"Az Infinite világa elképesztően hatalmas és óriási csatatereket köt össze egymással észrevehetetlenül. A horizonton mindig számtalan kaland vár, megnehezítve hogy a fő történetszál útvonalán haladj. Talán úgy tűnhet, hogy csupán egy nyílt világú játékot építünk, ez azonban egyáltalán nem fedi a valóságot. Mi egy Halo játékot csinálunk. Egy sandbox lövöldét, aminek a gazdag, folyton változásban lévő sci-fi környezetében a legerősebb elemnek érezheted magad."
Írja Joseph Staten, a 343 Industries kreatív vezetője az Inside Infinite februári blogbejegyzésében. Ahogy arról korábban már beszámoltunk, a veterán fejlesztő tavaly augusztusban érkezett a stúdióhoz, hogy a Halo Infinite kampányán dolgozó egységvezetők munkáját koordinálja. A váltás pedig minden jel szerint sikeres volt. Master Chief következő kalandja ma már teljesen más arcát mutatja.
Lássuk kivonatolva a februári blogbejegyzés legfrissebb információit:
- A fent is látható dinamikus napszakváltás a Slispace Engine legfontosabb technológiai újítása
- Lesznek vadállatok a bolygón, de nem lesz szükség a bőrükre egy új tölténytáskához
- A fő missziók némileg kötöttebbek lesznek a narratíva miatt, köztük azonban bármit szabad
- Az ellenséges bázisok bármelyik irányból megközelíthetőek, mindig több útvonal és lehetőség van
- Nagy hangsúlyt fektetnek a környezet által kommunikált történetmesélésre
- A Gyűrűnek múltja van, amiről gyakran csak a különböző területek, romok és roncsok mesélnek
- A Halo:CE Silent Cartographer missziójának hangulatát igyekeznek majd visszahozni a küldetésekben
- Az egyes grafikus részlegek fejlesztései most kezdenek összeérni, látványos a fejlődés konzolon is
- A belsős csapatok már most használják a Forge lehetőségeit, ezekről később beszélnek majd
A Halo Infinite legkorábban 2021 őszén érkezhet Xbox One, Xbox Series X|S és PC platformokra.