Gamer365 Podcast 2020 június - The Last of Us 2 távSpeciál
Eddig 31 hozzászólás
mcmacko
2020. July 03.
Friday 22:24


Bár felvettük már pár napja, most már elérkezettnek látjuk az időt - valószínű te is a végére értél már a Last of Us 2-nek, ha a játék érdekelt, és rajtatartottad a szemed a megjelenésen. Spoileresen beszélgetünk az idei év egyik legizgalmasabb játékáról.

Akik beszélnek: sQr, nesh és mcmacko.

Ahogy az szokásunk, csúnya szavak, szuszogások és egyéb érdekes hangeffektek is elhagyják a szánkat - ha esetleg gyenge a gyomrod az ilyesmihez, akkor csak óvatosan közelíts. Ráadásul a technika ördöge is rányomta a pöcsét(jét) a felvételre - a távkeszt során nem mindenkihez sorsolt megfelelő hangminőséget. Amit lehetett, azért megpróbáltunk kihozni a hangból utólag is.

A lejátszó és a link segítségével hallgatni vagy letölteni is lehet a 75 perces anyagot, hamarosan pedig a podcast RSS is frissül, hogy a népszerű appokon is hallgatható legyen az előadás.



[Letöltés] Gamer365 Podcast 2020 június - TLOU 2 speciál


Intro: Future Days Cover (13inlet)
Outro: Future Days Cover (The Red Weddings)

[6] ngf
Jul 11., Saturday 13:49 #31
Tegnap fejeztem be és majdnem egyből meg is hallgattam a podcast-et is

Elsőként köszi az értelmes beszélgetést a játékról! Direkt nem olvastam el kb. semmit a neten született cikkekből/véleményekből amíg jétszottam, hogy nehogy véletlenül meglássak vagy kikövetkezetssek a storyból valamit ezek hatására, viszont azt azért érzékeltem, hogy mennyire sok a negatív/agresszív vélemény van. Végig érdekelt, hogy vajon milyen nagy fordulat vagy esemény van a történetben ami ezt kiváltja, de nem volt ilyen (nekem). Eléggé szomorú szerintem, hogy mindössze Ellie és Dina kapcsolatának ténye ezt váltja ki az emberek egy részéből...

Nekem is kevésbé tetszett volna, ha naponta felváltva kellett volna végigkövetni a storyt a két karakterrel. Én emlékeztem Mel terhességére is Érdekesebb hullámvasút volt ez így érzelmileg. Az Ellie kampány elején nem volt kérdés, hogy bosszút kell állni, az Abby kampány elején ezért nekem sem nagyon tetszett, hogy őt kell iránytani. Aztán nem akartam Ellie után lopakodni, a végén pedig nem akartam végezni Abbyvel. Ha ezt akarták elérni a készítők, akkor nálam sikerült.

Az erőszakkal kapcsolatban a megjelenésig kb. ugyanaz volt a véleményem, mint mcmackónak. A trailerek túl erőszakosak voltak és öncélúnak tűntek. Viszont a játék alatt már nem zavart ennyire. Szerintem a bosszúvágy elhatalmasodását, illetve azt, hogy az mit tett mindkét szereplővel nem lehetett volna bemutatni ennyire erősen, akkor, ha kevésbé erőszakosak a történések. Nem élveztem én sem az erőszakot, meg a durva jeleneteket, viszont szerintem a játék elég jól megmutatja, hogy mennyire tönkretette ez Ellie-t. Szerintem így nem nagyon lehet azt mondani, hogy propagálná az erőszakot. Egészésges lekületű ember szerintem helyén tudja kezelni a látottakat, a nem egészésges pedig bőven talál üzemanyagot az ezzel kapcsolatos kifacasrt logikájához enélkül a játék nélkül is.

Nekem több dologo tetszett a játékban mint ami nem, a történetet sem gondolom rosszank, viszont a legnagyobb negítvum számomra az, hogy végiggondolva az egészet, nem érzem, hogy ez a folytatás szükséges volt. Már a bejelentéskor sem értettem, hogy miért kell és hogyan lehet folytatni a storyt és sajnos a játék végén is azt éreztem, hogy nekem ez nem tett hozzá annyit az első részhez, hogy azt mondjam, hogy értem, hogy miért kellett, hogy elkészüljön a folytatás. Az első rész alapján szerintem a lényeges kérdés az lenne, hogy hogyan rendezi/kezeli Joel a történteket, illetve azt, hogy hazudott Ellienek, és persze, hogy hogyan kezeli Ellie miután erre rájön. Ezt viszont játékban valószínűleg nem lehetne érdekesen megcsinálni, ami erősíti azt szerintem, hogy nem lett volna fontos ez a folytatás így. Szerintem a visszaemlékezések nem adnak ezeknek a részeknek elég súlyt, a bossszún lévő fókusz ezt nagyon elnyomja. Viszont mint játék eléggé tetszett, úgyhogy ha mindenképpen egy ilyen játékot akartak készíteni, akkor talán jobb választás lett volna egy ebben a világban játszódó, de más szereplőket használó story (pl.: Seattle története a WLF-Scars szembenállással).

Szerintem
[23] bandee23
Jul 10., Friday 9:21 #30
Na tegnap hajnali egykor végeztem vele.
Természetesen SPOILEREKKEL ha már a podcast is Spoileres .
Amelett,hogy szerintem a legjobb PS4 jàtèk van pàr dolog ami nem tetszett.
Az utolsó helyszín nem kellett volna. Ez lehetett volna a Part 3 sztorija.
Úgy éreztem, mintha egy dlc lenne teljesen màs hangulattal, mint a jàtèk.
Mint egy random Walking Dead epizód.
A màsik ami a többi ND jàtèkban is előjön: mennyi ütèst ès golyót bírnak ki a katonàk.
Ok, hogy jàtèk, de ha egy tàrat beleeresztek haljon màr meg. Vagy ha tèrden lövöm rogyjon meg. A golyó elöl meg kitér?
Amikor Abby gàzmaszkot keres egy szinten direkt visszamentem egy szintet ès a lèpcsőhàzban volt egy. Az nem lett volna jó?
Ugyanitt kimenekültem ès bezàrtam magam mögött az ajtót Lev ottmaradt egy csomó clickerrel. Legközelebb egy cutscene-ben jött vissza, persze addig beszèlgettünk.
Volt hogy az ellensèg előtt elkaptam a tàrsàt ès nem vette èszre.
Viszont amikor a tàrsam buktatott le ès elnèzèst kèrt az tetszett.
Ha a sebhelyeseknek volt egy jó kis szigete ahol termeltek mièrt jàrkàltak ki màshovà?
Erőforràsok megvoltak a szigeten.
Ellie elleni harc poén volt, mert úgy kaptam el, hogy beleléptem egy aknájába és meghaltam, de mivel checkpoint volt mintha mi sem történt volna.
A kórházas boss nem illett a játékba. Nesh-el 100%ban egyetértek.
Újra kellett indítani, hogy full ammoval menjek be. Viszont Dead Space-ben elmenne.
De a hangulat amúgy Dead Space-es szóval kedvem támadt újrajátszani.
A limitált backtracking sem tetszett annyira.
NNID: bandee23 3DS: 2552-2406-9956 Switch: SW-1593-2224-3235. PSN: kalmanlehocz
Jul 09., Thursday 15:40 #29
Válasz Cash Bacsi (#28) üzenetére
Hidd el, értem, amit mondasz. Viszont ezt tudom hozzátenni:

mindkét karakter esetében ugyanazt a loopot alkalmaztam az összes szituációban: először minden helyszínen lopakodva, észrevétlenül próbáltam meg ártalmatlanítani az ellenfeleket, ha észrevettek, az érintetteket gyorsan elintézni, elfutni, lerázni az üldözőket és kezdeni elölről. Ha sokan voltak vagy nem volt idő megszabadulni tőlük, akkor jöhetett a frontális harc. Minden(!), de tényleg minden helyzetet meg tudtam így oldani, karaktertől függetlenül, ha nem bossfight volt, akkor csak akkor fektettek ki, amikor én is ezt akartam, mert mondjuk újra akartam kezdeni az egész encountert.

Ezért mondom, hogy a gameplay mindkét karakter esetében azonos. Szerintem. Magasabb nehézségi szinten meg pláne lopakodnék mindkét karakterrel, szóval még inkább azonosnak tűnne.
I am such a B.A.
[13] Cash Bacsi
Jul 09., Thursday 15:20 #28
Válasz ne5h (#26) üzenetére
Egyébként majd ha ráérsz lapozgasd végig a kettő kari skillfáját ... egyértelműen Ellie lopakodásra, sunnyogásra vész esetén közelharcra lett kitalálva, de elég csak a testalkatát, "suját" pl. megnézni, míg Abby közelharcra, tömeggyilkolásra, nem véletlen, hogy egy női gyúrós Svarcit csináltak belőle. Az persze megint más kérdés hogy neked nem jött át. Javasolnám a legnehezebb fokozaton a New Game+ rögtön érteni fogod mit vakerálok ...
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
[13] Cash Bacsi
Jul 09., Thursday 15:15 #27
Válasz ne5h (#26) üzenetére
Értem értem ... akkor veled nem értettem egyet, de nagyon nem. Sebaj, ez a szép az életben ... Köszi hogy még jobban kifejtetted.
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
Jul 09., Thursday 15:12 #26
Válasz Cash Bacsi (#24) üzenetére
(ezt csak zárójelben jegyzem meg: "de szerintem azt állítani..." )

Az, hogy más stílusban játszod, nem jelenti azt, hogy más a játékmenet (nálam). A rendelkezésre álló eszközeid ugyanazok. Ellie-vel éppúgy lehet rambózni, ahogy Abby-vel lopakodni, mert az eszközeik azonosak. Ha a fejlesztők látványosan különböző mechanikákat és eltérő eszközöket adtak volna (az, hogy az egyiknél vadászpuska, a másiknál félautomata gépfegyver van, számomra nem az), akkor minden további nélkül osztanám az álláspontodat.

Nyilván nem azért kezdtem bele az egészbe, hogy a végén egyezzen a véleményünk, csak leírtam, én hogy látom a dolgot, elvégre a kiinduló kommented alapja (szerintem ) részben az én nézőpontom volt a podcastben.
I am such a B.A.
[13] Cash Bacsi
Jul 09., Thursday 14:52 #25
Válasz ne5h (#23) üzenetére
Egyébként még soha semmiben nem értettünk egyet ... szóval no judgement. A kedvenc játékaink viszont mindig egyeznek, az is valami, nem igaz?
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
[13] Cash Bacsi
Jul 09., Thursday 14:51 #24
Válasz ne5h (#23) üzenetére
Egyáltalán nem túlzás ... Ellie-vel taktikusan, túlélésre hajtva lehet csak életben maradni. Míg Abby egy tank, egy gyilkológép, puszta kézzel is szétkap bárkit. Teljesen másképp játszottam a két karival ... veled ellentétben én mindig hozzáteszem. SZERINTEM, NEKEM! Peace!
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
Jul 09., Thursday 14:46 #23
Válasz Cash Bacsi (#22) üzenetére
Ezt értem, de szerintem azt állítani, hogy más a játékmenet a két karakter esetében, szimplán túlzás. Lehet, hogy bizonyos ellenfelekből több van az egyik kampányban, mint a másikban, de az alapok teljesen megegyeznek.

Fegyverek terén pedig: mindkettőnél van 2 pisztoly, valamilyen bomba és shotgun. Az íj-számszeríj is meglehetős hasonlóságot mutat.
I am such a B.A.
[13] Cash Bacsi
Jul 09., Thursday 14:27 #22
Válasz ne5h (#21) üzenetére
Figyi, én csak a magam nevében beszélek. Mikor 15 óra után visszakaptam Ellie-t azt se tudtam mi a fasz van. XD Állatira zavaró volt, már jobban szerettem Abbyvel játszani, jobbak a fegyverei, jobbak a cuccai ... ezt megcsinálták volna minden nap végén tutira agyfaszt kapok.
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
Jul 09., Thursday 13:54 #21
Válasz Cash Bacsi (#20) üzenetére
"Játékmenet a kettő karakterrel és a felszerelések is túlságosan mások ahhoz, hogy ugyancsak felváltva toljuk a játékot"

Ezzel nem értek egyet, a játékmenet tök ugyanaz mindkét karakter esetében, a felszerelések között pedig bőven van annyi hasonlóság, hogy ez ne okozzon problémát.
I am such a B.A.
[13] Cash Bacsi
Jul 09., Thursday 10:05 #20
Úgy gondolom, hogy a sztori felváltva nem lett volna ennyire ütős ... egyrészt normális körülmények között nem kellett volna előre tudnunk, hogy lesz egy Abby kampány is. Nagyon felkavaró lett volna, ha a lángoló bosszú kellős közepén átváltunk egy számunkra érdektelen, SŐT akkor még gyűlölt karakterre. Így is felkavaró volt, nehéz volt megszokni, de elég hosszú volt ahhoz, hogy megszokjuk, majd megszeressük és a végére akár még vele is szimpatizáljunk. A Játékmenet a kettő karakterrel és a felszerelések is túlságosan mások ahhoz, hogy ugyancsak felváltva toljuk a játékot. A folyamatos váltogatás miatt az ember teljesen összezavarodott volna, hirtelen azt se tudtuk volna egy élesebb helyzetben - főleg ha nehezebb fokozatotokon kezdtük - hogy most akkor kivel is vagyok? Milyen cuccaim vannak? Mik a képességeim? Játékmenet szempontjából se lett volna jó a váltogatás ... így tökéletes ez ahogy van. Mackóval tökéletesen egyet értek ... túlságosan sok volt ez egy embernek, ez az eszetlen mészárlás, felkavaró volt, több határt és túlléptek, emiatt olyan élmén aminek nem szívesen vág neki az ember újra. Átéltük, felkavart, próbáljuk feldolgozni, még hetek után se sikerült teljesen ... túltolták a mondanivalót szerintem. És hogy a végére Ellie-nek még ujja sincsen hogy gitározhasson már tényleg túlságosan nagyon sok.

Szerintem ...
The watching machine, who became a father | Brassballs Jr. | A Guardian of light
[5] xanax
Jul 06., Monday 11:59 #19
Válasz sQr (#15) üzenetére
Kövezzen meg, ha valaki úgy gondolja, de nekem elsőre is, így második nekifutásra meg pláne, Abby karaktere és komplett az Abby kampány jobban tetszett, mint Ellie és Joel vonal. Nemcsak gameplayben (pörgősebb, a helyszínek), hanem a vége után valahogy jobban érdekelt volna még a sorsa, mi lesz vele. Szerintem simán egy önálló játékot elvinne, bár nagyjából azt kapta, ez így 2in1 történet. Sokan mondják, túl hosszú. Szerintem nem. Másodjára más élmény, a kép is összeállít, szerintem struktúrában is ez így jó. Kifejezetten jó, hogy elsőre a sztorivonal vitte az élményt, NG+ -ban viszont már a gamaplay.
Jul 06., Monday 11:44 #18
Válasz sQr (#15) üzenetére
Pontosan, megmentették, plusz azért valamiféle anyai ösztön bekapcsolt "hiszen csak gyerekek".
Jul 06., Monday 11:42 #17
Válasz sQr (#13) üzenetére
Kérdezik is tőle, Lev és Yara külön-külön, hogy de miiiért csinálod ezt? Tán pont valami olyasmit válaszol, hogy "nem is tudom...bűntudat..."
[73] zaz
Jul 06., Monday 10:46 #16
Remek volt srácok! Én sQr véleményével rezonálok,de értem/látom Nesh-t és Mackót is
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
moderator sQr
Jul 06., Monday 9:35 #15
Válasz ne5h (#14) üzenetére
Megmentették az életét. Nem mondom, hogy ez önmagában elég vagy hogy szerintem nem lehetett volna ezt jobban kibontani. De ott van benne.

Mint ahogy az is félreértés, hogy a sajátjait kezdi gyilkolni. Owennel többször szóba kerül visszaemlékezésekben és a jelen szálban is, hogy ők nem tekintik sajátjuknak a WLF-et, csak a Fireflies megritkulása után, árván, egyszerűen nem tudtak hová menni. Nem véletlen, hogy Abby a végén őket keresi újra...

[ De ahogy Te is írtad: nekem ez védhetőnek / érthetőnek tűnik. : ) ]
Twitter: sequeeer
Jul 06., Monday 9:15 #14
Válasz sQr (#13) üzenetére
"Kétségbeesetten igyekszik valamivel ellensúlyozni a tettét"

Teszi mindezt úgy, hogy azokat kezdi védeni, akiket néhány nappal korábban még a velejéig megvetett és közben szemrebbenés nélkül vágja át azoknak a torkát, akikkel vállt vállnak vetve harcolt akár éveken keresztül. Nekem ez az ugrás az, ami túl sok, túl hirtelen történik és túl radikális változás is ahhoz, hogy annyival el legyen intézve, hogy nem logikus. Nekem(!).
I am such a B.A.
moderator sQr
Jul 06., Monday 8:59 #13
Válasz ne5h (#12) üzenetére
Pedig a megoldás pont ennyi. Rájött, hogy az egész eddigi életét ennek a bosszúnak szentelte (ahogy a testét is erre készítette fel), ami végül nem okozott megnyugvást, a rémálmok továbbra is tartanak. Számára ráadásul a Joel-el szemben mutatott brutalitás nem természetes - Owen mondja is, hogy öltek már Szerafitákat például, de nem úgy, mint Őt. Kétségbeesetten igyekszik valamivel ellensúlyozni a tettét. Mikor visszamegy értük, a küldetés elején még mondja is, hogy "mit csinálok én meg itt". Nem feltétlenül logikus cselekedet. De érthető. Az életben rengetegszer döntünk azért megalapozatlanul. : ]

Arról meg beszéltünk, hogy szerintem miért volt fontos, hogy utólag ismerjük meg ezeknek a szereplőknek a hátterét.
Twitter: sequeeer
Jul 05., Sunday 23:40 #12
Válasz unknown soldier (#11) üzenetére
Mondom, a jacksoni történésekig megértem és el is fogadom a motivációit. Onnantól viszont teljesen logikátlan minden cselekedete, még ha azzal is próbáljuk meg magyarázni, hogy így akar vezekelni. Ebből a szempontból hiányzik a tetteinek megalapozottsága, rendes felvezetése. Olyan érzés, mintha csak azért kapott volna helyet az egész küldetése, hogy ezzel próbálják jobb színben feltüntetni. Amire kevesebb szükség lett volna, ha az eredeti indítékát nem utólag kellett volna rendesen megismerni.
I am such a B.A.
Jul 05., Sunday 20:45 #11
Válasz ne5h (#10) üzenetére
Értem. Mindenkinek máshogy jön át. Én totál megértem, amit tett, és reméltem, hogy a végén nem kell megölni. A színházban sem esett rosszul Ellie-nek kiosztani pár sallert vele, de őt sem szerettem volna komolyabban bántani természetesen, úgyhogy nekem ideális befejezés született.

Nem mondom, hogy jobban tette volna, ha marad a farmon, így le tudta zárni a dolgot, fene tudja...
Jul 05., Sunday 16:15 #10
Válasz unknown soldier (#8) üzenetére
Nekem mondjuk nem sikerült megkedvelni. A végére kevésbé volt ellenszenves, de még így is mérföldekre volt attól, hogy szimpatikus legyen. Számomra. Valamint a tettei Jackson után totál irreálisak. Számomra.
I am such a B.A.
Jul 05., Sunday 10:20 #9
Válasz unknown soldier (#4) üzenetére
Shiv-re gondoltam. Ha jól emlékszem, állandóan azt kellett craftolni az elsőben, hogy hátulról elkaphass egy clicker-t, itt meg adott az elnyűhetetlen kiskés.

Abby meg eleve harciasabb, egy maszkulin, harci kiképzést kapott valaki, azért lehet könnyebb.
Jul 05., Sunday 10:13 #8
Válasz ne5h (#7) üzenetére
Szerintem is. Épp ez benne a szép, hogy mekkora hátrányból is sikerül megkedvelni. Mikor elindul a "B oldal", a fene se akarja irányítani őt, én legalább is kivoltam, hogy most ezt most miért...de aztán értelmet nyer.
Jul 04., Saturday 16:50 #7
Válasz unknown soldier (#2) üzenetére
Szerintem Abby-t onnantól kezdve nehezebb megszeretni, hogy az ominózus cselekedete után ismerjük meg a motivációit. Így sokaknál 2 kilométeres hátrányból indul, egyáltalán nem semlegesen állnak hozzá. Azt is elhiszem, hogy ez volt Druckmann-ék célja, csak szerintem ezzel szándékosan hozták rosszabb helyzetbe a karaktert.
I am such a B.A.
Jul 04., Saturday 10:20 #6
Válasz sQr (#5) üzenetére
Csinálunk krumplihéjból membránt legközelebb. Házi kondimikrofon, hm?
"This is our time to medicate..."
moderator sQr
Jul 04., Saturday 8:41 #5
Bár a mellékelt példa nem ezt mutatja, az adást nem egy krumplival rögzítettem. : ]

Egy HyperX Cloud 2 felelős ezért a botrányért, remélem nem tettem teljesen élvezhetetlenné a beszélgetést, amit résztvevőként nagyon élveztem. Igyekszem legközelebb már egy megfelelő eszközzel bekapcsolódni. Elnézést a kellemetlenségért.
Twitter: sequeeer
Jul 04., Saturday 5:48 #4
Könnyebb volt a fertőzöttek ellen harcolni ebben a részben, azért is, mert Ellie kapott egy kiskést az elejétől, ami "végtelen shiver"-ként viselkedett. Gondolom ezzel érzékeltették, hogy eltelt pár év, felnőtt, gyakorlott lett fertőzött ölésben.
Jul 04., Saturday 5:45 #3
Engem a "képességek elvesztése" nem zavart. Teljesen új karaktert kaptunk, nem az eredeti hős degradálódott vissza és a játékmenet/nehézség is igazodott ehhez, kvázi nem hiányoztak az "elvesztett" dolgok. Kicsit az OCD-met zavarta, ennyi.
Jul 04., Saturday 5:25 #2
Mel esetében szerintem tök egyértelmű volt annál a fél mondatnál az elején, hogy később abból még probléma lesz. Bár én túl durva dologra gondoltam, szerencsére nem nekünk kellett megtenni, hanem átvezető videóban történt.

Biztos, hogy sokat agyaltak rajta, hogy váltakozva legyenek-e az Ellie-s és Abby-s részek vagy sem. Szerintem jól döntöttek. Azért gondolom ezt, mert egyrészt a brutál tetőponton visszadob a játék 3 napot, sietsz vissza arra a pontra, hogy megtudd a végét, plusz Abby-t így talán jobban meg lehet szeretni, ha viszonylag egyben megkapod az ő történetét.
Jul 04., Saturday 0:48 #1
Rég volt ilyen: azonnal frissült a podcast feed is.
"This is our time to medicate..."
Friss hírek

1084 | [Maradj otthon és nyerd meg!] West of Dead (PS4)

Mindannyiunk életén nyomot hagy a jelenlegi helyzet. A felelős játékos otthon marad és pozitívan tekint a jövőbe, mi pedig a Gamer365-nél azon fáradozunk, hogy jó kedvvel töltsük együtt az időt, és ne lankadjon játékos kedv. Ron Pearlman jön, és lekapja az arcodat! West of Dead - PS4!

31 | Gamer365 Podcast 2020 június - The Last of Us 2 távSpeciál

Bár felvettük már pár napja, most már elérkezettnek látjuk az időt - valószínű te is a végére értél már a Last of Us 2-nek, ha a játék érdekelt, és rajtatartottad a szemed a megjelenésen. Spoileresen beszélgetünk az idei év egyik legizgalmasabb játékáról.

10 | The Last of Us Part II - innen indulj!

A Last of Us Part II az év talán egyik legjobban várt megjelenése, amelyet hihetetlen várakozás, felfordulás és fogadtatás övezett. Összeszedtük nektek egy helyre a legfontosabb tartalmainkat, ha a játékkal kapcsolatban szeretnél információhoz jutni, vagy a fórumtársakkal kibeszélni a látottakat.

pc,xbox1,ps4 3 | Atomic Heart: Plyush bemutatkozik

Valamint Mick Gordon a Doom után itt is belekapaszkodik a húrokba.

pc,xbox1 61 | Halo Infinite: csak 2021-ben!

pc,xbox1,ps4 1 | Utolsó trailer: Hyper Scape

Az Ubisoft battle royale kezdeményezése konzolokon is elstartolt.

1 | Októberben Switchre jön az Oddworld

New 'n' Tasty előzetest is tudunk mutatni a dátum mellé.

pc,xbox1,ps4 1 | DiRT 5: egy héttel később érkezik

Csak egy apró kisodródás, nem zuhantunk a mélybe.