Days Gone: kibővített túlélés
Eddig 23 hozzászólás
ne5h
2019. szeptember 06.
péntek 05:58


A Days Gone kapcsán is az egyik visszatérő kérése volt a játékosoknak, hogy kerüljön New Game+ funkció a játékba. A jelek szerint ez hamarosan megtörténik, a Bend Studio bejelentette, hogy szepteber 13-án érkezik a hőn áhított opció. A cspat közleménye szerint, miden már megszerzett fegyver, motorfejlesztés, Nero fejlesztés, képesség, recept, tábori szint és kredit, valamint a trófeákban elért előrehaladás is továbbvihető lesz.

[1] hajbel
szept 08., vasárnap 11:02 #23
Válasz ne5h (#22) üzenetére
Én pont ebben nem értek egyet, mert ha abbahagyom 60%-nál valószínűleg nagyon hasonló érzésekkel, hasonló hangvételű cikket írok belőle, 6-7-es pontszámmal.
szept 08., vasárnap 0:10 #22
Válasz hajbel (#21) üzenetére
Ez oké, de még mindig ott tartunk, hogy a saját értékrendedet próbálod kivetíteni rám is. Aminek sok értelmét nem látom. Maradjunk annyiban, hogy másképp éltük meg a játékot.
I am such a B.A.
[1] hajbel
szept 07., szombat 18:59 #21
Válasz ne5h (#17) üzenetére
Kizárt dolog, nagyon szkeptikusan álltam hozzá a játékhoz, gyűlöltem az elején, csak azért folytattam, mert sok pénzt kiadtam érte.
szept 07., szombat 13:15 #20
Válasz ne5h (#19) üzenetére
Èn mondjuk mindig fèszekirtásba kezdtem , amikor jelezte a karakterem , hogy a közelben van egy . Lehet ezèrt nem futottam bele ebbe a jelensègbe.
Kevesebbet èl a Gamer, de többet èl meg.
szept 07., szombat 10:30 #19
Válasz sikesdizsolt (#18) üzenetére
Nem, ezekben az esetekben kizárólag azért nem engedte a játék, mert az út mellett lévő fészkeket még nem takarítottam el, még ki is írta, hogy ez az akadályozó tényező.
I am such a B.A.
szept 07., szombat 9:26 #18
Válasz ne5h (#15) üzenetére
Nem lehet hogy azèrt nem tudtál gyorsutazni , mert nem volt elèg benzin a motorban ? Azt is figyelembe veszi.
Kevesebbet èl a Gamer, de többet èl meg.
szept 06., péntek 18:22 #17
Válasz hajbel (#16) üzenetére
Honnan tudod, hogy nem zavarnának ugyanúgy? Azért, mert neked egy örömünnep volt a játék vége, még nem biztos, hogy mindenki ugyanígy gondolna vissza rá. Tény, van olyan, amikor egy játék egy eleme képes elvinni a hátán az egészet (pl. BioShock Infinite sztorija nekem), de ettől még az összkép megítélése ugyanúgy lehet felemás (pl. BioShock Infinite nekem).
I am such a B.A.
[1] hajbel
szept 06., péntek 17:58 #16
Válasz ne5h (#15) üzenetére
Persze, ezt teljes mértékben el is fogadnám, ha végigjátszottad volna. Mivel akkor Téged sem zavarnának ezek a dolgok visszanézve az egészre.
szept 06., péntek 17:50 #15
Válasz hajbel (#13) üzenetére
Azért engedtessék már meg az embernek, hogy meglegyen a véleménye bizonyos mechanikákról még akkor is, ha az nem egyezik például a tiéddel. A tankolás egy dolog, jobban zavart például, hogy a gyorsutazás előtt le kell takarítani minden akadályt (fészkek) az útvonalról (mert terepen át ilyenkor nem lehet motorozni), miközben ugyanazon az útvonalon manuálisan át lehetett haladni. Semmi logika nem volt mögötte (szerintem). Lehet, hogy az értékelési rendszernek nem volt jelentősége, ennek ellenére mégis röhejesnek tartom, amikor a küldetés egy cutscene megnézéséből áll és erre nem ad utána 100%-ot a rendszer. Ugyancsak logikátlan.

Nincs azzal semmi gond, hogy téged ezek nem zavartak, viszont itt nem univerzális igazságokról van szó, hanem ízlésről. Az meg vagy egyezik a tiéddel, vagy nem.
I am such a B.A.
[2] Dark T
szept 06., péntek 17:49 #14
Válasz hajbel (#2) üzenetére
Vegig toltam. De alig vartam hogy vege legyen. Nekem nem jott be valahogy.
[1] hajbel
szept 06., péntek 16:40 #13
Válasz ne5h (#12) üzenetére
Semmi gond az alapvető játkmechanikákkal benne. Az üzemanyagtankot lehet fejleszteni, a végén már nem is kell tankolni, de egyébként sem volt soha senkinek baja azzal, hogy nem talált üzemanyagot. Ez olyan probléma, mintha dying lightban azt kifogásolnád, hogy az elején bizonyos rúgásokat miért nem tud a karakter. Az értékelési rendszernek meg pont szinte semmi jelentősége. A történet és a hordák elleni harc, (főleg a nagyobb hordák elleni a játék végén) viszont annyira kiemelkedően jól sikerült, hogy megbocsátható a mellékküldetések egyhangú mivolta. A RDR2-ben ha ugyanígy akartatok volt 10x több hibát lehetett volna találni.
szept 06., péntek 15:30 #12
Válasz hajbel (#11) üzenetére
Ami mondjuk semmit nem befolyásol, ha valakinek alapvető játékmechanikákkal van problémája.
I am such a B.A.
[1] hajbel
szept 06., péntek 15:24 #11
Minden tesztben csak félig játszották végig, pedig pont akkor indul be a történet és a nagyobb hordák elleni harc. Gamer365 sem kivétel ezek alól.
[5] xanax
szept 06., péntek 15:03 #10
Számomra a legjobbkor, pont ezt tolom és lassan a végére érek, NG+ nálam mindig favorit, őszintén szólva valamiért úgy gondoltam, hogy alapban benne van, de ezek szerint nem. Amúgy kellemes csalódás, a sok lehúzó kritikák és finnyáskodás miatt kicsit később vettem meg az első leárazásnál, de igazából nálam az idei év egyik legjobb új játéka. Bár inkább az a szomorú, hogy csak egy "jó" játék, ami a dobogón, nagyon gyenge az idei év eddigi új IP-k terén.
[27] arpi0912
szept 06., péntek 14:53 #9
Válasz Gala (#7) üzenetére
Mondjuk nekem pont tetszett a játékban, hogy az elején totál esélytelen vagy ellenük, és jobb nem konfrontálódni velük. Így külön feelinges az elején ha látsz a távolban egy hordát, akkor arra nem mész, illetve nem eszetlenül kell lövöldözni mert ha épp arra jár egy horda akkor kampó.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[48] soliduss
szept 06., péntek 14:08 #8
Válasz Gala (#7) üzenetére
A Hordák ellen nem a játék elején kell harcba menni hanem a végjátékban. Én egyenletesen osztogattam a pontokat én nem volt gondom.
[6] Gala
szept 06., péntek 13:50 #7
Nekem szintén bejött, én nem rögtön a premierkor játszottam vele, hanem jóval később, így a bug-ok többsége már nem érintett.

Egy dolog zavart, hogy az első végigjátszáskor nem igazán derül ki az elején, hogy az injekciókat mire érdemes költeni, így ha a SPOILER! futást nem tápolod, akkor a hordák ellen rohadtul esélytelen leszel.

A NewGame+-al ez megoldódni látszik, csak sajna most újra már nincs rá időm.
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[48] soliduss
szept 06., péntek 13:35 #6
Nálam is az egyik titkos favorit ebben az évben. Olyan hangulatbombát tol magából, hogy játszatja magát. Egyedül a bugok mennyisége... és a játék utolsó 3.harmadánál fáradtam el egy picit... de a finálé és az összes történet száll elvarrása példa értékű. A grafika meg.... van ennél szebb unreal engines játék??

Várom a folytatást.... vagy a dlc-t...
[27] arpi0912
szept 06., péntek 13:12 #5
Nálam a végéig kitartott a hangulat a sztori meg úgy az egész. Kellemes felüdülés volt a sok baszott nagy, de üres, jellegtelen és hangulat nélküli open world között. Ahol elengedik a kezed és ezzel együtt unalomba is fullad az egész. A sztori adagolása kiváltképp tetszett bár lassan indul be ez tény.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[54] KiswechPS3
szept 06., péntek 13:10 #4
Nagyon elveztem, kimondottam kellemes elmeny volt, minden hibaja ellenere, es mostanra mar rendesen befoltoztak. Siman ott lesz ev vegen a top jatekok kozott nalam.
TOMORROW IS IN YOUR HANDS #2019.11.08
szept 06., péntek 12:50 #3
Válasz hajbel (#2) üzenetére
Én igen, és nekem valahol a közepén egészen tetszett, az utolsó harmada-negyede volt olyan, hogy rohadtul akartam, hogy vége legyen már.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[1] hajbel
szept 06., péntek 12:11 #2
Válasz Dark T (#1) üzenetére
Végig is játszottad? Nekem kb. az első harmada olyan volt, hogy el akartam adni.
[2] Dark T
szept 06., péntek 9:25 #1
Nekem valahogy ez a jatek akkora csalodas volt hogy el se hiszem. Soha tobbet az biztos.