Tudjátok, hogy a The Legend of Zelda: Wind Waker karmesteri pálcája helyett eredetileg teremin hangszeren játszott volna?
Egy friss fordítás során derült ki a részlet - a Nintendo Dream magazin ugyanis már 2003-ban megénekelte a furcsa részletet, de most a Did You Know Gaming? csatornának köszönhetően a nagyvilág számára is érthetővé vált ez a zenei finomság.
Eiji Aounuma egy olyan víziót látott maga előtt, amelyben Linknek a hangmagasságot és a hangerőt a kezeivel kellett volna szabályozni, ahogy kalimpált volna a teremin előtt, ezt nekünk pedig a gamepad-dal kellett volna irányítani. A fejlesztők az eredeti Theremin-sztori alapján kapták az ötletet, a hangszer szovjet kifejlesztője nyomán.
Miyamoto-sannak azonban nem tetszett az ötlet, és így jött a pálca a képbe.
A videóból az is kiderül, hogy Myamoto nem szerette a ceé-shaded grafikát. További technikai részlet, hogy azért kellett olyan nagy óceán a játékba, hogy a GameCube be tudja tölteni fagyások nélkül a szigeteket. Gondoltátok volna, hogy mennyi ilyen és ehhez hasonló probléma van egy hasonló léptékű klasszikus fejlesztése során?