/érték arányban még mindig jobb, mint egy PC, de sajnos akkora ugrás már soha nem lesz, mint régen.
[4] sandorsz
May 13., Wednesday 11:46 #8
Érdekes amit Liquid mondott, én sem érzem ezt a generációváltást. Magam részéről úgy érzem hogy korábban sokkal élesebben elváltak a generációk. Emlékszem a SNES korszakban egy Playstation teljesen más szint volt. Nyálcsorgatva néztük a képeket az N64-ről az 576-ban, aztán jöttek az első infók a PS2-ről az első képek TekkenTag, DMC, Gran Turismo 3. Majd a híres 2005-ös "fake" E3: 7 magos processzor a Ps3-ban, Blu-ray, Killzone render. (egyébként hihetetlen hogy aztán a Guerilla megcsinálta közel azt a szintet). Másik oldalon UE3 - Gears of war, PGR3 bemutató! Majd 2013-ban jöttek az új gépek és nagyon lassan rengeteg crossgen címmel indult az új generáció. Olyan látványvilággal amit PC-n már láttam, és igazából ezt érzem most is. Biztos erősek lesznek az új gépek, biztos pár év múlva kihozzák belőlük a maxot de egyelőre crossgen címeket látok és videókártya upgrade-et. Vagy velem van a baj és csak öregszem.
May 13., Wednesday 9:57 #7
Én is kimaradtam, májusban még egy karanténkesztet kéne csinálni. ^^
"This is our time to medicate..."
[38] playmore
May 13., Wednesday 9:57 #6
Hardveres szempontból az MS teljesen összekapta magát az XBO S óta, viszont szoftveres irányból még mindig nem látom mi a vízió. Szerencséjükre a Sony is érthetetlen módon töketlenkedik, de nagyon bele kell állniuk az árháborúba ha akarnak valamit.

Ironikus módon az MS legnagyobb hátránya a leginkább játékos barát tervük a nextgenre vonatkozóan, miszerint minden játékukat crossgenre tolják vagy 2 évig. Ez pedig pontosan be fogja határolni minden cuccukat technikailag a first party show. Hiába mutatják majd a SeX verzát, mert a a pálya akkor is csak akkora lesz amit még elnyög a fat One. A Sony pedig majd bemutatja a csak nextgenre kihegyezett HZD2őt a showján és minden technikai fölény annyi is volt mert jobban fog kinézni mint bármelyik MS exkluzív. Akkor is ha felskálázott 1080p 25fps lesz a végleges játék.

A SEGA mindenhol ott van akkor lenne igaz, ha a cuccaik amiket kiadnak PS/PC kombóra ugyanazon a napon lennének alapból Xre is. Ugyanez sok más japán és kisebb stúdióval akik kitolják a játékaikat mindenre kivéve Xre.

Nem tudom hogyan működnek ezek a cégek, de teljesen érthetetlen döntések garmadája történt az elmúlt években (előtte is volt, lásd PS3, de nem ennyi). Nem vagyok már mai csirke tehát el tudom képzelni, hogy az igényei mások egy fiatalnak mint nekem, de ennyi baromságot még nem láttam döntéshozói oldalról. Első látásra is borzalmas hülyeségek mennek végig.
Cheers, love! The cavalry's here!
[33] sQr
May 13., Wednesday 9:16 #5
Sajnáltam, hogy nem tudtam részt venni a beszélgetésen. Viszont meghallgatva örülök, hogy valaki szájából szinte minden kapcsolódó gondolatom elhangzott. : ]
Twitter: sequeeer
[5] Pdr
May 13., Wednesday 8:59 #4
Válasz Invisible (#2) üzenetére
Lehet rosszul írtam le és nem kivehető.
Igen avval én is tisztában vagyok, nem Phil, hanem Matt Booty mondta. Evvel nincsen bajom. Lássam a költségvetést rajta, ne a filléreskedést. Maga ez a prezentáció a külsős partnerekről szólt (tudom), de ahogyan írtam a generáció közepén elfér az ilyen, de nem egy új termék bevezetésnél. Mutassanak Elden Ring-et, vagy az új CoD-ot (vágom ez attól függ majd kivel egyezik meg Activision), illetve sorolhatnám a többieket.
Júliusban legalább Halo gameplay-t, Forza gameplay-t és Hellblade 2 gameplay-nek kell valamilyen módon szerepelni. Fontos, hogy valami launch window-t is mutassanak, hogy mi várható a következő 1 évben tőlük (nem kell 30 perces gameplay, pici kis trailer, pár meglepi). Sony ezt játszotta ebbe a generációba, amit túl is tolt, ezért írtam ezt az 1 év,et mert az reális lenne.
Ezek nem nagy elvárások, szerintem. Mindegy meglátjuk, mást úgy sem lehet csinálni .
[73] zaz
May 13., Wednesday 8:33 #3
Mintha az MS nem beszélné a játékosok nyelvét....legalábbis újra meg úja ezt bizonyítják! (xboxt vagyok)
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[5] Invisible
May 13., Wednesday 6:54 #2
Válasz Pdr (#1) üzenetére
De nem azt kommunikálta pont Phill, hogy a gép megjelenésekor még ne nagyon várjunk XSX exkluzív címeket? Tehát ha mutatnak is valamit, ami csak Box-on lesz elérhető, akkor sem lesz az még annyira next-gen érzés, hisz párhuzamosan az alap One-ra is megjelenik. Ezzel a módszerrel szerintem elég nehéz meggyőzni az embereket új gép vásárlása tekintetében.
Mondom ezt úgy, hogy nálam is itt a One X. De ha jelen generációt objektívan próbâlom értékelni, akkor azt kell, hogy mondjam, hogy PS4 Pro = jobb exkluzív játékfelhozatal, X-Box One X = Technikailag jobb konzol. Fontos ez utóbbi is, de talán még mindig igaz az az âllítás, hogy konzolt a játékfelhozatal miatt választ az ember.
"Tu t'demandes qui j'suis ouais Un mec amer, non Juste la partie sombre du nique ta mère Sans"
[5] Pdr
May 13., Wednesday 0:33 #1
Köszi srácok jó volt hallgatni, remélem lesz még hasonló, Sony konf és MS július utánin legalább .

Aznap mikor megtörtént ez az Inside Xbox, még győzkődtem magamat, hogy egész jó volt az egész. Másnap pár cimborával beszéltem és nagyon mérges lettem, ráadásul kiakadtam MS-re. Maradjunk annyiban, ha júliusban nem repednek meg a falak a belső studióktól és a AAA+ third party játékok mutatásától (Capcom, Activision ...stb.), akkor csalódott leszek. Nem azért, mert egy ideje várom, hogy létezzen konkurencia a Sonynak (pedig fanboy vagyok).
Egyszerűen Phil és csapata 2018 óta szinte folyamatosan elmondják mennyire készülnek erre generáció váltásra (gép tervezése 2016 óta megy), megvettek studiókat (igen még azoknak van saját deal-jük és kihozzák más platformokra a játékaikat) és a marketing meg a marketing meg a marketing...stb. A társoságomban én vagyok az egyedüli ember, aki 2 éve próbálja védeni őket, hogy: "Figyeld majd most megváltozik a dolog, odacsapnak! Sony is összeszedi magát és még vásárol valakit, hogy tartsák majd a lépést!"
Liquid nagyon jól elmondta, MUTASSÁK MEG miért kell vennem egy új gen-t 150.000-210.000 HUF-ért! Ezek a fejlesztők nagyon királyok, és van bőven ígéretes darab (nekem is tetszett pár), DE NEM A GENERÁCIÓ közepén vagyunk, ahol az ilyen elfér bőven.
Idáig tök szépen vezették fel a dolgokat, transparency, kommunikálnak, jól tolják a GamePass-t, vettem én is tavaly X-et. Karantén ide vagy oda, akkor tolják el későbbre a megmutatni valót.
Sony-hoz meg nem fűznék semmit sem... 2018 novembere óta hatalmas WTF?! van a fejemben velük kapcsolatosan, ott sem minden százas.
Friss hírek

786 | [Maradj otthon és nyerd meg!] SECRET NEIGHBOR (PC)

Mindannyiunk életén nyomot hagy a jelenlegi helyzet. A felelős játékos otthon marad és pozitívan tekint a jövőbe, mi pedig a Gamer365-nél azon fáradozunk, hogy jó kedvvel töltsük együtt az időt, és ne lankadjon játékos kedv. Most négyen nézhetnek át PC-n a szomszéd padlására!

20 | Gamer365 podcast 2020 május - újratöltve

Távelérésből folytatjuk a podcast sorozatunkat. Olyan izgalmas témákat hoztunk megint, mint az Unreal 5 bemutató, és a hozzá tartozó jóslásaink. Emellett beszélünk egy kicsit a 2018-as God of Warról, az Uncharted 4-ről (ha már grafikai csúcsteljesítmény), szóba kerül a Ghost of Jucika, és a Snyder-vágás is.

xbox1 13 | Gamer365 Podcast - Inside Xbox kibeszélő

Gőzerővel robogunk a nyár felé, nagyokat nyújtózkodunk a kis karanténunkban, miközben kint süt a nap és csipognak az xbox-ok. Önjelölt ludofilharmónikus podkesztránk pedig ezen apropóból menten színpadra penderült, hogy megvizsgálja, miként zendülnek az első tónusok az új gépből.

ps4 62 | PlayStation 5: megmutatják a jövőt!

10 | Megjelent a Shantae and the Seven Sirens

Friss trailer is van hozzá, ragadós dallamokkal fűszerezve.

1 | Nyár végén jöhet a Crystal Chronicles?

Újabb Final Fantasy Remaster a sorban.

7 | Készül a Sonic mozifilm folytatása

Megerősített tény, nem csak infómorzsa a pletykatengerből.

17 | CD Projekt RED: 50 millió vaják a világban!

Kis lengyel regénysorozatból egy egész világot meghódító franchise.