A Wii U Daily megbízható japán forrásra - korábban a Wii U achievementeket és a Miiverse-t is idő előtt kiszivárogtatta - hivatkozva leközölte az első nagyobb adag infót az új konzolra készülő, és egyelőre még alcím nélküli The Legend of Zelda játékról.
A forrás szerint a játék már 2010 óta készül, méghozzá egy többszáz fős csapat által, Eiji Aonuma vezényletével. A Nintendo történetének eddigi legnagyobb és legdrágább projektjéről van szó, amely 2014-re fog elkészülni. Eredetileg 2013 volt becélozva, mint megjelenési dátum, hogy a Nintendo szembeszállhasson a potenciálisan érkező rivális konzolokkal, ám ez semmiképp sem fog összejönni.
A kiotóiak a Skyward Sword által képviselt stílust viszik tovább, szerintük ugyanis ez felel meg a leginkább a legszélesebb rétegnek. Aki tehát esetleg egy sötétebb, komorabb hangulatú epizódra vágyik, annak tovább kell várnia.
A játékban nagyjából annyi dungeon lesz, mint a korábbi epizódokban, ezek mérete és változatossága azonban minden szempontból jócskán felülmúlja majd az elődöket. Az egyik korai prototípus-dungeon egy óriási erdő volt, akkora, mint a komplett Hyrule Field, de akadnak olyanok is, amelyeket három részbe kellett vágniuk.
Ami az online funkciókat illeti: lesznek ugyan, de nem hangsúlyosak - csupán idén nyáron kezdtek el ezzel foglalkozni. A tervek szerint lesz Miiverse támogatás, illetve egy olyan rendszer, melynek segítségével a játékosok üzeneteket, tippeket hagyhatnak egymásnak a dungeon-ökben.
Alaposan ki lesz használva ellenben a Wii U Game Pad. Az egész játék a kontroller, és annak egyedi tulajdonságai köré lett építve - a forrás szerint egy elképesztően forradalmi és innovatív játék lesz az új Zelda, olyan megoldásokkal, melyeket "évekig fognak másolni".
Te mit vársz még a Wii U-s Zeldától?