Két klasszikus járt újra a Digital Foundry pixelszámlálójában, most a Crysis 2 és 3 Remasteredet vették górcső alá a grafikai elemzők.
A videóban kiderül, hogy a Crysis 2 térképei jobb bevilágítást, szebb textúrákat és alapvetően megváltozott művészeti víziót kaptak. A SVOGI bevilágítás is remekül fest, és a hardveres ray tracing is jót tesz a Crysis 2 drámai megjelenésének. Sajnos konzolon ezúttal az RT megoldás elmarad, a skálázódó felbontás pedig a next-gen kiadásoknak kedvez-.
A Crysis 3 esetében a PS verziók hátrányait sorolják az elemzők, ahol checkpoint akadozás és fagyások gyengítik az összképet. A PC verzió viszont remek Ray Tracing kiegészítést és sok más apró finomítást kapott kapott.
Természetesen a Switch verziók is jól fognak kinézni, a DF-nél a harmadik részt nézték meg most aktuálisan, de egyelőre csak előzetes kiadásban. Ezt a lenti videóban tudjátok megteknteni.