"A jól ismert Digital Scapes csapata eddig is megbízható partnerünk volt. Az elmúlt három évben szorosan együttműködtünk és teljes mértékben elnyerték a bizalmunkat. A Digital Scapes elég nagy szerepet játszott a Cyberpunk 2077 munkálataiban, segítve a játék fejlesztését és optimalizálva a különböző aspektusait."
Olvasható Pawel Zawodny, a CD Projekt RED produkciós vezetőjének nyilatkozata a hivatalos sajtóanyagban. A Digital Scapes Studios 2012-ben alakult egykori BioWare, Radical Entertainment és Relic fejlesztőkből, azóta pedig olyan játékok fejlesztésébe segítettek be, mint a Dying Light, a Company of Heroes, a Dead Rising, a Mass Effect és természetesen a Cyberpunk 2077. A felvásárlást követően CD Porjekt RED Vancouver néven működnek majd tovább, mint a lengyel cég negyedik stúdiója.

Ezzel egy időben közzétették az idei év tervezett menetrendjét is, amiből kiderül, hogy a The Witcher 3: Wild Hunt következő generációs változata az év második felében érkezhet, tovább bővül majd a GWENT, valamint a mobilos Monster Slayer is további tartalmakat kap majd. Ami a Cyberpunk 2077-et illeti: a prioritás a további javításoké, de ingyenes kiegészítők is várhatóak, valamint szintén az év végére csúszik valószínűleg a következő generációs változatok megjelenése.
Természetesen tovább folytatódik a fejlesztőcsapat hírnevének visszaállítása is. Ehhez egy közel félórás videót tett közé a lengyel stúdió, amiben a belső felépítést érintő változásokról és a következő projektek prezentálásának új megközelítéséről is beszélnek.