Az előzetes információknak megfelelően tegnap este egy GDC előadás keretében mutatták be az Unreal Engine 5 újabb technológiai erőfitogtatását. Ezúttal ráadásul a Microsoft egyik belsős stúdiója, a The Coalition játszott el a Nanite, Lumen és Metahuman technológiákkal. Az utóbbi években a Gears of War sorozaton dolgozó kanadai csapat természetesen Xbox Series X-en mozgatta meg a nagyjából százmillió poligont. Colin Penty technikai művészeti vezető segített is mindezt picit kontextusba helyezni:
"Egy kimondottan vicces statisztikai adat arról, hogy a bemutatott karakterünk szempillája 3.500 háromszögből áll: ez nagyjából annyi, mint amiből anno egy teljes karaktert felépítettünk Xbox 360-on."Az úriember, valamint a stúdió technikai vezetője (Kate Rayner) által narrált közel egy órás Game Developers Conference prezentációt a lenti beépített lejátszó segítségével teljes egészében is visszanézhetitek, de ha csak a rövid bemutatók érdekelnének, azok itt külön is megtekinthetőek:
A hivatalos álláspont szerint egyik technológiai demonstráció sem reprezentál készülő játékot, de nem ez lenne az első eset, hogy valamilyen formában mégis feltűnik majd a stúdió következő munkájában. Talán most láttunk először egy villanást a Gears of War 6-ból? Neked hogy tetszett?