Nem Natal cím a Halo: Reach
Kapcsolódó játék: Halo: Reach (x360)
Eddig 59 hozzászólás
drag
2010. February 01.
Monday 10:34


A napokban olyan pletykák merültek fel, melyek szerint a Halo: Reach támogatni fogja a Natalt, a Bungie azonban viszonylag gyorsan lelőtte ezeket a híreszteléseket.

A találgatás alapját az adta, hogy néhány képen gyanús pozíciójú és méretű célkereszt volt felfedezhető, ám a fejlesztőgárda cáfolta, hogy a Microsoft év végén debütáló mozgásérzékelős megoldását alkalmazza a Reach.

"A Halo: Reach NEM Natal cím, és kifejezetten a tradícionális Xbox 360 kontrollerhez fejlesztjük."

A sorozat előzményeként szolgáló epizód a tervek szerint valamikor az ősz folyamán fog a boltokba kerülni.

Összesen: 59 [1-50]
1 | 2
[55] axl
Feb 02., Tuesday 23:00 #59
Válasz Kuresz (#58) üzenetére
Igen, a Natal egy kiegeszito lesz, nyilvan (es valoszinuleg jo draga lesz). Pont ezert nem fogjak kotelezove tenni semmiben, csak a kifejezetten ahhoz keszult jatekokban. En azert orulnek, ha a tamogatas minel tobb programban meglenne ra, elvegre minel tobbet adnak el belole, annal nagyobb az eselye, hogy valami ertelmes cucc is kijon hozza, ami teljes mertekben ki is hasznalja, es nyilvan minel tobb program tamogatja legalabb reszben az uj funkciokat, annal tobbet vesznek a kiegeszitobol, ez szimpla matematika. Maga a funckio meglete nekunk ingyen lenne, max. nem tudnank kihasznalni (eszkoz hijan), de legalabb akinek lesz ilyen biszbasza, az hadd elvezkedjen mar.
Minden játék szerepjáték
[41] Kuresz
Feb 02., Tuesday 20:41 #58
Válasz axl (#57) üzenetére
Szidni nem szidom, egy szóval nem mondtam, hogy szar, csak felesleges. Pár gyerek biztos jót fog szórakozni vele, meg pár ember, aki áthívja a haverokat, hogy nézd, ezt is lehet, de aktív játékra halott ötlet. Egyébként nem tudom, hogy ez fizetős lesz? Valami kamerát vagy valamit kell majd venni a géphez? Bár az ms-t ismerve tuti fizetni kell a cuccért. Nem is keveset.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[55] axl
Feb 02., Tuesday 19:47 #57
Válasz Kuresz (#56) üzenetére
Igazabol egyik technologia sem vadiuj, csak eddig nem volt szeles korben elterjedve, ezert most megprobaljak betomni ezt a piaci urt. Bar ha mindenki elore temeti, akkor most sem lesz annyira elterjedt...

Kijonnek vele, es ha tenyleg szar, akkor lehet szidni, de konkret tapasztalat hijan szerintem kar elore parazni ezen.
Minden játék szerepjáték
[41] Kuresz
Feb 02., Tuesday 19:30 #56
Válasz axl (#55) üzenetére
Nem úgy mondtam, csak hát na. A mikrofon részét úgy harangozzák be, mintha most találták volna fel. Még a classicnál is ki lehetett volna használni, de szartak bele. Akkor én most miért essek hasra a spanyol viaszukon? Egyébként emlékszem, még vagy 10-12éve a topshopban lehetett kapni olyan mikit, amivel ha bemondtad a megfelelő szót, fegyvert váltott, ugrott, stb. Na akkor ebben mi az új? Na ezért szarok a mikrofonos részébe.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[55] axl
Feb 02., Tuesday 18:11 #55
Válasz Kuresz (#53) üzenetére
"Egyébként a hangérzékelőbe hogy szarok bele szerinted?"

Gratulalok a szinthez, ez aztan az erveles...
Minden játék szerepjáték
[55] axl
Feb 02., Tuesday 18:09 #54
Válasz Kuresz (#52) üzenetére
Kinek mirol szol, ugye... Nem mondtam olyant, hogy nem a multirol szol, de ezt amugy is embere valogatja (nekem mellesleg nem arrol szol, a kampanyt egyedul es coop-ban is nagyon elveztem, de nagyon nem tud erdekelni a multi resze a TF2 mellett ), de a Natal tamogatas csak a kezdet lenne. Vagy gondolod, hogy ennel az egy cimnel megallna?

Nem kell ugrabugralni, egyszeru kezmozdulatokrol van szo, amiket akar ulve sem nagy erofeszites elvegezni, akinek meg megis, az kikapcsolja. Ennyi.

Ez ugyebar eleve csak pletyka szinten volt, de mivel egy plusz funkcio (lett volna), nem ertem, miert akadt ki rajta mindenki, mikor minden mas ugyanigy meglett volna _MELLETTE_, raadasul meg senki nem probalta elesben...
Minden játék szerepjáték
[41] Kuresz
Feb 02., Tuesday 13:27 #53
Válasz axl (#51) üzenetére
Egyébként a hangérzékelőbe hogy szarok bele szerinted? Eddig is volt mikrofon, eddig is lehetett volna kezdeni valamit a hangal, ha eddig nem csináltak semmit, majd szerinted most fognak?
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[41] Kuresz
Feb 02., Tuesday 13:25 #52
Válasz axl (#51) üzenetére
A halo mióta nem a multiról szól?
A single végigjátszani, esetleg...aztán multi a vége. Én az egyet mai napig nem vittem végig, a kettőt is csak egyszer, ha jól emlékszem, pedig évekig haloztam. Egyébként azt se tudom elképzelni, hogy otthon ülök, este, játszok egy pörgős fps-el és ugrálok előtte meg rugdosok. Kalandjátékoknál ok, ott lehet ötletes és hasznos vagy ügyességieknél, tényleg. De egy fps-nél FULL értelmetlen.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[55] axl
Feb 02., Tuesday 11:52 #51
Válasz Kuresz (#50) üzenetére
Eloszor is, ki beszelt a multirol? (Ott legfeljebb kikapcsolja az ember, meg egyebkent sem kotelezo.)

Masreszt szerintem nem halnek bele, ha ket percenkent lenditenek egyet a karomon.

Harmadreszt meg nem csak mozgaserzekelo, hanem hangfelismero is, csak ezt sokan elfelejtik.


En azt mondom, hogy elobb azert a sajat erzekszerveinkkel tapasztaljuk meg, milyen is ez mozgasban, es csak aztan temessuk... bar felolem...
Minden játék szerepjáték
[41] Kuresz
Feb 02., Tuesday 6:11 #50
Válasz axl (#47) üzenetére
Egy szóval nem mondtam, hogy szar, csak hogy felesleges. Te egy nagyobb multi meccset el tudsz képzelni huzamosabb ideig, hogy ugrálsz a tv előtt?
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[41] Kuresz
Feb 02., Tuesday 6:11 #49
Válasz axl (#47) üzenetére
Egy szóval nem mondtam, hogy szar, csak hogy felesleges. Te egy nagyobb multi meccset el tudsz képzelni huzamosabb ideig, hogy ugrálsz a tv előtt?
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
Feb 02., Tuesday 0:56 #48
Válasz axl (#47) üzenetére
Lehet, hogy jártak a jövőben, mint Marty McFly.
Daytona USA ARCADE: Advance Course 3:00:87 Arcade Game's Forever
[55] axl
Feb 02., Tuesday 0:08 #47
Latom, itt mar rengetegen kiprobaltatok egy ilyesmi iranyitast, hogy igy vagjatok, hogy szar lenne meg nem mukodne...
Minden játék szerepjáték
[41] Kuresz
Feb 01., Monday 23:42 #46
A haveroknak megmutatni, hogy nézd itt a gránát, vagy berugom az ajtót, úgy esetleg, de hogy játék közben végig használni, főleg HC játékoknál, kizárt.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[35] he7edik.
Feb 01., Monday 22:00 #45
Válasz Kuresz (#43) üzenetére
Akinek opció az hagyj használja aki hc az kipróbálja utána úgy milyen jópofa de soha nem fog rá áttérni
[20] kakasu
Feb 01., Monday 20:41 #44
Válasz Kuresz (#43) üzenetére
ugy is van hülyeség
[41] Kuresz
Feb 01., Monday 19:45 #43
Juj mi lesz most! Tragédia! Egy fps-hez minek egyáltalán natal? Kézzel dobni a gránátot? Baromság.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[18] Drado
Feb 01., Monday 18:44 #42
Válasz theSickness (#40) üzenetére
Ki mondta, hogy le kell fejelni egy bútort/tárgyat? Csak erősebben bólogatsz játék közben.
Rám nagyon kell vigyázni, mert belőlem csak egy van. A többiekre nem, mert ők sokan vannak.
[111] dreampage
Feb 01., Monday 17:36 #41
Szerintem a Microsoft hülye lenne kihagyni egy akkora ziccert, hogy a legnagyobb franchise-uk legújabb része ne támogassa az új technológiát. A játékmenetet egyértelműen kontrollerre tervezik, de meg lennék lepve, ha akár később egy frissítés formájában ne kerülne bele valamilyen Natal támogatás. Ne feledjük, a Natal nemcsak a test mozgását, de az arcunkat és a hangunkat is felismeri.
A játéknak soha nincs vége. | http://xbox.com/hu-HU | http://xbox.gamer365.hu | Telefonos ügyfélszolgálat: 06 80 018 590
Feb 01., Monday 17:25 #40
Válasz Drado (#38) üzenetére
Nem értem, ki akarna agyrázkódást kapni játszogatás közben?
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[42] stk
Feb 01., Monday 17:16 #39
Válasz axl (#31) üzenetére
akkor maradhat
"játszani jó" ősi kínai közmondás. A horst fuchs féle V gyalut balkezesek is használhatják! Mobile suit ガンダム 3DS: 1934-0821-8173 Psn: stk_stikk "Mark IV Style Motherfucker" "Truly outrageous"
[18] Drado
Feb 01., Monday 16:24 #38
Válasz theSickness (#37) üzenetére
A fejelés pedig tök jó ötlet. A rúgás igaz nem annyira, mert az fáradságos kicsit.
De itt egy példa rá hogy mit lehetne csinálni a játékban fejelés közben.
KATT!
Rám nagyon kell vigyázni, mert belőlem csak egy van. A többiekre nem, mert ők sokan vannak.
Feb 01., Monday 16:10 #37
Válasz Drado (#35) üzenetére
Azért túlzásokba ne essünk. A lényeg, hogy van potenciál a kamerában úgy is, hogy csak kiegészítő funkciókat lát el.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[18] Drado
Feb 01., Monday 15:59 #36
Meg egy jó kis újratárazást is csinálnék a játékba.
Rám nagyon kell vigyázni, mert belőlem csak egy van. A többiekre nem, mert ők sokan vannak.
[18] Drado
Feb 01., Monday 15:58 #35
Válasz theSickness (#34) üzenetére
Meg ütés helyett le lehetne fejelni, vagy rúgni az ellenfeleket, mekkora lenne már!
A gránát dobás meg nagyon jó ötlet, főleg ilyen kis extrákkal, mennyire dobod erősen, karod mennyire van behajlítva, milyen ívben lendíted a karodat.
Rám nagyon kell vigyázni, mert belőlem csak egy van. A többiekre nem, mert ők sokan vannak.
Feb 01., Monday 15:49 #34
Válasz he7edik. (#33) üzenetére
Nem vagyok egy mozgásérzékelő-párti, de azért összevetni az egy gombnyomás "élményét" egy kézmozdulatéval, ahol ráadásul figyelembe lenne véve a kéz gyorsulása és egyebek... azért jó lenne az, legalább opcióként, amolyan party-fícsörként.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[35] he7edik.
Feb 01., Monday 15:32 #33
Válasz criss (#3) üzenetére
3-szor b@sznád ki a Natalt az ablakon amig megtanulod használni gránátdobásra
ami kb. 5-ször annyi időt venne igénybe mint kontrollerrel
[18] Red13
Feb 01., Monday 15:19 #32
Ha úgy fogják meg oldani a Natalt a core-abb játékokban, hogy a menük kezelésében lehet használni, Dead Space-es inventory menünél saját kézzel választod ki a cuccokat, vagy ha AVP-ben ha rád ront egy alien, akkor a saját kezeddel kéne leráznod magadról és minijátékokban is használható lesz, akkor én vevő leszek rá.
PSN: HUNred13 blog: fyahfilms.blogspot.com
[55] axl
Feb 01., Monday 14:38 #31
Válasz stk (#30) üzenetére
De pont ez az, hogy nem erted: olyan egeszen biztosan nem lesz, hogy ettol teszik fuggove az iranyitast, az mindenkeppen egy plusz ficsor lenne (ha lenne), a sima iranyitas ugyanugy megmaradna. Tehat meg egyszer: semmit nem vennenek el, hanem adnanak valamit pluszban melle. Ezert sem ertem, miert orul mindenki...
Minden játék szerepjáték
[42] stk
Feb 01., Monday 14:36 #30
persze nem lenne rossz ha lenne támogatás.. de ahogy te is mondtad inkább azt nem szeretném én se ha ettől a kiegészítőtől függővé válna az irányítás.
"játszani jó" ősi kínai közmondás. A horst fuchs féle V gyalut balkezesek is használhatják! Mobile suit ガンダム 3DS: 1934-0821-8173 Psn: stk_stikk "Mark IV Style Motherfucker" "Truly outrageous"
[42] stk
Feb 01., Monday 14:33 #29
Válasz axl (#25) üzenetére
természetesen nem vetem meg a natalt de én már csak ilyen maradi vagyok hogy maradjon sima joyos az irányítás valahogy ennél a játéknál én ezt tudom elképzelni mint jó megoldást. persze kinek mi, megértem aki meg ún szomorú emiatt a hír miatt.
"játszani jó" ősi kínai közmondás. A horst fuchs féle V gyalut balkezesek is használhatják! Mobile suit ガンダム 3DS: 1934-0821-8173 Psn: stk_stikk "Mark IV Style Motherfucker" "Truly outrageous"
[18] Drado
Feb 01., Monday 14:20 #28
Maradjon is a hagyományos joyal a játék, lövöldékhez nem kell natal.
Rám nagyon kell vigyázni, mert belőlem csak egy van. A többiekre nem, mert ők sokan vannak.
[34] CHASE
Feb 01., Monday 14:19 #27
A Natalban a legtöbb lehetőséget még mindig mint menüvezérlés látom.
Az ilyen fejelgetés sztem halva született ötlet. De egy RTS-t pl. jól lehetne vele irányítani, vagy egy FPS-t úgy, hogy a kezedben van a fegyver, ilyesmi...
[55] axl
Feb 01., Monday 14:16 #26
Válasz axl (#25) üzenetére
Mas kerdes, hogy csak ezert biztosan nem vennek Natal-t, ahogy szerintem a tobbseg sem, de ha csak minden jatek legalabb ennyire hasznalna es lenne par ertelmes, kifejezetten a mozgaserzekelest kihasznalo cim is, akkor mar megfontolnam. (Persze ez az aratol is fugg, amirol eddig semmit nem tudunk, de valoszinuleg nem lesz egy olcso buli...)
Minden játék szerepjáték
[55] axl
Feb 01., Monday 14:14 #25
Válasz stk (#23) üzenetére
Nem ertem, miert konnyebbult meg mindenki hirtelen? Nyilvan opcionalis lenne csak, mivel nem akarnak alavagni az egyik legjobban fogyo exkluzivjuknak azzal, hogy egy olyan kiegeszitotol teszik fuggove a hasznalatat, ami valoszinuleg a konzoltulajok tobbsegenek ugysem lesz. De ha mar valakinek van, tenyleg jo lenne, ha a rendes iranyitas MELLETT tudnal mondjuk karlenditessel granatot dobni, ahogy theSickness felhivta ra a figyelmet...
Minden játék szerepjáték
Feb 01., Monday 14:03 #24
Válasz ragi (#22) üzenetére
Szerintem ezt senki sem tudja. A cukrosbácsi-szimulátor szerintem nem lesz végleges játék, viszont lehet, hogy egy sportos minijáték-gyűjteményt csinálnak rá, amilyennel demózva lett, de kábé ennyiről lehetett hallani - és mint láthatjuk, egyikük sem konkrét cím.
Majd az E3-on mutogatnak valamit.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[42] stk
Feb 01., Monday 14:01 #23
hála a jó égnek.
"játszani jó" ősi kínai közmondás. A horst fuchs féle V gyalut balkezesek is használhatják! Mobile suit ガンダム 3DS: 1934-0821-8173 Psn: stk_stikk "Mark IV Style Motherfucker" "Truly outrageous"
[4] ragi
Feb 01., Monday 13:57 #22
Pedig de jó lett volna ! De én nem tom akkor mivel akkarja a M$ a Natal-t eladni !?
Xbox 360 Forever
[34] CHASE
Feb 01., Monday 13:56 #21
Válasz Gmer81 (#9) üzenetére
sztem Eye Toyt akartál mondani, a sixaxis az alap irányító, amit a géphez adtak
Feb 01., Monday 13:48 #20
Válasz casper007 (#18) üzenetére
Pontosan erről van szó. Ha a Bungie nem is erre építi fel a játékot, én szinte biztosra veszem, hogy az MS ki fogja kényszeríteni a Natal támogatását, ha már a cég legnagyobb címéről van szó.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Feb 01., Monday 13:46 #19
Válasz Sheeva88 (#16) üzenetére
A Natal egy kamera, amihez nem kell lerakni a hagyományos irányítót. Karlendítéssel dobsz gránátot, kézjellel utasítasz, ilyesmi. A parancsok kiadását amúgy meg lehetne hanggal is oldani, lévén a Natal elviekben képes lesz felismerni az angol beszédet is.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[62] casper007
Feb 01., Monday 13:30 #18
Sem a Natal, sem a Halo nem keresztezi az érdeklődésemet, mindenesetre az Xbox két legnagyobb megjelenéséről van szó, nem csodálkoznék, ha a még ütősebb premier miatt kombinálnák a kettőt.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[51] Dude
Feb 01., Monday 13:13 #17
Válasz antaru: (#14) üzenetére
Szerintem a nyár elejétől. Jobb is, ha mindenki fel készül, mert a csapból is Natal meg Halo fog folyni. Gondolom durván fél évvel a megjelenés elött kezdik el a támadást MS-nél.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[2] Sheeva88
Feb 01., Monday 13:12 #16
Igazatok van, csak ha kifejezetten Xes kontrollere tervezik ezt a jatekot es lesz valami Natal t?mogat?sa, olyan szamomra mint a GT5 -os hirnel hogy az Arc-ot valahogy hasznalja. De ha konkr?ten nem jatszol vele akkof minek beletenni a mozgaserzekelest???? Ezt nem ?rtem...


(Ui tudom lehetetlen de annyira kiprob?ln?k egy LPB-t Natallal... )
A gumit koptasd ne az életed!! Kétféle képpen értelmezhető!!
[56] Oldern
Feb 01., Monday 13:10 #15
Válasz antaru: (#14) üzenetére
Ezt a visszatérő dilemmát szerintem egyszerűen jegeld az E3 utánra
This Cannot Continue
[22] antaru:
Feb 01., Monday 13:09 #14
Azt már tudjuk, hogy mi nem lesz natal game.
Mikor látunk olyat, ami használja is valamire és be van jelentve megjelenésre?

Oké, még csak február 1 van, de ha év végén meg akarnak jelenni, akkor hamarosan villantani fognak, nem?
Kylo Ren is my favorite Disney princess
[22] antaru:
Feb 01., Monday 13:03 #13
Válasz Gmer81 (#9) üzenetére
Nagyon okos gondolat a sixaxist a natalhoz hasonlítani, főleg üzleti szempontból.
Kylo Ren is my favorite Disney princess
Feb 01., Monday 12:38 #12
Szamomra ez abszolut megnyugtato.
Feb 01., Monday 12:31 #11
Válasz Sheeva88 (#8) üzenetére
"A Halo: Reach NEM Natal cím, és kifejezetten a tradícionális Xbox 360 kontrollerhez fejlesztjük."

1. Ezzel nem azt mondták, hogy abszolút nem támogatja a játék a Natal valamely funkcióját.
2. Ebben a bizniszben a "nem" sokszor a "még nem áll módunkban megerősíteni vagy cáfolni" szinonimája.
3. Mindez majd akkor derül ki biztosan, amikor majd a Microsoft bejelent valamit a játékkal kapcsolatban.

Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[51] Dude
Feb 01., Monday 12:24 #10
Válasz Sheeva88 (#8) üzenetére
Azért van abban valami amit Sick mond. Valószínüleg valamilyen formában támogatni fogja Natal-t, mégha csak ilyen kiegészítő mellékes funkciók lesznek ezek.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
Összesen: 59 [1-50]
1 | 2
Halo: Reach adatlap
Még nincs besorolva Még nincs besorolva
Kiadó: Microsoft
Fejlesztő: Bungie
Megjelenés: 2010. Sep 14.
Kategória: Akció
Online játékmód: Van

A szerkesztőség értékelése:
9.5
Ami tetszett
- Változatos, tökéletes tempójú kampány
- Elképesztően erőteljes hangulat
- Újszerű, csodás atmoszféra
- Érezhető grafikai előrelépés
- Az Armor Ability hasznos újítás
- Magyar utalások
Ami nem tetszett
- Egy nagyon picit rövid
Olvasói értékelés: -537623.1 (186 szavazat)
Ez a játék nem jelent meg másik platformon

11 | [DLC] Halo: Reach Defiant Map Pack

Több hete nyúzzuk a Halo: Reach második letölthető multiplayer pályacsomagját, a Defiant Map Pack-et, itt a legfőbb ideje, hogy írjunk is róla valamit. A pakk érdekessége, hogy ezeket a térképeket már nem a Bungie csinálta - milyen a Halo az apukái távollétében?

59 | Halo: Reach - a premier után

A TGS kicsit elterelte a figyelmünket, de azért volt más nagy esemény is héten: a Halo: Reach premierjére gondolunk. A játék már most nagy siker, eladási és kritikusi szempontból is - összefoglalónkban ezekről, valamint a hétfői premierrendezvényről olvashattok.

416 | [Teszt] Halo: Reach

A végét már tudjuk: a Reach elbukott. De vajon hogyan történt? A legújabb Halo epizódban egy hat fős Spartan osztag szemszögéből nézhetjük végig egy világ bukását. Teszteltük az idei év legjobban várt Xbox 360 játékát, a Halo: Reach-t.

201 | [Nyerd meg!] Halo: Reach Noble Map Pack

Nyereményjáték, nyereményjáték! Bővült egyet a Halo: Reach multiplayer pályaválasztéka, a Noble Map Pack DLC három új helyszínt kínál. Szeretnéd megnyerni? Naná, hogy szeretnéd: kommentelj egyet, és a tiéd lehet. [Nyertessel frissítve]

13 | A Halo és az űrcsaták

A Halo: Reach fantasztikus Long Night of Solace fejezete részben az űrhajós misszió miatt lett annyira emlékezetes - a Bungie eredetileg többet is ki akart hozni belőle.

18 | Halo: Reach - Noble Map Pack videók

Jövő héten kedden jelenik meg az első, három pályát tartalmazó Halo: Reach letölthető pályacsomag. Videókat tudunk mutatni mindhárom új pályáról. Jól néznek ki.

11 | Halo Reach - Noble Map Pack trailer

Közeleg az első DLC megjelenése, és bár képeket eddig is láthattunk a Halo Reach új pályáiról, de mozgásban még nem volt szerencsénk hozzájuk. Ez most változik, hisz itt a trailer.

15 | Így készült a Halo: Reach trailer

A játék premierje előtt nem sokkal bemutatott élőszereplős Halo: Reach trailer egészen biztosan ott lesz az "2010 legjobb videói" listákon. Most megnézheted, hogyan készült.

25 | Halo: Reach - novemberben jön az első DLC

Nem kellett sokat várnunk az első komolyabb Halo: Reach letölthető tartalom bejelentésére: a Noble Map Pack kódnéven futó pályacsomag novemberben érkezik.

18 | Halo: Reach DLC készülődik

...legalábbis ha hihetünk a Bungie.net-en lévő új képeknek, amelyek eredetileg a merevlemezre történő installálásban akartak volna segítséget nyújtani - más is van rajtuk.

331 | [Nyerd meg!] Halo: Reach Recon Helmet kódok

Nyereményjáték, nyereményjáték! Méghozzá kifejezetten rendhagyó: a tíz darab Halo: Reach Recon Helmet kódot egy olvasónk ajánlotta fel nektek. Az utóbbi dőben csak kommenteket kérünk a részvételhez a játékoknál - most sem lesz másként. [Nyertesekkel frissítve]

635 | [Nyerd meg!] Halo: Reach

Nyereményjáték, nyereményjáték! Itt van a nyakunkon a Halo: Reach szeptember tizennegyedikei megjelenése, lesz nagy premierbuli is - miért ne lenne hozzá kapcsolt nyereményjáték? Ez itt az: kis szerencsével Halo: Reach játékot nyerhetsz. [Nyertessel frissítve].

24 | Halo: Reach premier: repül a Spartan

Holnap jelenik meg a Halo: Reach, ami egyben azt is jelenti, hogy a Microsoft a világ számos pontján kisebb / nagyobb premier partikkal ünnepli az eseményt. A londoni egészen különleges volt.

69 | Itt a bővített Halo: Reach trailer

Az ígéreteknek megfelelően befutott a két hete bemutatott, 'Deliver Hope' címet viselő élőszereplős / CG Halo: Reach trailer bővített, két és fél perces változata. Kötelező kattintás.

50 | Halo: Reach premierbuli

Nyakunkon a Halo: Reach megjelenése, a sokak által várt új Halo epizód szeptember tizennegyedikén kerül a boltokba. A Microsoft méretes premierbulival ünnepli a jeles eseményt.

26 | Halo Reach multi videók

Már nem is kell olyan sokat aludni a Halo: Reach szeptember tizennegyedikei megjelenésésig, de pár multiplayer videó azért még simán belefér a premier előtt. Ezek következnek.

36 | Halo: Reach videódömping

Ha nem félsz az (enyhe) spoilerektől, viszont alig várod a Halo: Reach megjelenését, nézz bele a Gametrailers TV soros epizódjába - az urak a Bungie-nál jártak, és rengeteg Reach videójuk van.

87 | Halo Reach: CG trailer

A Microsoft nem viccelt, amikor azt mondta, hogy minden eddigit meghaladó reklámkampányt tervez a Halo: Reach-nek. A tegnapi élőszereplős videó után ma látványos CG trailert kaptunk.

55 | Halo: Reach élőszereplős trailer

Ha Halo, akkor élőszereplős trailer: a Halo: Reach nem az első ilyet kapja már. Kissé eltér a megszokottól, három perces, és még némi magyar vonatkozás is van benne. Remember Reach.

38 | Halo: Reach - az első tíz perc

A Microsoft a Gamescom szerdai napján ízletes prezentációval kedveskedett a Halo: Reach egyszemélyes kampányából. Ezt most ti is megtekinthetitek - már ha el akarjátok spoilerezni az első tíz percet.

34 | [GC] Halo Reach: a Noble Osztag

Friss, ropogós Halo: Reach videó a porondon: a játékot bemutató videónapló sorozat új epizódja a játék főszereplőire, a Noble Osztag-ra koncentrál.

25 | [GC] Halo Reach: élőszereplős tízer

Élőszereplős tízer trailert kapott a Halo: Reach. Tulajdonképpen nem történik benne semmi különös, de a végén elhangzó "holnap több tüzet fogunk oltani" kijelentés folytatást sejtet.

47 | Halo: Reach - képek a kampányból

Nem egy, nem kettő, hanem kemény tizenhat képet tudunk mutatni a szeptemberben megjelenő Halo: Reach-ből. A screenshotok csinosak, van köztük több űrcsatás is.

32 | Halo: Reach - egy kis kampány, egy kis multi

Némi Halo: Reach újdonság, méghozzá rögtön kettő: az első videóban a Bungie a kampányról mesél nekünk, a másodikban pedig két visszatérő multiplayer mapre vethetünk néhány pillantást.

31 | Elkészült a Halo: Reach

A Bungie befejezte: pont került a Halo: Reach fejlesztésének a végére, ami - ha hihetünk a korábbi ígéreteknek - a stúdió utolsó játéka lesz a sorozat univerzumában.

106 | Halo: Reach trailer

Új Halo: Reach trailert ígértek ma délutánra, meg is kaptuk: íme a legújabb, egy perces kedvcsináló, ami a kampányra koncentrál, szerencsére spoilerek nélkül. A harc szeptemberben kezdődik.

18 | Halo: Reach - kamerás Blood Gulch

A Comic-Con-nak ugyan már vége, de még mindig szivárognak az ott rögzített videók. Most a Halo: Reach van soron: az expón a klasszikus Blood Gulch pálya Reach-es verzióját lehetett kipróbálni.

31 | Halo: Reach - az új Forge

És akkor még egy adag Halo: Reach. A Halo 3 egyik nagy újítása a korlátozott pályaszerkesztési lehetőségeket biztosító Forge volt. az új verzió sokkal többet tud majd. Videó.

31 | Halo Reach: itthon is Live-os bónusszal

Ezért jó, hogy novembertől itthon is elindul (hivatalosan) az Xbox Live: az Xbox 360-as játékok hazai kiadásaiból eddig hiányoztak a Live-os bónuszok - a Halo: Reach esetében nem fognak.

47 | Halo Reach: videón az űrharc

Az E3-as Halo Reach bemutató Nagy Meglepetése volt az űrharc - az új Halo-ban a földi csatákon kívűl komoly űrhajós lövöldözésre is számíthatunk. Most gameplay videó mutatja be, hogy milyen lesz.

32 | Halo Reach: Firefight gameplay videó

A Bungie az idei E3 alatt alaposabban is bemutatta a Halo Reach továbbfejlesztett Firefight játékmódját. Most itt egy hét perces videó, amelyben megnézhetjük, hogyan is néz ez ki játék közben.

35 | Nehezebb koop a Halo: Reach-ben

Jó hír azoknak, akik alig várják, hogy fejest ugorjanak a Halo: Reach kooperatív örömeibe: a többszemélyes kampány komolyabb kihívást fog jelenteni, mint korábban.

22 | [E3] Halo Reach: Firefight részletek, trailer

A Bungie megerősítette azt, hogy az ősszel megjelenő Halo Reach tartalmazni fog egy Firefight módot - sőt, a Bungie alaposan felturbózta az opciót az elődhöz képest. [Trailerrel frissítve]

29 | [E3] Halo: Reach trailer és képek

Várható volt, hogy a Microsoft E3-as konferenciáján belepillanthatunk a Halo: Reach kampányába - a dolog meg is történt.

39 | Szeptemberben jön a Halo: Reach

Emlékeztek arra a pletykára, amiben a Halo: Reach napra pontos megjelenési dátumáról volt szó? Nos, most már vegyétek hivatalosnak, a Bungie ugyanis megerősítette azt.

34 | Egymillióan a Halo: Reach bétában

Hétfő este elindult a Halo: Reach várva-várt nyílt bétatesztje, az érdeklődés pedig nem meglepő módon óriásinak bizonyult. Már több, mint egymillióan kipróbálták.

55 | Tölthető a Halo: Reach béta

Bizonyára a hét legfontosabb eseményére kerül sor ebben az órában: a Bungie néhány perccel ezelőtt kürtölte világgá, hogy elindult a Halo: Reach bétája.

83 | Halo: Reach oktató videó a bétához

Ma, az esti órákban startol el a Halo: Reach régóta várt kéthetes bétatesztje. A Bungie még gyorsan kiadott hozzá egy videót, benne az összes lényeges tudnivalóval - érdemes megnézni.

23 | Két hetes lesz a Halo: Reach béta

Eddig csak azt tudtuk a Halo: Reach közelgő bétatesztjéről, hogy mikor kezdődik - most már azt is, hogy pontosan mikor is fejeződik be: május tizenkilencedikén.

54 | [Frissítve] Halo Reach béta: itt a trailer

Élő példa következik arra, hogy mennyire fontos a Halo a Microsoftnak: a hamarosan induló Halo: Reach multiplayer bétához külön élőszereplős trailert készítettek - rövidet, de hangulatosat.

46 | Fél óra Halo: Reach, és még több

Nehezen bírod a Halo: Reach egy hét múlva induló bétájáig? Akkor itt van, ami neked kell: több, mint fél órányi anyag a közelgő próbáról a Giant Bomb jóvoltából.

33 | Halo: Reach Legendary - limitált készlet

Mától előrendelhetőek a Halo: Reach tegnap bejelentett gyűjtői kiadásai - kaptunk egy fülest, hogy érdemes minél előbb ráugrani a limitált példányokra.

95 | Halo Reach: képek, ViDoc, limitált kiadások

Igencsak tartalmasnak bizonyult ez a mai nap a Halo: Reach szempontjából, hiszen több újdonságról is be tudunk számolni az ősz legjobban várt Xbox 360 játéka kapcsán. Jól halad a fejlesztés, érkeztek új képek és egy ViDoc, és a limitált kiadások is bemutatkoztak.

78 | Hárommilliós Halo: Reach béta

A Bungie természetesen rendkívül bizakodó a Halo: Reach közelgő próbája kapcsán: szerintük minden idők legnagyobb konzolos bétatesztjére fog sor kerülni hamarosan.

19 | Halo Reach: új multis játékmódok

A Bungie stúdiójában már egy ideje javában készülő, hamarosan nyílt bétával jelentkező játékából, a Halo Reach-ből a 1up hozott elő néhány érdekességet, már ami az új játékmódokat illeti.

57 | Halo: Reach szeptember közepén?

Azt már elég régóta tudjuk, hogy valamikor az ősszel fog megjelenni a Halo: Reach, a Microsoft és a Bungie azonban ezidáig még nem árult el pontosabb időpontot. Pletykálkodjunk.

88 | Halo: Reach béta ízelítő

Két hónap múlva startol el a Halo: Reach nyílt multiplayer bétája, a Bungie egy vadonatúj trailer formájában azonban már most nyújt némi betekintést a közelgő mókába.

107 | Halo: Reach mozgóképes ízelítő

A Bungie ígéretéhez híven ma közzétette az első vidoc filmecskét a Halo: Reach-ről, melyben a fejlesztők mesélnek nekünk egy kicsit az ősszel érkező epizódról, gameplay aláfestést mellett.

32 | [X10] Halo: Reach béta májusban, képek

Arra egyelőre még várnunk kell, hogy napra pontos megjelenési dátumot kapjon az ősszel érkező Halo: Reach, a bétateszt indulásának időpontját azonban bejelentették az X10-en.

59 | Nem Natal cím a Halo: Reach

A napokban olyan pletykák merültek fel, melyek szerint a Halo: Reach támogatni fogja a Natalt, a Bungie azonban viszonylag gyorsan lelőtte ezeket a híreszteléseket.

84 | Halo: Reach - képek és látványtervek

Ahhoz képest, hogy 2010 őszén jelenik csak meg, az utóbbi napokban egész tisztességes mennyiségű friss képet kaptunk a Halo: Reach-ből. Most új adag érkezett - csinosak.

97 | Halo: Reach - az első infók

A friss Game Informernek köszönhetően befutottak az első lényegi információk az idén őszre időzített új Halo játékról, a Halo: Reach-ről. Durvább, sötétebb, szebb és több - a Bungie utolsó Halo játéka új ösvényeket tapos a sorozat számára.

266 | [VGA] Halo: Reach - az első trailer

Ahogyan azt igérték, és amire oly sokan vártak, végül tényleg megérkezett ma hajnalban - itt van a Halo széria következő játékának, a Reach kolónia bukását elmesélő résznek az első trailere, amely a Bungie eddigi trailereihez hasonlóan igencsak látványos pillanatokkal kecsegtet.

36 | Halo: Reach az idei VGA-n

December tizenkettedikén kerül megrendezésre a Spike TV idei Video Game Awards-ja, amely idén is méretes újdonságokat fog tartogatni számunkra. Például a Halo: Reach-t.

27 | A Bungie még nem beszél a Halo: Reach-ről

A Microsoft a júniusi E3-on jelentette be a Halo: Reach-t, a fejlesztő Bungie azonban elmondta, hogy egyelőre még nem szeretnének beszélni a jövő ősszel debütáló epizódról.

83 | [GSC] Két éve készül a Halo: Reach

Bár csak az idei E3-on történt meg a játék hivatalos leleplezése, a Bungie nemrégiben elárulta, hogy már nagyjából két éve dolgoznak a Halo: Reach-en.

18 | Pletyka: az első Halo: Reach anyag

Will Christiansen, a Bungie egyik animátora közzétett egy rövid videót eddigi munkáiról, egyes pletykák szerint pedig az egyik gyanús képsor a Halo: Reach-ből származik.

78 | [E3] 2010 őszén jön a Halo: Reach

A Microsoft E3-as konferenciáján bemutatták a legújabb Halo játékot, amely a Halo: Reach névre hallgat, nemrég pedig szó esett a megjelenés várható időpontjáról is.

39 | [E3] Halo: Reach bejelentés és trailer

Nem a Halo 3: ODST volt az egyetlen Halo játék, amely szerephez jutott a Microsoft E3-as konferenciáján, készülőben van már ugyanis egy másik epizód is, a Halo: Reach.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába
Friss hírek

38 | [Szavazz és nyerj!] 2019 legjobb játékai

Ha hiszitek, ha nem, 2019 utolsó heteihez érkeztünk. Így elérkezettnek látjuk az időt, hogy ismét nekifussunk a kérdésnek: szerintetek melyek voltak 2019 legjobb játékai? A 2019 legjobb játékait tartalmazó ötvenes toplistánkat most is a ti voksaitok alapján fogjuk összeállítani - és most is nyerhettek!

251 | [Nyerd meg!] Jurassic World: Return to Jurassic Park

Száncsengő, csinglingling, bangbangbang, vrummvrummvrumm! A karácsony már az ajtón kopogtat, a Gamer365 pedig az utóbbi évek jó szokásához méltó módon beizzítja az adventi nyereményjátékát! Szelidíts dínókat, építs birodalmat, térj vissza az eredeti Jurassic Park-ba!

17 | Gamer365 Podcast 2019 november

Kipihentük az őszi fáradalmat és új lendülettel vetjük bele magunkat a szezonba. A novemberi podcastünkben ráadásul egy nagy visszatérőt is köszönthetünk. A podcastből kiderül, hogy milyen Schrödinger Shenmue 3-ja, és aurális tekintetben is új vizekre evezünk. #nospoiler

pc 0 | [TGA] New World trailer

Jövőre érkezik az Amazon Games első nagy projektje!

pc 0 | [TGA] Naraka: Bladepoint bejelentés

Véres közelharc. Csáklya. Parkour. Nem, ez nem a Sekiro.

pc,xbox1,ps4 2 | [TGA] Fast & Furious Crossroads bejelentés

Család. Kocsik. Család. Akció. Család.

pc,xbox1,ps4 0 | [TGA] Cyberpunk 2077 trailer

Az új bemutató a zene háttérre fókuszál. Nézzük mennyire punk!

0 | [TGA] CONV/RGENCE trailer

A League of Legends Story akció / platform stílusban.