Cyberpunk 2077: így fest RTX-szel
Eddig 69 hozzászólás
mcmacko
2020. November 20.
Friday 21:08


Van RTX-képes kártyád? Nos, a Cyberpunk 2077 a fenti trailerben bemutatott jóságokat fogja neked prezentálni, feltéve, hogy a bika gpu mellé erős alapok is társulnak.

Az NVIDIA-val közös fejlesztői anyagban egyébként a fullos kinézetű beállítások mutatkoznak be ray tracinggel megspékelve. Emellé jön a DLSS funkcionalitás, és boom, így lesz a Szájberpunk jövőkép igazán kívánatos!

A játék gépigénye lentebb mutatkozik be. A közepes RTX mód 1920x1080 felbontásban akár egy RTX2060 kártyán is elérhető lesz, viszont ha feljebb akarsz mászni, akkor 3070 vagy 2080 Ti javasolt. Sajnos a framerate értékekről nem esik szó, de feltételezhető, hogy a fenti beállításokat nem a 120 Hz-es képrfissítés mellé méri a lengyel fejelsztőcsapat. Az sem egyértelmű, hogy a DLSS valami alacsonyabb felbontásról emeli 1080p-re például a képet, de már nem kell sokat várni, hogy mindez kiderüljön, ugyanis a játék december 10-én végre meg is jelenik.


Összesen: 69 [1-50]
1 | 2
[7] Doberman
tegnap 19:35 #69
Amit én furcsának tartok, hogy az R5 3600 elég NV 3080 mögé.
Az egész nyomorult PC semmi másról nem szól lassan mint a VGA, agyrém.
Stupid people everywhere, but I ain't got time to care!
[34] Laza
Nov 22., Sunday 22:33 #68
A Controlt-t RTX2060-on nyomtam végig RTX-el és DLSS-el (ez utóbbi az 1440p felbontást visszavette 17xx valamennyire), és végig tükörsimán, gyönyörűen futott a játék. Ez a DLSS nagyon jól működik a gyakorlatban.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[24] CeXzer
Nov 22., Sunday 18:45 #67
Válasz reptai (#66) üzenetére
Köszi.
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[8] reptai
Nov 22., Sunday 16:48 #66
Válasz CeXzer (#65) üzenetére
Ha normalisan hasznaljak ezeket, akkor a mostani pc-s megoldasnal is gyorsabbak, ez majd persze valtozik. Igen, a toltes gyorsabb. Streaming asseteknel eddig az IO volt a szuk keresztmetszet, most majd nem nagyon lesz, emiatt nem kell annyira "rahagyni" a streaming tavolsagokra, igy ugyanakkora "negyzetmeterre" tobb reszletet lehet betolteni. (Mivel mondjuk 2500nm-nyi adat helyett csak 100-nyit kell a memoriaban tartani) Ez nem csak openworld dolog, az uncharted is serenyen toltoget a hatterben a sziklareseken atbujos szakaszokon
[24] CeXzer
Nov 22., Sunday 16:42 #65
Válasz reptai (#64) üzenetére
Az a kérdés, ettől a töltési időn kívül mi lesz jobb? Szóval kiírja, hogy loading és a csík 10x olyan gyorsan fut végig, ez nekem egy nagyon jó dolog, de eddig is nvme-t használtam, nem érzem annyira egetrengetőnek. Konzolos töltési időkhöz képest persze nagyon jó. De ezen kívül mire lehet még ezt használni? Azért még mindig nem RAM sebességről beszélünk, gondolom az nem lesz, hogy a 120GB-os játékot egy az egyben SSD-ről futtatja, de olyan sok értelmét se látnám, a legtöbb játék most is elférne egy RAM driveon ha akarnám.
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[8] reptai
Nov 22., Sunday 16:30 #64
Válasz CeXzer (#63) üzenetére
Nem mondom, hogy ertem a kerdest. Az uj IO arra jo, hogy lenyegesen gyorsabban keruljon az adat az ssd-rol a memoriaba. Mit kene meg csinalnia?
[24] CeXzer
Nov 22., Sunday 16:18 #63
Válasz reptai (#62) üzenetére
És az új io a töltési időn és azon kívül, amit írtam lentebb, hogy főleg open world játékokban assetteket lehet töltögetni, mire jó? Van amit nem lehet megcsinálni elegendő RAM-ból?
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[8] reptai
Nov 22., Sunday 14:34 #62
Válasz Jogamer (#61) üzenetére
Igazabol az async io api-n (es annak sebessegen) kivul semmi ujdonsag nincs egy 2-3 eves pc-hez kepest.
[1] Jogamer
Nov 22., Sunday 14:30 #61
Válasz reptai (#60) üzenetére
Majd ha az új I/O-ra és SSD-re íródnak a játékok alapból. Izgi lehet neked ez a sok újdonság.
[8] reptai
Nov 22., Sunday 14:24 #60
Válasz samus101 (#59) üzenetére
Egyiket se en irtam, igy fogalmam sincs. Miert jobb a DMC xboxon 60fps modban? Ezt se tudom. Varjunk meg szerintem egy par evet
[7] samus101
Nov 22., Sunday 14:20 #59
Válasz reptai (#58) üzenetére
Oké, akkor máshogy: mitől jobb pl a Valhalla, Dirt5 Ps5 verziója? Több idő volt csiszolni, vagy hurkább az SX???
"Reach out and touch faith!"
[8] reptai
Nov 22., Sunday 14:13 #58
Válasz samus101 (#57) üzenetére
Ez nekem volt, nem feltetlenul mindenkinek, de ugy 3/4 evnyi ido aranylag eleg arra, hogy egy platformra betuningoljanak egy jatekot. (Az alapfejlesztest pc-n illetve xbox one-on is meg lehet csinalni, mert a GDK mar teljesen kozos, es vegre nem olyan agyatlan, mint az UWP)
[7] samus101
Nov 22., Sunday 14:10 #57
Válasz reptai (#55) üzenetére
😅mondjuk a tavaly szeptember(PS5)és az idén februári devkit(SX) között van egy kis időkülönbség... Az nem befolyásolja a fejlesztést?
"Reach out and touch faith!"
[1] Jogamer
Nov 22., Sunday 13:56 #56
Válasz reptai (#55) üzenetére
Tudom, hogy nem beszélhetsz ezekről a dolgokról, ezért nem is kérdezek inkább.

Szerintem nagyon jó lett mindkét konzol (XSX/PS5), még ha vannak is kezdeti nehézségek, azt hiszem ebben egyetértesz.
[8] reptai
Nov 22., Sunday 13:17 #55
Válasz Jogamer (#54) üzenetére
Devkit februar ota, ps5 devkit tavaly szeptember ota az asztalomon. Hidd el, nem a levegobe beszelek, es meg igy is erosen meg kell valogatnom, mit mondok, es mit nem. A DF-nek tobbnyire jok az ertesuleseik, de neha kicsit felreertelmezik a dolgokat, neha pedig olyan 5-6 honap kesesben vannak. Volt olyan pont, mikor meg nem is volt xbox devkit, de az sdk mar mukodott tobbe kevesbe (egyebkent ebben a genben nem hivnak xdk-nak semmit), ekkor a ps mar elonyben volt a proto0/1 kitekkel. Ez azota mar megszunt. A ps sdk-nak amugy van egy uj, csak ettol a gentol jelen levo praktikus problemaja, ami egeszen orjito, es nem is ertem, hogy gondoltak. Aki hasznalja, tudja, mirol beszelek.
[1] Jogamer
Nov 22., Sunday 12:21 #54
A DF több fejlesztővel is kapcsolatban van, és igen jók az értesüléseik. Meg pl ők már tavasszal tudtak a Series S-ről konkrét specifikációkat, amikor még csak egy talán volt az egész. Nyilván nem full szakmabeliek, de ettől még megvannak a kapcsolataik.
Nov 22., Sunday 11:07 #53
Válasz reptai (#52) üzenetére
Most már vágom, hogy olyan mint a Wikipédia hivatkozás szempontjából 😅 azért a kognitív disszonancia bejátszik nálam is nyilván (vmibe kell kapaszkodjak hogy a Ps3 as Dirt 2 veri a SX Dirt 5 grafikában) ...

Elég nagy csalódás, nyilván nem érint senkit jól, hogy még ezen lovagolnak páran...

#releasethetruexboxdevkits
Olyan ász vagyok, hogy nem bírja a játék :P
[8] reptai
Nov 22., Sunday 11:03 #52
Válasz 1corevoltHC (#44) üzenetére
Dark azt is mondja gyakran, hogy "alpha textures" a framebuffer blending helyett, ilyenkor kicsit mindig meghalok

Nem fejlesztok, hanem mukedvelo ujsagirok. En kedvelem oket, de azert na.
Nov 22., Sunday 10:57 #51
Válasz Dude (#50) üzenetére
Nyilván nem tudom nálad mi trollkodás, mi nem, de nálam ez nettó rosszindulat/trollkodás/gúnyolódás:

“A miért senki se kapott a világon xbox devkiteket sem és ezért rosszabb az xbox port.... ”

Illetve: megint összemosod kettejüket (ami bevallom tovàbbra sem értem honnan és miért + előbb külön kiemelten hogy felesleges Reptaihoz egy fél rossz szavam gondolatom nem volt.

Illetve valóban: nem vagyok szakmabeli, de egy szakmabelit hivtakoztam meg...

Illetve: továbbra sem világos hogy John Linneman nem hivatkozási alap nálad ellenben Ghz az... vagy míg én őt hivatkozom,te továbbra is azzal érvelsz, hogy de Ghznek van köze a játékfejlesztédhez , xbox devkitelhez... nekem ez furi.

Plusz láthatod ha már ezen rugózol - én itt nem írtam véleményt csak annyit, hogy JL mást mond. Nem gondoltam semmit - nincs tudomásom arról hol milyen devkitek vannak.
Olyan ász vagyok, hogy nem bírja a játék :P
[51] Dude
Nov 22., Sunday 10:44 #50
Válasz 1corevoltHC (#49) üzenetére
Lehet az én detektorom rossz, de én itt a te kommenteidben látom igazán a gúnyt.
Azt írsz, amit akarsz, csak hármotok közül nekik közük is van ahhoz amit írnak. De szerintem ezt te is tudod és ezért írtam a trollkodást.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
Nov 22., Sunday 10:27 #49
Válasz Dude (#48) üzenetére
Ne haragudj nem tudtam, hogy pár játékhoz (jelentsen ez bármit ) köze volt Ghznek
- így tévedhetetlen és ez feljogosítja, hogy gúnyos megjegyzéseket tegyen.

Ne haragudj nem tudtam:

- hogy a nettó trollkodására az Xbox Series X devkites megjegyzésére nem tehetek csípősebb megjegyzést, holott nincs igaza (vélhetőleg)

Ne haragudj miért mosod össze reptait és Ghz-t Előbbinek annyit válaszoltam, hogy más szakmabeli? (bár azóta helyretettek újságíró/fejlesztő) mást mond. Nem látom ebben hol a trollkodás.
Olyan ász vagyok, hogy nem bírja a játék :P
[51] Dude
Nov 22., Sunday 10:16 #48
Válasz 1corevoltHC (#46) üzenetére
Pár játékoz köze volt a srácoknak, szóval nem értem konkrétan mi kapcsán trollkodsz?
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
moderator Ghz
Nov 22., Sunday 9:27 #47
Válasz 1corevoltHC (#46) üzenetére
Sosem mondtam, hogy nem igaz amit mond csak némi kétkedéssel fogadom, ennyi a történet.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
Nov 22., Sunday 9:23 #46
Válasz Ghz (#45) üzenetére
Nem tudtam, hogy “fejlesztő” vagy

De magad is láthatod már a hozzászólásomban is megkockáztattam, hogy nem annyira kompetens mint Te 😅

Rá is írok Twitteren, hogy ne égesse tovább magát.
Olyan ász vagyok, hogy nem bírja a játék :P
moderator Ghz
Nov 22., Sunday 8:40 #45
Válasz 1corevoltHC (#44) üzenetére
Jaja, reptai meg én is csak találgatunk ám videók alapján. Az újságírók mindig sokkal kompetensebbek mint a fejlesztők, ez tény.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
Nov 22., Sunday 7:30 #44
Válasz reptai (#43) üzenetére
John Linneman meg mást mond, de ilyen ez a popszakma...

Bár lehet nem annyira kompetens mint Ghz.
Olyan ász vagyok, hogy nem bírja a játék :P
[8] reptai
Nov 22., Sunday 0:26 #43
Válasz Jogamer (#42) üzenetére
Kb azonos szinten van a ket sdk. 2019 vegen volt utoljara komolyabb kulonbseg.
[1] Jogamer
Nov 21., Saturday 22:29 #42
Válasz reptai (#23) üzenetére
Állítólag a PS5 fejlesztői kittek jobbak jelenleg mint az Xbox cuccos. Az XDK-ban melyik játék használja jelenleg a modernebb funkciókat, pl VRS, SFS-t?Tudtommal egyedül a Coalition gyermekei, és azok is csak limitáltan.
[35] wodbear
Nov 21., Saturday 21:16 #41
Inkább álljon itt egy új trailer
KATT!
"Az interneten található idézetekkel az a baj, hogy nem tudhatjuk kitől származnak" - József Attila
[8] reptai
Nov 21., Saturday 20:26 #40
Válasz Ghz (#35) üzenetére
Neha egyebkent nekem is tele van a tokom a DF-el, annyi hulyeseget tudnak neha beszelni, pedig alapvetoen csipem.
[8] reptai
Nov 21., Saturday 20:24 #39
Válasz CeXzer (#36) üzenetére
DirectInput, DirectSound, Direct3D.... hint
[27] Rotten
Nov 21., Saturday 20:21 #38
Válasz sikesdizsolt (#33) üzenetére
Es az ssd bovites még meg sem jott
[39] Hunk2
Nov 21., Saturday 20:12 #37
Válasz Ghz (#35) üzenetére
DF emlegeték többszőr egyelőre a fejlesztök hibája a multi cim rosszul futnak Xbox S. X .
AC V. is megemlitték kis odafigyeléssel X-en is simán futna, de hát UBI.
Szerintem csak szimplán lustaság van a háttérben vagy tényleg nehezebb fejleszteni mikki gépére.
"Élni és élni hagyni"
[24] CeXzer
Nov 21., Saturday 20:07 #36
Válasz reptai (#34) üzenetére
Én az nvidiától tudok róla.
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
moderator Ghz
Nov 21., Saturday 19:43 #35
Válasz reptai (#23) üzenetére
Amiért senki se kapott a világon xbox devkiteket sem és ezért rosszabb az xbox port....
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[8] reptai
Nov 21., Saturday 19:39 #34
Válasz CeXzer (#32) üzenetére
A direct storage microsoft, nem nvidia
Nov 21., Saturday 19:18 #33
Lassan a Game már nem is számit csak az fps ek meg a hz ek.
Kevesebbet èl a Gamer, de többet èl meg.
[24] CeXzer
Nov 21., Saturday 19:13 #32
Válasz reptai (#31) üzenetére
Bocs, félreértettelek, így hülyeséget írtam. Illetve pont azt, amit te is, hogy ezért jön az nvidia direct storage.
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[8] reptai
Nov 21., Saturday 18:01 #31
Válasz CeXzer (#30) üzenetére
milyen utobbiakat?
[24] CeXzer
Nov 21., Saturday 16:59 #30
Válasz reptai (#28) üzenetére
Az nem, de attól meg játszható marad. Az utóbbiakat pedig nem tudja a 3000-es nvidia sorozat?
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[36] kiső
Nov 21., Saturday 16:23 #29
Válasz reptai (#26) üzenetére
Na, akkor közel jártam.
[8] reptai
Nov 21., Saturday 16:03 #28
Válasz CeXzer (#27) üzenetére
Azert nem mindegy, hogy 10mp-ig vagy 2-ig tolt egy meccs. PC-n amugy van nehany dolog, ami os szinten nincs megoldva (ezert jon a directstorage), es ezert egyelore keptelenseg ugyanazt a teljesitmenyt hozni, a cpumentes kitomoritesrol nem is beszelve.
(Hat ettol meg persze meg johetne akar ps3ra is )
[24] CeXzer
Nov 21., Saturday 15:33 #27
Válasz Dude (#18) üzenetére
De az io miért akkora nagy előny? Pcie 4.0 is elmegy 7 gbps-ig és mit lehet egyébként is kezdeni egy gyorsabb SSD-vel? Tokre nem értek hozzá, de azt gondolnám, hogy gyorsan lehet assetteket tölteni, ami tok hasznos lehet mondjuk egy open world játékban, de pont FIFA-nál NBA-nél aztán kukk mindegy. Nagyon meglep, ha egy kosárlabda játékban bármit számít a gyorsabb SSD. Nem lehet a képernyőn egyszerre az összes játékos, mert nem fér el a memóriában és akik nincsenek, azokat minden alkalommal behúzta az SSD-ről, mikor a képernyőre kerülnek, vagy micsoda? A közönségben minden embernek külön model és külön textúrák lesznek és azokat tölti be? De meg ez is simán megoldható lenne, ha nem nvme SSD-n fut pc-n, akkor nincs mindenkinek külön textúra. Szóval szerintem ez nem technikai, hanem egyéb üzleti döntés.
Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. Don't turn your back. Don't look away. And don't blink. Good luck.
[8] reptai
Nov 21., Saturday 15:28 #26
Válasz kiső (#25) üzenetére
Jaja, es milyen boldogok voltunk, ha ugy 4-5 ora alatt megvolt egy bonyolultabb (ertsd: nem bonyolult) frame. A ray tracing nem nvidia talalmany... ugy 4-500 evvel eloztek meg oket az alapok lefekteteseben
[36] kiső
Nov 21., Saturday 15:21 #25
Válasz nonkeat (#19) üzenetére
Hát, lehet keverem, de már Amiga-n is ment demo-ban Ray tracing, és akkor még az nVidia kártyák nem igazán domináltak. Persze attól még lehet ők találák fel.
[10] priest
Nov 21., Saturday 13:24 #24
Válasz nonkeat (#19) üzenetére
Bűzlik ez a gépigény. A 2060 mióta 5700XT, és a 3070, mióta 6800XT szint? Látszik Nvidia támogatással készült a játék. Radeonból pont eggyel nagyobb kategória van beírva, mint Nvidiából. Persze lehet csak elírás.
Forklifts never die. They're just missing in action.
[8] reptai
Nov 21., Saturday 13:24 #23
Válasz Jogamer (#17) üzenetére
"Egyelőre levannak maradva a fejlesztői szoftverek, főleg Xbox-on."

Miert lennenek?
[12] nonkeat
Nov 21., Saturday 13:14 #22
Válasz Jogamer (#21) üzenetére
Főleg most, hogy a chippek felét ki kell dobnia a Sonynak... (TSMC gyártott SOC)
Some are like water, some are like the heat Some are a melody and some are the beat
[1] Jogamer
Nov 21., Saturday 13:00 #21
Válasz nonkeat (#20) üzenetére
500 ezer forint alatt nem raksz össze nextgen konzol tudást elérő PC-t ma.

Mégegyszer, ezek a launch címek szinte alig használják ki a grafikai teljesítményre nagyon jól összerakott és ezáltal masszív veszteséggel árult PS5-öt és XSX-et.
[12] nonkeat
Nov 21., Saturday 12:48 #20
Válasz kiső (#16) üzenetére
Kevesebb többlettel jár összerakni egy next-gen verő PC-t mint hinnéd.
Egyébként RTX címek ott vannak a felhőben.
Cyberpunk Day1felkerül a Stadia mellett Geforce Now-ra. Ultran, RTX ON. (Jelenleg 1 hónapra 2000huf)
Some are like water, some are like the heat Some are a melody and some are the beat
Összesen: 69 [1-50]
1 | 2
Friss hírek

122 | [Nyerd meg!] A Cyberpunk 2077 Világa

Könyvajánlóval megtoldott nyereményjátékkal jelentkezünk, ezúttal a 2020-as év egyik legnagyobb sikervárományos játékával kapcsolatban. A Cyberpunk 2077 Világa az artbookok és háttérinfót tartalmazó videojátékos lexikonok sorát gyarapítja, és nekünk is van hozzá némi közünk.

xbox1,ps4 75 | [Nyerd meg!] Ride 4 (PS4, XO)

Beröffentjük a motorokat, kigurulunk az aszfaltra, és negyedszer is körbehajtjuk a pályán a kétkerekűt. A RIDE 4 megjelent, ennek örömére pedig két példányt, egy XO és egy PS4 lemezes verziót sorsolunk ki közöttetek! Gyertek és kommenteljetek a nyereményekért!

14 | Gamer365 podcast 2020 szeptember - jövőbe tekintve

Podcast a felhőből, ismét online nyomultunk podcastországban - sajnos a koronás még mindig felülírja élő találkozós terveinket. De ez maximum csak a hangminőségben mutatkozik meg, ismét izgalmas témákat hozunk, a nextgennel a főszerepben.

9 | A Golden Joystick Awards győztesei

Idén 38. alkalommal rendezték meg a brit díjátadót.

pc,xbox1,ps4 2 | Red Dead Online: külön utakon!

Önmagában is megvásárolható hamarosan az online vadnyugat.

pc,xbox1 0 | The Medium: veszély minden irányból

Egy új szereplőt leplezett le a Layers of Fear alkotóinak csapata.

pc,xbox1,ps4 0 | Martha is Dead: minden platformra

A The Town of Light fejlesztőinek új játéka jövőre érkezik.

pc,xbox1,ps4 2 | Metal: Hellsinger gameplay

Gitártépés. Hörgés. Zúzás. Démonirtás. Mindezt lehetőleg ritmusra.