Project: MARA leleplezés
Eddig 39 hozzászólás
Gamer365
2020. January 22.
Wednesday 17:05


The Dreadnought Diaries címmel indított videonapló sorozatot a Ninja Theory fejlesztőcsapata, aminek egyik legérdekesebb pontja a fentebb látható 43 másodperc. Ez a Project: Mara, a jelenleg fejlesztés alatt álló harmadik játéka a stúdiónak! Igen, a kompetitív arénaharcra fókuszáló Bleeding Edge és az Xbox Series X bemutatójának középpontjában álló Senua’s Saga: Hellblade II mellett egy újabb kísérleti projekt is készül az angoloknál. Tameem Antoniades elmondta, hogy bár a Microsoft felvásárlás után megközelítőleg 20 alkalmazottról 120 főre bővült a csapat, ezt a létszámot úgy használják ki, hogy több párhuzamosan futó, kisebb, merészebb ötletet is támogatnak.

Jól láthatóan a Hellblade első részével elkezdett mentális egészség kérdéskörét szeretné még inkább körbejárni és a köztudatba emelni a Ninja Theory, amihez komoly szakmai partnereket is sikerült szereznie. Ha érdekelnek a fenti játékok első képkockái, a Cambridge Egyetemmel induló közös kutatások és a stúdió további tervei, akkor a lenti lejátszóba készített teljes videónaplót is megnézheted.


[27] arpi0912
Jan 24., Friday 15:19 #39
Válasz theSickness (#37) üzenetére
Már megint ez a mártírkodás. Mindig a másik nem ért hozzá mikor tisztán látszik negyedére se gondoltál mik mehetnek a háttérben 1-1 ilyen projektnél. Unalmas, hogy érdemben nem lehet 2 kommentnél többet "beszélgetni" veled egy ilyen témáról. Tényleg én vagyok a hülye, hogy ezt mindig elfelejtem.

Ha a lenti kommentet megérted és elgondolkodsz rajta, hogy ez a téma sokkal bonyolultabb a te értelmezésednél már megérte leírni.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[27] arpi0912
Jan 24., Friday 15:11 #38
Válasz theSickness (#36) üzenetére
Ez nem fogás keresés, csak látszik a kommenteden hogy nem veszel figyelembe olyan dolgokat amik ilyenkor a megrendelő és a szerződő között vannak. Amivel nincs is baj, de akkor miért jelented ki ennyire kategorikusan és próbálod ennyire menteni az Ms-t?
Pont ez az hogy az MS a megrendelő aki nem keveset fizet és el kéne várnia egy bizonyos minőséget vagy addig ütni a szerződött csapatot amíg olyat nem rak le az asztalra ami nekik megfelel (ezek biztos benne vannak a szerződésekben). Ez egyébként totál józan paraszt gondolkodás még csak bele se kell látni a fejlesztések rejtelmeibe. Gondolom te is elvársz egy minőséget a pénzedért bárkivel szerződsz.
A példád sem az igazi, mert én nem erre gondoltam ez inkább koncepciós probléma aminek nem sok köze van a minőségellenőzéshez de mindegy. Hanem arra hogy gyenge a grafika, mozgás, stabilitási gondok vannak tele van hibákkal, stb. Az ilyen félkész munkát nem szabad átvenni és megjelentetni, ha ezek ellenére átveszik akkor az a megrendelő hibája. Plusz 1-1 ilyen fejlesztésnél azért közben is vannak prezentációk, hogyan is áll a fejlesztés, stb ahol szintén lehet tudni sok mindent a minőségről jó előre. Tök jól szemléltette ezeket a belső folyamatokat az Androméda kálváriájáról szóló cikk, hogy mi és hogyan ment félre a fejlesztés során. Ha olvastad azt akkor ezekre is gondolhatnál.
Úgyhogy ja, eléggé furcsán látod ezt a témakört laikusként. Az MS felelőssége is benne van ezekben az eredményekben nem csak a fejlesztőké akik összerakták az adott produktumot.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
Jan 24., Friday 11:06 #37
Válasz lacapaca (#35) üzenetére
Igazából én vagyok a hülye, folyamatosan fogást keres a pozitív MS-es híreknél is, rendre beránt maga mellé. Felesleges lenne igazából leállni vele "beszélgetni".
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Jan 24., Friday 11:04 #36
Válasz arpi0912 (#32) üzenetére
Állandóan a fogást keresed és én látom furcsán az egészet? Oké.

Maradjunk annyiban, hogy a kiadó a befektető, aki a szerződés függvényében valameddig beleszólhat a projektbe, de alapvetően nem ő lesz a felelős a produktum minőségéért (nem is értem, hogyan lehetne, ha mondjuk a kiadó kérése annyi, hogy legyen benne multiplayer - más kérdés, ha nem passzol a játékhoz). Egy belsős stúdiónál ez a kooperáció még szorosabb, de amennyit hallani a fejlesztői oldalról, inkább pont az MS figyelmetlensége okozta a bajokat, és nem az, hogy nagyon beleszóltak volna az alapokba.

Mondjuk egy Nintendonál tudni, hogy a fontosabb belsős és kiszervezett címekbe komolyan bele tudnak nyúlni, folyamatos felügyeletet adnak, és látszik is, amikor hátradőlve várnak, mi az eredménye (Mario Party, Mario Tennis). A legjobb példa a Dinosaur Island, ahol a Nintendo nyüstölésére ültették át az egészet a Star Fox világába, ami nem is a legjobban sült el, a Star Fox Adventures épp a frencsájz miatt lett megbélyegezve.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[29] lacapaca
Jan 24., Friday 9:59 #35
Válasz arpi0912 (#32) üzenetére
A SoD2 és a Recore is budget kategóriás játékok. Ezt azért nem árt figyelembe venni. Nem über top AAA címnek készültek.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[29] lacapaca
Jan 24., Friday 9:52 #34
Válasz soliduss (#26) üzenetére
Igen, viszont emiatt a Hellblade-nél pont a minimälis költségekre mentek rá. Ezek szerint ezt az utat próbálják továbbvinni. Nem egy giga projektre tolják rá a teljes létszámot, hanem több kisebbre. De ha ezzel nem értesz egyet, nem velem vitatkozz, hanem a hírrel
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[29] lacapaca
Jan 24., Friday 9:44 #33
Válasz arpi0912 (#17) üzenetére
Így van, errõl írtam. Ebben a rendszerben egy játékra nem lehet egyértelmüen ráhúzni az anyagi bukást. A sikeressége azon múlik, amit írtam. Maga a rendszer tud majd megbukni, ha nem tudja hozni a befektetett összeget.
Ha meg az "újoncok" nem tudják hozni azt a minõséget amit õk, tök mindegy hány projektet csinálnak, egynél sem fogják tudni hozni. A hír arról szól, hogy ezt a megnövekedett létszámot több kisebb, merészebb ötletre használják. Ebbõl nekem egyértelmü, hogy nem DMC, vagy Enslaved szinten tervezgetnek..
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[27] arpi0912
Jan 23., Thursday 13:58 #32
Válasz theSickness (#30) üzenetére
Furcsán látod a felelősek kérdéskörét. Sohase ennyire fekete vagy fehér a felelősség kérdésköre egy fejlesztésnél.
Nagy mértékben (ha nem a legnagyobban) a fejlesztők sara, ugyan akkor mivel ezek a címek az Ms megrendelésére lettek készítve nem kevés támogatással biztos volt az Ms-nél valaki aki minőség ellenőrizte a fejlesztések állapotát. Na ezért van benne nyakon az MS is ezekben a nem túl acélos minőségekben. Egyébként józan paraszti ész is elég hozzá ha fizetsz nem keveset valamiért akkor elvársz egy bizonyos szintű minőséget nem? Vagy ha nem ott valami nem kerek, vagy nem jó emberek vannak a megfelelő helyeken.
Egyébként nem tudom milyen infót akarsz a SoD 2re vagy épp a Recore-ra? Mindkettő full közepes cím lett jócskán minőségbeli gondokkal amikre totál ráillik hogy valami nem volt kerek a minőség ellenőrzéssel más különben nem lett volna olyan amilyen a végeredmény. A SoT-tba is bele lehet ezt magyarázni de igazából nem 1x csúszott mire kijött early access állapotban pedig jó sokáig fejlesztették (3 év a bejelentéstől plusz nyilván már előtte elkezdtek dolgozni rajta). Ha a SoT lett volna a GP zászlóshajója akkor pláne érhetetlen miért hagyták ezt a minőséget így megjelenni.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
Jan 23., Thursday 13:26 #31
Válasz axl (#28) üzenetére
Hagyd, így lesz igazán hiteles.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Jan 23., Thursday 13:26 #30
Válasz arpi0912 (#25) üzenetére
A Cracdown 3 halott ügy volt, ez tény, a Sea of Thieves pedig azért jött ki abban a formában, mert ő volt (nem bevallottam, de egyértelműen) a Game Pass zászlóshajója. A State of Decay 2-re van valami infó? Csont olyan fapados és középszerű, mint az első rész, csak coop lehetőségekkel. A ReCore-t sem vágom, az telibe az Armature meg Infaune sara, de utóbbit biztosan az MS fertőzte meg, hiszen a Mega Man apukájaként nem létezik, hogy a Mighty No. 9 önerőből lett szar.


Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[48] soliduss
Jan 23., Thursday 13:02 #29
Válasz axl (#28) üzenetére
szecsuán .
[55] axl
Jan 23., Thursday 13:02 #28
Válasz soliduss (#26) üzenetére
Még mindig nem Setsuna.
Minden játék szerepjáték
[48] soliduss
Jan 23., Thursday 12:55 #27
[48] soliduss
Jan 23., Thursday 12:53 #26
Válasz lacapaca (#15) üzenetére
Laca régen ők egy elég nagy csapat voltak... csak az Enslaved nem szólt akkorát... majd a Dmc se aratott sikert és kb 1 misi ment csak el minden platformon... .majd leépítették az embereket ... volt még anno itt is hír.

A Ninja teory az utóbbi években az életben maradésért küzdött.... ha rákeresel tuti az oldal is kidobja a hírt. A Setsuna sikere mentette meg őket... ha az is hasalt volna akkor már nem is léteznének.

Múltkor a Disney infinity 2.0-ban is felbukkant a logójuk... mondom mi a szösz.. utána olvastam és kisebb melókat vállaltak annyira tré volt a helyzet.
[27] arpi0912
Jan 23., Thursday 12:47 #25
Válasz theSickness (#20) üzenetére
Lehet ebben a témában tompítani az MS felelősségét, de ebben a generációban számos példát lehet mondani ami alátámasztja, hogy az MS-nél a végső minőség ellenőrzéssel sokszor gondok vannak. Recore, Crackdown3, SoD2, SoT és még lehetne sorolni ahol a végső minőség mintha nem kapta volna meg a megfelelő figyelmet a minőségellenőröktől.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[27] arpi0912
Jan 23., Thursday 12:43 #24
Válasz bakfitty (#19) üzenetére
A singleplayer játékokba pont kevésbé szólnak bele a mikrotarnzakciók és egyéb nyalánkságok és az NT inkább ezen a vonalon mozgott mindig is. Tehát ez itt totál irreleváns. De ha jól tudom pont a Hellbladenél ismerjük elég jól a fejlesztési költségeket szóval ha másnak nem is kiindulási alapnak jó az. Kiszámolni nem is lehet egyértelműen az anyagi megtérülést/bukást azért jobban lehet számolni az eladott példányszámokkal mint a GP féle 15 dollárral ami mögött ki tudja milyen arányban oszlanak meg a bevételek (a belsős címekre gondolok leginkább) az Ms-nél.
Félteni nem én se féltem őket, hisz már ott van mögöttük az Ms tonnányi pénze. Inkább csak meglepett, hogy náluk sokkal nagyobb 2-300 fős csapatok se tolnak általában 2 címnél többet párhuzamosan persze ha AAA vonalon mozgunk. Ha az NT-t nem ilyen címek gyártására vette meg az MS úgy persze már más a leányzó fekvése. De erről te se tudsz többet csak találgatunk.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[48] soliduss
Jan 23., Thursday 12:42 #23
Válasz theSickness (#18) üzenetére
Nézd kb 1 éve a Miki keresett embereket egy " god of war szerű" projekhez... + ott a legutóbbi trailer villanás amikor távolról zoomol a kamere és egy benga nagy alak rajzolódik ki a tájban. fogadok veled ,hogy valami ilyesmi lesz.
[1] bakfitty
Jan 23., Thursday 12:26 #22
Válasz theSickness (#20) üzenetére
Ahogy máshol, nálam okosabbak már megjegyezték: a jó játék mindig a fejlesztő érdeme, a rossz mindig a kiadó bűne.
[55] axl
Jan 23., Thursday 12:09 #21
Ő biztosan Project Milo kishúga.
Minden játék szerepjáték
Jan 23., Thursday 12:05 #20
Ha nem durrannak nagyot, akkor az úgyis az MS hibája lesz. Ezt tudjuk. Miután bemutatták a Bleeding Edge-et, az egyből az MS hibája volt. Mikor kiderült, hogy régebben indul projekt, visszaléptünk a "ha szar lesz a végleges játék, az az MS hibája" pontra.

Más kérdés, hogy szerintem igazából két jó játékuk volt eddig összesen, méghozzá a két utolsó játékuk, szóval ha marad a javuló tendencia, nagyon rossz dolgokat nem várnék tőlük. A mentális egészség téma nálam telitalálat volt, ami félig-meddig tabu a játékokban (pontosabban: senki sem foglalkozott vele), így a Hellblade 2 és a Mara felé is egyfajta izgatottsággal tekintek. Persze el is cseszhetik. (az MS miatt, természetesen)
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[1] bakfitty
Jan 23., Thursday 11:57 #19
Válasz arpi0912 (#17) üzenetére
Csakhogy már nem ott tartunk, hogy az "anyagi bukást" ki lehet számolni az eladott példányszám * darabár - fejlesztési költség képlettel (nem mintha eddig ki lehetett volna, tekintve, hogy az utolsó tételt nem ismerjük). Végtelen tényező szól bele a dologba, kezdve a live service játékok mikrotranzakcióitól a platform diverzitása miatti felhasználószám növekedésig.
Értem én az aggódást (még ha enyhén szólva is átlátszó ilyen aláírással), de nem valószínű, hogy félteni kellene őket - még ha ilyen "meh címeket" is akarnak fejleszteni.
Jan 23., Thursday 11:53 #18
Válasz soliduss (#11) üzenetére
Jó, hogy kétszer is leírtad, "szerinted", mert amúgy ezen kívül semmi nem támasztja alá a gondolatmenetet. A magam részéről szeretném, ha nagyobbat dobbantanának. A Hellblade 2 nem sokkal, de picivel nagyobb cím lesz, gondolom, de nem érzem szükségét annak, hogy egy kategóriával "epikusabb" legyen, nem ezen múlik. Kicsit rágyúrhatnának a harcrendszerre, ami nem volt jó az elsőben.

Amúgy nem Setsuna.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[27] arpi0912
Jan 23., Thursday 10:45 #17
Válasz lacapaca (#16) üzenetére
Nem ugyan arról a bukásról beszélünk. Én anyagi szempontból beszéltem bukásról. Amiről te beszélsz az meg már az hogy az MS bevállalja az esetleges anyagi bukást csak hogy növelje a GP brandet és minél szélesebb körben elterjessze azt bármi áron. Ettől függetlenül simán lehet hogy a fejlesztések deficitesek.
A #15-ödre meg simán elképzelhető az új emberek felvétele önmagában nem garantálja azt hogy az újoncok ugyan azt a minőséget hozzák a céghez mint a már ott lévők (ez sok tényezős már önmagában a kiválasztásnál is). Illetve több projekt + hírtelen bővülés vajon milyen hatással van a projektek menedzselésére, képesek e ennyit egyszerre menedzselni úgy hogy a minőség ne romoljon, stb. Láttunk már olyat, hogy kudarcba fulladt egy csapat menedzselése (ugye Bioware és Anthem sztori). Tehát amit írsz arra nincs kőbe vésett garancia.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[29] lacapaca
Jan 23., Thursday 9:58 #16
Válasz arpi0912 (#13) üzenetére
Van vagy 200 játék a rendszerben, amik folyamatosan frissülgetnek. Ha valami nem tetszik, semmibõl nem tart "átugrani" egy újabb játékra. Ennek fényében itt azért az is eléggé hangsúlyos, hogy mivel, mennyien, mennyi idõt töltenek. Lehet valami önmagában, bevételi szempontból bukta az Ms-nek. De ha azt látják, hogy rendszeresen sokan játszanak vele, sok idõt beleölve, ott már nem lehet bukásról beszélni.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[29] lacapaca
Jan 23., Thursday 9:18 #15
Válasz arpi0912 (#12) üzenetére
20 emberes csapatból lettek 120-an. Ha eddig kis létszámmal is boldogultak, nem értem akkor most mitōl lenne probléma a több kisebb projekt.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[29] lacapaca
Jan 23., Thursday 9:09 #14
Válasz soliduss (#11) üzenetére
Jó. Hát akkor dobjuk ezt az egész hírt a kukába
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[27] arpi0912
Jan 23., Thursday 8:33 #13
Válasz bakfitty (#10) üzenetére
A bukás ebben a GP-s világban is ugyan úgy megvan, csak max nehezebben tudsz róla mint egy hagyományos terjesztésnél ahol az eladási adatokból könnyen kiszámolható hogy mennyit is hozott a konyhára az adott fejlesztés. Fejlesztői oldalról ugyan úgy tisztában vannak vele, hogy a ráfordított pénz vajon megérte e nekik vagy sem, hozott e be potenciálisan új GP vásárlókat vagy sem.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[27] arpi0912
Jan 23., Thursday 8:26 #12
Válasz lacapaca (#9) üzenetére
Én szerettem a játékaikat, akár az Enslaved, DMC vagy épp a Heavenly Swordről van szó. Messze nem voltak tökéletesek de látszott rajtuk, hogy szenvedéllyel készültek egy kis csapat kezei alatt. Pl a DMC igen korrekt volt csak a fanok nem tudták értékelni.
Plusz utoljára a Hellbladel nem alkottak kicsit mégha voltak annak a játéknak olyan részei amik kevésbé voltak jók, például a harcok. Nem hiába nyertek vele jó pár díjat. Talán ennél veszhetnek a legtöbbet a 2. résszel ha izzadtság szagú lesz és/vagy totál más irányba indulnak el vele hangulatában az elsőhöz képest (ami pont ezzel tűnt ki a játékok közül).
A Bleeding Edge egyelőre meh cím és még annyi sincs benne mint azokban amiket másol. Egy Hellblade után érdekes, hogy miért egy ilyet akartak csinálni.
Illetve jó kérdés, hogy ha ennyi mindent csinálnak egyszerre nem e fog a mennyiség a minőség rovására menni, de majd kiderül.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[48] soliduss
Jan 23., Thursday 8:23 #11
Válasz lacapaca (#8) üzenetére
szerintem ezt a kisebb projekekben gondolkodnakod dobhatod a kukába. Ez volt a fő irány mielőtt belsős csapat lettek... de azóta szerintem újra a AAA fogják nekik előirányozni.

A Setsuna 2 tuti egy új god of war lesz ..... lehet ezek a kisebb projektek is megmaradnak... de szerintem nem azért vette meg őket a miki ,hogy elpazarolja a tehetségüket.
[1] bakfitty
Jan 23., Thursday 7:07 #10
Válasz Laza (#5) üzenetére
A "bukás" ebben a csodaszép, game pass világban egy eléggé nehezen definiálható fogalom.
Eladásokat nézed? A Control max a középmezőnyben tűnt fel egyszer-egyszer, mégis az év egyik legjobb címének választották.
A kritikákat nézed? A Sea of Thieves nem kapott túl magas pontokat, aztán mégis simán behúz nap mint nap x százezer embert, a State of Decay 2 talán még kevesebbet kapott, mégis ott volt az NPD lista élén.

Ebből a szempontból a NT elég jó helyzetben van, a Bleeding Edge financiálisan egy egészen apró project, a Mara bevallottan inkább egy kísérlet és tanulmány, mint tényleges "baszó" játék.
[29] lacapaca
Jan 22., Wednesday 23:45 #9
Válasz arpi0912 (#2) üzenetére
Azért ez nem egy mainstream csapat. 20 év alatt volt vagy 5 játékuk. Abból az egyik a Kung Fu Chaos, és egy DMC. Az Enslaved hatalmas zakó lett, a Heavenly Sword-on meg erősen segített, hogy Ps3-as nyitócím volt.
Én nem látom mit tudnának elveszíteni, azért olyan nagy dolgokat nem alkottak eddig ( mondom ezt úgy, hogy az Enslaved-et kifejezetten szerettem )
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[29] lacapaca
Jan 22., Wednesday 23:27 #8
Válasz Laza (#5) üzenetére
Kisebb projektekben gondolkodnak. Ilyen a Bleeding Edge, és ilyen lesz ez is.
Már a Hellblade-nél is a kis budget volt a cél, egyikkel sem tudnak túl nagyot bukni.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
Jan 22., Wednesday 22:36 #7
Saját "Mara" tükörképe !
"This is our time to medicate..."
Jan 22., Wednesday 22:36 #6
Az saját maga tükörképe a végén?
"This is our time to medicate..."
[34] Laza
Jan 22., Wednesday 21:37 #5
Válasz bakfitty (#4) üzenetére
Mondjuk elég ha az egyik bukik egy nagyot, és a túlstaffolás visszafelé sül el. De ne legyen így.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[1] bakfitty
Jan 22., Wednesday 21:33 #4
Válasz arpi0912 (#2) üzenetére
A Hellblade-t kb 20 emberrel rakták össze (az új részen kb 40-n dolgoznak). A Bleeding Edge nagyjából kész van. Így annyira nem vészes.
[12] nonkeat
Jan 22., Wednesday 21:24 #3
Akár a Hellblade 2-ből is lehetnének ezek a képsorok...
Some are like water, some are like the heat Some are a melody and some are the beat
[27] arpi0912
Jan 22., Wednesday 20:53 #2
Kiváncsi vagyok hogy abszolválja a csapat ezt a növekedést. Csak nehogy elvesszen az amiért sokan szerették a játékaikat. Mondjuk 120 főre 3 aktív fejlesztés picit túlvállalásnak tűnik de majd meglátjuk az eredményt.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[30] sting
Jan 22., Wednesday 18:42 #1
A legutolsó pillanatban a " belső hang" is megjelent?..
Friss hírek

ps4 1189 | [Nyerd meg!] Hunt: Showdown (PS4)

Karácsony, újév, farsang - a Gamer365 nyereményjátéka nem áll le! Teljes verziós játékokért játszhatsz mindenféle platformon! Nyúl és kacsaszezon, csak épp egy kicsit másképpen - Playstation 4-en indulhat a vadászat a Hunt: Showdown nyereményünknek köszönhetően!

21 | Gamer365 Podcast 2020 február

Visszatér a Gamer365 Podcast, amely a 2020-as szezont csendes témák között lavírozva nyitja. Ezek közül felbukkan a Half Life 2, a VR és a Streaming szolgáltatások jelenlegi állása, valamint beszélgetünk a Sonic kapcsán a kedvenc videojátékos filmadaptációkról is.

25 | [mcmacko] Control: öt pont, amitől plafonra mászom

Megszámlálhatatlan mennyiségű GOTY díj, egekbe szárnyaló finnek, kövér értékelések a sajtó hasábjain. A Control tényleg megcsinálta a 2019-es évet, és sokunkat is – azonban az elégedettség tükre mögött lehet egy alternatív dimenzió is. Ide néztünk most be.

1 | Borderlands 3: földöntúli románc

Bemutatkozott a második DLC. Közeleg a Steames megjelenés.

2 | Apex Legends: garantált javak

Jövő héten jön az új limitált idejű event.

11 | [Nézd élőben] Baldur's Gate 3 leleplezés

21:00 órakor kezdés, addig is érjétek be öt kiszivárgott screenshottal.

pc 0 | Comanche: nyílt béta, szabad légifolyosók

A hétvégén felpörög a rotor és suhan a levegő-levegő rakéta.

0 | Méretes traileren mutatkozik be Ary

Platformer a PS2-korszak szellemében.