[Teszt] Ghost of Tsushima
Kapcsold jtk: Ghost of Tsushima (ps4)
Eddig 171 hozzszls
ne5h
2020. July 14.
Tuesday 14:00
A tesztben lthat kpek a jtk Photo Mode-jval kszltek.


A telihold ezsts fnyt vet a domb tetejn elterl tisztsra. Az esti szellben alig lebbennek meg a flrnykot ad fk gai, az alacsony f azonban enged a gyenge lgmozgsnak. A kt harcos lassan kivonja kardjt, mikzben egy msodpercre sem veszik le a tekintetket egymsrl. A pengk apr szikrkat hnyva csapnak ssze, mikzben a tvolbl viharfelhk kzelednek. A csata heve a szl erejvel egytt ersdik, a kardok csattansait pedig lassan elnyomja a kzelg est elrevett mennydrgs robaja. Mire az enyhlst jelent cseppek alhullanak, a prbaj a vghez rt. A gyztes sztlanul ll ellenfele mg ertlenl rng teste felett, mikzben az egyre ersd zivatar lassan vrsre festi a letaposott nvnyzetet s a sros fldet.



A fenti jelenet nem egy rg elfelejtett szamurjfilmbl val, hanem a Ghost of Tsushima tbb tucat jtkrjnak nhny rpke perce. A Sucker Punch a feudlis Japnba val utazs egyik alappontjaknt a Kuroszava Akira filmjeire jellemz hangulat megidzst tzte ki, ezt az gretet pedig maradktalanul sikerlt betartaniuk.

A washingtoni csapat genercit bcsztat exkluzvjval eltlttt id alatt valban olyan rzsnk lehet, mintha egy klasszikus filmben lennnk, ennek pedig tbb oka is van. Az egyik a felts s trtnet, mely ugyan trtnelmileg hiteles alapokon nyugszik, a ksztk azrt ltek nmi kreatv szabadsggal. 1274-ben jrunk, a mongolok Japn ellen indtott els invzijnl, a megszllst azonban nem Kublaj kn, hanem Kotun vezeti. A Cusima szigett vd szamurjok kztt van Szakai Dzsin is, aki nagybtya, Simura nagyr oldaln nz szembe a mongol sereggel. Az els csatra az Azamo-blben kerl sor, amit a szigetet vd klnok egysgei elvesztenek, ksznheten a mongolok ltal alkalmazott stratginak. A csatban Dzsin is kis hjn az lett veszti, a sors azonban ad neki mg egy eslyt, hogy megmentse otthont. Ehhez azonban komoly rat kell fizetnie.



A Ghost of Tsushima narratvja Dzsin jellemfejldsn s talakulsn vezet vgig minket, mikzben nhny komoly krdst is felt: Meddig tart a ktelessg? Hol r vget a becslet? A cl szentestheti az eszkzt? Ilyen s ehhez hasonl morlis dilemmk kerlnek el, ahogy Dzsin szpen lassan knyszerl r, hogy az let tapasztalatai nyomn alapjaiban krdjelezze meg nagybtyja korbbi tantsait s elveit. A Szakai kln fiatalon rvn maradt rkst a szamurjok becsletkdexe mentn nevelte fogadott apja, azonban a mongolok eszkzeit s a sziget kevsb harcedzett lakit ltva r kell dbbennie, hogy ltezhet ms jrhat t is.

Az open world mfaj jellegzetessgeit s alappillreit az utbbi vekben tbb stdi is igyekezett kisebb-nagyobb mrtkben megreformlni, a Sucker Punch megoldsa azonban mg ezek kztt is kiemelkednek tekinthet. A fejlesztk egszen egyedi megkzeltst alkalmaztak a kldetsstruktra valamint a jtktr felfedezsnek sszekapcsolsa sorn, aminek ksznheten egyltaln nem rzdik tehernek a vilg megismerse s titkainak feldertse. A kulcs a jl megtervezett felptsben rejlik, aminek csak az els lpse a sziget maga. Cusima egybefgg szigetvilga kellen vltozatos helyszneket sorakoztat fel, amik j alapot adnak ahhoz, hogy minden pontjt feltrkpezzk a megszllt vidknek. A bambuszerdktl a szikls partokig, a festmnyeket idz templomokon t a fenyegetst jelent mongol helyrsgekig, a sziget minden ngyzetmtern tallhatunk olyasmit, amirt rdemes egy pillanatra megllni, ami eltrthet minket az eredeti clunktl, vagy csak nmi elfoglaltsgot nyjthat.



A korbban emltett filmszer megkzelts hordoz egyfajta letisztultsgot s egyszersget, ez pedig a sziget felfedezse sorn figyelhet meg elsknt. A trkpet megnyitva kapunk ugyan nhny mestersges tmpontot s jellt, ezeken kvl azonban minden tovbbi rdekessget magunknak kell megtallnunk. Ehhez j kiegsztst ad, hogy ha cltalanul indulunk a sziget feldertsre, a kpernyn semmifle HUD-ot, ikont vagy egyebet nem tallunk, azonban ezekre nem is lesz szksg, hiszen a jtk tkletesen navigl minket ezek nlkl is. A tvolban fst szll fel, elhal seglykiltsokat hallunk, esetleg nhny llat prblja felhvni magra a figyelmnket. Ezek mindegyike valamilyen j cl fel vezet minket, legyen az egy kldets, egy hasznos trgy vagy ms elfoglaltsg. Ha pedig manulis clpontot szeretnnk kvetni, akkor a szl fog minket vezetni, nem pedig lebeg nyl vagy ms idegen segtsg.

A kldetsek felptsnl is tetten rhet egyfajta ramvonalasts. Ez annak ksznhet, hogy a feladatok mindegyike - legyen sz f- vagy mellkmisszirl - egytl-egyig a trtnet elnevezst kapta. Ugyanis ezek mindegyike Cusima trtnete, az ott l emberek. Termszetesen akadnak kzttk nagyobb hordervel rendelkezk, mint egy-egy kulcsfontossg katonai pont bevtele, ahogy kevsb fajslyosak is, azonban egyik sem klnbzik abban, hogy Dzsin szmra mindegyik egyarnt fontos, hiszen az sszes a nphez kapcsoldik. A sziget felszabadtsa sorn Dzsin segtket is kap maga mell, akik kellen klnbznek tle s egymstl is, gy j ellenplusokat kpviselnek a jellembrkban. Radsul mindegyikk kapott egy kldetseken tvel trtnetet is, mely nem csak a sziget megszllshoz kapcsoldik szorosan, de olyan tmkat rintenek, mint a bossz, a remny, a megszllottsg vagy az ldozat.



A trtnetekben val elrehalads s a karakterfejleszts szorosan kapcsoldik egymshoz, mi tbb, taln itt rezhetjk leginkbb, hogy a jtk remek mrtkben sztnz minket arra, hogy a mellkes tennivalkkal is foglalkozzunk s ne egy ktelez feladatnak ljk meg, hogy a trkp egyes rszeit kitakartsuk. Ez a fajta integrci a jtk szinte sszes komolyabb elemnl tetten rhet, legyen sz kpessgek megnyitsrl, a felszerelsek fejlesztsrl vagy a fszerepl erstsrl. Az elrehaladsban szignifikns szerepe van a tevkenysgek szles spektrumnak lefedsnek, szerencsre azonban ezek egyike sem ktelez jelleg, br clszer folyamatosan foglalkozni mindennel a knnyebb elrejuts rdekben.

Mindennek kzppontjban a jtkban tallhat Hrnv rendszer ll. Ez felel az j kpessgeket ad pontok gyjtsrt, ennek ksznheten tudunk az leternkn nvelni vagy j fegyvert megnyitni, ha kell ismertsgre tettnk szert. Utbbi esetben rmteli megolds, hogy ezeknl nem linerisan kell haladnunk, a rendelkezsre ll eszkzket tetszs szerinti sorrendben szerezhetjk meg, ezltal is a leginkbb a stlusunkhoz igaztva Dzsin fejldst.



Aprop stlus. A fejlesztk ltal korbban bemutatott Szamurj s Szellem harcmodort knynk-kedvnk szerint vlthatjuk vagy kombinlhatjuk, hogy a lehet legjobb eredmnyt rjk el. Dacra annak, hogy a trtnet szerint fhsnk egyre inkbb eltvolodik a busidtl, a harcok sorn lehetsgnk van a legnagyobb mrtkben h maradni a hagyomnyos tanokhoz. Ennek egyik kivl pldja, amikor egy ellensges csapatot megkzeltve egyesvel hvjuk ki ket egy sszecsapsra, ami utn a fennmarad katonk ellen akr tbbszrs tlrben is llhatjuk a csapsokat. De dnthetnk gy is, hogy a kihvs utn eltnnk az rk szeme ell, az egysg tbbi tagjt pedig csendben, szrevtlenl rtalmatlantjuk. Vagy ppen fordtva, lopva ritktjuk meg a velnk szemben ll hadert, hogy aztn a nhny megmaradt mongolt becsletes harcban gyzzk le.

A fenti ketts megkzeltshez az egyes irnyoknl elrhet s fejleszthet kpessgeket egy, leginkbb a Nioh-ra jellemz lls-alap harcrendszer kti ssze s br a megvalsts hasonl a Team Ninja alapjhoz, a vgeredmny merben ms. A Ghost of Tsushimban ugyanis ezen llsok nem a tmadsaink erejt vagy gyorsasgt befolysoljk, hanem hogy mennyire hasznosak a velnk szemben llk ellen. A ngy eltr fegyvertarts mindegyike ugyanis ms-ms ellenfltpus ellen alkalmazhat legjobban. Az egyikben a kardot hasznlkkal vgezhetnk gyorsabban, a msik a pajzsok mg bj ellenfelek ellen idelis. A lndzst forgatk ellen jfent msik llst rdemes felvenni, ahogy a nehzpnclt s -fegyvert hasznlkkal szemben is. A dolog szpsge, hogy a kztk val vlts nem csak pillanatok alatt kivitelezhet, de sokszor mg kombinlhatjuk is ket.

A kvetkez oldalon folytatjuk!
>>

sszesen: 171 [1-50]
1 | 2 | 3 | 4
[10] Zargul
Jul 22., Wednesday 6:58 #171
Vlasz Dwayne21n (#170) zenetre
Nem azzal van baj hogy valakinek nem tetszik, nyilvnvalan nem is tetszhet mindenkinek s nincs is ezzel gond. Csak amikor azt olvasom hogy "gyenge" vagy "tlag" trtnet az egsz egyszeren nem igaz. St, ez egyltaln nem is csak egy sima bossz sztori. Az els rsz cselekmnye is a szerves rsze s mell kt fszereplt pt kt idskon, gy hogy terjedelmben fele-fele arnyban osztoznak a jtkon. Nem rtem hogy lehet ez gyenge. Ilyenkor csak arra tudok gondolni hogy az illet meg se erltette magt hogy megrtse s tlssa az egsz felptst. De mindegy is.
Mondom ezt gy hogy magam rszrl is kedvesebb lmny a TLoU 1, szivesebben is jtszom ujra de ettl mg tartom hogy a TLoU 2 mindenben fl ntt.
You must rally the Horde and lead your people to their destiny!
[2] Dwayne21n
Jul 21., Tuesday 20:38 #170
Vlasz Zargul (#168) zenetre
Szmomra gyenge, egy Kill Bill vagy egy Old Boy-hoz kpest meg aztn fleg, de ez az n vlemnyem.
Az els rszt sem neveznm mestermnek, de Ellie s Joel karakterrajza illetvd a kettejk kztt folyamatosan kialakult ktelk videjtkos szinten klenleges lmny volt.
Nem tudom mit nem lehet azon rteni ha valakinek ennek fnyben nem tetszik az az irny amerre a Part 2-t vittk.
The jabroni beating, pie eating, trail blazing, eye brow raising, the best in the present, future and past, and if yall dont like me you can kiss the peoples ass!
[48] soliduss
Jul 21., Tuesday 13:08 #169
els meg egy szimpla road trip- ezzel nagyon egyet tudok rteni. Amennyire fel van magasztalva az 1 rsz.... annyira le van hzva egyeseknl ez a 2. rsz.

Pedig nincs vele semmi gond... minden ki van dolgozva s tlalva csak ppen figyelni kell a rszletekre s picit Nolan-osan ugrlunk az idben.
[10] Zargul
Jul 21., Tuesday 11:39 #168
Vlasz Dwayne21n (#165) zenetre
Mirt lenne gyenge revenge sztori? Vgigjtszottad? Ennyi ervel az els meg egy szimpla road trip, semmi tbb... De amitl az tbb vlt, ugyanannyira benne van a msodik rszben is. Valojban komplexebb is mint az els, a kt karakter kt-kt idvonalval. s nem kevsb hagyja nyitva a vgt mint az els. A gameplay szintn rezheten tbb lett, mindenkppen sokkal jobb lmny mint az els, akr a karakter fejlesztseket, akr a konkrt jtkmenetet tekintve. A msodik rsz is szintiszta TLoU lmny de termszetesen ms mint az els.

Szrny ltni hogyan mrgezte meg azokat is a leak s a megjelens krli gyllethullm akik amugy szerettk az elst.
You must rally the Horde and lead your people to their destiny!
Jul 21., Tuesday 11:38 #167
Egyre jobban tetszik a harc,csak el kell fogadni,hogy ha nekimegynk egyszerre 5-6 mongolnak,az bizony hallos.Viszont az ss s fuss technika kifizetdik,kettesvel hrmasval mr elg jl le lehet szedni ket.
Ja,s hogy mennyire hlye az AI? Volt az a rsz a sremlknl,ahol egy kidlt fn kellett tmenni,majd tbjni a sziklk kztt..Na ott gondoltam kicsalom ket a fhoz,aztn lenyilazom egyenknt,de ezt csak ketten szvtk be,a tbbiek a htamba jttek inkbb krbe
A hunter must hunt PSN ID: xXwilliamsXx73
[55] axl
Jul 21., Tuesday 7:30 #166
Vlasz Dwayne21n (#165) zenetre
Engem rdekel a folytatsa is (s ha minden igaz, hamarosan klcsnkapom), de abban egyetrtek veled, hogy az els rsz sztorija kapott egy (szmomra legalbbis) kielgt befejezst, amit nyitva hagytak annyira, hogy lehessen folytatni, de nekem anlkl sincs hinyrzetem.
Minden jtk szerepjtk
[2] Dwayne21n
Jul 20., Monday 19:33 #165
Vlasz Sunfi3lds (#163) zenetre
Ez csak az n szemlyes vlemnyem, szvsz az els rsz trtnete egy kerek egszett alkotott, szimpln nem gyere be a folytats gyenge revenge sztorija, plusz ltva a gameplay-t az sem vltozott sojat.
The jabroni beating, pie eating, trail blazing, eye brow raising, the best in the present, future and past, and if yall dont like me you can kiss the peoples ass!
[33] Krisz576
Jul 20., Monday 13:48 #164
Vlasz Sunfi3lds (#161) zenetre
Nem, nem azt rtam, hanem ezt:
20 perctl nem estem hanyatt (mg TLOU2-nl igen), de abban biztos vagyok, hogy rendesen lelve el nagyon megszerethet.
Sony 65ZD9, Pana 55FZ800 OLED, Pio KURO G8, PS4 Pro, Pana UB700(UHD BD), Sony S7200, Popcorn A500, Dune HD 4K Pro, Himedia Q10 Pro, Marantz CD5005, Denon 2010AE, Marantz SR7010 / Pio SC2022, Quadral 570 (5.0 bi-dip.), MS Av.9(Sub)
[27] Sunfi3lds
Jul 20., Monday 13:46 #163
Vlasz Dwayne21n (#160) zenetre
Ezt viszont nagyon rosszul teszed, egyszeren el nem tudom kpzelni, hogy aki szerette az els rszt ne akarn ltni a folytatst.
Sic Parvis Magna
[33] Krisz576
Jul 20., Monday 13:46 #162
Vlasz Dwayne21n (#160) zenetre
Pedig a TLOU2-rl rengetegen radoznak. Az alapjn, amit lttam belle, joggal.
Lttam a nagy SPOILERT is benne az elejn, tltettem magam rajta, s igazbl vagnynak tartom, hogy az ND be merte vllalni.
Ha szeretted az els rszt, a msodiknak kteleznek kne lennie, szerintem.

Ami a Tsushimt illeti, mrmint a lelkt , kezdek hajlani r, de csak ha beptoltam a legnagyobb AAA cmeket, amik mg htravannak nekem.
Sony 65ZD9, Pana 55FZ800 OLED, Pio KURO G8, PS4 Pro, Pana UB700(UHD BD), Sony S7200, Popcorn A500, Dune HD 4K Pro, Himedia Q10 Pro, Marantz CD5005, Denon 2010AE, Marantz SR7010 / Pio SC2022, Quadral 570 (5.0 bi-dip.), MS Av.9(Sub)
[27] Sunfi3lds
Jul 20., Monday 13:43 #161
Vlasz Krisz576 (#159) zenetre
20 percet lttl belle s az alapjn kijelented hogy nem r annyit amit a tesztel adott r.

Akkor jlvan, akkor.
Sic Parvis Magna
[2] Dwayne21n
Jul 20., Monday 13:14 #160
Vlasz Krisz576 (#159) zenetre
Ht kinek a pap kinek a paplan, akrmennyire is szeretem a TLOU els rszt, a msodikat bottal sem piszklnm, a GoT pedig els napos vtel volt, amit egyltaln nem bntam meg, mert szeretem a tmt melynek megvalstsa egszen kivl lett.
The jabroni beating, pie eating, trail blazing, eye brow raising, the best in the present, future and past, and if yall dont like me you can kiss the peoples ass!
[33] Krisz576
Jul 20., Monday 12:30 #159
Ide is, mert @sting szerint ide autentikusabb

"Srcok, nyugalom. A 10 pont globlisan a genercit nzve - plne 9 pontos God of War, Horizon Zero Dawn s The Last of Us 2 utn - tlzs szerintem is, de a maga nemben meg lehet rteni.

@neh5 szerintem legalbb annyira beleszeretett a Tsushima-ba szamurjvilgba, mint n anno az Onimusha 4-nl, s egyszeren elvarzsolta az egsz, ez ltszik a tesztbl is."


n szemly szerint nem estem hanyatt tle attl a 20 perctl, amit az elejn lttam. Inkbb tlzsnak reztem, hogy @Kenny elment 18-rt megvenni, amikor televan jtkokkal, egy TLOU Remastered s TLOU2 vagy God of War meg kimaradtak neki
De abban biztos vagyok, hogy rendesen lelve el nagyon megszerethet, csak szerintem ezt rrt volna sszel is, nem olyan nagy cm, amit premierkor rdemes. A TLOU2-t mr sokkal inkbb, szerintem.
Sony 65ZD9, Pana 55FZ800 OLED, Pio KURO G8, PS4 Pro, Pana UB700(UHD BD), Sony S7200, Popcorn A500, Dune HD 4K Pro, Himedia Q10 Pro, Marantz CD5005, Denon 2010AE, Marantz SR7010 / Pio SC2022, Quadral 570 (5.0 bi-dip.), MS Av.9(Sub)
[33] Krisz576
Jul 20., Monday 12:00 #158
Vlasz Dude (#34) zenetre
"Csak ne5h-t fizettk le. lltlag kapott egy X900H-t meg egy Teslt"

Azt az X900H-t inkbb adja el, s cserlje le egy jobb darabra
(Szerintem a 9-es Sony LED-ek - 2016-2020 - leggyengbb darabja)
Sony 65ZD9, Pana 55FZ800 OLED, Pio KURO G8, PS4 Pro, Pana UB700(UHD BD), Sony S7200, Popcorn A500, Dune HD 4K Pro, Himedia Q10 Pro, Marantz CD5005, Denon 2010AE, Marantz SR7010 / Pio SC2022, Quadral 570 (5.0 bi-dip.), MS Av.9(Sub)
Jul 20., Monday 8:46 #157
Talaltam veletlenul egy cheese-t, ha epp egy tabor susnyasaban lapitasz es “veletlenul” odahivod a lovat, vagy 3-4 enemy bejon a fube es instant ki tudod oket iktatni. A benasagom a hasznomra forditottam XD
There is only room for one Boss and one Snake... /// Xbox One GT: Durden LV426117 /// PS4 iD: Durden91
[34] Laza
Jul 19., Sunday 21:46 #156
Vlasz bakfitty (#154) zenetre
Nem kell ez minden jtk el, a lnyeg a mondat msodik fele ... hogy EBBE a jtkba felesleges ... a tbbibe lehet
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
Jul 19., Sunday 14:46 #155
Vlasz bakfitty (#154) zenetre
+1
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
[1] bakfitty
Jul 19., Sunday 9:27 #154
Vlasz Laza (#152) zenetre
"Minden jtkba bele lehet ktni, ebbe is ... de felesleges"
Ezt tessk mr minden teszt el kirakni s akkor be is lehet zrni a boltot.
[27] arpi0912
Jul 19., Sunday 9:02 #153
Vlasz Laza (#152) zenetre
A szl ahogy a ds mezket fjja, vagy az erdket, meg ahogy rod is a sok kis apr rszecske effekt sokat hozztesz a gynyr ltvnyhoz. Nameg a design ami szintn hozztesz, mindentt van vagy egy domb, egy egy nagy mez, erd legyen srgll, pirosas, lila sznekben pompz. Nem tkletes rszleteiben, de az sszkp gynyr.
[34] Laza
Jul 18., Saturday 20:45 #152
Minden jtkba bele lehet ktni, ebbe is ... de felesleges, mert ha most azon prgnk, hogy a beszd s a mimika kiss rdekes szinkronban van (japn, magyar felirattal), akkor csak kukacoskodnk, mikzben egy zig-vrig japn szamurai mozit tlalnak elm olyan csods ltvnnyal s jtkmenettel ... igazi l vilg ... imdom, ahogy a srga avart tolja a szl ... ennyi
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[27] arpi0912
Jul 18., Saturday 15:58 #151
Az els 3 ra utn olyan mint amilyenre szmtottam. A vilg s a hangulat nagyon el lett tallva. A ltvny sszessgben szp, a karakterek nagyon kidolgozottak az arcok is. Ahogy fjja a szl a fvel teli dombokat(mg a messzi tvolban is) s az erdket, bokrokat az nagyon szp. Viszont az alap talaj textra elg homlyos illetve a kvek textrja is, igaz legalbb nem olyan lesek mint mshol. A szjmozgs nem egy tlou2 szint ahogy a ltvny se HZD ez tny.
A harc meglepen sok lehetsget tartogat, az eleje szerintem is knny, br normalon volt hogy 2 nylvessztl meghaltam s ha elnzel 1,2 vdekezs, dodget akkor hamar meg lehet halni. Fleg ha a harc hevben elfelejtesz gygytani/nem tudsz.
Nekem a karakter kezelssel eddig nem volt gondom. Az uvrs valban picit suta.
[11] DanTes
Jul 18., Saturday 15:15 #150
Vlasz GeneraL_XTX (#148) zenetre
Csatlakozom n is. s mg annyit, hogy a nehzsg az nagyon el lett baszva. n csinlom a mellkkldetseket s az els trkp kb. j felnl olyan op vagyok hardon, hogy keresem mibe lehet belektni. Ettl fltem, hogy ezt elcseszik, bejtt.
A kamerakezels (a harcokban is) gyalzatos. Az ugrsok, s egyb mozgsok ht....iz. Egy deszkra, vagy ltrra alig lehet nha felterelni. Van mg mit tanulni ebben a mfajban, maradjunk ennyiben.
PlayStation 4ever
[33] backstab
Jul 18., Saturday 13:01 #149
Vlasz GeneraL_XTX (#148) zenetre
Csatlakozom.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
Jul 18., Saturday 12:18 #148
na n is megvettem, mr amgy is szkeptikusan fogadtam az itteni 10 pontot, jtszva vele be is bizonyosodott, hogy a tesztel kicsit tlltt a clon, ez a hangulatot kivve semelyik ms aspektusbl kzelben nincs a 10 pontnak.

A prezentci a Last uf us utn megmosolyogtatan gyengcske, az animcik, a mimika, a textrk, a tj, a bevilgts, kb mintha egy genercit ugortunk volna vissza az idben.

Jtkmechanikailag nagyon sok mindent klcsnztek (khm loptak) az utbbi idk AC jtkaibl, s eddig a trtnet se valami nagy durrans.

Nem mondom, hogy csaldtam mert kb ennyit is vrtam, egy fels kategris open world kalandot, de ez a jtk akrhogy is nzem, maximum egy ers 8as.
"A ni megrzs a logika teljes hinynak politikailag korrekt kifejezse" Steam_ID: T1B1/Origin: GeneraL_HUN/ Uplay: sztibi87/ Xbox Live: GeneraL XTX
[5] xanax
Jul 18., Saturday 11:27 #147
Eszement szrakoztat lett, a stlus kedvelinek mesterm. Az arcmimika, animci (cakumpakk technikai rsze) egy ND jtk utn nyilvn szembetl, kicsit megtntortott az elejn, de 10+ ra utn maga a jtklmny elfeledtette velem. Fluid az egsz, gynyr helysznek, itt ott kis szedegetni val, pont amennyi kell, trtnettel elltva sszeolvadt tennivalk, nem cskken a felfedezs rme, imdnival bklszni benne. Nha hangosan felkacagtam egy-egy beszlson is (remlem mindenki japn nyelven tolja, sok yakuza utn pr szt mg rtek is). Plusz lmny, hogy ismers sznszek is vannak a stbban, imdom az ilyet.
[10] Zargul
Jul 18., Saturday 10:49 #146
Vlasz xXwilliamsXx (#144) zenetre
Persze egy nyitottabb, szles tj jobban tud esni az embernek de szerintem minsgibb a TLoU2, a vz pl biztosan szebb, vagy az autkon lecsorg vizcseppek, stb. De nem sszehasonlitani akarom mert az igazsgtalan lenne, viszont szembetl a klnbsgek vannak.
You must rally the Horde and lead your people to their destiny!
[10] Zargul
Jul 18., Saturday 10:42 #145
Vlasz Zargul (#143) zenetre
"ha hibzok azt csak magamnak ksznhetem " Mrmint ha meglnek a harcban.
You must rally the Horde and lead your people to their destiny!
Jul 18., Saturday 10:39 #144
Vlasz Zargul (#143) zenetre
Pont a lovat nzegettem tegnap,hogy mennyivel durvbban volt kidolgozva,s animlva a TLOU2-ben.Viszont a tjkpek a GOT-ban llegzetellltbbak,s sszhatsbam is szebbnek(persze messebbnek)tnik.
Egybknt elsre gy voltam vele,hogy ez a jtk ordt a target-lockrt,de aztn pr sszecsaps utn meg lehet szokni,sokat kell mozogni,terelgetni az ellent.
A hunter must hunt PSN ID: xXwilliamsXx73
[10] Zargul
Jul 18., Saturday 10:27 #143
Tbben emlitetttek de szerintem a harc baromi j. Taktikus, mindig sznl kell lenni s ha hibzok azt csak magamnak ksznhetem (hard nehzsg). A hangulat s a ltvny llegzetelllt pedig csak visszafogottan vagyok hve ennek a vilgnak. ACvel soha nem jtszottam, ow jtkkal is csak a WoW kapcsn vagyok rintett de azt hiszem n nagyon nagyon jl s sokig fogok mkzni Cusima szigetn. Idn azt hiszem csak egy jtk tud el kerlni MERT: A TLoU2 utn kzvetlenl brutlisan rzdik az animcik, a szinkron s egyebek minsgbeli klnbsge. Utlag ltszik igazn hogy mit pakoltak le az asztalra abban a jtkban.
You must rally the Horde and lead your people to their destiny!
[33] backstab
Jul 17., Friday 22:41 #142
Nem lehet valahogy kikapcsolni a tooltip-eket, tutorialokat? Ha mg egyszer megll a jtk egy csata kzben, hogy felhvja r a figyelmemet: "Az X ellenfl ellen az Y lls hatsos, nyomd meg az R2+Hromszget, hogy tvlts ebbe az llsba!", n ordtani fogok.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
Jul 17., Friday 22:22 #141
Gyjtgettem:

KATT!
KATT!
KATT!
KATT!
KATT!
KATT!
KATT!
"This is our time to medicate..."
[33] backstab
Jul 17., Friday 20:53 #140
Vlasz alf22 (#139) zenetre
Nem igazn. Inkbb csak kilaptja a dolgokat, a hangot meg eltorztja. Harc kzben meg egyenesen nszvats, mert nem ltod, hogy ez most "kk" vagy "piros" tmads (azaz hrtani vagy kitrni kell).
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[28] alf22
Jul 17., Friday 20:13 #139
Errl a fekete fehr mdrl rt vki? Hangulatosabb?
Jul 17., Friday 20:00 #138
Most szereztem meg a nyilat, az atmoszfera zsenialis, story jo, a harc jo lenne, de nem lehet betrackelni az enemyt es emiatt a kamerakezeles kaotikus, platformer reszek borzasztoak, osszeseggeben nekem nagyon bejon, kb 8,5 pont eddig, igaz meg nem lattam mindent, de nem mondanam ra h 10 pontos game (a 10 pontos jatek amugy is szubjektiv, de na)
There is only room for one Boss and one Snake... /// Xbox One GT: Durden LV426117 /// PS4 iD: Durden91
[11] DanTes
Jul 17., Friday 18:46 #137
Vlasz backstab (#136) zenetre
Kb ennyi jtk utn, hasonl a vlemnyem.
Kamera....na az nha brutlisan szar. Szerintem bven elfrt volna benne a target lock. Van, hogy tk szemben llok az ellennel s olyan luftot tk, hogy rm nzni.
A szikln lv ellensgek levadszsa kln lmny. Nem tudsz felugrani egy ijszhoz, de az msodpercenknt enged beld egy vesszt.
Van benne minden, Witcher, Far Cray, Shadow of Mordor, AC minden ami szem szjnak ingere.
A ltvny, csods....tnyleg. Tennival az van dgivel. madr, rka , szently, forrs.
s itt is nagyon igaz az erdlyi monds....A medve nem jtk, hogy rohadna meg.
PlayStation 4ever
[33] backstab
Jul 17., Friday 14:52 #136
Na, nyolc rnyi jtk utn, eddig v jtka, DE!!!

A kamera iszony. Nem ltom az ellenfl tmadst, mert a kamera "beleakad" egy tykketrecbe. Prblok flregrdlni, de ott az tban egy sznakazal, gyhogy hall.

A vilg lomszp ugyan, de iszony kihalt. Az Assassin's Creed, Far Cry jtkok sokszor kapjk a savat, hogy hatalmas a vilg, de res. Na, Cusimhoz kpest brmelyik AC jtk valsgos vidmpark.

A Iaijutsu-prbajokat mr az tdik utn iszonyan untam, s valsznleg a szzadiknl mg ennl is jobban fogom unni.

jra meg jra visszatr az a fogs, hogy felvezet egy izgalmas akcijelenetet, aztn NYISSZ, jn egy dgunalmas flashback jelenet, s BUMM, vissza a jelenbe. Remlhetleg ezekbl idvel kevesebb lesz, mert mr az AC-kben is gylltem ezeket a "kirngats" rszeket.

Jin egy karc savanyjska, remlhetleg ksbb mlyl egy kicsit a jelleme.

Nlam eddig 8/10, majd 30 ra mlva megltjuk, mi lesz a vgs pontom.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
Jul 17., Friday 13:56 #135
Edge magazin: 6 pont... megrltek
"You know I'm right, Morty, because I'm *burp* smarter than you."
[26] Tom
Jul 17., Friday 11:30 #134
Vlasz liquid (#133) zenetre
Remlem. n is ezen aggdom, hogy mire vgigviszem s felzrkznk a cikk s komment olvasssal mr foldalon sem lesz.
"Over here, we lost some of them. But over there, they lost all of us."
Jul 17., Friday 0:39 #133
Vlasz axl (#107) zenetre
H, n mg egy percet sem jtszottam vele, ma hozzk (remlhetleg, banyeg) a fizikai kpit hzhoz. Fogunk mg errl beszlni!
And since you asked: no. It's massive.
Jul 16., Thursday 22:20 #132
Vlasz Doberman (#130) zenetre
Bayonetta, Dark Souls II, Rayman Legends, Breath of the Wild. Kapsbl ezek jutnak eszembe, amik 10 pontot kaptak. Ami engem illet, taln n szoktam a legfukarabbul bnni a 10-essel (ez volt az els), de ez a jtk nekem most tnyleg olyan lmnyt adott, amit nemhogy az utbbi pr vben, ebben a generciban se nagyon tapasztaltam. Rszemrl ez elg ok a 10 pontra.
I am such a B.A.
[55] axl
Jul 16., Thursday 21:42 #131
Vlasz Doberman (#130) zenetre
KATT!
Minden jtk szerepjtk
[7] Doberman
Jul 16., Thursday 21:10 #130
Vlasz ne5h (#128) zenetre
Elgg felkavarta az llvizet a teszt az tuti. Egy ilyen szakma, viszont akkor is knnyelmnek rzem. Visszaprgettem egy pr komolyabb cmet, s gy hirtelen nem talltam sehol se 10 pontos jtkot ( God of War, Witcher 3, Last of Us els rsze, Horizon Down, Forza4 . Halo 3 stb stb; rtelemszeren brki rm cfolhat) Valahol mindenki elkummantotta a 10 pontot, gy vagy gy ( anno volt tizedes jegy megolds is). Az n mltatlankodsomat elssorban ez vltja ki.
Felttelezem, hogy eltte volt diskurzus Liquid rral errl, mivel egy nem tl rgebbi podcastben mondta nagyon vrja, gy sejtem se nagyon tiltakozott ellene. Ettl fggetlenl n azt hittem fogja tesztelni, s a tapasztalat hangja fog belle beszlni.
Stupid people everywhere, but I ain't got time to care!
[5] xanax
Jul 16., Thursday 17:56 #129
Vlasz ne5h (#128) zenetre
Ne kapkodjunk, a prnp csak jfltl jut hozz, mg nem vagy tl rajta
Jul 16., Thursday 15:07 #128
Vlasz Dark T (#127) zenetre
Nem hiszem, hogy valakit is brmikor meghurcoltunk volna azrt, mert a vlemnye klnbztt a minktl. Az, hogy nem rtnk vele egyet, az termszetesen elfordulhat (a jelen teszt pont j pldja ennek), de ettl mg a vlemnyhez mindenkinek joga van. Szval nyugodtan rd csak le.
I am such a B.A.
[2] Dark T
Jul 16., Thursday 14:58 #127
En inkabb le se irom a velemenyem mert megcipoznek itt
[55] axl
Jul 16., Thursday 13:29 #126
Vlasz ne5h (#114) zenetre
Nekem a Horizon-ban sem hinyzott, st, gy belegondolva sehonnan nem (na j, taln a Fallen Order-ben rltem neki). Megrgztt PC-sknt a manulis clzs hve vagyok.
Minden jtk szerepjtk
Jul 16., Thursday 13:26 #125
Vlasz theSickness (#121) zenetre
Neked soha semmi sem jo....
Papu nem srga tet!!
[11] DanTes
Jul 16., Thursday 12:58 #124
Vlasz ne5h (#120) zenetre
Ht...ksznm,megnyugtattl a tesztel is s a vlaszokkal is. Nem az volt a krds, hogy megveszem-e, mert mr le van tltve. Hanem az, hogy mennyire lesz kihvs, egy Sekiro s Nioh 1-2 utn. Nyilvn ms stlus, de tnyleg fltem egy bugyuta AC fle harcrendszertl.
A nyilt vilggal nekem semmi gondom nincs, ha rdekes.
Sokan rtk ms teszteknl is a bugokat, s a lebegseket sziklkon...s egybknt is a fleg a sziklknl meglv mozgskorltozsokat, negatvumknt.
Azrt ne felejtsk el, hogy a mfajban "Istennek" tartott Witcher 3-ban az elejn milyen bdletes bugok s hinyossgok voltak.
pl. nem voltak ldk, az elejn minden Witcher pnclt be kellett trnm mert nem tudtam trolni s a sly miatt elrakni sem. A krtya anomlikrl, beragadsokrl s sok msrl ne is beszljnk. Mgis nagyon komoly pontszmokat kapott mindenhol.
n ettl a jtktl, egy Witcher 3-at (vagy hasonlt) vrok, csak katanval, s szamurj ltzettel.
Csinlom a mellkkldetseket, kergetem a rkkat, madarakat, lvezem a barangolst, ha olyan rdekesek s olyan rzelmeket vltanak ki ezek a kldetsek bennem mint annak idejn a Witcher 3-nl.
Megltjuk....jflkor, mert mr alig vrom, hogy elkezdjem ezt a kalandot.
PlayStation 4ever
Jul 16., Thursday 12:21 #123
Vlasz ne5h (#122) zenetre
Nem is Liquid r felhvsval van itt a gond.
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
Jul 16., Thursday 12:04 #122
Vlasz theSickness (#121) zenetre
"minden tzpontl lelkesen vrjuk azokat a vlemnyeket, hogy mirt vagyunk ostoba fas... frfi nemiszervek, GO!"

Szerinted ez mi, hanem erre val felhvs?
I am such a B.A.
sszesen: 171 [1-50]
1 | 2 | 3 | 4
Ghost of Tsushima adatlap
Mg nincs besorolva Mg nincs besorolva
Kiad: SCEE
Fejleszt: Sucker Punch
Megjelens: 2020. Jul 17.
Kategria: Akci/Kaland
Online jtkmd: Nincs

A szerkesztsg rtkelse:
10
Ami tetszett
+ Idelis mret nyitott vilg
+ Felfedezsre btort organikus felpts
+ Morlis dilemmkat tartogat trtnet
+ F- s mellktevkenysgek pards egymsba fzse
+ Kell mrtk szabadsg a kpessgek megszerzsben
+ lland szint kihvs
+ Taktikai lehetsgekben bvelked harcrendszer
+ Mess ltvnyvilg
+ Minimalista interfsz harcban s azon kvl
+ Filmszer prbajok
+ Hangulatos zenei alfests a jtk minden rszben
Ami nem tetszett
- A mongol rk kereshetnnek kitartbban is
Olvasi rtkels: 8.7 (8 szavazat)
Ez a jtk nem jelent meg msik platformon

171 | [Teszt] Ghost of Tsushima

A Sucker Punch az elsk kztt volt ott a PS4 felhozatalnak megalapozsakor, most pedig valsznleg utolsknt bcsztatja a konzolt. Teszi mindezt a szupererket htrahagyva egy nmileg htkznapibb hst a kzppontba lltva. Hogy jl tettk-e mindezt? De mg mennyire!
Tovbb a jtk adatlapjra / frumba