Az Xbox & Bethesda Games Showcase alatt mutatkozott be a Team Ninja legújabb fejlesztése, a Wo Long: Fallen Dynasty. Az első előzetes mellé nemrég befutottak az első interjúk is a fejlesztőkkel a feudális Kínában játszódó soulslike-ról, ezekből szedtük most össze a legfontosabb részleteket vázlatpontokba.
- Első alkalommal fordultak a kínai harcművészethez, ami egyúttal a harcrendszerre is hatással van
- A történet a három királyság idejében, azon belül is a sárgaturbánosok felkelésénél játszódik
- A harcoknak szerves része lesz a morál, valamint az ellenfelek és karakterünk halála
- Ez utóbbi némileg hasonlóságot mutat a Shadow of Mordor Nemesis rendszerével
- A harcok tempója gyorsabb, mint a Nioh-é, de nem éri el a Ninja Gaidenét, valahol a kettő között helyezkedik el
- A támadás és védekezés közti gyors váltás érdekében eltűnt a stamina a játékból
- RPG elemek bár lesznek a játékban, a fejlesztés nem lesz olyan fajsúlyos, mint a Nioh-nál, nem lesz szükség a felszerelésünk folyamatos erősítésére
- Az akció előtérbe helyezése miatt kevesebb lesz az inventory management, de így is lesz elég fegyver, amiből válogathatunk
- Az ugrás bevezetésével nagyobb lehetőség nyílik a pályák felfedezésében és a közlekedésben
- Ugyanakkor a pályadizájn továbbra is a Nioh-ban megszokott alapot követi, nem ez lesz a Team Ninja válasza az Elden Ringre
- A Nioh 2-höz hasonlóan lehetőségünk lesz megalkotni a saját karakterünket
- A címadó Wo Long nem Zhuge Liang személyére utal, hanem az általunk irányított ismeretlen hősre
- A játék tartalmazni fog multiplayert, erről azonban több részletet nem árultak el, valószínűleg a Nioh-hoz hasonló kooperatív funkcióra számíthatunk
- Yasuda Fumihiko producer elmondása szerint számítanak a játékosok visszajelzésére a fejlesztésnél, ezért várható, hogy a Wo Long is kap demót/bétát a megjelenés előtt
A Wo Long: Fallen Dynasty pontos megjelenési dátuma ismeretlen, 2023 elején számíthatunk rá PC-n, PS4-en, PS5-ön, Xbox One-on és Xbox Series-en.