[2018] Az év legjobb játékai: 10-1
Eddig 73 hozzászólás
Gamer365
2018. december 30.
vasárnap 12:00
Elérkeztünk a Nagy Év Végi Visszaszámlálás legizgalmasabb részéhez: eljött az idő, hogy lerántsuk a leplet a Gamer365 olvasói szavazásának végeredményéről. Avagy következzen a 2018-as év tíz legjobb játéka szerintetek - és persze a hozzájuk tartozó indoklások.



Monster Hunter: World | Capcom | Szerintünk: 9 pont

"Egy tipikus olyan játék, ahol az utazás a lényeg, nem a cél. Van egy történet, ami ad ugyan egy keretet, de a lényeg a szigeten történő kalandozások, amik során megismerheted a világ minden egyes titkát és lépésről lépésre egyre jobb vadász leszel. Kellemes visszatérés volt a sorozathoz, amit annyira egyszerűsítettek le (a szó pozítív értelmében), hogy a sorozattal ismerkedőknek és az öregnek is javítja az élményt." (Palmer07)

"Az igazi vadászatot utálom, mesebeli óriás dögökre vadászni viszont remek feladat. Nyomkövetés, tervezés, helyszín kiválasztása, jöhetnek a csapdák. Jókora előnnyel csapunk le nem egyszer ház méretű szörnyekre. Izgalmas, látványos, van benne kihívás. Mindenki jól érzi magát az új földrészen." (Hunk2)



Super Smash Bros. Ultimate | Bandai Namco, Sora Ltd. | Szerintünk: 10 pont

"Hiába "csak" egy mindenbennevan kiadás, mert szépült, finomodott, az a pár kisebb játékmechanikai változtatás tovább mélyíti a harcokat, és ami a legmeglepőbb, hogy még pixel-pontosabb és érezhetőbb az egész, amivel pedig eddig sem volt gond. Na meg a karakterek: még mindig elképesztő, milyen szeretettel kerültek az olyan legendák átültetésre a játékba, mint mondjuk Simon Belmont és K. Rool, vagy a korábban már szereplő Cloud és Solid Snake. És akkor elindul velük egy Zeldás pálya valamelyik kedvenc dallamunkkal és... és az egyszeri játékrajongónak is vége van." (the Sickness)

"Kérdezem én, hogy a francba lehet összehozni ilyen brutál komoly és egyben vicces, meg drámai és látványos, már-már elképesztő és pixelre 100%-osan tökéletes grafikájú verekedős játékot? Csak mert én tiszta szívemből utálom ezt a verekedős műfajt... de ez a Smash most kivételt tesz. Nincs olyan ember, aki ne szeretné!" (Animejetix)

"Már amikor bejelentették a játékot, akkor is sejtettem, hogy mindenképp esélyes lesz az év játékának lenni. Aztán ahogy napról napra többet tudtunk meg róla, egyre inkább erősödött bennem ez az érzés. Már az előző Smash játékok is elképesztőek voltak, de ez túltesz mindegyiken: a könnyen megtanulható, ugyanakkor mély, izgalmas játékmenetet megtartotta (sőt, csiszolt is rajta), és minden eddiginél jóval több a karakterek, pályák és zenék száma. Ennyi már több mint elég lenne ahhoz, hogy egy fantasztikus multiplayer játék legyen még évekig, de nem állt meg itt: minden idők legjobb Classic Mode-ját is sikerült beletenniük, ami minden karakternek személyre szabott, van egy sztoriban gyengébb, de tartalomban hihetetlenül erős kaland mód, és még egy csomó egyéb dolog, ami hosszú ideig leköthet bárkit. És persze az egészet fűszerezik a spiritek, akikből több mint 1000 van a játékban, és 1-1 híresebb vagy éppen alig ismert játékkaraktert ábrázolnak, és mindegyiküknek összeállítottak egy olyan harcot, ami a legjobban próbálja emulálni, hogy milyen lenne, ha tényleg ellene harcolnál. Jelenleg kb. 60 órám van a játékban és eszem ágában sincs lelassítani." (Krisi92)

"Nagyjából a harmadik hely környékére terveztem, de akkor még nem számoltam azzal a 2 órás, fantasztikus, sokszor átláthatatlan káoszba torkolló, boldogsághormon bombonokat dobáló, felhőtlen couch multival, amit a családdal toltunk az ünnepek alatt. Nagyon, nagyon régen volt hasonló élményem. Jól el is rakom a videojátékos emlékek hall of fame-jébe." (Fieldtom)



Spyro Reignited Trilogy | Toys For Bob | Szerintünk: nincs pont

"Klasszikust ritkán álmodnak vissza igényesebb megvalósításban. A Toys for Bob csapata rajongói lelkesedéssel kezelte a projektet, pont ott és annyit hozzápiszkálva az alapanyaghoz, hogy az ma, 2018-ban is bájos és szórakoztató maradjon." (sQr)

"Hihetetlen mód átültették az egész varázslatos dizájnt, szereplőket, a helyszíneket, mindent. Köszönöm a fejlesztőcsapatnak a remek munkásságát, mégpedig azért, mert mikor leülök vele játszani, újra gyereknek érezhetem magam, mint akkor mikor először találkoztam Spyro-val és meseszép világával." (Dark T)

"Egyik kedvenc játékom a mai napig. Soundtrackje megismételhetetlen. Minden egyes pályát felismertem csak a zene alapján. Anno grafikailag hihetetlen szép volt. Ami miatt anno imádtam, azon nem fogott az idő. Kiváló munkát végeztek a felújítással. Még pár hasznos extrát is beleraktak, amivel csak több lett a trilógia." (eandre)



Shadow of the Tomb Raider | Eidos Montreal | Szerintünk: 8 pont

"Az első két rész rajongói visszajelzéseinek alapján alakították a trilógia záró darabját, ami egy remek iparosmunka lett. Habár mind a kritikai, mind az anyagi siker elmaradt ezúttal, még is azt mondom, hogy Lara rajongóinak mindenképpen érdemes beszerezni. Bízom benne, hogy nem fogják jegelni a szériát ezután a rész után. Elég nagy veszteség lenne." (Tom)

"A trilógia talán leggyengébb darabja, de így is nagyon élvezetes, szórakoztató játék. Az új lopakodási lehetőségek és a Challenge Tombok hangulatosak, talán egy picivel lehetett volna több akció." (Kebab Csirke)

"A reboot Tomb Raider franchise legjobb játéka lett szerintem minden túlzás nélkül. Bár a Rise of the Tomb Raider a remekre sikerült Endurance móddal büszkélkedhet és további tengernyi tartalommal, a Shadow of the Tomb Raiderben sokkal kevesebb a harc és sokkal nagyobb hangsúlyt fordítottak a felderítésre, a gyűjtögetésre, kriptákra és tombokra, ami a klasszikus Tomb Raider játékokat leginkább jellemezte. Lara Croft ezúttal már tapasztalt veteránként, lopakodó üzemmódban, észrevétlenül oltja ki a tapasztalt zsodosok életét. A játék minden téren csiszoltabb lett egy hajszálnyit, a fejtörőkből és a tombokból pedig most sokkal több van, mint valaha, és nagyon jól meg lettek csinálva." (frg_dnl)

"Lara kalandozása és az újabb barlangok felfedezése ismét jól sikerült. Tovább szépült a játék és számomra nagyon kellemes arányban van a harc és a felfedezés (utóbbiból van több). Akinek tetszett az előző rész, az ezt is szeretni fogja, viszont semmi átütő újítás nincs benne, így inkább kicsit a "biztos játék"-ra mentek ezútal a készítők." (Renatto)

"Tisztességes munka egy trilógia befejező darabjából. Számomra azt hozta, amit vártam. Tökéletesen lezárta Lara előzménytörténetét - talán azt hoznám fel hiányosságnak, hogy több epikus ellenség kellett volna bele. Kíváncsian várom, hogy ezek után Larával mi lesz a terve a kiadónak." (Bogyi007)



Assassin's Creed Odyssey | Ubisoft Quebec | Szerintünk: 8 pont

"Újabb év, újabb AC játék, de most belenyúlt az Ubi. Itt forrt össze mindaz a sok újítás, ami már az Origins-ban is megjelent. Féltünk, hogy csak egy teljes árú DLC lesz, de ennél nagyobbat nem is tévedhettünk volna. Minden eleme fejlődött és jobb lett, a történelmi korszak pedig nálam telitalálat." (Titto)

"Nem hittem volna, hogy nálam egy AC játék valaha is kiérdemli a legjobbnak járó címet! Szerintem az Origins után a legtöbben úgy álltak hozzá, hogy gyorsan összecsapnak Ubiék egy reskinelt cost saving game-et, sajnos én is így álltam neki DE kellemes csalódás lett belőle, amióta elkezdtem, le sem tettem, illetve bele sem kezdtem sem a Red Deadbe, sem a Spidermanbe." (Durden is ALIVE)

"Ez az első Assassin's Creed játékom és nagyon tetszik. Mindenfelé azt olvasom, hogy ennek a játéknak már nem sok köze van az AC franchise-hoz, nekem mindenesetre egyáltalán nem zavaró, mivel a játék a kedvenc témám dolgozza fel, az ókori görög-spártai birodalom világát, és a szerepjátékos elemekkel teleszórt játékmenete kifejezetten tetszik." (frg_dnl)

"Már-már unalmassá válik, de ismét kénytelen vagyok azt írni, hogy ez gyönyörű! Valamit Ubiék nagyon éreznek, mert évről-évre képesek szebbnél-szebb játékot készíteni. A térképre ránézve már-már a sírás környékez, akkora, és ennek megfelelően a feladatok mennyisége is elképesztő. Ennek ellenére sikerült nagyon változatos feladatokat létrehozni (bár néha azért már inkább teher volt az 576. bázis átkutatása). Nálam magasan Ő az év nyertese!" (Renatto)



Forza Horizon 4 | Playground Games | Szerintünk: 9 pont

"A legnagyobb félelmem, miszerint hogyan lehet izgalmas a számunkra ismerősebb Anglia a változatos és egzotikus Ausztrália után végül alaptalannak bizonyult. A bejárható terep sokszínű, az évszakok tényleg alapvetően változtatnak a tájon és a kocsik viselkedésén, akadnak a korábbiaknál is őrültebb kihívások, kaszkadőr-futamok és egyenesben is nehezen fogható drift-szörnyes szakaszok, meg egy csomó más, mindez egy sokkal reszponzívabb, érezhetőbb irányítás mellett. És nem utolsó sorban: az egészből csak úgy árad a feelgood, öröm vele játszani." (the Sickness)

"Azt hittem, nem lehet fokozni az árkád-autós játékok királyát, de bizonyították a fejlesztők, hogy figyelnek a júzerek igényeire,észrevételeire még mindíg." (P.A.)

"Egy ideális autós játék a hétvégi mazsoláknak és a vérbeli versenyőrülteknek egyaránt. Ha akarod, csak barangolsz az angol országutakat, földutakat felfedezve, minden kötöttség nélkül. De ha versenyezve akarsz menő lenni, vagy menőn versenyezni, akkor ez a te játékod. Közben pedig Balázs Fecótól idézve: "változnak az évszakok, rossz idők, szép napok"." (fireman808)

"Már eddig is úgy éreztem, ez a széria a csúcson van, de idén ismét meghúzták a "váratlant". A játékmenet, az autók, a versenyek és maga a környezet is már-már a tökéletesség határát súrolta, de a 4 évszak bevezetése folyamatos változatosságra "ítélte" a játékot, ami nagyon jót tett neki. A multiplayerbe bevezetett óránkénti Forzathon Live esemény pedig időről-időre képes "belerángatni" 1-1 rövid online mókába az embert." (Renatto)

"Arcade autóversenyt az utóbbi tíz évben ritkán láttunk megfelelő anyagi háttérrel és hozzáértő fejlesztőkkel megtámogatva. Burnout, Project Gotham Racing, Split/Second, FlatOut, OutRun? Hol vannak ezek a nagyszerű sorozatok? Azt kell, hogy mondjam: részben a Forza Horizon 4-ben. A Microsoft évek óta tartja a kezében ezt az egész műfajt, a Playground Games pedig hiba nélkül szállítja apró módosításokkal az igényesen összegyúrt részeket. A recept most sem változott, de az évszakok behozatala és a versenytípusok tovább bővítése éppen elég ahhoz, hogy remekül szórakozzunk." (sQr)



Detroit Become Human | Quantic Dream | Szerintünk: 8 pont

"A játék témája egy olyan alapkérdést feszeget, amibe jobban belegondolva hamarosan akár tényleg be is következhet, látva a technológiai fejlődést. A játék során úgy éreztem, hogy Cage most először vett figyelembe más játékokból ötleteket és így tökéletesítette ezt a címet. Konkrétan az Until Dawnból merithetett a mester szerintem, ugyanis a pillangóhatás effektust legutoljára abban a játékban éreztem jól adaptálva, jobban, mint a korábbi Dávid Cage címek esetében. A Detroitban ez most olyan szinten kiválóan sikeredett, hogy a rengeteg végigjátszás és több mellékág kijátszása után is amikor a YouTube-on néztem a játékkal kapcsolatban videókat, még mindig találtam olyan szekvenciákat, amilyet az én történeteim során megközelítőleg sem. Zseniális, hogy ennyire sok variánsa van a játék elemeinek." (Bogyi007)

"Attól jó egy interaktív film (játék?), ha azon túl, hogy valóban hozza audiovizuálisan egy film minőségét, valóban enged befolyásolni is annak történetét. A „pillangóhatás”, több szálon futó cselekmény, valamint többesélyes végkimenetel a lehető legnagyobb mértékű illúzióját kelti annak, hogy kezünkbe vehetjük a karakterek sorsának irányítását, amit egy ilyen szubzsánernél a legfontosabb elhitetni. A Detroit ennek maradéktalanul eleget is tesz, és bár még mindig van hová fejlődni, az irány a lehető legjobb úton halad, de úgy, hogy már ez is nagy eséllyel örök élmény marad." (multishoot)

"Imádtam a szereplőket, a magával ragadó történetet, azt, hogy nem csak egy végigjátszás lehetőségét adta a játék. Számomra mestermunka, a legfelsőbb szinten, kiváló grafikával." (debbye)

"David Cage manipulatív. Története klisés. Szimbolikája egyszerű. Mégis piszkosul működik, ha csak néhány gombot nekem kell lenyomnom. Mert lehet szeretni, félteni és óvni némi rideg plasztikot – és valahol ezt a stílust is, amiből évente egy-két darabot mindig szívesen fogadok." (sQr)

"Nem találja fel a spanyolviaszt, témáját tekintve viszont mégis jókor, jó időben jelent meg, ennyi pedig elég is a sikerhez. A Detroit nagyon jól (és néha jó értelemben véve meglepő módon) használja fel az alaptéma adta lehetőségeket, és hála az égnek jobban hajaz a Heavy Rainre, mint a Beyondra. A történetnek valóban tengernyi elágazása van, ráadásul a jól adagolt drámának köszönhetően néha az sem egyértelmű, hogy egy-egy döntés mekkora hatással is van az egész sztorira. És mivel itt az egyik fő téma az ember és a robot közötti kapcsolat, ez így is van jól szerintem." (torppapa5)

"A Beyond után kissé féltem, mit alkottak a QD-nél. Viszont úgy néz ki, tanultak a hibákból, mert egy roppant érdekes, szerteágazó történetet kaptunk, ami el is tud gondolkodtatni, és ahol a sztoriszálak a legváratlanabb helyeken hatnak ki egymásra. A választási lehetőségek nem csak illúzió (mint a Telltale játékokban), súlyuk van, amire a végére úgyis rájövünk. Csomó befejezés megnyitható. A karakterek érdekesek, lehet értük izgulni. Grafikailag nagyon szép." (eandre)

"A Quantic Dream a filmszerű történetek, játékba oltott elbeszélések nagymestere. Nincs ez másképp a Detroit Become Human esetében sem. Nem szenvedünk hiányt az izgalomból, akcióból, miközben olyan társadalmi és morális kritikákat nyom az arcodba, hogy nem győződ kapkodni a fejed, mindezt olyan megvalósítással, hogy tényleg a TOP minőséget jelenti." (Titto)



Marvel's Spider-Man | Insomniac Games | Szerintünk: 9 pont

"A legjobb Pókember mozi, ami egy játék. Abszolút profi prezentáció párosul egy remekbe szabott harcrendszerrel, megalkotva a legjobb szuperhősös játékot. Ugyan nem váltja meg a világot, de minden elemében a zsáner maximumát nyújtja. Kötelező darab." (Tom)

"Egyértelműen az év meglepetése. Lehetett sejteni, hogy nem lesz rossz, de hogy ennyire jó programot tesz le az asztalra az Insomniac, túl sokat nem tettem volna rá. Ez a játék lett a szuperhős játékok Vasember filmje. Remélhetőleg ékes példaként fog lebegni a jövőben megjelenő ilyen témájú játékok fejlesztőinek szeme előtt." (Titto)

"Véleményem szerint ezt nem kell túlmagyarázni, a Batman Arkham széria óta az első minőségi szuperhős játékot kaptuk meg." (geri814)

"A látvány lenyűgöző, ahogy a zenék, hangok is. Technikai oldalról parádés. A lengedezés már önmagában olyan élmény, hogy a gyorsutazás gondolata fel sem merül játék közben. A harcok látványosak, amiket a csomó Póki kütyü tesz izgalmassá. Gyűjtögetnivaló is akad bőven, amik mind hozzájárulnak a világ elmerülésében. J. Jonah Jameson bejelentkezései mind hatalmas beszólásokat tartogattak, amik közül jónéhány a nevetőizmaimat is megmozgatta. Öröm volt látni a régi ismerős arcokat és nem spóroltak a nagy nevekkel sem. Ráadásnak a magyar felirat is kiváló lett. Nálam egyértelműen az év játéka." (eandre)

"Az egyik legjobb exkluzív játék, amivel valaha játszottam, a harcrendszertől kezdve a gyűjtögetésig és mellékfeladatokig minden élvezetes ebben a játékban, a grafika, az átvezetők és a szinészi alakítások a legjobbak, amiket valaha láttam. Annyira tetszett, hogy a 100% -os térkép felderítése után még egyszer végigjátszottam a legnehezebb nehézségi fokozaton." (frg_dnl)

"A karakterek tussal mélyítettek. A szövegdobozok parádésan megírtak. A képkockák ismerősek, de szórakoztatóak. Az utolsó lapok pedig egy picit még mindig könnyesek. Az Insomniac Games nem reformálta meg a nyílt világú játékokat, de még a szuperhősös címeket sem. Egyszerűen csak lazán és magabiztosan minden eddiginél szórakoztatóbbá tette őket." (sQr)



Red Dead Redemption 2 | Rockstar Studios | Szerintünk: 9 pont

"Az első rész után hihetetlen a minőségi ugrás, és amit a Rockstar megint letett az asztalra. Open world játékot ilyen szintű prezentációval még nem láttam, és annyi tartalommal pakolták tele, mintha tényleg a vadnyugaton lennél. Simán el lehet veszni órákra úgy, hogy nem csinálsz szinte semmit. A sztori szintén klasszis, a karakterek és a történet kifogástalan, a hosszúságáról nem is beszélve. Az online béta is kellemes szórakozást nyújtott, szóval még itt se tudtok belekötni a játékba, egyszerűen minden téren etalon." (kompedli)

"Szubjektív: minden álmom valóra váltotta eddig, noha 15% sztori és 40% overallnál tartok még csak (50+ órával), mivel életemben először élvezem a szimpla (vadnyugati) "csavargást" a játékban, és ez mindent elmond arról a hihetetlen részletességről, látványról, hangulatról, ami jellemzi a játékot." (Soulootion)

"Az a részletesség és odafigyelés, ahogy a Rockstar készíti a játékait egészen elképesztő. Nekem egyértelműen év játéka a Red Dead 2, a karakterek elképesztőek, a szinkronhangok csodásak, a látvány lélegzetelállító, a történet lebilincselő. Ilyennek kell lennie egy játéknak 2018-ban." (hudra)

"A megtestesült vadnyugat. Itt nem játszod a vadnyugati cowboyt, hanem éled. Abszolút profizmus jellemzi minden porcikájában. Habár sokakat elriaszthat története és játékmenete lassú folyása, de ezen túllendülve érdemes időt tenni bele, hiszen olyan világ részesei lehetünk, ami ilyen tökéllyel csak igen ritkán tud megelevenedni a játékosok előtt." (Tom)

"Igen, én is azon mainstream arcok közé tartozom, akik oda meg vissza vannak a játéktól. Számomra a fake élő környezet (scriptelt események) adott és ad annyit, hogy jól érzem magam benne és továbbra is fenntartja az illúziót, hogy rajtam kívül más is él a világban. Nem hibátlan játék, szerintem ezt soha senki sem állította, de az utóbbi évek legkedveltebb címe lett számomra." (Hendrix)

"Ugye mindenki jól tudja, hogy ha a R* megjelentet egy játékot, akkor az abban az évben biztos, hogy mindenhol a TOP 2-ben fog szerepelni? Ez már szinte alap. Egy mesterművet tettek le az asztalra. Egy műalkotást. Az, amit minden alkalommal a monitorra/TV-re varázsolnak, az ottani srácok már tényleg egy másik szint (még ha ennek az is az ára, hogy rongyosra kell dolgozniuk magukat), de megéri (helló pénzügyi rekordok, helló szakmai elismerések). Maga a játékmenet is úgy lett felépítve, hogy a játékosok igenis merüljenek el ebben a világban, ami megteremtődött általuk. A mostani felgyorsult világunkban ez sokaknak szokatlan, de egy játék nem attól lesz jó, ha pörög és gépként agyatlanul megyünk. Igenis élvezni kell minden részletét, minden digitális percét. Arról már nem is beszélve, hogy egy western téma alapból erről szól. Történet, külcsín, belbecs mind-mind R* minőség, mind 5*." (Titto)



God of War | SIE Santa Monica Studio | Szerintünk: 9 pont

"Soha nem játszottam korábban játékkal, ami ennyire súrolta volna a tökéletesség határát. Gameplay-ben, grafikában, zenében és történetben is kimagasló." (Lacek92)

"A legnagyobb erénye, hogy szájbarágás nélkül, organikus módon sikerült a játékba beleépíteni Kratos előtörténetét, ami szorosan összefonódik a jellemfejlődésével. Gyönyörű, meg van ereje, meg vágás nélkül megy a kamera, meg épp annyira nyílt, amennyi pont jól áll neki, és tök jók a feladványok (nem bonyolultak, de megidézik a Zeldák / Metroidok szellemét), meglepő módon mégis Kratos az, aki miatt igazán működik az egész." (the Sickness)

"Kratos elemi erővel tért vissza egy olyan helyre, ami eddig ismeretlen volt számára és számunkra is! A történet dióhéjban a feleségünk kívánságának teljesítése, de ami közben történik, az minden képzeletet felülmúl. Imádtam minden percét! Egyértelműen GOTY és a PlayStation 4 legjobb játéka!" (demeterf)

"Jót tett a játéknak ez a változás szerintem, én az előző részekért nem voltam oda, de ez kilóra megvett. Pazar látvány, frankó sztori, jó harc, brutális tartalom. Egy hajszállal, de nálam így Kratos és fia lett az év játéka!" (Tommy_Angelo)

"Fantasztikus utazás, ami ezúttal többről szól, mélyebbre ás és messzebb visz, mint valaha. Lassabb és megfontoltabb, de pont ezért leszel libabőrös amikor hirtelen elszabadul a szörnyeteg. Az idei év tripla A fejlesztői körének legbátrabb lépése, ami bizonytalan útkeresés helyett megrázta a játékipart." (sQr)

"Fantasztikus játék. Ekkora karakterfejlődést videojátékban még nem láttunk, de mégis olyan hibátlanul viszi ezt végbe, mintha mi sem lenne természetesebb. A gameplay is pont jó, ahogy van, nem könnyű, de egy casual is meg tud vele birkózni. Annyira open world, hogy az ne menjen az ember idegeire a millió gyűjtögetnivalóval, de mégsem érzed magad egy csőben. A zenéje lenyűgöző és bármikor meghallgatom, 100% a libabor. Az egész olyan, mintha nem is ebőol a világból való lenne. A készítők mertek bátrak lenni, megcsinálták, amit akartak, és közben nem hazudtak a játékosoknak. Bár így működne ez ma minden stúdiónál." (seci92)

"Tökéletes példa arra, hogy a változás lehet nagyon jó. Az újragondolt harc- és képességrendszer nagyon el lett találva, jó egyensúllyal működik a nehézség és az élvezhetőség között. A sztori nem egetrengető, de maga a kaland és a karakterek fejlődése magával ragadó és érdekes volt.A világ kidolgozottsága pedig magáért beszélt." (AdamMcKraken)

"Nagyot fordult a mitológia Kratos-szal! Ez volt az oka, hogy belevágtam a skandináv kalandokba. Nyoma sincs öncélú, primitív örjöngésnek, mint az előző részekben, viszont megjelenik a féltő apa, akivel sokkal jobban tudtam azonosulni, mint a tomboló véglénnyel. Ez a szemléletváltás végigkíséri az egész kalandot, sokkal aprólékosabb, finomabb ecsetvonásokkal dolgoznak a Szent Mónika tagjai, ami káprázatos összképben manifesztálódik. Ha valaki megkérdezi, mi a csúcs a videojátékok között 2018-ban, akkor a válasz egyértelmű: God of War." (syabi01)

"Ritka az, amikor egy széria hat részen keresztül sem képes igazán hibázni, viszont az kétségtelen volt, hogy a görög eposz minden lényegit elmesélt már a hányattatott sorsú hős/antihős életéből. Ezért hihetetlen, hogy ezt ügyes csavarokkal, reboot alapkövekkel, de mégis képesek voltak folytatni a Santa Monica fejlesztői. A God of War ráadásul nem csak bátran lépett elő téli álmából, hanem azonnal fel is perzselt mindent az elképesztő prezentációjával. Festői külcsín, újszerű, megkapó történetmesélés, lenyűgöző harcrendszer, tökéletesen megalkotott, felfedeznivaló világ. A God of War számomra nem csak az idei év, de eddig a generáció játéka is, amelynek minden egyes pillanata aranyat ért." (multishoot)

"Jó irányba vitték el Kratos-t és a sokak által kritizált harcrendszer engem kilóra megvett, rég élveztem játékot ennyire miatta, a rendezése meg valami elképesztő. A sztori bevezető cucc, de jó néhány "old friend" jelenettel . Minden pixelről azt éreztem, hogy hihetetlen melót raktak bele és szívükön is viselték a játék sorsát. Cory ezt megérdemelte nagyon." (webex)

"Na így kell megújítani egy sorozatot. Végig izgalmas és érzelemdús. Remek játékmenet és álleejtős grafikával. Egy kalandos utazás, ahol egyetlen egy isten sincsen biztonságban Spárta szellemétől." (Tom)

"Idén szerintem nem is volt kérdés, hogy Kratos visszatérése hozta a legnagyobb élményt. Lehet, hogy öregebb lett, de puhányabb biztos nem. Sőt, még jól is áll neki ez az apaszerep, amit nem tudtam volna elképzelni. A prezentáció pedig pazar, a történet is nagyon rendben van, az átalakított harcrendszer pedig a játék egészére illő "eposzi" csatákat tartogat." (kompedli)

Ezúton is köszönjük mindenkinek, aki szavazatával hozzájárult a 2018-as toplista létrejöttéhez!

Összesen: 73 [1-50]
1 | 2
jan 06., vasárnap 8:20 #73
Teljesen jo lista, RDR2 kozel sincs az elso helyhez, szep vilag es hangulatos helyszinek, a sztori jo, de a tortenetvezetes mar kevesbe. Gunplay meg semmi ujitas, auto aim, dead eye......Szinkron viszont Zsenialis es a miuzsika, de a kuldetesek eleg gyengekre sikeredtek, tobb bandas kuldetesre szamitottam, nem 1-2 szemelyes bohockodasra, MI meg botranyos. Lenyeg az, h remek jatek de kozel sem ev jateka, kozeleben sincs.
Papu nem sárga tetű!!
jan 06., vasárnap 8:09 #72
Válasz xboxfreak (#71) üzenetére
Nincs benne kard xD
Papu nem sárga tetű!!
[15] xboxfreak
jan 03., csütörtök 17:45 #71
Ezt a god of war fölényt nem értem ... kb 2 órája dobtam a kardot a vízbe ... egyelőre a harcrendszer lapos, a story közepes, a kisfiú semmilyen és az irányítás meg a framerate + kamerakezelés nem az igazi ... Szerintem a Spider-Man sokkal jobb játék az uncharted 4 meg kiröhögheti a GOW-ot ...
jan 02., szerda 21:03 #70
Válasz Rovik (#48) üzenetére
Ez tény a mostani generációban, ugyanakkor az Uncharted 2016-ban igencsak kimagaslott a mezőnyből, ami az idén is igaz volt a God of Warra (az RDR2 nem szólt akkorát, mint az első vagy a GTA V). Ugyanakkor a Horizon esetében kicsit rezeg a léc, különösen a "system seller" Zelda miatt, ott tényleg a PS4 túlsúly lehetett a győzelem oka.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[30] sQr
jan 02., szerda 15:23 #69
Köszönöm, hogy ennyi helyen viszont láthattam a kis lábjegyzeteimet. Nagyon jó év volt szerintem. Az idei pedig még inkább az lesz. ^^,
Twitter: seQueeer | Instagram magazine: controller_culture
[25] arpi0912
dec 31., hétfő 16:17 #68
Válasz kiső (#66) üzenetére
Az hogy erősebb az nem is vitás, azon még vitatkozni se lehet.
A drágább mondjuk mostanában nem igazán látszik, kezdetben az volt. De látszik, hogy a sony (vagy a boltok ez már nem egyértelmű) ugyan olyan vagy közel ugyan olyan árban adják az x1x-et és a prot. Úgyse az átlag ember veszi ezeket a masinákat, aki meg akar ilyet az fizessen, gondolom.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
dec 31., hétfő 14:58 #67
Válasz csavar (#47) üzenetére
Átérzem a fájdalmad, a God of Warral például pontosan ugyanígy vagyok én is.
"We chose to live the only life available to those who would truly be free. We are Thieves."
[35] kiső
dec 31., hétfő 14:03 #66
Válasz arpi0912 (#65) üzenetére
Most a "látványról" volt szó, ami egyértelműen az Ms konzolján a legjobb. Lehet felhozni felbontást meg fps-t, de ott is ha egy picit odateszik magukat a fejlesztők van különbség. Persze csak akkor látja a játékos, ha van mindkét gépe, és megveszi a programot mindegyikre.
De az lenne furcsa ha nem lenne, hiszen az X "erősebb" (de drágább is) gép mint a Pro, ezen megint nem lehet vitatkozni. Pontosan lehet, csak nincs sok értelme.
[25] arpi0912
dec 31., hétfő 13:50 #65
Válasz kiső (#59) üzenetére
Szebbnek lehet szebb mindegyik, de hogy nem mindig stabil is mellé az tuti. Sokszor érthetetlen módon a nagyobb felbontás erőltetése mellett még a stabil 30 fps sincs meg, és jóval többet droppol az x1x-es verza mint pron (ami érthető mert kisebb a natív felbontás). Ha nem csak DF elemzéseket néz az ember, hanem mást is akkor elég jó képet lehet arról kapni melyik verzáknak mik az erősségei és gyengeségei.
Mert mindegyiknek van valamilye, ez vitathatatlan.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[5] xanax
dec 31., hétfő 13:24 #64
Válasz Rovik (#48) üzenetére
Azért, mert valami 90 embernek tetszik, de 10nek nem, nem biztos, hogy az a 90 szemellenzős, és a másik 10 sem idióta, egyszerűen mást kedvel az ember, más az értékrend, másban találja meg a kikapcsolódás örömét, ennyi. Olyan zagyvaságokat tudtok néha összehordani.
[25] arpi0912
dec 31., hétfő 13:15 #63
Válasz kakuto (#55) üzenetére
Karácsonykor mindenre óriási akciók voltak nem csak boxra. Azért a ps4 slim 200$-os karácsonyi dealjére biztos rengetegen ráugrottak, nem lepne meg ha többen mint a boxos dealekre.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[13] kompedli
dec 31., hétfő 13:11 #62
Szerintem korrekt a sorrend, egyedül a pókember 3. helye meglepő kissé.
Viszont nekem a Detroit és az AC mindenképp pótlásra vár. Ők rajt is lettek volna a listámon, ha idén játszok velük-
[35] kiső
dec 31., hétfő 12:18 #61
Válasz Rovik (#48) üzenetére
Rájöttem, hogy én az élet minden területén egy hatalmas fan vagyok. Mikor felvágottat veszek, vagy amikor virslit. Amikor csirkecombot, veszek, vagy cipöt. Ha alsógatyát, vagy zoknit, akkor is világit a homlokomon, mekkora akciós szürke boxeralsó és pamut bokazokni rajongó vagyok, hiszen a kiállított cuccok közül ezeket vettem meg, mert pillanatnyilag azokat tartottam a legjobbnak.
[16] eandre
dec 31., hétfő 12:11 #60
Válasz Rovik (#50) üzenetére
Lattam lattam de tenyleg felesleges fennakadni. Persze h sokan vannak a ps tulajok es fanboyok is de ez ebben a generacioban ertheto okokbol van igy. Plusz multiplatform cimek se tudtak elozni.
[35] kiső
dec 31., hétfő 12:10 #59
Válasz soliduss (#57) üzenetére
Minden multi játék "szebb" X-en, ez vitathatatlan. Van amelyik egy leheletnyit, van amelyik jelentősebben. Csak azon múlik mennyi időt szánnak arra a fejlesztők/kiadók. Vagy esetleg az Ms megtámogatja a projetet is anyagilag.
[35] kiső
dec 31., hétfő 12:05 #58
Válasz travis18 (#56) üzenetére
Szerintem keveri a fogalmakat. Nem igazán értem mi köze van a japcsiknak közvetlenül a boltok akcióihoz, hacsak nem szerződik le valamelyik üzletlánccal.
Nagy arcuk a PS3 korszak legelején volt, de akkor tényleg hatalmas. Pofára is estek rendesen a súlytól. Meg is érdemelték.
[47] soliduss
dec 31., hétfő 11:50 #57
Válasz kakuto (#55) üzenetére
Az a gond, hogy hiába a most powerfull Xbox X... ha a multi cégek telibe szarják.

Nézem a digital foundry-t és sajnos 1 kezemen meg lehet számolni mikor lett tényleg az Xbox X teljesitményéhez igazítva 1 játék.

Gyakran a pro patchot kapják csak meg. A belsős csapatoknak kellene megmutatni mit is tud a legerősebb gép a piacon.... de ők már mind mind nextgenre fejlesztenek.
[17] travis18
dec 31., hétfő 11:37 #56
Válasz kakuto (#55) üzenetére
"Amugy pont a hszed mutatja hogy nagy az arc a sonynal"
Ezt a "nagy a Sony arca" szöveget azt hiszem egy másik hozzászólásban is olvastam itt korábban. Elmagyaráznátok nekem, hogy mit jelent ez egy konzolgyártó esetében? Miben nyilvánul ez meg? Komolyan nem értem.
It's better to die on your feet than to live on your knees. PSN ID: Travis182HUN_MVP GamerTag: Travis182HUN
[10] kakuto
dec 31., hétfő 11:29 #55
Válasz soliduss (#52) üzenetére
Amugy pont a hszed mutatja hogy nagy az arc a sonynal, pedig voltak mar lent es meg lesznek is. Most jo periodusban vannak de majd valtozik.
Mennek az eladasok de sokan vartak akciokat karacsony elott es bfkor ps4re meg prora es nem jott... Sokan vettek xbox slimet mert olcsobb jobb akciok voltak nameg persze xbox xet a red dead 2 miatt. Persze tudom ps4bol meg igyis tobb ment el
[10] kakuto
dec 31., hétfő 11:24 #54
Válasz soliduss (#52) üzenetére
Lehet feletek volt arcsookentes de 2017 marciusaban 199 font volt a ps4 slim horizonnal es extra joystickkal. Iden 230 vagy 250 fontert megy a slim egy top jatekkal.
Ha jol emlekszem de lehet csak akcioban tavaly a pro is olcsobb volt.
Amugy mint sony ps lehet tobb es jobb game van ra mint xboxra, de ez az xbox one x mas szint. Tudom mikor kijott es sonys voltam en is rohogtem a szlogenen hogy a vilag legerosebb konzolja.
De nagyon jol ossze van rakva
[1] Lacek92
dec 31., hétfő 11:18 #53
Nem is lehetett kérdés a God of War első helye Számomra nem csak az év, de talán játékos "pályafutásom" legjobb játéka. De végignézve a listán, az jutott eszembe, mennyire el vagyunk kényeztetve mi játékosok. Persze 10-20-30 éve is jöttek kiváló címek, viszont ennyi minőségi játék özöne, mint ezekben az években, talán még soha nem volt korábban.
[47] soliduss
dec 31., hétfő 11:14 #52
Válasz kakuto (#37) üzenetére
Úgy tűnik, nem tűnt még fel neked, hogy a sony kb 3-4 éve megforditotta a szezonokat.

Náluk a Januártól- májusig időszak a bika szezon..... majd augusztusban és szeptemberben kitolnak egy nagy címet és átengedik a holiday seasont-t a nagy ágyuknak.... cod-Bf- Ac- fifa... ebben az időszakban öngyilkosság kihozni bármilyen címet is.

Évről évre feljön, ez a "ráül a sony a babérokra" de ha azt nézed, minden évben volt árcsökkentés .... idén is 107 e volt a ps4pro??? Attól, hogy szegény Ms még mindig abban a hitben él, hogy a holiday szezont kell megnyomni sajnos már eldöntött tény.
[47] soliduss
dec 31., hétfő 11:06 #51
Fanokban gazdag Buékot mindenkinek.

Rovik te mit tettél volna az első helyre???
[4] Rovik
dec 31., hétfő 10:42 #50
Válasz eandre (#49) üzenetére
Értetted amit leírtam? Láttad mire reagáltam? Az oldalról volt szó.
Az oldalon túlnyomó többségben vannak a sony fanok. Ha így írom egyértelműbb lett volna..?
[16] eandre
dec 31., hétfő 10:33 #49
Válasz Rovik (#48) üzenetére
Az megvan h ez a gamer365 szavazoinak listája?😅 horizon nekem se tetszett de siman megertem hogy másnak miert.
[4] Rovik
dec 31., hétfő 10:12 #48
Válasz Necroman Mk2 (#29) üzenetére
Ez is inkább csak azt erősíti hogy túlnyomó többségben vannak a sony fanok. Hogy a HZD lett a tavalyi év legjobbja az vagy ennek tudható be és a szemellenzőknek vagy ha az a játék volt 2017 legjobbja akkor ritkaszar év volt a 2017...
Nekem 2 nekifutás kellett hogy kivigyem, még a mostani AC Odyssey-t is jobban élvezem egyelőre. Hzd abszolút túlértékelt cucc, jó világgal, imádós főkarakterrel de rettenet repetitív küldetésvonallal és gameplay-el.. A játék felétól már csak rohantam neki mindennek triplanyilazva szarrálőve. A zeldához képest sehol sem volt....
Most meg a spiderman a maga Arkham light beütésével. Ugyan úgy komikus eredmények születnek itt is a rajongótábor miatt mint egy goldenjoystickon ahova meg a fortnite rajongók tették le kis névjegyüket.
De az idei év eredményével a spiderman kivételével egyetértek kb.
[46] csavar
dec 31., hétfő 9:41 #47
Erről a listáról két dolog jut eszembe.
1. A God of Wart még megjelenés napján megvettem és azóta sem vittem végig
A többi nagy címet (pl.: Spiderman, RDR2) már meg sem vettem... így is 8 játék van a polcon, még bontatlanul... oly nagy a backlogom.
2. A lista alapján rengeteg címet még pótolnom kell és én még a tavalyi "listánál" tartok
+1. Nekem idén csak a Detroit ütött, de az nagyot. Na azt nem hagytam félbe...sőt!
Ne hazudj, mert összezavarod a csillagokat és kiszámíthatatlan lesz a jövőd! PSN ID: vjcsavar
dec 31., hétfő 9:38 #46
Válasz hudra (#27) üzenetére
Bocsi, javítottam.
Found.
[31] Bogyi007
dec 30., vasárnap 23:45 #45
Válasz kakuto (#38) üzenetére
Csak próbáld ki és rájössz...

Egyertétek a top5 eredményével, bár nálam a Detroit beelőzte a Gow-ot is...
Bogyi007 a legtitkosabb titkosügynök! A titkát nem tudhatod meg, aki mégis megtudta már halott! Xbox Gamertag: Hun Bogyi007 PSN ID: Bogyi007
[15] Joel1970
dec 30., vasárnap 22:55 #44
Válasz Kuresz (#12) üzenetére
De az a 3 tényleg megérdemli
RESIDENT EVIL 2
[15] Joel1970
dec 30., vasárnap 22:54 #43
Válasz Rovik (#13) üzenetére
xbox365?
RESIDENT EVIL 2
[15] Joel1970
dec 30., vasárnap 22:50 #42
Spyro,Monster Hunter és Smash Bros kivételével minden a helyén van
Nálam Pókember az első és God of War a második.
RESIDENT EVIL 2
[27] lacapaca
dec 30., vasárnap 20:48 #41
Igazából semmi olyan nem jött a RDR2-őn kívül multiplatform oldalról, amelyik bejelentkezhetett volna a Sony játékai mellé. Még csak egy valamirevaló fps-t, vagy shooter-t sem tudnék az idei évből megemlíteni. Egy Ashen, Mutant Year, Dead Cells, vagy egy Wreckfest meg nem az a szint, amik akárcsak figyelemben/költségvetésben versenyezhetnének ezekkel. Egy Smash-t, vagy Horizon4-et meg a kisebb közösség nem tud előrébb szavazni.
Idén volt két nagyon kiemelkedő játék, mellettük meg a "nagy átlag fogyasztó" számára nagyjából semmi meglepetés.
A jövő év már kapásból izgalmasabban fog indulni.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[35] kiső
dec 30., vasárnap 20:32 #40
Válasz kakuto (#37) üzenetére
Nem nagyon látom mitől lenne nagy arca a Sony-nak, pedig allergiás vagyok arra. Persze okozhatnak még negativ meglepetést.
[35] kiső
dec 30., vasárnap 20:26 #39
Válasz theSickness (#26) üzenetére
Te is ugyanazt írod, kicsit kitekerve, mint én. Szóval nagyjából azonos az álláspontunk.
[10] kakuto
dec 30., vasárnap 19:47 #38
Válasz kakuto (#37) üzenetére
Es sokkal tobb sonys van itt mint xboxos. A forza h 4 igy nem jutotr el annyi emberhez.
A detroitot januarban kezdem imadtam a korabbi jataekaikat de top 4 lenne?
Feleg film es sciptelt? Nezd meg mi vilagot epitettek fel a red deadben es ac odysseyben
[10] kakuto
dec 30., vasárnap 19:44 #37
En mint evekig sony fan es most ps4 slim es xbox one x tulajdonos azt mondom a sony rault a baberjaira, egesz oszi teli szezonban nem nyomott semmi akciot angliaban mert ugyis piacvezetok vagyunk, az ms akciozott es a game passt, elofizeteseket is akciozta.
A red dead 2, witcher 3, ac odyseey legjob xbox xen.

Kicsit ugytunik a sony eljatsza amit a ps2 siker okozott nala, nagy lesz az arc. Bar a szabvany top jatekok jottek eddig, lasd ezert vettem egy ps4 slimet most.
Ha az Ms kovi generacioban megint azonos teljesitmenyu vagy erosebb gepet ad kibakkor eloszor xboxot veszek annak ellenere hpgy a sony felhozatal jobb.
[15] xboxfreak
dec 30., vasárnap 19:12 #36
A tomb raider-t mondjuk a környékre nem vártam ... meg ez a sok remake sem tetszik azért annyira, de erős év volt, régen játszottam ennyit. Az RDR2-őt direkt x-re vettem meg, hogy végre azt is bekapcsoljam majd jövőre ...
dec 30., vasárnap 19:10 #35
Remek lista, mind kivételesen jó játék, nem tudok belekötni, minden stimmel!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
dec 30., vasárnap 18:58 #34
Válasz mcmacko (#33) üzenetére
KATT!
KATT!

Somebody ssstop meee!
"This is our time to medicate..."
dec 30., vasárnap 18:57 #33
És amikor ezt leírtam, a Hitman nyereménynél durran a 666 komment.
"This is our time to medicate..."
dec 30., vasárnap 18:56 #32
Dehát mi a zöld sátán mámorában tartjuk fenn az oldalt, hogy lehetséges ez a fenti eredmény?
"This is our time to medicate..."
[5] Adamska
dec 30., vasárnap 18:43 #31
hát, háromnak talán van is itt helye, de azér' korrekt játék mind. na, majd jövöre
[15] xboxfreak
dec 30., vasárnap 18:36 #30
Elő sem vettem az xbox-ot idén ... de ez a boy, boy, boy ... a spider-man az viszont simán a legjobb nálam
dec 30., vasárnap 18:01 #29
Válasz Kuresz (#12) üzenetére
Az még hagyján, de zsinórban ez a 3. olyan év, amiben egy PS exkluzív a győztes a Gamer365-ön.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[27] Sunfi3lds
dec 30., vasárnap 17:50 #28
Válasz hudra (#27) üzenetére
Ha esetleg nyernel a sorsolason, akkor a nyeremenyt meg tundra kapja majd es elkuldik neki a hodra !

Bocs. xD
Sic Parvis Magna
[8] hudra
dec 30., vasárnap 17:29 #27
Megint elírtátok a nevem a Red Dead 2 értékelésnél Nem hundra vagyok hanem hudra
,,A történelem zabigyerekei vagyunk. Nincs se célunk, se helyünk. Nincs világháborúnk, se válságunk. A mi háborúnk szellemi háború, a mi válságunk az életünk."/Tyler Durden/
dec 30., vasárnap 16:50 #26
Válasz kiső (#23) üzenetére
Most ez az érvelés azért furcsa, mert pont azzal érvelsz, amit mondtam, hogy torzítja a listát.

Plusz nem is nagyon helytálló a meglátás, miszerint "csak N fanok veszik a Switchet", mert ha így lenne, minden generációban, kisebb-nagyobb eltérésekkel, de mindig ugyanannyi Nintendo konzol fogyna. Az meg teljesen világos, hogy a Smash nem csak nekik szól, brutálisan jól megy és még kritikai szinten is előrébb tart, mint a lenti top 10 úgy nyolc helyezettje.

Az meg nem tudom, miért lett egy játék mércéje, hogy mire jelent meg. Illetve de, és baromi gáz. Ezt főleg neked, mint PS Vita rajongónak kéne tudnod a legjobban.

Lényeg a lényeg, ez egy helyi lista helyi eredményekkel.
[16] eandre
dec 30., vasárnap 16:14 #25
Válasz Rovik (#21) üzenetére
Neked. Szoval mit kell fennakadni h másnak meg top 3as? Izlesek tudod..
[35] kiső
dec 30., vasárnap 16:08 #24
Válasz Rovik (#21) üzenetére
Eleve magaslabdát adtál ezzel a Sony fan dologgal, holott abszolút nem ezért lett ilyen a lista.
Összesen: 73 [1-50]
1 | 2
Friss hírek

1419 | [Nyerd meg!] Játékeső - Agents of Mayhem (X)

A tavaly indított játékesőnk tovább folytatódik. A mostani nyereményjátékunkat is a szokásos módon fogjuk levezényelni, és most is teljes verziós játékokat fogunk nektek kisorsolni. Ezúttal bolondabbnál bolondabb ügynökök bőrébe bújhatunk bele az Agents of Mayhemben.

236 | [Szavazz és nyerj] 2018 legjobb játékai

Szép lassan lezárjuk a 2018-as esztendőt, december második fele pedig évek óta ugyanazt jelenti itt a Gamer365-ön: ideje sort keríteni A Nagy Év Végi Olvasói Szavazásra! A 2018 legjobb játékait tartalmazó ötvenes toplistánkat most is a ti voksaitok alapján fogjuk összeállítani - mutatjuk, hogy szavazhattok!

22 | Gamer365 Podcast 2018 november

Itt van az ősz, itt van újra a maga kismillió videojátékos megjelenésével, napsütésbe csavart időjárásával, és a következő Gamer365 Podcasttel, amelyben kivesézzük a Blizzcon legizgalmasabb pillanatát, regélünk Ian Livingstone-ról és a Playstation Classicról.

2 | Ilyen egy vérbeli videójáték-gyűjtemény

Bemutatkozik Laja X kollekciója.

18 | Basszus, szombat!

23 | A Sony és az MS is felszáll a Direct vonatra

A másik két konzolgyártó megirigyelhette a Nintendo Direct-ek népszerűségét, jövő héten mindketten a saját verziójukkal jelentkeznek.

5 | Remekül fogy a DMC5

Szinte biztos, hogy a széria utóbbi évtizedének legsikeresebb epizódja lesz.

0 | Mortal Kombat 11: zárt ring harcosai

Traileren a közelgő béta tartalma.