Watch Dogs: Legion és pár ismerős arc
Eddig 7 hozzászólás
sQr
2020. September 11.
Friday 08:00


A Ubisoft Montreal fejlesztésének új mozgóképe ismét a toborzás köré épül. A Watch Dogs: Legion legnagyobb újítása ugyanis, hogy bármelyik London utcáin kóborló személy potenciális játszható karakter. Bárki beszervezhető az ellenállásba, onnantól pedig egyedi mozdulatsorokat és képességeket használhatunk vele. Legyen szó a mentősről, a bérgyilkosról, vagy a kertnegyed kisnyugdíjasáról.



Stormzy

Michael Ebenezer Kwadjo Omari Owuo Jr. neve ismerősen cseng? A brit rapper, zenész, szövegíró a Fall on My Enemies nevű küldetésben fog feltűnni, ahol a játékosnak segítenie kell egy rádióadás sugárzásának biztosításában. A fontos üzenet az előadó Heavy Is The Head albumának egyik száma lesz. A keresztpromóció jegyében az október elsején debütáló szám (Rainfall) klipje ráadásul teljes egészében a játék motorjával készül majd.



Aiden Pearce

A megjelenés utáni tartalmak egyike teljes egészében az első rész főhősének lesz szentelve. Aiden Pearce játszható karakterként önálló küldetésszálat kap a szezonbérlettel, de ezen kívül a teljes Watch Dogs Complete Edition, DedSec missziók, még egy további történetszál és még további három játszható karakter is a Season Pass részét képezi.

A Watch Dogs: Legion 2020 október 29-én érkezik PlayStation 4, Xbox One és PC platformokra. November 10-én csatlakozik hozzájuk az Xbox X|S verzió, amit egy későbbi időpontban követ a PlayStation 5 megjelenés.

[55] axl
Sep 12., Saturday 8:47 #7
Válasz Shifty Fox (#6) üzenetére
Fura, a Jedi Academy-ben én pont azt szerettem, hogy a fantáziámra bízták Jaden Korr kinézetét, a sztori szerint ez úgyis teljesen mellékes volt. Kyle Katarn-t is élvezet volt terelgetni, de itt végre tényleg azt éreztem, hogy igen, ez az én karakterem és nem valaki másnak a történetét ismerem meg, hanem a "sajátomat". Persze a fix főszereplő intézményével sincs bajom, mindkét megoldásra vannak jó és rossz példák is.
I WλNT TO BELI3VE
[22] Shifty Fox
Sep 11., Friday 20:56 #6
Válasz axl (#5) üzenetére
Jah, csak nem szoktak. Mondjuk sarkítok, mert előfordul, de ilyenkor a "játékos a te avatarod,éld bele magad" (esetlegesen full néma hiróval fűszerezve) hozzállás inkább a jellemző. Nem is várom el, hogy minden kombinációra mélységes egyedi történetet írjanak. Pedig ezt azért a Dragon Age anno elég szépen meglépte az elején. Csak én szimplán nem preferálom. De még a kozmetikai full randomgenerálást sem, ezt anno a Jedi Academy szúrta el nekem.

egy Witcher vagy Uncharted vagy éppen Mass Effect ha már elágazásról beszélünk jobban fekszik nekem mint amikor a Skyrimben, Divisonben vagyok. Nyilván rontja a full szerepjátszást, viszont így a sztori jobban bele tud menni karakterjegyekbe. Kötöttebb és passzívabb így nyilván a történetmesélés, biztos sokakat zavar, hogy úgy érzi, hogy "én ezt nem mondanám/tenném, de ezért van ennyi féle játék, biztos van olyan akinek ez tetszik, van akinek meg a másik. Én emiatt sosem változtatok sem a default kinézeten, sem a néven.

cyberpunk-ra nagyon kíváncsi leszek, hogy csapódik majd le nálam, mert pl azoktól a halvány találgatásoktól, hogy a kövi witcherben sajátot generálhatunk futkos a hátamon a hideg.
Steam: shifty_the_fox | GT: Shifty Fox | PSN ID: Shifty_The_Fox | Switch friend code: SW-6856-1226-1116 "One sword keeps another in the sheath."
[55] axl
Sep 11., Friday 19:20 #5
Válasz Shifty Fox (#2) üzenetére
Mondjuk attól, hogy a karakter kinézetét testreszabhatod, még lehet hangsúlyos és a jellemére fókuszáló sztorit írni hozzá.
I WλNT TO BELI3VE
[12] nonkeat
Sep 11., Friday 17:26 #4
Válasz Shifty Fox (#2) üzenetére
Ezt a feelinget tükrözi a Ghost Recon BP is. Pedig a potenciál és az alapok jók. De a massza nem áll össze.
Some are like water, some are like the heat Some are a melody and some are the beat
[48] soliduss
Sep 11., Friday 14:39 #3
Az ubisoft kezd a videójátékok MTV-je lenni....régen menő volt... most ciki.

Szines csilivili de valahogy nincs már benne tartalom és tűz ami tovább vinné a hagyatékot.
[22] Shifty Fox
Sep 11., Friday 11:55 #2
Válasz sikesdizsolt (#1) üzenetére
Ugyanígy érzem én is,az első részt imádtam.

A háromból nekem egyszerűen hiányzik a "protagonist" az azonosulási felület, ez az ezt-meg azt az arcot irányítgatom dolog nem jön be. Ezért kapok agyfaxt ha egy sorozat fix főszereplővel fut majd átvált generálható karakterre. Olyankor pont a neki írt történeti szál hasal el. Persze a világ lehet ettől jó, de engem itt szoktak elveszíteni.
Steam: shifty_the_fox | GT: Shifty Fox | PSN ID: Shifty_The_Fox | Switch friend code: SW-6856-1226-1116 "One sword keeps another in the sheath."
Sep 11., Friday 11:25 #1
Sok potenciál van a Watch Dogs ban . Kár hogy az egyszemèlyes , akció - krimi vonalról az elsö rèsz után lekanyarodtak. Egyik nagy kedvencem volt . Sajnos elkezdtek hallgatni az idétlen forumozó gamerek nyavajgására ès rendesen eldeformálták a második rèszt .
A harmadik mèg kèrdöjel , de ez a rakjunk bele mindent , igy talán mindenki boldog lesz ubisoft felfogás, nem kecsegtet semmi jóval.
Kevesebbet èl a Gamer, de többet èl meg.