Nagyon várjuk már, hogy a következő generáció tényleg maximumra röffentse a benne rejlő lehetőségeket. Ennek zászlóvivője lesz (lehet) az Unreal 5 motor és a mögötte álló technológia.
A GDC kapcsán az Epic új anyagokkal szórta meg a népet a State of Unreal műsorukban. Ezekből szemezgetünk most.
Ilyen újdonság például az ismét nagyot fejlődő Metahuman technológia, amely a Senua's Saga: Hellblade II kapcsán hozott egy új, (elvileg) gameplay videót. Ebben a kattant hősünk grimaszkodik a kamerába. Félelmetes, nézzétek csak Melina Juergens digitális produkcióját!
A metahumánok egy Animator elnevezésű technikával még egy iPhone segítségével is animálhatóak lesznek, szóval az alkotók új utakat találhatnak majd az emberek valós arc-animációinak megvalósításához.
Aztán kapott egy csecse bemutatót a Lords of the Fallen is, amely a maga idejében egy korrekt, de nagy füstöt nem kavaró soulslike játék volt. A mostani bemutató ismét az Unreal 5 technológia által összehozott minőségi ugrásra fókuszál. Tényleg szépséges a látvány.
Érdemes meglesni az NCsoft trailerét a Project M-ről is, amely "hiszem ha látom" színvonalat produkál a videóban, amely elvileg (végre) gameplay pillanatokat kínál.
Végül a Fortnite-ról is szót kell ejtenünk, amely lazán átalakul azzá a metaverzummá itt az évek során, ami a meghatározó virtuális menekülési zóna lehet már most sok (70 millió) fiatal számára.
Az Unreal Editor for Fortnite (UEFN) sok-sok közösségi tartalmat fog kínálni a játékosok számára, ráadásul az ökoszisztéma megkapja a Fab asseteket és a Metahumánokat is idővel. A Fortnite univerzum a "Creator Economy 2.0" tervvel is bővül majd, ahol a külsős fejlesztők is profitálhatnak az UEFN-ben alkotott cuccokból. Tim Sweeney egyébként kiemelte, hogy a VR és az NFT lehet része ennek a komplex rendszernek, de nem tekintenek úgy ezekre az amúgy nem általánosan elfogadott/elterjedt lehetőségekre, mint kötelező elemekre.
A teljes nyolc órás streamet itt nézheted meg, ha épp a mai feladataid helyett ilyesmivel töltenéd az idődet.