Utolsó trailer: Ghost Recon Breakpoint
Eddig 45 hozzászólás
ne5h
2019. október 04.
péntek 08:20


Bolívia változatos videékei után a Ghost Recon Breakpoint Auroa fiktív szigte felé veszi az irányt, a környezet egyhangúságát pedig a taktikai lehetőségek kibővítése, valamint a stamina és gyógyulási rendszer megoldásai ellensúlyoznák. A premier közeledtével befutott az utolsó előzetes is.

A Gohst Recon Breakpoint október 4-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.

Magyar feliratos trailer is érkezett, nézzétek csak!


[28] lacapaca
okt 05., szombat 8:28 #45
Válasz Crockett (#37) üzenetére
Nyilván, akinek az nem tetszett, akkor úgy ez sem tetszene. És? Leírja neki miért nem tetszik, oszt' kalap-kabát. Mit zavarna az engem? Nekem tetszene, örülnék neki, megvenném. Mindenki más meg azt csinál amit akar.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[7] ETX
okt 05., szombat 7:31 #44
Válasz backstab (#41) üzenetére
Milyen/mennyire 'jó' az olyan OPEN WORLD játék, ahol az open world-ben való barangolás helyett inkább a gyorsutazást választod...?
Face the consequence alone with honor, valour, pride!
[16] eandre
okt 05., szombat 2:20 #43
Válasz ETX (#39) üzenetére
Like jel menne
[16] eandre
okt 05., szombat 2:19 #42
Válasz backstab (#41) üzenetére
De azt lehet látni hogy a széria visszafejlődik. Remélem a pénztárcával szavaznak az emberek és még a top 10 be sem jut be.
[32] backstab
okt 05., szombat 1:25 #41
Válasz ETX (#40) üzenetére
Ilyen videókat bármelyik játékból lehet csinálni. A cikk írója pedig egy veretes vadbarom, aki állítása szerint 21 kilométert gyalogolt a semmi közepén -ahelyett, hogy egyszerűen a gyors utazást választotta volna a legközelebbi bivak pontig. A VG247 értékelése (1 csillag) szerint ez MINDEN IDŐK LEGROSSZABB JÁTÉKA (soha nem adtak még ennyire keveset). Erre mondom én azt, hogy "elmész te a *****ba".
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[7] ETX
okt 05., szombat 0:05 #40
és ez is tanulságos...

KATT!
Face the consequence alone with honor, valour, pride!
[7] ETX
okt 05., szombat 0:05 #39
Figyu:!

KATT!
Face the consequence alone with honor, valour, pride!
[32] backstab
okt 04., péntek 23:02 #38
Én aláírom, hogy a Wildlands-hoz képest visszalépés, de ezek a 10-20-50%-os értékelések nevetségesek. Mintha a tesztelő oldalak is review-bombolni akarnák az Ubisoftot a mikrotranzakciók miatt (amiket én továbbra is a sztratoszféra magasságából sz**ok le, eddig se vettem semmit valódi pénzért, ezután se fogok). Nálam minimum 7 pontot ér a tízből.
Csak három bajom van vele:
1. A járművek közül aminek kereke van, az mind irányíthatatlan. Gyakorlatilag csak gyalog vagy helikopteren érdemes közlekedni.
2. A lootolásnak semmi értelme: a kezdő pisztollyal ugyanúgy egy fejlövéssel lehet kinyírni bárkit, mint egy húsz szinttel "erősebb" mesterlövész-puskával. Talpig páncélban szinte semmivel sem sebződöm kevesebbet, mintha egy szál bugyiban mennék a harcba. Ha pedig az ellenfelek velem fejlődnek, az nem fejlődés. Ellátmányt craftolnom még egyszer sem kellett.
3. Az én példányom hibás lehet, mert mindenki a síkhülye ellenfelekre panaszkodik, engem viszont (a default 2-es nehézségi szinten játszva) simán megtalálnak és szitává lőnek.
Amúgy remekül szórakozom vele, és valószínűleg ugyanúgy ki fogom 100%-olni, mint az elődjét.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[33] Crockett
okt 04., péntek 19:06 #37
Ha meg azt a vonalat vinné az Ubi a GRAW- al, mint anno, akkor az lenne a baj. Ez van, ha nem tetszik, nem tetszik, kihagyod.
"A második az első vesztes"
[28] lacapaca
okt 04., péntek 16:18 #36
Válasz Crockett (#31) üzenetére
Ghz-tõl jött egy kérdés. Arra lett reagálva.
360-on az egyik legnagyobb kedvencem volt a GRAW1-2. Tehát érdekel a széria, és hogy merre viszik tovább. És bosszant, hogy ezt is rárakták a "futószalagra"
Errõl a véleményemet meg annyiszor írom le, ahányszor akarom. Mint ahogy te is. Egyszer nem fogom visszaírni, hogy nem értem neked meg miért tetszik. Tetszen.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[28] lacapaca
okt 04., péntek 15:49 #35
Válasz Rotten (#26) üzenetére
Na látod. Ebbõl is látszik, hogy ez már egyeseknél évek óta fennálló probléma.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[39] Hunk2
okt 04., péntek 15:12 #34
Válasz Crockett (#31) üzenetére
Én vártam a játékot a Wildlands is jónak tartom.
Sajnos be kell látni ez rosszabb lett, a világ üres az ellenfelek sík hülyék. .
"Élni és élni hagyni"
[27] Rotten
okt 04., péntek 13:57 #33
Válasz Crockett (#31) üzenetére
Ez vallas, az ellen meg sosem nyersz.
[27] arpi0912
okt 04., péntek 13:44 #32
Válasz zaz (#27) üzenetére
Azért ezek közül a tesztek közül max a pushsquaret mondanám valamire valónak (vagy még azt se). Egyébként az a 6 pont amit dobáltak rá, az kb a relaitás ennek a közepesnek kinéző játéknak. Pont annyi mint amennyit jelent a 6 pont szerintem. Vagy ez az bottal se piszkálnám 6 pontot jelentene?
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[33] Crockett
okt 04., péntek 13:00 #31
Nem értem ezt a sok fikázást. Akinek nem jön be, nem veszi meg. Én sohasem megyek be egy játék topicjába írogatni, ha hidegen hagy az adott játék. Itt sok embert eleve nem is érdekel, mert nem az ő stílusa, de jön osztani az észt...
"A második az első vesztes"
[7] ETX
okt 04., péntek 12:46 #30
Ez egy mikrotranzakció szimulátor lett, az open world csak azért van, hogy ki tudd próbálni a cuccokat..... taktika játék? EZ? Gyerekek, realistic fokozaton is hülyék az ellenfelek! Felesleges volt bele az AI társ, mert azok nélkül is kényelmesen boldogulsz, úgy csak még jobban szemet szúrna. A környezet helyenként szép, de hemzseg a technikai problémáktól! Se nem ghost recon, se nem játék, se nem taktikai. se NEM.
Face the consequence alone with honor, valour, pride!
[4] ZTM
okt 04., péntek 12:12 #29
Válasz zaz (#1) üzenetére
En is remelem, mert megerdemli.
Tedd, vagy ne tedd! Soha ne próbáld!
okt 04., péntek 11:56 #28
Válasz lacapaca (#20) üzenetére
+1
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
[73] zaz
okt 04., péntek 11:09 #27
Ennyit erről. Nincs itt semmi látnivaló,lehet menni tovább!
KATT!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[27] Rotten
okt 03., csütörtök 15:43 #26
Válasz lacapaca (#25) üzenetére
Mint ahogy a kommentek kozott ugyanazoktol ugyanazt olvasni evek ota.
[28] lacapaca
okt 02., szerda 21:31 #25
Válasz Rovik (#22) üzenetére
Igen, fejlődött. Felhúzták arra a szintre, ahová időközben az AC-vel FC-al, Division-el elértek. Jééé, lett központi hub. Jééé, lettek level cap-os ellenfelek. Jééé, már lehet loot-olni a felszerelést is. És közben meg majd csinálhatod ugyanazt, mint az összes többi játékukban. Biztos van akinek tök jó, hogy egy Ghost Recon-ban a játékideje nagy részét majd a felszerelés loot-olása, ládák kinyitogatása, meg az ide-oda caplatás a térképen teszi majd ki. De már címtől függetlenül, az összes játékukban ezt kell csinálni.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[36] kiső
okt 02., szerda 18:10 #24
Válasz Ghz (#18) üzenetére
Egyáltalán nem megvetendő számomra ez a műfaj, ritkán ugyan, de én is szoktam tolni, bár nem is a kedvencem, ez tény. Azt irtam, hogy azok, akik a fizetős cuccokat hegesztik, csinálhatnának helyette egy izgalmasabb indi cuccot, ha mást nem. Például.
[39] Hunk2
okt 02., szerda 17:53 #23
Két béta alapján ez jött le. Hogy idézem magam.

"Szebb ennyi a pozitívuma.

A sziget halott és üresnek hat, Wildlands Bolíviába ezerszer több volt az élet. Gyerekek játszottak, az emberek dolgoztak egy egy területen úgy érezted élnek a helyszínek. Vadállatok sokasága volt.
A bétában vadon állat alig van 3 vaddisznót látta egy-két szarvast. Civil lakos nulla szinte. Nem szólva az RPG rendszer nagyon rossz.
Az egész unalmasabb is. Ah első 2-3 hónapban AI társak sem .
lesznek. Wildlands tetszet ez nem fogott meg."

Még mindig megvan a szuper videó a bétából. XD

KATT!
"Élni és élni hagyni"
[5] Rovik
okt 02., szerda 17:51 #22
Válasz lacapaca (#20) üzenetére
-20000

A nyílt beta alapján egy teljesen jó játék lett ami sokat fejlődött a Wildlands óta.
[73] zaz
okt 02., szerda 16:32 #21
Válasz lacapaca (#20) üzenetére
+10000
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[28] lacapaca
okt 02., szerda 15:22 #20
Válasz Ghz (#2) üzenetére
"egy teljesen tisztességes open-world játszótérnek tünik"
Mint amilyenné az Ubisoft az összes jelentõsebb franchise-át alakította az utóbbi években. Kivéve talán a Rainbow6-et, és természetesen a Just Dance-t.
Olyanok ezek már mint egymás ikertestvérei. Az Ubisoft már csak egy nagyüzemi játékgyár, akik csak úgy fossák kifelé az egykaptafa, egymásra épülõ játékaikat.
Érdemes megnézni mit jelentett anno egy Ghost Recon, PoP, vagy egy Splinter Cell. Volt arculatuk. Ezek az egykaptafa ow cuccok meg annyira mindenkihez akarnak szólni, hogy nincs nekik. Ha már az egyikkel játszottál, játszottál az összessel. Nekem meg, aki az elõzõ gen.-ben szinte a GRAW-on nõtt fel, ez a katyvasz, amit csináltak a szériából, egy katasztrófa.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
moderator Ghz
okt 02., szerda 15:20 #19
Válasz playmore (#17) üzenetére
Ezt nem vitatom, én csak olyan 10-20 órát toltam a wildlandsbe, amit akkor láttam az tetszett, co-opban nagyon sokan tolják a mai napig. És igen a Breakpoint nagy valószínűséggel nekik készült.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
moderator Ghz
okt 02., szerda 15:15 #18
Válasz kiső (#15) üzenetére
Azért mert számodra a "kommandós ratata" egy megvetendő stílus, több millióan imádják. Ergo eléggé relatív, hogy gáz e ennek a játéknak a léte. Szerintem nem az, van egy rakat másik amivel lehet tolni.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[38] playmore
okt 02., szerda 14:58 #17
Válasz Ghz (#2) üzenetére
Néhány havonta előkapnak a egy játékot aztán minden megy tovább ahogy volt. Mellékesen a Wildlands halál unalmas önismétlés volt, gondolom ez is hasonló. Főleg mert az első bemutatók alapján pont olyannak tűnt mint a Wildlands DLCje.
Cheers, love! The cavalry's here!
okt 02., szerda 14:49 #16
Válasz kiső (#15) üzenetére
Például egy PoP 2008 folytatást. Tudom, álmodozás...
I am such a B.A.
[36] kiső
okt 02., szerda 14:47 #15
Válasz Ghz (#5) üzenetére
Igazából az a gáz (szigorúan csak számomra), hogy több száz emberből voltak nem kevesen, gondolom nem pár napig, akik ennek a megalkotásával foglalkoztak. Csinálhattak volna mondjuk egy új játékot is ezek, lehetőleg ne kommandós ratatát.
[22] Hendrix
okt 02., szerda 14:35 #14
Ha bekerültek az AI csapattársak akkor rápróbálok. Addigra szerintem már olcsóbb is lesz.
Béta aránylag tetszett. De nem teljes árasan tetszett.
¯\_(ツ)_/¯
[48] soliduss
okt 02., szerda 14:04 #13
Válasz Dude (#11) üzenetére
utána leesett nekem is na megyeik is kávézni.
[73] zaz
okt 02., szerda 13:59 #12
Válasz Ghz (#5) üzenetére
Hosszan elkezdtem itt írogatni ,de rájöttem,hogy ebben nincs semmi
Elmegyek mellette,mindenki másnak jó szórakozást hozzá.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[51] Dude
okt 02., szerda 13:48 #11
Válasz soliduss (#10) üzenetére
A mikrotranzakciókra és a lootboxnak hívott kaszinózásra gondoltam.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[48] soliduss
okt 02., szerda 13:44 #10
Válasz Dude (#9) üzenetére
EA már nem tol semmit ők imátkoznak a Respawn istenének ,hogy valamit csináljanak.

2K..ők újrasinekzik a kosárt de ami jó az jó.
Activison.... ők azért mostanában elég jó úton haladnak a coddal. Minden évben elég pozítív a visszajelzésük.

Ubisoft... nát ők tényleg túltoják a dolgokat. Bár az AC origins és a odüsseüsz tényleg jó játékok voltak... a többit meg hagyjuk.
[51] Dude
okt 02., szerda 13:37 #9
Válasz zaz (#3) üzenetére
Túltolják. Nem csak az UBI sajnos. 2K, EA, néha Acti... túltolják ezt a faszságot. De amíg az emberek veszik sajnos marad ez az üzleti modell.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[27] arpi0912
okt 02., szerda 13:20 #8
Nem kívánom, hogy bukjon de még magasabb minőséget is kipréselhetnének magukból a fejlesztők. A wildlands után én köszönöm nem kérek belőle. Az egyszerűen dögunalmas, repetitív ow játék lett. Az hogy az első perctől gyakorlatilag szinte minden rendelkezésre állt a világ felfedezéséhez megölte az egész hangulatot és kedvet nálam, hogy tovább toljam az első mini boss után. Ez látszólag talán jobb mint az e téren, de csodát nem várok tőle.
Nálam ezek a játékok a tipikus példái, hogy ne csináljunk open world játékot. Szerintem olcsón se teszek vele próbát.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[33] Crockett
okt 02., szerda 13:13 #7
Válasz Ghz (#2) üzenetére
Így van. Én sem értem ezt, hogy mindenki köpködi. Szerintem rendesen összerakott játék, millió fejlesztési lehetőség, millió fegyver, rengeteg ruha stb, változatos, baromi nagy pálya. Én biztos, hogy megveszem, a béta meggyőzött. Bugokkal talán egyszer találkoztam, de az tuti javítva lett., mert nagyon szembetűnő volt.
"A második az első vesztes"
[48] soliduss
okt 02., szerda 13:10 #6
számomra egy fájó pont van... a társak csak később fognak jönni ha jól tudom ami giga nagy hiba szerintem

Falhoz állítanám azt a majmot aki kitalálta ,hogy egy ghost játékból vegyük ki az AI társakat.... majd az alpha teszt alatt annyi negatívat kaptak, hogy bele is került a második tesztbe ,hogy kellenek e a társak? majd gondolom koppantak az irodában ,hogy 90 % felett kérte mindenki offline is a társakat.....
moderator Ghz
okt 02., szerda 13:03 #5
Válasz zaz (#3) üzenetére
Értem, tehát több száz ember évek alatt kemény munkával összerakott terméke azonnal bukjon meg és legyen kidobva, mert mint MINDEN játékban 5-10 éve, van ingame purchase? Aha. 3 órát toltam már a véglegessel, nulla bugot tartalmazott, ahhoz képest, hogy még a day one patch sem jött meg.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[73] zaz
okt 02., szerda 12:23 #4
Ja és ne jöjjön nekem senki ezzel az 'opcionális ' dumával!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[73] zaz
okt 02., szerda 12:22 #3
Válasz Ghz (#2) üzenetére
KATT!

Ja és e mellé még egy szemét bughalmaz is.
Mondjuk nekem nem fáj. A wildlandsot day one vettem (hatalmas hiba volt) emellett meg könnyedén elmegyek,viszont a jövőre nézve nem bánnám,hogy az ehhez hasonló szemetek gyorsan megbuknának....
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
moderator Ghz
okt 02., szerda 12:04 #2
Válasz zaz (#1) üzenetére
Amúgy nem értem ezt az óriási negatív hullámot a játék körül. Egy teljesen tisztességes open world játszótérnek tűnik, amiben hónapokra el lehet veszni a haverokkal. Még csak azt sem mondhatjuk, hogy évente jön hiszen a wildlands több mint két éves. Kontentben is mindig sokáig támogatják a játékokat, szóval nem értem, hogy mi a baj.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[73] zaz
okt 02., szerda 11:58 #1
Ha minden jól megy akkor egy hatalmasat fog bukni.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
Friss hírek

pc 1137 | [Nyerd meg!] Nyári játékeső - Lezárás

Bár a nyárnak hivatalosan vége, még van pár finomság, amit kipörgetünk, pláne amíg süt a nap. Az ördögi Dante helyett új hős jelentkezik be a kúl démonverő szerepére, a játékát pedig kisorsoljuk. A nyereményjátékban megfáradt Robotmajom most visszavonul, de nem sokáig!

12 | [GC] Gamescom 2019: mindent egy helyen

A csapatunk már Kölnben, kollektív testünk készenlétben - a Gamescom 2019 itt van a nyakunkon, mi pedig egy helyre gyűjtöttük számotokra a legfontosabb információkat a rendezvényről. Tartsatok velünk a heti utazáson, ahol a játékvilág jelene és jövője is bemutatkozik!

3 | Gamer365 podcast GC2019 #4

Minden jónak vége szakad egyszer, így most (számunkra legalább is) az idei Gamescom végére is pont került. Az utolsó nap ettől függetlenül igazén remek volt, hiszen olyan játékokat láttunk / próbáltunk, mint az Outer Worlds, az FF7 Remake, a Doom Eternal, a Call of Duty MW, vagy a Ghost Recon Breakpoint.

0 | Street Outaws: utcai veretésekbe'

Csináljuk, bébi, mint a Discovery csatornán!

ps4 0 | Beholder 2: megjelent az orwell-i kaland

Fel tudsz-e mászni a ranglétrán?

pc 0 | Darksiders Genesis: még az idén

Izgalmas december várható a lovasok érkezésével.

5 | A Final Fantasy VIII készítői nosztalgiáznak

A remastered verzió apropóján kijött fejlesztői naplóban.

pc 1 | Crusader Kings III: újra királykodhatunk

Xbox Game Pass-ban is benne lesz a Paradox-folytatás.