[Teszt] Metro 2033
Kapcsold jtk: Metro 2033 (x360)
Eddig 113 hozzszls
Warhawk
2010. mrcius 27.
szombat 15:14
Az atomhbor utni vilg - tipikusan az a mili, melybl nagyon j kis jtkok (filmek, knyvek, stb) alapjt lehet merteni. Mindegyiknk ltta egy-egy bomba erejt, s az egsz olyan, mint egy operabl Kiszel Tndvel. Egyiknk se tapasztalta mg meg testkzelbl, de az egyezmnyes vlemny az, hogy j nem lehet. Mindezek ellenre kevs az ilyen jtk, mint medvesajtban a brummogs - minden bizonnyal azrt, mert ha nem akarunk prul jrni, akkor bizony megfelel tisztelettel kell a tmhoz nylni.



A fik az 4A-nl azonban gy dntttek, hogy beprblkoznak. Tapasztalatuk van, hiszen a STALKER fejleszti kzl vltak ki s alapnak is belenyltak a tutiba: Dimitri Glukovzky hasonl nev novellja ugyanis rendkvl rszletesen s lvezetes mdon festi le a vilggs utni emberisget s azokat a kihvsokat, melyekkel a tllknek szembe kell nznik. Disztpijban a hbort tll emberek a gyilkos nukleris tl ell Moszkva metrhlzatba hzdtak vissza (fun fact: a moszkvai metrhlzat egy rszt tnyleg gy ptettk meg, hogy nukleris tmads esetn vhely lehessen). Minden megll egy kisebb kolnia lett, a kzttk elterl csatornahlzat pedig mutns szrnyek, fosztogat bandk s egyb nem tl bartsgos szervezdsek vadszmezjv alakult. Ebben a vilgban ntt fel Artyom, a jtk fhse. Ahogy az lenni szokott, Artyom nem a tipikus hs alkat, nem is akar az lenni, de szintn az ilyen sztorik velejrja, hogy a jtk vgre ha a nem is a vilg, de nem kevs ember sorsa lesz a kezben.



Ehhez azonban tl kell lnnk a metrhlzatot, ami lnyegesen nehezebb lesz, mint azt elsre gondoljuk. A Metro 2033 ugyanis valahol flton van a tll horror s a szabvnyos FPS stlus kztt, rossz pillanataiban pedig maga sem tudja, hogy merrefel induljon. A hasonl tmakrben mozg Fallout szrival szemben itt nem kapunk hatalmas terepet, a trtnet plykra van szabdalva, melyeket tovbb bonthatunk a mostanban npszer scriptelt tpusakra, illetve azokra, melyek lnyegesen szlesebbre trjk az interakci kapuit, megadjk a kezd s vgpontot, majd bizonyos megktsekkel, de mi dnthetjk el, hogyan akarjuk a felmerl problmt megoldani.



Elbbiekrl nem sokat lehet rni, segtik a trtnetet tovbb vinni, megteremtik a kell hangulatot, vagy ppen kicsit megmutatja azt a szrnysges vilgot, amiben ezeknek az embereknek lnik kell. A nyitott plyk mst mutatnak meg: a hall szz arct. Keleti tesink ugyanis nagyon jk abban, hogy mr-mr zavaran lethv tegyk a jtkot, mghozz gy, hogy - szembemenve a jelenlegi trendekkel - nem csak nem fogjk folyamatosan a jtkos kezt, de egy rvid bemutat utn sz szerint kitesskelik az ajtn mindenfle segtsg nlkl. Nincsenek folyamatosan felbukkan segt felratok, nincsen egyrtelm jelzs afell, hogy milyen az llapotunk, vagy mit kell tennnk, de mg egy bds trkpet sem kapunk.



Van egy darab jegyzetfzetnk (irnytvel), egy darab ngyjtnk, hogy sttben is tudjunk olvasni, valamilyen fegyvernk, illetve egy gzmaszkunk, hogy ne fulladjunk meg azonnal a felsznen. Ennyi. Amg pedig nem fogjuk fel, hogy tnyleg magunkra vagyunk utalva, addig bizony tpercenknt halunk meg. Itt ugyanis a golyk nem sebeznek, hanem lnek, a csapdk nem (csak) csilingelnek, hanem robbannak s fejeket szednek le, ha pedig elfogy az oxignnk, akkor nem srlgetnk, hanem egsz egyszeren megfulladunk. Trivilisnak tnik? Annak, de a mostanban felbukkan “nehogy lelombozzuk a jtkost” felfogssal szembemen jtkmenet hideg kegyetlensge olyan sokk lehet, mely sokakat arra sztnzhet, hogy egszen egyszeren flbehagyjk a jtkot.
>>

sszesen: 113 [1-50]
1 | 2 | 3
[7] Voorhees
aug 16., kedd 10:28 #113
Most szereztem csak be a cuccot s kb. a felnl vagyok. Iszonyatosan pozitv csalds! A tesztben rt negatvumok eddig nekem kimaradtak. MI nem csinlt furcsasgokat, a fegyverhasznlatnl meg vllhoz szortani az AK-t s kis pontos sorozatokkal simn elhullanak. Legalbbis normalon. Jhet a 2. rsz is simn.
[21] Graphitman
dec 14., kedd 11:26 #112
9 pontot is megrdemelne a jtk. Szerintem.
[11] petiex
nov 13., szombat 11:35 #111
n most jtszottam ki, kicsit kivrtam hogy lemenjen az ra, br ha tudom hogy ilyen remek jtkrl van sz akkor korbban megvettem volna.

A teszt csnyn alulrtkel, (mondjuk lejtt egy 3megs patch a jtkhoz, lehet abban javtottak a dolgokon) de n se bugyuta mutnsokkal (kellkppen jk s flelmetesek) se MI hinnyal nem tallkoztam, a mutnsok ha szrevesznek, simn kvetni kezdnek, vagy a kisebbek elbjnak ilyen freglyukakba majd lesbl jratmadnak, az emberek tnyleg ksn vesznek szre, de knyrgm ez egy stt metralagt, megnznm ki szr ki valamit vagy brmit tbbtz mterrl.

Amgy ha szrevettek akkor elbjnak, vissza-vissza lvldznek, br tny hogy nem nehz ket leszedni, de van amelyik megindul, tltesz jra, egyszer csak ott van, 1lvs s vged. Mondjuk hard-on jtszottam, de ez gy j, az is tetszett hogy nem lehet hihetetlen dolgokat csinlni, a csapdk k kemnyen kinyrnak, gzmaszk nlkl se lehet rohanglni pr mp-nl tbbet, oda kell figyelni a muncira, pr mter zuhans s nyekk, brom mikor ms jtkba zuhanok 15mtert, majd egy kis uhh, meg piros kperny s mehetsz tovbb. Na itt errl sz nincs, az els felszni plya kicsit csalds, de aztn ezrt is krptol a jtk, taln annyi, hogy a vge fel az a sprs rsz nem tetszett, amgy az utols plya frenetikus, nagyon-nagyon j kis jtk, remlem lesz brminem folytatsa.
[21] csomi
pr 01., cstrtk 20:35 #110
Vlasz Warhawk (#108) zenetre
Nembaj, ha a kovetkezo fejlesztesuk is ekkora ugras lesz mint Metro a STALKER-hez kepest akkor mar biztos egy ennel is hibatlabb programot kapunk. Remelem megeri majd nekik anyagilag es folytatjak, mert ezekbe az orosz-ukran fiukba rengeteg potencial van meg.
[21] csomi
pr 01., cstrtk 20:30 #109
Vlasz Warhawk (#108) zenetre
Lehet, hogy en sem vettem eszre sok dolgot mert en viszont a grafikatol es a hangulattol az elso perctol kezdve le voltem nyugozve. Nalam pont forditva mukodik es egyre tobb hianyossagba botlom, de meg mindig nem zavar annyira. Talan azert mert van ahol 8-10x is meghalok, biztos engem mindig kiszagolnak a rohadekok .
pr 01., cstrtk 20:27 #108
Vlasz csomi (#107) zenetre
Biztos n vagyok az, aki minden hibba beleakad, de tegnap pl a dead city plyn konkrtan krbetncoltam egy-kt szrnyet s nem vett ssze. Tudom, programhiba, de n speciel nem elszr futottam bele. Ma pedig, mivel gyes gyerek voltam s sok-sok lszerem volt, kiprbltam a polis eltti felszini rszen a rambzst. Na ezzel a jtk ltvnyosan nem tudott mit kezdeni, az emberkk szaladtak ssze-vissza, nha nekem jttek, mint a dodzsem, nha lvldztek valamerre (jellemzen nem rm), nagyjbl semmit nem rtek.

Egyszerstem a kpletet: ha azt s gy csinlod, amit s ahogy a jtk fejleszti akarjk, akkor nagyon gyes. Ha pedig ettl eltrsz (kiemelem, nem programhibt hasznlsz ki, egyszeren ahol lopakodni kellene ott te hskdni kezdesz) akkor ltvnyosan magba fordul.

Viszont durva, hogy msodik nekifutsra mennyi olyan rszlet van, amire elszr nem figyeltem. A legdurvbb az volt, hogy rgtn a prolgus utni els plyn vannak mr rnykok, csak n valamirt els krben nem figyeltem oda.
nope
[21] csomi
pr 01., cstrtk 19:00 #107
Vlasz olcsi (#103) zenetre
MOst jutott meg eszembe, fold alatt tenyleg akad hiba boven, de peldaul a felszini reszeken, mikor eloszor kijossz azok a geci szornyek viszont nagyon durvan eszrevesznek es ha nem sunyitasz el is kapnak pillanatok alatt. Szerintem ott peldaul tulzottan is jol lattak, pedig ha jol belegondulunk egy vadaszasra mutalodott 'ize'-tol ez siman elvarhato. Egyebkent ha tul emberi lenne az AI az meg olyan erzes lenne mint mikor eloszor mesz be egy Multi jatekba, ahol az elso par napod nagyjabol azzal telik hogy felpercenkent leszednek.
[21] csomi
pr 01., cstrtk 18:56 #106
Vlasz olcsi (#103) zenetre
Tudom, hogy jobb lenne ha a programban is ugy mukodne, hogy ilyen latvanyos 'butasagokon' nem tudjuk rajtakapni, de azzal meg varni kell egy picit. En biztos nem tudnek egy ilyen komplex rendszert egyhamar megirni. Kulonben az AI butasaga autos gamekben megjobban kijon. Kivancsi vagyok GT5-ben mit sikerult csinalniuk. Na ha valakinek, hat nekik volt idejuk fejleszteni.
[21] csomi
pr 01., cstrtk 18:53 #105
Vlasz theSickness (#104) zenetre
Hehe, hat en sose mondtam, hogy elethu lenne az AI, csak azt mondtam, hogy a kodja nagyon fejlett(lehet). Az elethusegtol nagyon messze van, ugyanugy ahogy minden mas jateke. Viszont van egy kompromisszumos javaslatom, ha mar a jatekban levo ellenfelekre nehez lenne debilkent tekinteni(vak, suket, bena), ultessunk mi a jatekhoz valami fogyatekos embert. Nah o biztosan nem fog panaszkodni. Tudom kicsit morbid, de akkor mindenki elegedett lesz mindennel.
pr 01., cstrtk 16:48 #104
Vlasz csomi (#97) zenetre
A Metro 2033 M.I.-je legfeljebb akkor lenne mondhat lethnek, ha elhinnnk, hogy nmelyik ellenfl vak, nmelyik vak s sket (ne feledjk: katonkrl van sz), nmelyik szellemi srlt, nmelyik meg szuperkifinomult rzkszervekkel rendelkezik, esetenknt nmelyik t is lt a falon s 30 mterrl is kiszagol. Persze mindezt vletlenszeren, teht sosem tudhatjuk, melyik M.I. ltal irnytott ellenfl viselkedik TUDATOSAN ilyen... furcsn. rtem.
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
[20] olcsi
pr 01., cstrtk 16:40 #103
Vlasz csomi (#97) zenetre
ja, otthon vagyok en is a MI temaban (legalabbis, ami a filozofiat illeti, kodhoz szerencsere evek ota kozom sincs.. ), de tartom, hogy a Metro jelentosen tobbet hibaz, mint sok nala joval ertektelenebb jatek. Raadasul a Metro hibai joval szembetunobbek es zavarobbak, mint pl a beakado katonak a Blaksite-ban. Mondjuk az igazsaghoz tartozik, hogy azert,mert ebben a foldalatti, szuk es nyomaszto vilagban zavarobb a hiba, mint sok mas nyiltabb jatekban.
XBL: oliverio
[27] Marcangol
mrc 31., szerda 22:41 #102
Vlasz etihad6 (#100) zenetre
Hangulatban nem sok. A technikai rsze ms tszta.
"Is this real or is this just a ride?"
[21] csomi
mrc 31., szerda 22:19 #101
Vlasz etihad6 (#100) zenetre
Ahhhh lelotted a 100-ast . Szerintem hangulatban ott van az elsok kozott.
[18] etihad6
mrc 31., szerda 22:15 #100
PS3-ra nincs is? Felejts amgy... De vgl is nem nz ki rosszul, de gondolom van ennl jobb FPS a piacon.
[21] csomi
mrc 31., szerda 22:04 #99
Vlasz theSickness (#95) zenetre
HALO3-ra nem emlekszem mert nem szeretem, Bioshock ahogy remlik sokkal egyertelmubb volt az eszleles, nagy bujkalasra nem volt mod. FEAR-t csak probaltam. De az elmult par honap fps-ei amit jatszottam a nagyok kozul COD-ok, Bad Company2, Wolfenstein. Es amit meg vizualtam csak, mert nem jatszom sonyn, a Killzone2. MInden egyes jatekban csodalatos dolgokat tud csinalni az AI, viszont mindegyikben van valami teljesen fatalis 'hiba' ami rogton elarulja, hogy nem ember ellen kuzdesz. En ugy vagyok vele, hogy ezeket a helyes mukodes miatt elfogadom mert a kvazi elethuseg nagyon elvezetes tud lenni. Az AI-k latvanyos fejlodesen gyanitom az MI fejlodese es az emberi gondolkodas valamilyen programozott emulalasa nagyot lendithetne. MOndjuk akik halozaton jatszanak fps-ekkel mint ahogy tudom TE is, azoknak nyilvan sokkal de sokkal szembetunobb az AI-k butasaga mert tudjak, hogy viselkedik egy emberi ellenfel.
[21] csomi
mrc 31., szerda 21:55 #98
Bocs a LOFF-ert!
[21] csomi
mrc 31., szerda 21:54 #97
Vlasz olcsi (#94) zenetre
Az, hogy nem lat teged maga a karakter az nem feltetlenul jelenti azt, hogy buta is az. A jatekban levo AI, illetve az azert felelos kod teged mindig lat. Barhol vagy, hisz te is csak egy entitasa vagy a mukodo grafikus motornak. Ami a nehezseget jelenti azt pont az, hogy valamilyen szimulalt emberi reakciok es parameterek szerint neki eszlelnie kell teged, es az nem lehet se tul gyors se tul lassu. Ha lassu, akkor butanak erezzuk, ha gyors, akkor meg emberfelettinek. MIvel minden pillanatban vizsgalni kell egy csomo valtozot es parametert sajnos a mechnizmusbol kovetkezoen teveszt neha, ez teljesen ertheto ha tudjuk hogy nem emberi erzekeles es gondolkodas szerint cselekszik.
En inkabb mindig azt nezem amikor JOL mukodik az eszlelese es a reakcioi. Nyilvan az elobbibol is van jopar, engem speciel az idegesit amikor eszrevesz, lo ram parat es siman tovabbsettenkedik mntha ott sem volnek. Viszont amikor jol mukodik akkor nagyon szep eredmenyeket produkal. Pl. elbujas, celzas fokuszban tartas stb.
Ezzel a sok hablattyal csak azt akartam mondani, hogy a viselkedest figyelve nekem nem tunt sokkal rosszabbnak vagy jonak, barmelyik altalam probalt fps-nel. Itt talan vannak latvanyosabb tevesztesek viszont egyaltalan nem annyival rosszabb a tobbinel, mint amennyire ok is tavol vannak meg a tokeletestol.
Nem akarom en vedeni a Metro AI-jat, csak mivel mar probalgattam mar hasonlot csinalni tudom, hogy nagyon nem egyszeru.
Raadasul minel 'intelligensebb' funkciokat raknak be annal kacifantosabb mukodes lehetseges. Peldaul itt ez a szaglas dolog amit nem nagyon lehet mukodes kozben tettenerni. Tegyuk fel, hogy kozeledsz az ellenseghez es megrugsz valamit. Ekkor a program megvizsgalhatja, hogy csorrenes eseten volt-e szag erzekeles vagy sem. Ha volt, akkor tortenik valami akar meg tovabbi parameterektol fuggoen, ha nem volt szag erzekeles akkor is tortenhet az, hogy felfigyel vagy sem. A ket erzekeles (hallas,szaglas) raadasul sulyozott is lehet, ami jelentheti, hogy a szaglas erosebb mint a zaj keltette inger, es peldaul a kozelben van egy ismert szag(bajtars, doglott allat, stb) es akkor nem fog odafigyelni, mert ugy gondolja hogy a haverja zorgott. Kismillo olyan dolog lehet amit a program valojaban jol analizal, de mivel nem valos fizikai ingerek erik, es nem ember dolgozza fel, hibas eredmenyt adhat. Ilyen szempontbol egy faek egyszerusegu AI kod is dolgozhat latszolag sokkal eletszerubben.
mrc 31., szerda 16:36 #96
Vlasz olcsi (#94) zenetre
Ugyanezt mondtam: a PR-duma s a jtkban tapasztaltak nagyon nincsenek szinkronban.
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
mrc 31., szerda 16:35 #95
Vlasz csomi (#93) zenetre
gy kapsbl? Halo 3, Half-Life 2 (Orange Box), F.E.A.R. 2, Bioshock.
s hogy mg csak vletlenl se rts flre: nem azt mondom, hogy ezek valamivel jobbak M.I.-ben, hanem azt, hogy ezek jk, a Metro 2033 pedig nem (magyarn mondva: a kzelkben sincs).
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
[20] olcsi
mrc 31., szerda 14:02 #94
Vlasz csomi (#93) zenetre
szerintem a Metro AI-jat vedeni, olyan mint Fradi szurkolonak lenni a bajnokok ligajaban. Ez egy csucs jatek, de AI egyszeruen nincs benne. Nehol halalra rohogtem, hogy mig harom felol is lonek ram valahonnan valakik, addig az egyetlen ember, aki ket meterrel elottem van es valoban latnia kellene, jobbra fordulva guggol es semmit nem csinal csak varja, hogy beleeresszem a kotelezo sorozatot. Ennyire nyilvanvaloan szar AI-ra meg en sem tudok peldat felhozni, pedig jatszottam mar igazan gyenge FPS-ekkel is (Denied Ops, Infernal, ...). A belinkelt cikk mondhat akarmit, teki bla-bla az egesz, amig a tuzharc kozepen ott sertepertel elotted valaki, aki az egeszbol kabe semmit sem vesz eszre...
XBL: oliverio
[21] csomi
mrc 31., szerda 13:37 #93
Vlasz theSickness (#92) zenetre
Olvastam a tesztet de mivel en nem erzekelem, legalabbi is nem olyan sulyosan, a problemat ezert kerdezem. De tenyleg mondj egy olyan jatekot xbox360-ra amiben ugy erzed sokkal jobb az AI. Azert boxra mert csak azon jatszom fps-t.
mrc 31., szerda 10:30 #92
Vlasz csomi (#90) zenetre
A teszt msodik oldaln rvid szemezgetst olvashatsz ezekrl a dolgokrl.
Szmtalan "okosabb" FPS-t tudnk neked sorolni, de gondolom felesleges.
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
[20] kakasu
mrc 31., szerda 7:17 #91
szmomra oltri j jtk csak az nem tetszet hogy goly hamar ki fogyot -.-
[21] csomi
mrc 30., kedd 21:43 #90
Vlasz theSickness (#88) zenetre
Igazabol nem teljesen ertem mi a baj az AI-vel. Legalabb is mi az amiben o 'butabb' lenne barmelyik masik jatekban latottol?
[12] reeedman
mrc 30., kedd 14:43 #89
nekem ma jtt meg a jtk. Mg nem prbltam ki. Egyszeren nem tudom letenni a redsteel2-t annyira magval ragadott . Majd ha kivgeztem azt akkor jhet a metro. Olvasva a vlemnyeket remlem n is azok kz fogok tartozni akiknek tetszik majd a jtk.
"...anyone can use a weapon but the ninja is a weapon...." Storm Shadow
mrc 30., kedd 14:14 #88
Vlasz csomi (#87) zenetre
De olvastam. Csak pp a jtkban ennek nyomt sem lttam. Pedig ez lenne a lnyeg. Asszem.
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
[21] csomi
mrc 30., kedd 12:55 #87
Vlasz theSickness (#86) zenetre
Jah nem, komolyan mondtam csak lehet nem neztel vissza minden hozzaszolast. Mar korabban linkeltem:
KATT!
mrc 30., kedd 10:58 #86
Vlasz Marcangol (#85) zenetre
Ettl fggetlenl kellemes anyagnak tartom, csak nem hibtlan. Ennyi.

Az emltett szuper M.I.-nek viszont nyomt sem lttam. Szerintem csomi csak viccel.
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
[27] Marcangol
mrc 30., kedd 10:40 #85
Vlasz theSickness (#84) zenetre
Csak annyit, hogy a dmont s a knyvtrost leszmtva nem kellett a gpfegyverbl annyi magot eregetni mint te mondtad. A shoti messzirl tnyleg ertlen ez igaz.

n nem mondok semmit. Azt mondom mindenki jtszon inkbb jkat.
"Is this real or is this just a ride?"
mrc 30., kedd 10:33 #84
Vlasz Marcangol (#78) zenetre
Nem a clzsommal van a baj. Persze, az auto-shotgun egybl hallos, ha belellok a mutns szjba, de msfl-kt mterrl mr olyan, mintha kpcsveznk. A gpfegyver dett, amikor sok mutns jn s nem tudsz pontosan fejkrnykre lni, akkor ltszik, mennyire ertlen a fegyver. Azt meg ne mondd, hogy a mutnsok teste jobban brja, mert ez mindegyik ellenflre igaz, msrszt meg annyira ne brja mr, hogy norml fokozaton 10 mterrl minimum a tr 2/3-t bele kelljen ereszteni...
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
mrc 30., kedd 10:02 #83
Vlasz csomi (#79) zenetre
Na j, de a "pnzt" nem akartam pazarolni.
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
[21] csomi
mrc 30., kedd 8:12 #82
Vlasz irmscher (#80) zenetre
Talan csak azert nem, mert itt tovabbfejlesztett AI van es szinten egyedi.
[2] KEX
mrc 30., kedd 7:46 #81
Nem j nektek semmi sem. Meg kell rteni, itt a ltszatr ellenre nem az "FPS" dolog a lnyeg. Menjetek vissza DOOMozni......
[1] irmscher
mrc 29., htf 23:57 #80
Az AI-ra viszatrve nem rtem hogy a srcok mirt nem alkalmaztk a Stalkerben hasznlt rendszert ,mert az tuti volt s egyedi.
[21] csomi
mrc 29., htf 20:31 #79
Vlasz theSickness (#76) zenetre
Valoszinuleg a gyengebb loszerrel lovod oket. RB hosszan nyomvat tartva azzal az erost loszert tarazza be, legalabb is a gepfegyverbe. Na ott mar latvanyosan gyorsan ki lehet loni oket. Csak abbol viszont nem sok van .
[27] Marcangol
mrc 29., htf 18:56 #78
Vlasz theSickness (#76) zenetre
A mutnsokat ptygtetve az alap gpfegyverbl le tudtam kldeni pr tltnnyel. Igaz folyton fej/nyak magassgban dolgoztam. Ami tny, hogy tbb kell mint egy COD,BC esetben, de elfogadhatnak talltam a magyarzatot s a krtst is. (mondom a pnclokon csattan gyenge lszerek stb.)
"Is this real or is this just a ride?"
[27] Marcangol
mrc 29., htf 18:52 #77
Vlasz theSickness (#76) zenetre
Nincs kedvem ezen vitzni, mindketten a tapasztalatainkat mondjuk el. Az auto shoti esetben egy lvs is elg volt ha jl cloztam, nem beszlve ha katonai lszert hasznltam. Pisztolybl nekem a tmaszos hangtompts mka fekdt a legjobban. Egy lvs egy hall bejtt s alig evett valamit.
"Is this real or is this just a ride?"
mrc 29., htf 18:48 #76
Vlasz Marcangol (#75) zenetre
Kiss szokatlan, hogy egy auto-shotgun egy tlag ellenfelet van, hogy csak 3-4 kzeli lvssel kpes elintzni, de ez a gyengesg ugyangy ll a gpkarablyra is (nehogy mr kzel egy tr legyen egy kzepes tvon lv mutns!). Meglep mdon (mr ha jl tudsz clozni) a hossztott csv revolver volt a leghasznlhatbb fegyver.

Azt nem hiszem, hogy bennem van a hiba, FPS-ben azrt annyira nem vagyok rossz. Plusz nem egyni sirmrl van sz, ugye.
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
[27] Marcangol
mrc 29., htf 18:04 #75
Vlasz theSickness (#74) zenetre
Nem tudnak megdgleni az ellenfelek dolgot nem rtem komolyan. Amikor lvd ket sima lszerrel lehet hallani ahogy csattan a mellnyeken vagy a magukra aggatott pncllemezeken a lszer. Egyszeren nincs akkora tt ereje.
"Is this real or is this just a ride?"
mrc 29., htf 16:01 #74
Baromira nyomt sem lttam annak, hogy a jtkban az ellenfelek kpesek lennnek kiszagolni. Ha lenne is benne ilyen, akkor sem k lennnek az elsk: az MGS4-ben a kukban bujkls utn TNYLEG kpesek megrezni a szagunkat.

A jtk meg baromi hangulatos ezekkel az aprsgokkal (lmpa tltse, maszk elhasznldsa, satbbi) meg az atmoszfrval. Az M.I. konkrtan szar, ezen szerintem nincs mit szpteni.
A napokban pont meg akartam krdezni a frumon, kinl jelentkezik az a hiba, hogy nem akarnak megdgleni az ellenfelek - de ezek szerint nem bennem van a hiba.
Nem kapok privt zeneteket az oldalon, ne is rj! :)
[21] csomi
mrc 29., htf 14:36 #73
Vlasz Psycho (#70) zenetre
A 7 pontot en is keveslem de attol meg elfogadom, hogy a tesztelo annyit adott ra. Kulonbozunk, es hogy miben azt pont itt utkoztetjuk. Amugy de jo cikk lett!
Lehet pontozni kene a teszteket is? Gyanitom akkor is az kapna magasabb pontot aki a mi izlesunknek megfeleloen pontozna. Sot ha mar itt tartunk, pontozzuk magunkat is ahogy sok helyen mar a forumban egymast is lehet minuszolni. Eggyel tobb flame forras. Ejjj de benne vagyok ma .
[2] KEX
mrc 29., htf 14:33 #72
Ha ugyanez 5x ekkora terjedelemben lett volna kivitelezve, az utbbi vek etalonja lenne. Vgre a sok xar CoD s trsai utn egy egynisget lthatunk. Szmomra lmny volt minden pillanata. Alig vrom, hogy jra vgigjtszhassam.
Aki szereti az ignyes dolgokat, semmikpp se hagyja ki.
..hol lthattunk utoljra tbb befejezst egy FPS-nl? Hol volt olyan, hogy alternatv tvonalakon s mdokon lehetett plykat megoldani? Plusz vannak benne olyan dark/hallucincis flashek, hogy agyam eldobtam.
..cool ez a gm, s csak az end credits-nl tudtam meg, hogy vodksk csinltk!
gratulcim
[21] csomi
mrc 29., htf 14:29 #71
Vlasz Ryo san (#69) zenetre
Ebben igazad van. Nem is volt tul szerencses a hasonlat csak a raforditott ido kontrasztjat akartam hangsulyozni.
[4] Psycho
mrc 29., htf 14:25 #70
Vlasz csomi (#67) zenetre
Ht igen. Egybknt n is elolvastam a cikket. csak rgtn a 7 pont ttte fel vagy ki a szemem. Ez a jtk sokkal tbbe tr, teljesen mvszi alkots.

ez a cikk mr valamivel kzelebb ll hozzm: KATT!
[10] Ryo san
mrc 29., htf 12:31 #69
Vlasz csomi (#67) zenetre
Mr ne haragudj de attl hogy valaki jl r meg egy cikket,egy gyengbb jtkrl,mg nem jelenti azt hogy az rsa fabatkt sem r.
Shenmue3! Tallkozunk Japnban... Psn id:RyosanHUN Live id:Ryo sanHUN
[10] Ryo san
mrc 29., htf 12:29 #68
Vlasz csomi (#66) zenetre
Nem is az a gondom vele hogy nem j,mert vannak rszek ahol lvezetes vele jtszani,plusz a hangulata nagyon j! Hanem az a gond hogy nem ll ssze teljesen a game,gy ahogy elvrhat lenne.Mindenesetre rlk hogy jtszhattam vele,s egynek j volt rszemrl.
Shenmue3! Tallkozunk Japnban... Psn id:RyosanHUN Live id:Ryo sanHUN
[21] csomi
mrc 29., htf 11:11 #67
Vlasz axl (#60) zenetre
Ha mar itt tartunk engem meg az idegesit mikor valaki ugy kezdi, hogy jo cikk lett, szuper cikk lett. Mar elnezest de most a jatekot kritizaljuk vagy a jatek kritikajat minositjuk?
Kulonben is eleg benan nez ki, hogy van egy produktum amin vagy 100-an dolgoznak evekig megfeszulve amit lefikaznak, es van egy cikk, ami az adott produktum kritikaja, ami keszult nehany ora alatt az meg pfhuuu de jol sikerult.
Bocs Warhawk nem az iraso(ai)d ellen szol, en kifejezetten szeretem a tesztjeid, csak ugy altalaban zavar.
[21] csomi
mrc 29., htf 11:06 #66
Vlasz Ryo san (#56) zenetre
Mar ne haragudj Ryo de ha ez neked 6 pont akkor surgossen nyergelj at valami mas mufajra, mondjuk autosra vagy tps-re, mert jo darabig nem fogsz akkor 9 pontos jatekot latni.
[21] csomi
mrc 29., htf 11:04 #65
Vlasz axl (#63) zenetre
Tokmind1 kire celoztal. A tesztelo irt egy cikket amiben kifejti a sajat velemenyet majd lepontozza, ez egy velemeny. Jon valaki aki mashogy latja es neki tobb pontot er az egy masik velemeny. Aztan van akinek meg annyit sem ert mint a masik kettonek az egy harmadik velemeny. Mar miert ne lehetne ketsegbe vonni barmilyikuknak a masik ketto velemenyet? Ember ezert vagyunk itt. Es szvsz tobbet er mint 7 pont.
[20] olcsi
mrc 29., htf 11:02 #64
Vlasz Marcangol (#53) zenetre
explorer... valoszinu nem sikerult eleg secret helyszint megtalalnom, ahogy olvastam a tobbsgenek kidobja a konyvtarban vagy utana a barlangban, de nalam semmi... bar egy-ket helyen masodszorra is lusta voltam lassan haladni.. hiba volt.. azert szerettem nagyon... cserebe ma este megprobalom kiszedni az utolsot a legoindy 2-bol, hehe
XBL: oliverio
sszesen: 113 [1-50]
1 | 2 | 3
Metro 2033 adatlap
18 v felettieknek Felntteknek
Kiad: THQ
Fejleszt: THQ
Megjelens: 2010. mrc 19.
Kategria: Akci
Online jtkmd: Nincs

A szerkesztsg rtkelse:
7
Ami tetszett
Kmletlenl vals jvkp hangulatos jtkmenettel
Ami nem tetszett
Az MI teljes hinya
Bugyuta, flredizjnolt mutnsok
Olvasi rtkels: 25,1 (33 szavazat)
Ugyanez a jtk ms platformokon:
pc | gc | xbox | ps2 | ps3 | x360 | wii | nds | psp | xbox1 | ps4 | wiiu | n3ds | psv | mob

113 | [Teszt] Metro 2033

Milyen az FPS, ha ukrn? A krdsre pr vvel ezeltt a STALKER adta meg a vlaszt, most pedig a Metro 2033 prblkozik hasonlval. A kt jtk radsul rokonllek: a STALKER fejlesztibl verbuvldott grda ismt poszt-apokaliptikus krnyezetbe oltja az akcit. Teszt.
Tovbb a jtk adatlapjra / frumba