"Népnevelési" célzattal többek között a Remedy és a The Game Kitchen csapata megmutatta, milyen egy félkész játék.
A Rockstar Games megerősítése után most már biztos, hogy a Grand Theft Auto VI félkész verziója szivárgott ki a minap, melynek kapcsán meglehetősen sok lesajnáló reakciót lehetett olvasni internetszerte. Visszatérő motívum volt, hogy sokan nem igazán látták, mitől lesz ez a GTA következő generációja - de vajon mennyire helyes ítélkezni egy még jócskán fejlesztés alatt álló változat alapján? Több fejlesztő szerint sem túlságosan.
A Remedy szarkasztikusra vette a figurát, és közzétettek egy videót a Control korai változatáról, azzal a megjegyzéssel, hogy "mint tudjuk, a grafika az első dolog, amit véglegesítenek egy videójátékban".
Hasonló vonalon mozog a The Game Kitchen posztja is, akik az elmúlt évek egyik legjobb metroidvaniája, a Blasphemous kapcsán publikáltak egy videót, mindössze egy évvel a megjelenés előttről.
Nyilván ez csak két példa, az üzenet azonban egyértelmű: korai ítélkezni félkész játékokról, bármit is mutasson egy gameplay videó.