Nyakunkon a Killzone 2 megjelenése, így már nagyban sugározzák a figyelemfelkeltő TV reklámokat: a legújabb a játék mögött álló rendkívül komoly technológiára koncentrál.
Az amerikai tévékben felbukkant egy új Killzone 2 reklám, amely a játékot hajtó technológiából a maximális teljesítményt kipréselve próbál minél több vásárlót elcsábítani - a szóban forgó spotot lentebb tekinthetitek meg.
A fél perces szösszenet teljesen ingame, sőt, a Sony úgy döntött, hogy egy "játszható" verziót is elérhetővé fog tenni a reklámból a PlayStation Networkön, melyben szabadon irányíthatjuk a kamerát, így részletesen megvizsgálhatjuk majd a filmecske minden egyes porcikáját.
A Killzone 2 a jövő héten debütál: Európában szerdán, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban pénteken kerül a boltokba.