Mirror's Edge - mászd meg a várost
Kapcsolódó játék: Mirror's Edge (x360)
Eddig 66 hozzászólás
drag
2008. February 29.
Friday 14:41
A korábban a Battlefield játékaival elhíresült svéd DICE következő projectje igencsak érdekes darab: a Mirror's Edge továbbra is belső nézetű perspektívát kínál számunkra, ám a hasonlóságok itt véget érnek, rendhagyó módon ugyanis fegyvereket nem kapunk a kezünkbe.

A Mirror's Edge-ben egy női karakter bőrébe bújva akciózhatunk: Faith egy "runner", ezen munkakör sajátossága pedig az, hogy a város hatalmas felhőkarcolóin közelkedve kell célbajuttatnunk fontos adatokat, illetve üzeneteket - az újdonságfaktor itt köszön be.

A játék személyében tehát egy parkour által ihletett akcióproduktumot köszönthetünk, amit a fejlesztők borzasztóan csinos körítéssel láttak el, a részletesen kidolgozott, és a fehér, valamint a világoskék ízléses színkombinációjában pompázó város ugyanis szemet gyönyörködtetően néz ki - legalábbis a screenshotok alapján mindenképp.


A játékmenet és az irányítás szempontjából leginkább az egyszerűség lebegett a készítők szeme előtt, és nem próbálták mindenféle felesleges elemmel teleszemetelni a koncepciót: a mozgásra és a nézelődésre értelemszerűen a két analóg kar szolgál, míg a két ravasz a felfelé (ugrás, kapaszkodás, mászás, falra felfutás), illetve lefelé (bukfenc, kúszás) irányuló mozdulatok kivitelezésére használható, mindig az adott szituációhoz igazodva. Mindez rendkívül dinamikus és pörgős játékmenetet tesz lehetővé, a Mirror's Edge pedig pontosan ekkor mutatja meg igazi arcát - amikor gyönyörűen egymásba szövődnek a látványos mozdulatok.

A lendületes ugrabugrálás mellett persze mindig jó, ha a játékos nem veszik el a felhőkarcolók sűrűjében, a fejlesztők pedig szerencsére erre is gondoltak. A Runner Vision segítségével mindig látható, hogy éppen merre kell mennünk: a következő becélzandó akadály jól látható, élénk vörös színnel van jelezve, így nem okoz majd problémát az, hogy mindig előre megtervezzük következő lépésünket. A másik hangzatos nevű feature a Reaction Time nevet viseli, ami tulajdonképpen a DICE saját Bullet Time változata, és a különösen precíz ugrások végrehajtásához szükséges: a játékot kipróbáló külföldi kollégáknak például egy helikopterre történő átugrás, és az ez előtt lévő komoly akadályok abszolválásához jött jól.


Sikerünk tehát a játékban nem a muníciónk mennyiségétől, hanem gyorsaságunktól függ, a fegyverek csak egészen minimális szerepet töltenek be: ha például kénytelenek vagyunk szembenézni üldözőinkkel, akkor egy-egy verekedés során felvehetjük pisztolyukat, és a tár kiürüléséig használhatjuk azt - az egyes harceszközök tehát inkább csak afféle power-up-ként vannak jelen. A változatosság érdekében kisebb fejtörők is bekerültek a játékba, ahol egy picit gondolkoznunk is kell majd a továbbjutás mikéntjén, és rá kell jönnünk, hogyan is használhatjuk a körülöttünk lévő tárgyakat, objektumokat.

A Mirror's Edge PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra és PC-re érkezik, remélhetőleg még az idei év folyamán, az eddigi képek alapján pedig mindenképpen látványos szórakozásnak ígérkezik - szeretnénk belőle videót látni, minél előbb.

Összesen: 66 [1-50]
1 | 2
[9] QInfo
Mar 04., Tuesday 16:44 #66
A Spiderman2-ben érintett meg annak a szele, h nekem bejöhet az épületek közti lendületes mozgás. Valahogy bízom ebben a játékban.
[55] axl
Mar 02., Sunday 15:18 #65
Válasz Z-rad (#64) üzenetére
ki tudja, thompson legutobb, ha jol tudom, megvedte a Mass Effect-et (vagy nem? ), lehet ezt is megvedi, mivel testmozgasra buzdit
Minden játék szerepjáték
[4] Z-rad
Mar 02., Sunday 15:11 #64
sok dilis ember a játék miatt lesz öngyilkos, mert látja milyen flesss leszédülni a ház tetejérőlXD
Mindenesetre érdekes ötlet.
[11] Mark
Mar 02., Sunday 0:06 #63
Olyan kellemes színvilága van a képeknek. Gondolom direkt
Jó ránézni
8-bit MOS 6510 proci 1 MHz, 64K RAM, VIC-II graphic chip 17,73 MHz.Videoton Infracolor 2000-esen "hajtom".
Mar 01., Saturday 22:53 #62
Válasz axl (#61) üzenetére
lol
[55] axl
Mar 01., Saturday 18:30 #61
Válasz Lenny (#60) üzenetére
rugj tokon egy steroid-tornyot, aztan meglatod h nincs lehetetlen
Minden játék szerepjáték
[12] Lenny
Mar 01., Saturday 15:55 #60
Válasz axl (#59) üzenetére
Jó, de ebben bunyózni kell, meglett, izmos katonákat kell lecsapkodni. A filmekben is bénának tartom mikor egy filigrán jócsaj egy ütéssel és/vagy rúgással teríti le sorra a hústornyokat.
" Ha a szeretet hatalma legyőzi a hatalom szeretetét , akkor lesz béke. " [Jimi Hendrix]
[55] axl
Mar 01., Saturday 15:21 #59
Válasz Bucse (#58) üzenetére
mar bocsanat, de az ugrabugralas mitol ferfias? a Matrix DVD-valtozataban sem lehetett Trinity-t ferfira cserelni... (mondjuk rajta hulyen is allt volna a borcucc... )

a Portal-ban is no a fohos, sztem szokjuk meg, hogy az "ugrabugra" FPS-ekben javareszt nok fognak visszakoszonni...
Minden játék szerepjáték
[2] Bucse
Mar 01., Saturday 15:00 #58
Hát mit ne momdjak...egész jóóóó a grafikája!!...............Szerintem is túl férfias szerep ez egy női karakternek. Ez lefogja rombólni a játékélményt azoknál akik nem nagyon szeretnek női karakterekkel játszani,bizonyos játékokat. Mint például ezt a játékot. Legalább választható lenne,nő vagy férfi,mert akkor mindkét fél elégedett lehetne.
[12] Lenny
Mar 01., Saturday 14:53 #57
Válasz abiszmal (#54) üzenetére
Nem! Isten ments! A nőket női ,a férfiakat pedig férfi szerepben szeretem látni!
" Ha a szeretet hatalma legyőzi a hatalom szeretetét , akkor lesz béke. " [Jimi Hendrix]
[9] abiszmal
Mar 01., Saturday 14:40 #56
Válasz Z-rad (#55) üzenetére
Én is valami hasonlón gondolkodom!
www.my360.hu
[4] Z-rad
Mar 01., Saturday 14:29 #55
Ha meglesz a game az első dolgom az, hogy ledobjam a csajt egy 20 emeletes épület tetejérőlXD
[9] abiszmal
Mar 01., Saturday 14:20 #54
Válasz Lenny (#52) üzenetére
Inkább a férfi szereplőket szereted női szerepben?
www.my360.hu
[12] Lenny
Mar 01., Saturday 13:33 #53
Válasz drag (#5) üzenetére
Szimpi.
" Ha a szeretet hatalma legyőzi a hatalom szeretetét , akkor lesz béke. " [Jimi Hendrix]
[12] Lenny
Mar 01., Saturday 13:31 #52
B@szott jónak tűnik, csak kár, hogy nő a főhős... Bírom őket, de nem férfias szerepben.
" Ha a szeretet hatalma legyőzi a hatalom szeretetét , akkor lesz béke. " [Jimi Hendrix]
[15] e.vid
Mar 01., Saturday 13:01 #51
Válasz samanking (#48) üzenetére
"A Mirror's Edge PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra és PC-re érkezik..."
...
[15] e.vid
Mar 01., Saturday 12:59 #50
Érdekes egy játék lesz az már biztos.
[13] Palmer07
Mar 01., Saturday 11:30 #49
Az ötlet testzik. Csak ne legyen monoton és tele ismétlődő pálya elmekkel.
http://social.bioware.com/brc/1407232
[1] samanking
Mar 01., Saturday 9:53 #48
Bárcsak kijönne PC-re de igaz nem lenne olyan gép ami elvinné!!
"S.I.L.E.N.C.E. I. .K.I.L.L. Y.O.U"
[37] Roxas
Mar 01., Saturday 4:25 #47
Válasz dreampage (#44) üzenetére
.... és ott mitől?

Egy játékban... lehet ilyen?
www.feltoltokodok.hu www.gamestore.hu msn: csabi@gamestore.hu facebook.com/gamestorehun
[4] Joo T
Mar 01., Saturday 1:24 #46
szerintem az újdonság varázsa, illetve a másság megint aratni fog. Aki teheti, tuti kipróbálja, és mivel más mint a többi játék, tetszeni is fog. Szóval jöhet...
Never make the same mistake twice, try to make a new one.
[11] Piniata
Mar 01., Saturday 0:55 #45
Válasz axl (#16) üzenetére
Ő ezt még nem értheti....
Broken glass and cigarettes, writing on the wall, It was a bargain for the summer, and I thought I had it all.
[111] dreampage
Feb 29., Friday 23:10 #44
Nekem a Crackdown-ban volt először tériszonyom, de nagyon. Érdekes érzés.
A játéknak soha nincs vége. | http://xbox.com/hu-HU | http://xbox.gamer365.hu | Telefonos ügyfélszolgálat: 06 80 018 590
Feb 29., Friday 22:41 #43
Nekem már a Spiderman is tériszonyat volt!(nem is került sokszor a vasamba.)
Feb 29., Friday 22:25 #42
Yamakasik előnyben!
[14] santiago
Feb 29., Friday 22:24 #41
Yamakasi höh ? A graf azért nem kispályás, csak nehogy behaljon majd tőle a gépem !
THE GAME (you've just lost it...)
[37] Roxas
Feb 29., Friday 21:29 #40
Nagyon érdekel ez a játék, (oké kicsit Trespasseres a "nézőszög) de bitang jól néz ki, s marha jól hangzik az eddigiek alapján
www.feltoltokodok.hu www.gamestore.hu msn: csabi@gamestore.hu facebook.com/gamestorehun
[21] Gaben
Feb 29., Friday 21:23 #39
Válasz Lavitz (#35) üzenetére
ahha. én is úgy képzelem, hogy lesz pl egy pl. egy 1 m-es sáv, és ha azon belül vagy akkor sikerül.
"It's not about being the best, it's about being better than you were yesterday!"
[55] axl
Feb 29., Friday 20:44 #38
Válasz x-doboz360 (#37) üzenetére
mert? alleejtes kozben is lehet figyelni a jatekra, meg rasegit a piros "celzona" rendszer...
Minden játék szerepjáték
[13] x-doboz360
Feb 29., Friday 20:37 #37
azéé ha télleg ilyen grafikja lesz akko nem lesz egyszerű...
kicsit portal-os feelingje van szabadtéri portalXD
Gamertag: Bubbszy HUN
[55] axl
Feb 29., Friday 20:35 #36
Válasz Lavitz (#35) üzenetére
ja, mondjuk ez logikusan hangzik, Portal-ban (bocsi, hogy megint ezzel jovok ) is van rasegites a portal-ba ugralasnal...
Minden játék szerepjáték
[67] Lavitz
Feb 29., Friday 20:23 #35
Válasz Gaben (#32) üzenetére
vagy lehet lesz vmi rásegítés mint FPS-eknél a célzás
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[67] Lavitz
Feb 29., Friday 20:22 #34
játékról meg: jól összegyúrták a Teenage Mutant Ninja-t és a Sonic Rivals-t, vhogy ennél az ugrálós témánál többet várnék, kiéltem már minden házról házra ugrálós vágy-témában magam a Spiderman, Hulk játékokban

de lehet hogy lesznek benne rpg elemek, pl jobban tapadó kesztyű, szellősebb gatya, puhább cipő, lehetne fejlesztgetni, vagy különféle energia italok-tonikok hatására gyorsabban futnánk nagyobbat ugranánk
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[55] axl
Feb 29., Friday 20:19 #33
Válasz Lavitz (#31) üzenetére
akkor csak egy peldat mondok: Portal. Ott nem gondolt ra senki, hogy TPS-ben mennyivel jobb lenne, mikor az elso infok jottek rola? aztan milyen jo lett...
Minden játék szerepjáték
[21] Gaben
Feb 29., Friday 20:18 #32
Válasz Lavitz (#31) üzenetére
gondolod, hogy feltételeztem, hogy ez a játék a való életet fogja szimulálni?

nem tudok mást mondani, csak azt, hogy szvsz simán lehet majd érzékelni az elrugaszkodás optimális pontját.
"It's not about being the best, it's about being better than you were yesterday!"
[67] Lavitz
Feb 29., Friday 20:13 #31
Válasz Gaben (#30) üzenetére
ne keverjük a való életben való ugrást egy játékban való ugráshoz khmm köze nincs hozzá, bizony nem mind1 honnan ugrik el az ember, gondolj a távolugrásra mikor miliméterek döntenek, fontos ki honnan kezdett ugrani
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[21] Gaben
Feb 29., Friday 20:02 #30
Válasz konzolcowboy (#28) üzenetére
szvsz ez pont, hogy érezni fogjuk. a való életben sem nézed a lábad, mikor elugrasz. jó lesz az így.

ja, egy új fogalom: FPJ (first person jumper)
"It's not about being the best, it's about being better than you were yesterday!"
[55] axl
Feb 29., Friday 19:11 #29
nemtom, igy sajat nezetbol jobban elkap (engem) a ter erzete + normalis szemmertekkel ki lehet azert szamolni h mikor kell elugrani, pl. egy pergos multi FPS-nel sem szokott senki a laba ala nezni, megis nagyjabol jo helyre tudnak erkezni...
Minden játék szerepjáték
Feb 29., Friday 18:59 #28
Szerintem is jobb lett volna a tps. Így nem lehet látni semmit a látványos mozdulatokból. Ráadásul a karakter lábát sem látom, így nehezen lehet tudni, mikor kell elrugaszkodni, ha át akarok ugrani egy másik háztetőre.
[2] FeNe
Feb 29., Friday 18:40 #27
Ha már ugra-bugra, akkor már inkább tps lett volna a jó...
Egy ember halála tragédia, milliók halála statisztika...
[20] naval
Feb 29., Friday 18:39 #26
Válasz dreampage (#11) üzenetére
ezt akartam én is mondani.
[19] cobra525
Feb 29., Friday 18:02 #25
Nekem kifejezetten tetszik! Az ilyen szabadság miatt szeretem az Assassin's Creedet is na meg persze az ugra-bugra...
Ahhoz, hogy nyerni tudj, előbb meg kell tanulnod veszíteni.
Feb 29., Friday 17:32 #24
Érdekes ötlett...erről az ugrabugráról a városban a Yamakasi című film jutt eszembe.
Ha bármi fontosabb, mint az én egóm, akkor megyek, elkapom és lelövöm!
[23] gyuri12
Feb 29., Friday 17:31 #23
Válasz axl (#16) üzenetére
Nekem nem aranyos,hanem szép nő kell
[56] Oldern
Feb 29., Friday 17:07 #22
Válasz drag (#5) üzenetére
Ejha... : )
This Cannot Continue
Feb 29., Friday 17:06 #21
Már az első infó,morzsák óta szemmel tartom a játékot, Jöhetne már valami mozgókép is.
"Is this real or is this just a ride?"
[2] Hayter
Feb 29., Friday 17:05 #20
Válasz gyuri12 (#6) üzenetére
Ejj, örülnél te az ilyen csajnak, ha az ágyadba bújna, csak ahhoz még fiatal vagy
[2] Hayter
Feb 29., Friday 17:05 #19
Nextgen platformer. Végre.
[9] Necc
Feb 29., Friday 17:02 #18
Fincsi. alig várjuk
Playing is important, you can work anytime.
[21] Gaben
Feb 29., Friday 16:54 #17
végre valam igazi frissesség!

a multija, mondjuk 20 fővel meg tiszta yamaksi lesz
"It's not about being the best, it's about being better than you were yesterday!"
Összesen: 66 [1-50]
1 | 2
Mirror's Edge adatlap
Még nincs besorolva Még nincs besorolva
Kiadó: Electronic Arts
Fejlesztő: EA Games
Megjelenés: 2008. Nov 13.
Kategória: Akció
Online játékmód: Nem ismert

A szerkesztőség értékelése:
7.3
Ami tetszett
Első osztályú alapötlet és dizájn, kiváló dinamizmus.
Ami nem tetszett
Sokszor túlságosan harcorientált és rövid. Hatalmas kihagyott ziccer.
Olvasói értékelés: 14.1 (90 szavazat)
Ugyanez a játék más platformokon:
pc | gc | xbox | ps2 | ps3 | x360 | wii | nds | psp | xbox1 | ps4 | wiiu | n3ds | psv | mob

72 | Mirror's Edge - teszt

Mi lesz akkor, ha egy belső nézetű akciójátékból eltávolítjuk a lehető legkézenfekvőbb dolgot, a fegyvereket, és hozzáadunk némi akrobatikus parkour-t? A választ az eddig leginkább a Battlefield szériáról ismert DICE próbálja megadni számunkra a Mirror's Edge-dzsel. Teszt.

25 | Mirror's Edge: túl a kétmillión

Túlságosan gyakran nem adódik alkalom arra, hogy kiderüljön, több éves távlatban mire is képes egy játék az eladásokat tekintve, a Mirror's Edge esetében azonban most kivételt tehetünk.

8 | Mirror's Edge - trailer a DLC-ről

Több csúszáson is átesett már a Mirror's Edge mellé érkező első letölthető tartalom, a frissen befutott trailer azonban azt jelzi, hogy most már ténylegesen elérhetővé vált a DLC.

46 | Mirror's Edge: külső nézetből

A Mirror's Edge PC verziójának megjelenése nem csak új közönség előtt nyitotta meg Faith kalandjait, hanem a játék lelkivilágában szívesen turkálók előtt is. Videó a mulatságos külső nézetről.

8 | Január végén jön a Mirror's Edge DLC

A novemberi konzolos debütöt követően ezen a héten kerül a boltokba a Mirror's Edge PC verziója, amit nem sokkal később egy letölthető tartalom fog követni.

18 | Mirror's Edge élőszereplős trailer

Néhány nappal ezelőtt a Resident Evil 5 kapcsán már leközöltünk egy egészen remek élőszereplős kedvcsinálót, ezúttal pedig a Mirror's Edge jelentkezik hasonló trailer-rel.

27 | Mirror's Edge - Still Alive videóklip

A Mirror's Edge főtémájául szolgáló zene már a játék legelső trailer-ének megérkezésekor is sokak nagy kedvence lett, így nem meglepő, hogy a dal még videóklipet is kapott.

21 | Mirror's Edge 2D

Holnaptól leemelhetővé válik a polcokról a Mirror's Edge, ám ha már rogyosra játszottad a demót, és nem tudod miként kibírni a hátralevő egy napot, akkor íme egy tökéletes időtöltés.

14 | Mirror's Edge remix csomag

A napokban aranylemezre került a Mirror's Edge, így most már semmi akadálya a jövő heti premiernek, az EA ráadásul egy kis ajándékkal is megkínál előtte bennünket.

21 | Mirorr's Edge: debüt trailer

A Mirror's Edge is a jövő heti megjelenések sorát gazdagítja, a pénztárcánk pedig válni készül tőlünk a brutális novemberi vetkőztetés miatt. A kötelező premier-trailer következik.

11 | Mirror's Edge - Runner trailer

Ügyesen beindította az EA a Mirror's Edge marketing-gépezetét a megjelenés előtti napokban: az ízletes demó és a látványos kedvcsinálók után most újabb trailer bukkant fel.

37 | Mirror's Edge gameplay duplázás

A napokban befutott demónak köszönhetően az Xbox 360 és a PlayStation 3 tulajdonosok már belekóstolhattak a Mirror's Edge-be: szintén remekül csillapítja az éhséget eme két új videó is.

35 | Mirror's Edge: demó és trailer

Kicsit későn jött a bejelentés, de így legalább nem kell sokat várnunk: egy napon belül a PlayStation 3 és az Xbox 360 tulajdonosok is kipróbálhatják a Mirror's Edge-et.

6 | Mirror's Edge: új sztori trailer

Két hete már láthattunk egy sztori trailert a november közepén debütáló Mirror's Edge-ből: az új kedvcsináló ezt folytatja, és megmutatja, hogy lett ugrándozós csaj a játék hősnőjéből.

20 | Mirror's Edge: trilógia

Manapság nagy divat trilógiaként elindítani egy új sorozatot - gondoljunk csak a Too Human-re, vagy a Mass Effect-re. Most megtudtuk, hogy a Mirror's Edge is ebbe a sorba készül beállni.

10 | Mirror's Edge Time Trial trailer

A sztori mód mellett egyéb szórakozási lehetőségek is lesznek a novemberben érkező Mirror's Edge-ben, a Time Trial módban ugyanis gyorsaságunkat is próbára tehetjük majd.

11 | Mirror's Edge: sztori trailer

Faith, a Mirror's Edge hősnője november közepén landül neki a Nagyváros háztetőinek. A friss sztori trailer a város múltját mutatja be - méghozzá stílusosan rajzfilmes formában.

33 | Mirror's Edge megjelenés és demó

Bár egy állítólagos időpontnak már eddig is birtokában voltunk, a megjelenés hivatalos dátumára egészen mostanáig várnunk kellett: novemberben érkezik a Mirror's Edge.

48 | Mirror's Edge: új utakon

Teljesen lineáris kaland a Mirror's Edge? A Penny Arcade Expo-n bemutatott, fejlesztői kommentárral megfűszerezett gameplay prezentáció alapján egyáltalán nem.

168 | PS3 exkluzív a Mirror's Edge?

A DICE fejlesztésében készülő Mirror's Edge egyértelműen az idei őszi kínálat egyik leginkább várt címe, ám megeshet, hogy lényeges fordulatra derült fény a játékkal kapcsolatban, egyes értesülések szerint ugyanis a ME ideiglenesen PlayStation 3 exkluzív lesz. Frissítve!

30 | Harminc perc Mirror's Edge

Szeretnél jó sok gameplay akciót látni a DICE háztetőn ugrálós, nagyon akrobatikus, és nagyon saját szemszögű Mirror's Edge-éből? Harminc perces prezentáció következik.

11 | Mirror's Edge: 2D-s sztori

Azzal ugyebár már tisztában vagyunk, hogy a Mirror's Edge többek között sajátos képi világával keltette fel sokszázezer játékos érdeklődését, és úgy tűnik, hogy a sztori is hasonló kezelést kap majd.

24 | Mirror's Edge novemberben

Akik esetleg amiatt aggódtak, hogy a korábban megjelenési dátum nélkül árválkodó Mirror's Edge az idei évben már nem fog a boltokba kerülni, azok most megnyugodhatnak: nem így lesz.

16 | [E3] Mirror's Edge trailer + gameplay

Minden bizonnyal sokan vártunk arra, hogy a Mirror's Edge felbukkanjon az E3-on: nos, szerencsére nem kellett csalódnunk, tartalmas prezentációt kaptunk ugyanis a játékról.

40 | Mirror's Edge trailer és képek

A Mirror's Edge egyértelműen az idei multiplatform felhozatal egyik leginkább várt és legeredetibb darabja, melyről most friss képeket és egy trailert van alkalmunk közölni.

127 | Mirror's Edge trailer

Eddig csak állóképes formában láthattuk a DICE / EA a sajátszemszögű lövöldék műfaját megreformálni készülő akciójátékát, a Mirror's Edge-et. Most befutott az első, roppant hangulatos trailer.

30 | Mirror's Edge - zuhanás közben

A közelmúltban egyszer már írtunk egy hosszabbat a DICE ígéretes belső nézetű, ám határozottan nem-lövöldéjéről, a Mirror's Edge-ről, most pedig néhány új kép miatt húzhatjuk elő ismét.

66 | Mirror's Edge - mászd meg a várost

A korábban a Battlefield játékaival elhíresült svéd DICE következő projectje igencsak érdekes darab: a Mirror's Edge továbbra is belső nézetű perspektívát kínál számunkra, ám a hasonlóságok itt véget érnek, rendhagyó módon ugyanis fegyvereket nem kapunk a kezünkbe.

42 | Mirror's Edge - az első képek

A svéd DICE nem csak Battlefield-folytatásokat hegeszt: a Mirror's Edge innovatív FPS lesz, melyben újraírják a sajátszemszögű lövöldékben megszokott mozgás szabályait. Képek.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába