[Teszt] Star Wars: Squadrons
Kapcsold jtk: Star Wars: Squadrons (xbox1)
Eddig 41 hozzszls
mcmacko
2020. October 12.
Monday 20:46

Rgen jtszottam igazn j piltaflks sci-fi rkd akcijtkkal, amely nem akart vgtelen galaxisokat, kereskedelmet, roguelite formult meg mg ki tudja mit az arcomba tolni. Pedig a kplet egyszer, jl tudta ezt a Lucasarts annak idejn. Egy remek franchise s a clratr jtkmenet egekbe reptette az X-Wing sorozatot, de azta, mondhatni konzolgenercik elteltvel sem igen ledt fel a franchise, vagy maga a mfaj. n magam taln a Freespace sorozattal mulattam utoljra gy, ahogy azt a zsner fnykorban sokan megltk. Erre itt a Squadrons, ami visszatr a gykerekhez, radsul a Motive fejlesztseknt az j EA stdit is reflektorfnybe helyezi. A Squadrons gyesen nyl vissza az eredeti elvekhez, s megtartja a legfontosabb, legszrakoztatbb elemeit az X-Wing sorozatnak. Mindezt pedig vgre modern krnyezetbe pakolja, s olyan prezentcit ad hozz, amire a mfajon bell ritkn van plda.



Aki szmra a Motive neve ismeretlen: maga Jade Raymond alaptotta a stdit izgalmas, s az EA formulit nkritikusan lebont, AAA jtkok fejlesztsre. Jade mellett Kim Swift is a csapatot ersti, de ms veternok is csatlakoztak az impozns fejleszti sorhoz. A profizmus rzdik is a Squadrons-on. Nincsenek sallangok, a Dice-Motive prosa tanulvn a Battlefront 2 fiaskjbl eltvoltotta a pay-to-win megoldsok javt, s a mikrotranzakcis marhasgok sorozatt is a kpletbl. Ami marad az a pre akci, mgpedig egy piltaflke kells kzepbl!



s hogy mitl olyan a Squadrons, mint az X-Wings volt annak idejn? Attl, hogy rengeteg elemet emeltek t a klasszikustl, de pp csak annyira, hogy az egy modern krnyezetben is megllja a helyt. Nygs szimulcis megoldsok nlkl, kanaphuszrok trshez mretezve, olykor azt kicsit mg taln fl is lve a nehzsg hatrozottan beltt szintjvel. rkd jtknak nem lehet szz szzalkosan hvni a Squadrons-t; ez nem a Rogue Squadron, de nem is a Blazing Angels. Hajnk irnytsa meglepen komplex, de minden csak ppen annyira sszetett, hogy kis tanulssal a finomabb rszleteket, egy pre kontrollerrl is megtanulja az ember. A legnagyobb durrans, hogy visszatrt az energia menedzsment mechanizmusa. A szoksos roll-pitch-yaw (elforduls, emelkeds, kitrs) alapvet irnytsi lpsei s a lvldzs mellett ott a pajzs-hajtm-sugrfegyver energia-triumvirtusa, amit magunk szablyozhatunk a D-Pad segtsgvel. Ez az eredeti jtkok egyik nagy tlete volt, s most is irt jl mkdik. Azaz, amikor tmadni akarunk, akkor a lzerre, ha iszkolni, akkor a hajtmre, ha vdekezni, akkor a pajzsra pakoljuk a haj energiatartalkait. Ebben a hrmasban iszonyat rszletes jutalom-rizik szablyok vannak elrejtve, s ha bejn a szmtsunk, akkor a jtkos sikerrzete pratlan cscsokra kpes jutni, pillanatok alatt.



Ezen fell tovbbi finomkodsi lehetsgek is vannak. A pnclt elre-htra rendezhetjk, a fegyvereket magunk llthatjuk ssze loadout jelleggel. Trsainkat orientlhatjuk a feladatok s a clpontok jellege szerint. Az ellenfelek pajzs-hajtest rendszere is megmaradt, elszr a hjat kell lekapni a nagyobb jszgokrl, utna hurrog hutt-hurrzs hajrjban hullhat darabokra a hull (sic!). A kt oldal haji is elklnlnek egymstl, de valjban az osztlyok egyrtelmek lesznek nhny prba utn. Vannak minden helyzetben bevethet harcosok, lass bombzk, gyors vadszok vagy tmogatk. Ezeket pedig szpen sorban mutatja be a kampny, ami mintha csak az X-Wing Vs. Tie Fighter eredeti elvi felvetshez hasonlan regln neknk egy eddig elmesletlen hbors fejezet kt oldalnak viszontagsgait. Az anyahajkon krbenzhetnk, beszlgethetnk a trsainkkal, van briefing szoba, s minimlis tvezetket is kapunk, melyek a Lucasarts alapvetsek prezentcijra emlkeztetik a jtkost.
>>

[6] Gala
Oct 22., Thursday 19:25 #41
Vlasz Tomtom (#40) zenetre
Engedd meg, hogy gratulljak: Kiprbls nlkl sikerlt a porba fikznod...

Nekem ez tnik nagyon 2020-nak...
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[17] Tomtom
Oct 22., Thursday 17:10 #40
Vlasz soliduss (#39) zenetre
....epikus csatkat vrtam, minimum, ha nem tbb mozgatott "hangulat" elemmel, mint amennyit az emltett platformon kaptunk. Szmomra ez sok minden, csak nem elfogadhat 2020-ban. Lenne mg szmos dolog amit negatvumknt aposztroflhatnk, de mg a szavak rs idejt is sajnlom arra, hogy megemltsem mindahnyat...a game play videk megtekintse utn (komplett kldetsek) azon ritka hozzllsra jutottam, hogy mg kiprblni sincs indttatsom. Egy csili-vili giccspard ez a stuff. Nincs ember a fldn (s minden tiszteletem a cikk rjnak amirt ennyi pozitvumot vlt felfedezni benne) aki meggyzhetne ennek ellenkezjrl. Elg borzaszt, hogy manapsg elg annyi egy jtknak, hogy eddig nem lthat vizulis formban adja vissza a brand ltal kpviselt univerzum szpsgt. Megjegyzem, 2020-at runk! Fejldik a mestersges intelligencia, s a Canon kidobta a 250MPX-es objektvhez tartoz natv chip-set-et... Ekkora gondot okozna a rendereknek s a koddereknek lekpezni 50-60 db. MI ltal irnytott hangulat elemet azon a kib@szott X genercin?!
...attl, mert egy majom cilindert hz, mg majom marad, tlen mikor minden fehr, mindegy mi van a h alatt, a szemtdomb szemtdomb marad...
[48] soliduss
Oct 17., Saturday 17:39 #39
Vlasz Tomtom (#38) zenetre
Nem lett ez azrt ennyire rossz ez sem. Azokban van TPS nzet.... az ott ltvnyosabb s akcidusabb.

Ez autentikusabb ha lehet ilyet mondani. A story kampnyban a mellk szereplk meg kegyetlenl jl sikerltek. A kldetsek is elg vltozatosak.... nem lett ez azrt annyira rossz.

VR-ban meg non plusz ultra.... a top top kategria.... a Star citizenig
[17] Tomtom
Oct 17., Saturday 17:30 #38
Vlasz Gmer81 (#26) zenetre
...sszessgben mg mindig mrfldekkel jobb a 2001-es GC verzi hangulata. Legalbb lmny fokozs cljbl bele rakhattak volna tbb egymssal csatz vadszt, de nem.... A SW RS RL annyira esemnyds tudott lenni 20 ve. csak kapkodtad a fejed a sok clpont utn s ami a kpernyn volt az aktulis esemnyben, ara lhettl is...A klcsnyen kvl semmi pozitv nincs. Mg az SW Battlefront Fighter Squadron szekcija is mrfldekkel tartalmasabb...ez a rengeteg melletted elszguld, a sebessg rzett vissza adni szndkoz csk pedig egyenesen idegest....mirt kell ilyen felesleges effekteket belerakni?! Kr rte, pedig nagyon vrtam.
...attl, mert egy majom cilindert hz, mg majom marad, tlen mikor minden fehr, mindegy mi van a h alatt, a szemtdomb szemtdomb marad...
[55] axl
Oct 16., Friday 10:29 #37
Vlasz soliduss (#36) zenetre
gy rted, hogy Space Combat feeling-et?
I WλNT TO BELI3VE
[48] soliduss
Oct 15., Thursday 11:13 #36
Egy kis szrevtel....

n megfordtottam az irnytst. A ball s jobb joyokra kiosztott funkcikat megcserltem.... gy mr 100% ace combat feelinget kaptam.... gy mr mindjrt jobban ment a jtk.
Oct 15., Thursday 8:45 #35
Remlem GP-be is bekerl s akkor ptolni fogom, hinyzott mr ez!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
[1] Johann
Oct 15., Thursday 8:43 #34
Nekem bejtt a kampny de vannak dolgok amik nem annyira jnnek be.Igazbl arra gondolok, hogy nincs kett osztva a kampny a kt oldalra hanem dinamikusan vltogatjk egymst, azt hittem kt kln kampny lesz majd de azrt nem akkora hiba ez, hogy felrjam. sszessgben nem bntam meg a vsrlst mert kiba... hangulatos lett a cucc, a multija ugyangy j de kicsit kevsnek rzem a mdokat. A vr xboxon nincs de ettl mg krbe lehet nzni de persze ez nem ugyanaz =) n jt jtszottam vele s a multiba is hamar bele lehet tanulni, s ez egy olyan cm ahola crossplay sem szmt nagy elnynek mert ugye az benne van =)
Simax - Jackal - Johann
[10] Zargul
Oct 14., Wednesday 18:19 #33
Vlasz mcmacko (#32) zenetre
Ksz, cool.
You must rally the Horde and lead your people to their destiny!
Oct 14., Wednesday 18:08 #32
Vlasz Zargul (#30) zenetre
Ha hinyzik -> de!
"This is our time to medicate..."
Oct 14., Wednesday 18:08 #31
Vlasz 5241451 (#29) zenetre
Bakker, mekkora bna voltam, tnyleg nem zrtam le az i taget.
"This is our time to medicate..."
[10] Zargul
Oct 14., Wednesday 17:38 #30
A Fresspacet nagyon szerettem anno de az SW vilga szmomra majdnem teljesen semleges (hangulatban kedvelem de nem rdekel se a sztori, se a szereplk, a filmeket sem ismerem a klasszikus trilogin kivl). Ennek tkrben mennyire rdemes r beruhzni? A gameplay alapjn feltrtek a Freespaces emlkek s nagyon hinyzik mr egy ilyen lvlde.
You must rally the Horde and lead your people to their destiny!
[7] 5241451
Oct 14., Wednesday 3:42 #29
Vlasz mcmacko (#28) zenetre
KATT!
Nem vszes igazbl, ha titeket nem zavar, mert szerintem mst sem. A Tie Fighter aloldalon jelentkezik (gondolom csak akkor tltdik be a konklzi rsz is).
Oct 13., Tuesday 19:30 #28
Vlasz 5241451 (#25) zenetre
Tudsz kldeni screenshotot?
"This is our time to medicate..."
[23] Gmer81
Oct 13., Tuesday 19:00 #27
Vlasz Gmer81 (#26) zenetre
Mg egy dolog: Sajnlom, hogy legalbb sztori mdban nincs kls nzet.
[23] Gmer81
Oct 13., Tuesday 18:52 #26
Hangulat van, kellen hossz az egyjtkos rsz, elg j a multi is, de kinzetre jval tbbet vrtam. Ps pron jtszom, VR sisakkal s a nlkl is. Az energia menedzsment tetszik, jval knyelmesebb/gyorsabb mint az X-wing Alliancenl, a hangok elkpesztek. Az tvezetk szpek. Nagy lmny, a Battlefront 1 VR kldetse ta vrok ilyen jtkra.

VRben nagy lmny, hogy a sajt testem is ltom a piltaflkben, br itt mr jval fapadosabb a ltvny, viszont Pro-n, sisak nlkl igazn nzhetne ki jval szebben. A battlefront 2 rcsati jval szebbek s ltvnyosabb, sokkal tbb hajt mozgatnak meg, de mg a 18 ves Rogue Squadron 2nek sincs mirt szgyenkeznie mellette: KATT!

Szmomra elg nagy csalds, hogy egyetlen igazn emlkezetes rcsatt se kapunk. Ljjnk le hullmokban tmad pr vadszt, vdjk meg hullmokban tmad vadszoktl valamit, keressnk meg valakit/valamit, ahol aztn ismt hullmokban tmadnak rnk.
A kldetsek eltti opcionlis beszlgetsek elgg rtelmetlenek, a piltaflkbe aggathat vackok jpofk. Ettl fggetlenl Star Wars fanoknak ktelez.
[7] 5241451
Oct 13., Tuesday 16:10 #25
Mobilrl vagyok, gy nem tudom megnzni, de szerintem a konklzinl nem lett lezrva valami, gy alatta elg sok dolog felvette annak a sznt. Hirtelen azt hittem, hogy dizjnjts, mondjuk engem nem zavar.
[28] alf22
Oct 13., Tuesday 14:39 #24
Vlasz soliduss (#23) zenetre
en arra tippelek megint megdobja a vr irnti keresletet.
Nekem alapbl bejn, de majd lerazva. 19+ezres rcetli nekem mr tl sok. Minimum egy cod ami ennyit megr a sok multi miatt. 12-13ezres r a 10vvel ezeltti premiernek felel meg. Maradok a 2-7ezres tartomnyban inkbb. Ennl tbbrt csak azt veszek amit tnyleg vrok.
[48] soliduss
Oct 13., Tuesday 14:28 #23
Vlasz alf22 (#22) zenetre
Nem rtem n sem... taln mert egy elg szk piac a repcsis jtkok piaca. Az ea nem akart nagyot bukni.

Nekem olyan mintha a Battlefront VR poztv fogadtatsa utn csinltk volna meg a fenti jtkot....de a kltsgvetst minimumom tartva.... mr mr AA s a AAA kztt billeg. De kivncsi lennk ,hogy mennyit hozott nekik a konyhra ez a jtk. mert ,hogy a marketingre nem vertek el sokat.... az is tuti.
[28] alf22
Oct 13., Tuesday 14:18 #22
AZt nem rtem mirt nincsenek olyan megoldsok mint annakidejn az EPIC-ben amign(!). Sztori elgazsokkal volt tele gy volt rtelme tbbszr is nekifutni.
Oct 13., Tuesday 14:14 #21
Vlasz Gala (#20) zenetre
Ha rsz s kldesz nekem 500-1000 karakter kztt egy lmnybeszmolt, beillesztem a fenti cikkbe.

Pontszmhoz rdemes az utols bekezdst is hozzvenni.
"This is our time to medicate..."
[6] Gala
Oct 13., Tuesday 13:39 #20
Ksznjk a cikket, mcmacko!

Annyit azrt hozztennk, hogy st, hogy csak konzolon jtszottad, szerintem ppen a lnyegrl maradtl le, mintha egy autszimmel(ACC mondjuk) minden segtsget bekapcsolva kontrollerrel csak gurulgatnl...

Az a jtk hlgyeim s uraim VR-ban s HOTAS-al l igazn! Az immerzi olyan szintjt hozza, amire tbb mint 30 ves gmerplyafutsom sorn mg sohasem volt plda! Szavak nincsenek r, hogy milyen "leth" a grafika, mennyit hozzad az lmnyhez, hogy forgatod a fejed repls kzben, s hogy kt kzzel s kt lbbal (rudder remek!) kzdesz a gppel egy rlt forgatagban. Mr PSVR-on isteni, de PC-n mindent maxra hzva Oculuson, Warthogot markolva letaglz.

Szmomra az vtized jtka, a 7 ponthoz ezen a platformon jtszva nyugodtan hozz lehet adni mg minimum kettt (sosem rugzok a pontokon, de erre a jtkra mg hossz vek mltn is emlkezni fogunk).
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[48] soliduss
Oct 13., Tuesday 12:14 #19
Vlasz mcmacko (#17) zenetre
Thx megint...

Pont a napokban gondolkodtam, hogy ehhez a jtkhoz nagyon kevs a kontroller.....

KATT!

Ha lemegy az ra akkor szerintem simn lehetne prbt tenni ezzel is... gy tudom hivatalosan tmogat minden fight sticket a game.
[48] soliduss
Oct 13., Tuesday 12:12 #18
Vlasz axl (#16) zenetre
s mg n kapom, hogy ne rjak hlyesgeket a gamepass kapcsn

+6 h az tlag id amg bekerlnek a vaultba a cmek... ha bekerlnek.
Oct 13., Tuesday 11:37 #17
Vlasz soliduss (#13) zenetre
Az a trkk, hogy ha gyorsan akarod csinlni, akkor nem mkdik, teht nem kt frm alatt kell lenyomni hanem kb egy fl mp. alatt knyelmesen, klikk-klikk!
"This is our time to medicate..."
[55] axl
Oct 13., Tuesday 11:34 #16
Vlasz Saya (#14) zenetre
Egyelre csak egy 10 rs prbavltozat, ksbb ez persze mg vltozhat. Sokan tvesen azt gondoljk, hogy a Game Pass-hoz hasonlan az EA Access-be is azonnal bekerlnek a sajt cmeik premierkor, pedig tudtommal soha nem gy mkdtt.
I WλNT TO BELI3VE
[55] axl
Oct 13., Tuesday 11:30 #15
Vlasz mcmacko (#10) zenetre
Kszi! Ez gy egszen korrekt. Engem elssorban a kampny rdekel, ebben a formban mr simn beszerzend kategria nlam.
I WλNT TO BELI3VE
[9] Saya
Oct 13., Tuesday 11:27 #14
Nagyon j teszt, nekem is meghozta a kedvem. Vajon bekerl majd Gamepassba, amint az EA Play is a Gamepass rsze lesz?
[48] soliduss
Oct 13., Tuesday 11:24 #13
Vlasz mcmacko (#12) zenetre
??? ht ez jdonsg. Kszi az inft . Ez a dupla klikk kimaradt.
Oct 13., Tuesday 11:12 #12
Vlasz soliduss (#11) zenetre
De ht R analg duplaklikk s free view.
Illetve a cockpit baromi dinamikusan dl, mozog, pont ettl letszer.
"This is our time to medicate..."
[48] soliduss
Oct 13., Tuesday 10:59 #11
Vlasz axl (#7) zenetre
Sokkal nehezebb mint az ace combat Axl. Nekem nagy kedvencem az ace szria.... de ahhoz kpest kb 2x nehezebb a Squadrons.

Ennek az egyik oka ,hogy a cockpit nzetet szokni kell... nem is kicsit..elg statikusan oda van szegezve a pilta feje. Az aceben lehett kikakcsintani....... na ez itt nincs.

Viszont + pont ,hogy az sszes gombot lehet kusztomizlni...... az sszeset.

A Vr md meg.... ht az non plusz ultra.

KATT!

ez meg a VR-os gameplaym..
KATT!

Ha valaki egy picit is vonzdik a Star Wars Rouge Squadronrt .... a gamecubos rszekrt ..... vagy a Battlefront 2 mdjhoz az tegyen vele egy prbt..... ettl jobb vagy "kzelebbi" X-wing vs Tie Fighter game tuti nem lesz egy j darabig.
Oct 13., Tuesday 10:46 #10
Vlasz axl (#7) zenetre
Szerintem 8 ra krl van a kampny. Lehet hosszabb s lehet rvidebb is, attl fggen hogy mennyire vagy pr, vagy mennyire lvezed a repkedst.

A kampny plyi 5-6 bezsebelt medllal vgzdhetnek, amelyekbl egy-kettt elgg hardcore sszeszedni. Ezekben simn benne van amgy jrajtszhatsg. Maguk a kldetsek egyflekpp alakulnak, de vannak secondary objektvk, amiket vastagon el lehet rontani.

A jtk acsi-trfea jutalmai is elg kemnyek, fleg a multira kihegyezve. Nem lesz egyszer mutatvny kiezrezni.
"This is our time to medicate..."
[34] Laza
Oct 13., Tuesday 10:43 #9
Ilyenekkel simn mr nem jtszom, viszont VR-ben ktelez
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[55] axl
Oct 13., Tuesday 10:28 #8
Amgy rlk, hogy jl sikerlt, illetve hogy egyltaln be mertek vllalni egy ilyen mfaj jtkot. Remlem, kedvez fogadtats esetn elgondolkodnak egy nmileg merszebb, nagyobb lptk folytatsom.
Egybknt engem a "kompaktsga" sem zavar (amennyiben gy is van benne kell tartalom), fleg hogy az rcmkt is ehhez mrten lttk be. St, kimondottan dt, hogy vannak mg jtkok, amikkel nem a szolgltatsalap-modellt erltetik felttlenl, hanem tnyleg csak azt kapod, ami a dobozban van, annyirt, amennyit rrtak. Nagyon oldschool, de bevallom, nekem gyakran hinyzik az ilyesmi.
I WλNT TO BELI3VE
[55] axl
Oct 13., Tuesday 10:21 #7
Szuperl hangzik, kt krdsem van csupn:

1. Kb. milyen hossz a kampny, ill. van-e brmi rtelme jrajtszani? gy rtem, mennyire nyjt vltozatos, szrakoztat lmnyt, mennyire kpes msknt alakulni egy-egy csata lefolysa tbbszri nekifutsra? Van-e benne brmilyen plusz motivcis tnyez, amivel kpes erre sztnzni (megszerezhet medlok, megnyithat kis biszem-baszom kusztomizcis elemek stb.)? Az Ace Combat 6 kampnynak 15 kldetse mg a sztori befejezse utn is sokig lekttt a fentiek miatt, egyszeren j volt benne ellensges gpekre vadszni (ellenben pl. az Assault Horizon- annyira kttt volt a vlaszthat lehetsgeket illeten, hogy msodjra mr egyltaln nem lveztem). Remlem, itt is hasonl a helyzet.

2. Van-e brmilyen tapasztalatotok a jtk sebessgt / stabilitst illeten alapgpeken? Szomor, hogy erre is kln r kell krdeznem egy konzoljtk esetben, de sajnos voltak mr kellemetlen lmnyeim ezzel kapcsolatban (radsul pont egy msik SW-produktum esetben).

A vlaszokat elre is kszi!
I WλNT TO BELI3VE
[48] soliduss
Oct 13., Tuesday 8:24 #6
Vlasz mcmacko (#2) zenetre
minden szavaddal egyet rtek.

Ez egy giga j kis jtk lett.
[73] zaz
Oct 13., Tuesday 8:00 #5
Remek teszt! A jtkot azonnal vettem volna ,ha van kls nzet,gy viszont megvrom belle a Gamepass verzit.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[26] Orichalcos
Oct 13., Tuesday 4:54 #4
Kvncsi vagyok mennyire igaz a hr, hogy semmilyen DLC (Se ingyenes, sem fizets) nem jn hozz.
Gamertag: oriic
[24] maccc
Oct 13., Tuesday 0:17 #3
Els jtk lesz Quest 2 mell.
LiveID: svenike92 PSN ID: Svenike92
Oct 12., Monday 23:37 #2
Vlasz Lavitz (#1) zenetre
Ksznm, sajna napok ta halogattam, de taln jobban sszellt a fejemben amit mondani-rni akartam rla.
"This is our time to medicate..."
[67] Lavitz
Oct 12., Monday 23:19 #1
Nagyon j teszt! Meg is hozta a kedvem a jtkhoz! J volt olvasni! A jtk pedig ott van a listmon!
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | l jtk streamek!
Star Wars: Squadrons adatlap
Mg nincs besorolva Mg nincs besorolva
Kiad: Electronic Arts
Fejleszt: EA Games
Megjelens: 2020. Oct 02.
Kategria: Akci
Online jtkmd: Van

A szerkesztsg rtkelse:
7
Ami tetszett
- Szuper design dntsek -> jl mreteztk az X-Wing lmnyt a mai konzoljtkosok stlushoz;
- Bombasztikus prezentci;
- Korrekt kampny;
- VR, ami nem vall szgyent;
- Heves, anyzs, gbe repts multi kzdelmek.
Ami nem tetszett
- Sekly r, kevs multi-tartalom;
- amit radsul nem is terveznek bvteni;
- az egsz kiadvnyon rzdik, hogy kicsit taln tl sarkosan voltak meghzva a koncepci hatrai;
Olvasi rtkels: 9 (2 szavazat)
Ez a jtk nem jelent meg msik platformon

41 | [Teszt] Star Wars: Squadrons

Rgen jtszottunk igazn j piltaflks sci-fi rkd akcijtkkal, amely nem akart vgtelen galaxisokat, kereskedelmet, roguelite formult meg mg ki tudja mit az arcunkba tolni. A Star Wars: Squadrons a lnyeget, s csakis a lnyeget ragadja meg - ebbl pedig egy bombasztikus jtk kerekedik ki. Teszt!
Tovbb a jtk adatlapjra / frumba