[Összefoglaló] PlayStation 5 - Future of Gaming bemutató
Eddig 477 hozzászólás
sQr
2020. June 12.
Friday 06:00


A Sony a Future of Gaming szlogennel ellátott prezentációja során több tucat játék tette tiszteletét, valamint végre lerántották a leplet a PlayStation 5 kinézetéről is. Visszafelé haladva az időben, elsőként az új konzolról értekezünk.



A PlayStation 5 dizájnja az újgenerációs Dual Sense kontrollerhez igazodva a fekete és fehér színpárt részesíti előnyben, a futurisztikus külső mellett pedig rögtön két változatban is megjelenik. A hagyományos lemezolvasóval ellátott verzió mellett érkezni fog a Digital Edition is, mely kizárólag a digitálisan vásárolt címek futtatására lesz alkalmas. Az új dizájnba illeszkedik a következő konzolhoz szánt fejhallgató, a Pulse 3D Headset is.

Játékfronton rögtön két csoportról számolhatunk be, hiszen a belsős csapatok exkluzív kínálata mellett külsős fejlesztők is képviseltették magukat szép számmal, a felhozatal pedig a AAA produkciók mellett az indie címekig mindent lefedett. Lássuk először a belsős portékát.



Az Insomniac Games aligha tétlenkedik a PlayStation Studios-hoz való csatlakozás óta, hiszen a bemutatóra két játékkal is készültek. A show-t a Marvel's Spider-Man önálló kiegészítőjeként érkező Spider-Man: Miles Morales nyitotta, melyben a Peter Parker hálóvetőjét a címadó Miles veszi át és a jelek szerint a PS5 nyitókínálatának része lesz.



Nem sokkal ezután pedig jöhetett a csapat második fellépése, ezúttal már Ratchet és Clank párosával, akik ezúttal interdimenzionális kalamajkákba keverednek a Rift Apart alcímmel ellátott epizódban. Az első kedvcsináló tanúsága szerint nem csak a lombax és robot komája szakadnak el.



A Gran Turismo sorozat szerelmesei is örülhettek a prezentáció alatt, hiszen a Polyphony Digital bemutatta a széria következő állomását, a Gran Turismo 7-et, mely egyből egy gameplay jeleneteket is tartalmazó trailerrel debütált. Hogy időben befut-e az év végi nyitókínálat részeként, arról egyelőre nincsenek részletek.



A PlayStation 4-hez hasonlóan az 5-ös számot viselő konzol is rendelkezni fog egy előre telepített játékkal a vásárlók számára, ez pedig nem más, mint a jelenlegi konzolokon elérhető Playroom Astro Bottal való kiterjesztése, az Astro's Playroom. A Sony VR kabalája egy újabb játékban teszi tiszteletét, ezúttal azonban az új Dual Sense kontroller megismertetése a cél.



Astro Bot mellett a Sony egy másik figurája, Sackboy is visszatér, a Sumo Digital gondozásában készülő Sackboy: A Big Adventure azonban nem a Media Molecule-féle kreatív alkotás örökségét viszi tovább, hanem egy hagyományos platform élményt kínál.



A PlayStation Studios logója alatt jelent meg a Housemarque csapatának legújabb játéka, a Returnal, mely a végtelen időhurokba zárt főhős témakörét dolgozza fel, a csapat pedig a korábbi 2D-s perspektíva után ezúttal mindhárom térbeli dimeziót kihasználja.



A korábbi pletykák beigazolódásaként felbukkant a régóta várt Demon's Souls újrázás, mely a Bluepoint és a Japan Studio együttműködésében készül, a remake jelzőnek köszönhetően pedig arra is számíthatunk, hogy a látvány mellett a játék többi eleméhez is hozzányúlnak.



A műsort a belsős nagyágyúk egyik képviselője, a Guerrilla Games zárta, akik az első trailerrel mutatták be a Horizon Forbidden Westet. Aloy továbbra sem szabadul a robot monstrumokkal való harcból, az előzetes alapján azonban a folytatásban változatosabb helyszínekre és ellenfelekre számíthatunk.

A belsős kínálat után lássuk azokat a címeket, amivel a third party stúdiók készültek, vagyis azon játékokat, amik itt mutatkoztak be ugyan először, de nem kizárólagosan a Sony konzoljára készülnek.



Furcsa és szokatlan koncepcióknak nem voltunk híján, ezek közül talán legkiemelkedőbb a Stray, melyben egy macskát kell irányítanunk. Hasonlóan érdekes párosnak tűnt a Goodbye Volcano High, melyben antropomorf dinoszauruszok tinédzserkori válságait élhetjük át, vagy a Little Devil Inside, melyben egy egyetemi professzor paranormális kutatásában segédkezhetünk.



Látványos, ugyanakkor meglehetősen sejtelmes anyagokból sem kellet hiányt szenvednünk, a Capcom a Pragmatával hívta fel a figyelmet (reméljük, nem egy újabb Deep Downt kapunk), mely a bemutató során csak a PlayStation 5-öt célozta be, azóta azonban kiderült, hogy Series X-re is megjelenik majd. A premier azonban egyelőre még távolból integet, a tervek szerint 2022-ben érkezhet.



A Square Enix saját csapata, a Luminous Productions is új fejlesztéssel jelentkezett, az egyelőre csak Project Athia néven futó játék pedig az első trailer alapján nem fog szűkölködni a fantasy elemekben. Hasonlóan nehéz volt értelmezni a Ghostwire: Tokyo első gameplay bemutatóját, a korábbi teaserekhez képest ugyanis egy drasztikusan más élményről árulkodik a Tango Gameworks fejlesztése.



A tavalyi E3 után ismét felbukkant az Arkane következő fejlesztése, a Deathloop, mely a rivális bérgyilkosok csatájának szemléltetése mellett a csapatra jellemző kreatív gyilkolásokból is adott némi ízelítőt.



A könnyedebb felütés címeként tekinthettük meg az Ember Lab fejlesztését, a Kena: Bridge of Spirits-et, mely látvány szempontjából egy animációs filmet idéz, a játékmenetben azonban a fejtörők mellett a harcokra is nagy hangsúlyt fektet.



Szintén a korábbi pletykák teljes megerősítéseként volt jelen a Capcom második részvétele, kiderült ugyanis, hogy az előzetes szóbeszédek igazak voltak a Resident Evil széria következő részét illetően. Marad az FPS nézet, tényleg egy falu adja a játék helyszínét, Chris Redfield visszatér, valamint tényleg előkerülnek a vérfarkasok is.



Az IO Interactive is a Sony rendezvényét találta alkalmasnak rá, hogy bemutassa a Hitman sorozat következő részét, a Hitman 3-at, mely ha nem is az új konzolok érkezésével együtt, de azok után nem sokkal fut be, méghozzá crossgen címként.

A fenti címeken túl olyan nevek képviseltették magukat, mint az Oddworld: Soulstorm, a Solar Ash, a Godfall, a Jett: The Far Shore, a Bugsnax vagy az NBA 2K21.

Összesen: 477 [1-50]
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
[1] Yasi
Jun 29., Monday 10:08 #477
Válasz mcwolf (#470) üzenetére
Számítási kapacitás nem "most lesz rá"..
15-20 éve is elég volt már.
Ott van az általad említett F. E. A. R, tökéletes példaként, de jóval előtte is volt már Half Life 2, Halo-nak is egy pár epizódja.
Sajnos (vagy hál'Istennek) az első fps amit végig játszottam, az a Halo 2 volt. Milyen jó AI volt már benne? Plusz sosem felejtem el: egy ghost-tal akartam átmenni egy szűk átjárón, vagy barlang-bejáraton amin alapból nem fért át - néhány ütközés után letört a ghost mindkét szárnya és voila, átjutottam!
Teljesen odáig voltam meg vissza a gyönyörűségtől, hogy ilyet is lehet, azóta meg nagyítóval kell keresni azokat a játékokat amiben értelmes AI és/vagy fizika van.
Talán abban lehet reménykedni, hogy lassan eljutunk oda, hogy grafikailag már nagyon nehéz lesz újat mutatni, ezért a kedves fejlesztők vagy még inkább a kiadók kénytelenek lesznek a játékmenet, fizika és mesterséges intelligencia terén mutatni olyan dolgokat, amivel ki lehet tűnni.
Talán még egy egészséges verseny is beindulna.
Álom-álom, édes álom!
[2] Dark T
Jun 18., Thursday 10:28 #476
Válasz muerte (#474) üzenetére
Van fent egy hir a konzol nagysagarol. Azert ekkora elvileg a gep, mert uj technolgia dorombol benne amihez kell a szellozes. Kisebb dobozba megsult volna minden.
Jun 16., Tuesday 15:22 #475
Válasz muerte (#474) üzenetére
Telen lesz a legnagyobb haszna, legalabb nem kell futenem.
Papu nem sárga tetű!!
[14] muerte
Jun 15., Monday 15:29 #474
A jatekok ahogy arra szamitottam a Sony-tol minösegi darabok.
A konzol egy 80centis optikai broaf lesz a TV alatt...
Ami nem ol meg az erosit
[27] Fre
Jun 15., Monday 6:52 #473
Most játszom a pókembert, hát nem tudom hová lehet annál szébb játékot készíteni. gyönyörűen fut, szemetkápráztató azt egész. Mára már kegyetlen minőségű grafikával játszhatnuk.
PC PlayStation 4 (Hun_Fre_576)
[48] soliduss
Jun 14., Sunday 15:13 #472
Válasz Lacek92 (#468) üzenetére
+1
[48] soliduss
Jun 14., Sunday 14:20 #471
Válasz Gala (#460) üzenetére
Kb fél éve beszéltünk erről valamelyik hírnél, hogy akkora minőségi ugrást már nem tudnak csinálni mint ami volt a ps2 és ps3 között. Ha megnézitek a ps3/x360 és a Xbox1 és a ps4 generáció se volt több mint egy "patch".

Voltak fejlődések grafia tekintetében, lassan standard lett a motion capture... de a base játékelemekben nem nagyon történt változás. Szebb gyorsabbak lettek a játékok, de egy bizonyos szint felett ( és ennek a közelében vagyunk) már egyszerűen ráfizetés ettől jobbat csinálni.

Azt hiszem a srácok is beszéltek erről a podcastban ,hogy a Santa Monica és talán a Naugty dog akik képesek napokat heteket eltökölni egy olyan szobán, a játék egy olyan elemén amin maximum 5 percet töltesz és sosem térsz vissza. Ez gigantikus lóvé és engergia.

Az SSD-t egy ilyen reveal alapján ne mondj véleményt. Nagyon gyors lett ez az SSD.. talán a pókemberen tesztelték, hogy ami 30 mp volt ps4-en... .az ps5-ön kevesebb mint 1 mp volt.
[11] mcwolf
Jun 14., Sunday 7:48 #470
Válasz Lacek92 (#468) üzenetére
Én annyira nem vagyok pixelnáci , nekem már az is felüdülés lenne, ha pl. az új Far cry-ban (de természetesen említhetném bármelyik single fps-t) ne olyan segghülye AI legyen , mint a FC5-ben. Az olyan jó játék lenne, ha nem ilyen idióták az ellenfelek. Én tejesen elégedett vagyok ezzel a grafikával , de a hülye AI megöli a játék élményt . Most lesz rá számítási kapacitás , kérdés lesz e szándék a fejlesztők részéről normális AI-t leprogramozni? A F.E.A.R nem mai játék , de ott mégis az ellenfél elő ember érzetét keltette , olyan jól meg volt csinálva az AI.
Vagy az említett fizika. Az is sokat dob a játék élményem .
Csak ezekkel egy baj van: nem annyira lehet promózni. Félek maradnak a segghülye ellenfelek és a gagyi fizika , de lesz 4K/60 fps , mert az olyan jól mutat a marketing diákon.
Jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg
[25] Hwopapa
Jun 14., Sunday 5:09 #469
Válasz Lacek92 (#468) üzenetére
Igazat adok a befektetés VS megtérülés témában - amióta a gaming mainstream szórakozássà vált, nagy pénzeket generál és az öltönyösök diktálnak.

Ugyanakkor a visszafejlődés is megtalálható: pl Tao Feng x classicon, szakadó ruhák, kék-zöld bucira vert emberek. Dungeon Keepeer, fps/RTS kombinációja, amilyet azóta nem is próbálnak elkészíteni, inkább csináltak egy mobilos lehúzható változatot aminek a 30. perce után már paywallba ütközik az egyszeri játékos. Outrun, amiből jött az x360 idején kettő is, aztán egy se, de mondhatnám az összes akkori SEGA játékot. Wave Race franchise 2002 óta parkolópályán, gondolom nem fogyott elég belőle. Project Gotham / Metropolis Street Racer, Midnight Club-ok....ezek hol vannak?

Nekem már az is hatalmas újdonság lenne ha végre a ruhákat szimulálni tudnák és lenne fizikája az anyagnak.
PSN-XBox: Snake.aZ.eKe / Switch: SW-6493-2649-5593
[3] Lacek92
Jun 13., Saturday 20:42 #468
Gala & mcwolf:

Egyik oldalról teljesen igazatok van, ez a generációugrás szerintem is gyakorlatilag egy HD (4K, 60fps... majd meglátjuk) patchnél nem több. Ugyanakkor olyan szintű "igazi" generációs ugrást, mint amiket korábban tapasztaltunk (vagy tapasztaltak a nálam is idősebbek) ma már teljesen hiábavaló várni - úgy technikai, mint játékmenetbeli oldalról.

Sajnos elmúlt a forrdalmak kora, ezt az utóbbi 10 év világosan bebizonyította. Rettenetesen lelassult a fejlődés, egy ma megjelenő játék a minimálisan szebb külsőt leszámítva szinte alig különbözik bármiben is egy 6-7 éves címtől. Lásd GTA V, kicsit kipofozva + kibővítve az új generáció húzóneve lesz - holott 2013-ban jelent meg eredetileg. Akkor most tegyük egymás mellé az 1992-es Wolfenstein 3D-t meg az 1998-as Half-Life 1-et: ég és föld, bármilyen szempontból. Vagy az 1999-es Unreal Tournamentet rakjuk a 2006-os Gears of War mellé, ott is mekkora a fejlődés! Most meg egy 7 éves Tomb Raider reboot abszolút játszható és semmivel nem nyújt kevesebbet, mint egy mostanában megjelent random 7-8 pontos cím (nemrég pótoltam a trilógiát, abszolút nem volt retro-élményem az első résznél sem)

De ez valószínűleg teljesen természetes jelenség, minél magasabb szintet ér el egy fejlődés, annál inkább lassul, annál inkább kevésbé látványos egy adott idő alatt elérhető előrelépés, mint amilyen az a fejlettségi lépcsőalsóbb fokain lehetséges volt.

Játékmenetben mondjuk lehetne újítani, hiszen az csak a kreativitáson múlik, ha a mainstreamen kívülre teikintünk, akkor láthatunk is temérdek kreatív és új ötletet, csak itt jön képbe a fő kérdés, hogy akarunk-e, akar-e a játékosok többsége komolyabb gameplaybeli változtatásokat, vagy megelégszik a meglévő elemek finomhangolásával - illetve mennyire hibáztathatóak a stúdiók, amikor egy több 10 vagy akár 100 milliós költségvetésű játék esetében a tutira mennek.
[11] mcwolf
Jun 13., Saturday 8:22 #467
Hát ahogy látom egyelőre nincs miért irigykednem a PS tulajokra , mert semmi eget rengető nem volt. HZD első része is SZERINTEM kifulladt a végére , tényleg csak azért játszottam végig, hogy meglegyen a trófea , de már nagyon “fájt” az utolsó negyede a játéknak .
Démons souls majdnem biztosan jön majd boxra is. Többi játék vagy felejtős SZÁMOMRA vagy multiplatform .
A gép kinézete szerintem rendben van, de ugye ízlések és pofonok .
Azért a “show” - tekintve valljuk be a Sony csinált már ütősebbet is , tőlük nem ezt szoktuk meg. Az MS nem híres a bemutatóikról híres , tőlük nem újdonság a lagymatag show, de azért a Sony-ra nem ez a jellemző . Be kell vallani, hogy most alulmúlták magukat SZERINTEM , genváltás előtt ÉN többet vártam .
Amúgy ahogy elnézem egyik konzolnál sem szükséges azonnal váltani a nextgen-re, legalább tavaszig ráérünk. Én eddig úgy voltam vele hogy day1 váltok SX-re, de nem nagyon van miért OX-ről. Egyedül azzal tudna még cserére sarkallni Phil barátom , ha benyögik Launch-kor , hogy egy rakat általam is játszott játék kap egy 4K/60 fps tapaszt. Na akkor elgondolkodnék esetleg az azonnali váltáson.
Jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg
[25] Hwopapa
Jun 13., Saturday 0:23 #466
Válasz Gala (#460) üzenetére
Milyen kár hogy ezt egyik szemellenzős fanboy se érti
PSN-XBox: Snake.aZ.eKe / Switch: SW-6493-2649-5593
[18] Plasma
Jun 13., Saturday 0:12 #465
Válasz Ghz (#449) üzenetére
Amúgy hiába trollkodás, a kommented első fele többé-kevésbé helytálló, és ez az összes platformholder és fejlesztő/kiadó sara. Szerintem tartalmilag és gameplay elemekben nagyon kevés fejlődés látszik az elmúlt évtizedben (vegyük mondjuk a 2009es Arkham Asylumot példának). Persze minden szebb és nagyobb, és én tervezek nextgenre váltani, de egyre kevesebb játék nyűgöz le innovatív elemekkel.
[14] laja x
Jun 12., Friday 20:14 #464
Válasz Dude (#462) üzenetére
Utolsó kettő hozzászólónak +2.
Most építettem gamer PC-t, és már abban is M2 SSD van kettő, egy az oprendszernek, egy meg a játékoknak.
Van egy HDD is, torrentezni..
8 éves Asus laposban is SDD van 6 éve, optika helyére meg kikerült a gyári 500-as Hdd.
A szamuráj lét egyszerü: Szolgálj hogy tiszteljenek, és tisztelj hogy szolgáljanak! PS Vita / PS4 : LAJAX02 Xbox One: LAJA X Nintendo ID/PS3: LAJAX01
[40] neuroflex
Jun 12., Friday 16:33 #463
Válasz Ra1D3n (#461) üzenetére
Én igen messze vagyok a gamer pc-től (mindig is messze voltam),de tök alap az ssd nalam is,már vagy 7-8 éve kb. Még telken lévő régi dell-ben is az van.
...retribution...
[51] Dude
Jun 12., Friday 16:03 #462
Válasz Ra1D3n (#461) üzenetére
Azokat a nagyobb játékok eddig is ignorálták. A laptopokban is a normális kategóriától már minimum egy sata SSD lapul.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[8] Ra1D3n
Jun 12., Friday 15:35 #461
Válasz Dude (#459) üzenetére
Igen, gamer gépben, de hány meg hány ember használ mindenféle fis-fos laptopot játékra, vagy akármilyen jóárasított alkatrészekből összetákolt PC-t? Azért még van hova fejlődni ezen a téren még mindig.
Take me into your heart! Accept me as your savior! Nail me to the fucking cross, and let me be REBORN!
[6] Gala
Jun 12., Friday 14:20 #460
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy rohadtul nem volt még felkészülve se a Sony se az MS a generációváltásra. Mármint szeretnék elsózni ránk az új vasakat, de "forradalmi" , "sosemlátott",stb frázisok mögött nincs igazi tartalom.

Nincs mögötte olyan játék ami tényleges generációugrásnak tűnt volna, nem csak egy HD patch-nek... De mivel tudták hogy idén kijön a "másik" nekik is lépni kellett, a játékok meg sehol, max félkészen.

A csoda SSD-t se látom hogy a töltési időktől eltekinve játékmenetben (!) bármit hozzátenne az élményhez. A Horizon szinte tök ugyanolyan volt mint Pro-n (2 hete toltam végéig, élénken él az emlék) az általam legjobban várt GT7 meg egy vicc, a játékmenetben alig van változás (van aki már meglátta benne a sugárkövetést, de ott ette meg a fene ha ehhez nagyító kell meg a Digital Foundry), sikerült ugyanazt a viruial dash-t használni mint a GTS-ben, a főmenü meg a GT4 HD remake-je...

Szóval a gamechanger egyelőre nincs itt... Szerintem...
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[51] Dude
Jun 12., Friday 13:53 #459
Válasz playmore (#455) üzenetére
Amint konzolon az SSD lesz az alap és kikopnak a jelenlegi gépek, akkor PC-n is ott lesz minimumnak az SSD. Már most is alap minden gamer gépben. Sőt.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[30] gabi1818
Jun 12., Friday 13:21 #458
Válasz grosy (#421) üzenetére
Mert nem törik el a kezem a fos PS kontrollertől, ellenben az Xbox-os a legjobb design valaha

(csak magánvélemény persze, nyilván ki mit szokott meg, mi áll kézre)
That's How I Roll!
[30] gabi1818
Jun 12., Friday 13:20 #457
Csak azért jöttem, hogy beírjam: KURVASZARUL néz ki

(igen, az xbox is elég hülyén fog kinézni, nem kell válaszban kontrázni)


Thank you for coming to my TED talk.
That's How I Roll!
Jun 12., Friday 13:11 #456
Nem vitték túlzásba a gameplay bemutatókat hogy finoman fogalmazzak... 😏
Forza INTER,csak az INTER!!! 3DS Friend Code 2191-7745-9568(NfanSanyi)
[38] playmore
Jun 12., Friday 12:46 #455
Válasz Dude (#454) üzenetére
"már nem kell a multi címeknek HDD-s gépeken futniuk"
Miért, betiltják a PCket?
Cheers, love! The cavalry's here!
[51] Dude
Jun 12., Friday 11:36 #454
Válasz Rehynn22 (#444) üzenetére
Az is. Majd meglátod, amikor már nem kell a multi címeknek HDD-s gépeken is futniuk.
Remélem gameplay pár hónapon belül jön majd a HZD-ről, hogy legalább ebben a zsánerben kapjunk kis ízelítőt mit is jelent egy modern háttértár egy ilyen stílusú játéknál.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
moderator Ghz
Jun 12., Friday 11:20 #453
Válasz kiső (#452) üzenetére
Első kettő ofc És nem Rehynnek szólt főleg hanem a lenti kommentek nagy részének.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[36] kiső
Jun 12., Friday 11:10 #452
Válasz Ghz (#449) üzenetére
Irónia? Szarkazmus? Provokáció? Melyiket választod?
[27] arpi0912
Jun 12., Friday 11:02 #451
Válasz Ghz (#443) üzenetére
A meghibásodásokat tekintve igazad van. A gépben használt alkatrészek azonban többször is fejlődtek a sorozatok függvényében, akár a ventillátorra, akár a tápra akár az alaplapra gondolok, vagy épp a proci szorító, alu részek, stb. Sőt az hogy ugyan azt a teljesítményt kevesebb áramfelvétellel oldják meg vagy épp halkabbak az újabb gépek most is igaz volt és valszeg az új gépeknél is igaz lesz.
Szóval ez a megdőlt dolog csak a meghibásodásokra igaz, amikre én gondoltam nem teljesen.
[29] lacapaca
Jun 12., Friday 10:54 #450
Válasz Ghz (#448) üzenetére
Igen, jó lett volna, de ugye nem sokra rá jött a Ps4pro, és addigra ha jól emlékszem már a Ms is elkezdte pedzegetni a "most powerfull" konzolját.
Sokaknak (megint csak remélem, hogy jól emlékszek) inkább a kötelezõ Kinect volt a legnagyobb nyüg, amit már a megjelenés utáni évben kiszedtek.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
moderator Ghz
Jun 12., Friday 10:34 #449
Válasz Rehynn22 (#444) üzenetére
Én nem tudom, hogy te mit láttál bele a gameplayekbe, semmi innovatív vagy előremutató nem volt itt, igazából a ps3 utolsó játékai is ezt a színvonalat hozták. A series X pedig ha jól tudom 12x erősebb lesz mint ez a fos modem. Vége a Sonynak óriási bukás lesz az egész ps5.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
moderator Ghz
Jun 12., Friday 10:31 #448
Válasz lacapaca (#446) üzenetére
Ja vagy úgy érted, hogy a kinect nélkül adták a one-t értem. Ettől függetlenül azért az S egy jó kis update volt a gépnek.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
moderator Ghz
Jun 12., Friday 10:30 #447
Válasz lacapaca (#446) üzenetére
Lehet én emlékszem rosszul, de nem az S volt a kinect nélküli verzió?
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[29] lacapaca
Jun 12., Friday 10:25 #446
Válasz Ghz (#443) üzenetére
Nem az S-t kellett ott megvárni, hanem a Kinect nélküli verziót.
Mire az S képbe jött, onnantól meg már érdemesebb volt az X-re várni.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[5] Adamska
Jun 12., Friday 10:15 #445
Válasz soliduss (#435) üzenetére
igen, azokrol beszelek.
de kozben leesett, ahol ps5 konzol exkluzivot irnak, az jon pcre is (amit a sonynal valahogy nem hanytorgatunk fel ), csak tegnap mar keson volt... vagy koran.
[1] Rehynn22
Jun 12., Friday 10:11 #444
És tényleg látszik, hogy az SSD game changer lesz, nem csak a töltési idők tekintetében. A korábbi mércékkel szinte értelmezhetetlen, amit itt láttunk gameplay terén, mintha egy Lego Duplo készlet mellől egy utasszállító pilótafülkéjébe kerültünk volna.
moderator Ghz
Jun 12., Friday 10:02 #443
Válasz arpi0912 (#440) üzenetére
Igazából ez a mostani generációval már megdőlt, mínusz az első xbox one. Ott érdemesebb volt megvárni az S-t. Alap ps4 még mindig működik rengeteg ismerősömnél, és a 7ik évet tapossa. A slim kevesebbet tudott mint a sima, hiszen nem volt már rajta optikai kimenet. A pro-t olcsóbban vettem day one mint amibe most kerül. Ergo az aki anno megvette mindkettőt launchkor egyáltalán nem járt rosszul.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[30] sting
Jun 12., Friday 9:40 #442
Válasz soliduss (#380) üzenetére
Az azért szép nyitás lenne...
[29] lacapaca
Jun 12., Friday 9:36 #441
Válasz Sunfi3lds (#439) üzenetére
Ott az Ms még semmit nem mutatott, csak ezt valamiért baromi nehéz egyeseknek elmagyarázni ( még úgy is, hogy tényleg nem mutattak semmit )
Már elõre lefixálták, hogy ott csak külsõsök cuccait fogják mutogatni, a saját dolgaikkal majd késõbb fognak jönni.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[27] arpi0912
Jun 12., Friday 9:32 #440
Válasz lacapaca (#436) üzenetére
Sose éri meg az elsők között beleugrani az új gépekbe tök mindegy mekkora baszó a launch kínálat, hacsak nem akkora fan az ember hogy nem tud nélküle létezni. Majd a fanok kitesztelik az új gépek gyerekbetegségeit ha lesznek nekik.
[27] Sunfi3lds
Jun 12., Friday 9:23 #439
Válasz Alyssa_ (#432) üzenetére
Mondjuk a nem a ko-Xbox fanokra gondoltam. nekik nyilvan teljesen mind1 mit mutat a micosoft, bar en arrol a show-rol csupan a Dirt5-re meg az Assassins Valhalla-ra emlekszem, ezek mind jonnek playstation-re is....
Sic Parvis Magna
[2] Alyssa_
Jun 12., Friday 9:21 #438
Válasz soliduss (#434) üzenetére
Nem kell könyörögnöd mert neked ez volt az ász bemutató, másnak meg a másik. És akkor újra, engem egyik SE mozgatott meg annyira, hogy azonnal váltsak. Azért veszek majd Boxot (valamikor), mert ott vannak a barátaim, és mert nincs kedvem új karriert kezdeni az Elite-ben. Nem engem kell megtérítened, vagy meggyõznöd, hogy miért a te favorit branded a jobb.
[15] igni
Jun 12., Friday 9:19 #437
Válasz lacapaca (#436) üzenetére
2021-et mindenféle kép érdemes megvárni, mert onnantól nem 1 hanem 2 év garanciát kell adnia a MS/Sonynak. Ez főleg jól jön az első szériás gépek esetén.
Switch Friend Code: SW-4131-4448-1527
[29] lacapaca
Jun 12., Friday 9:13 #436
Válasz grosy (#421) üzenetére
Semmit nem mutattak még abból, mitõl is lenne ez a generáció más, mint a többi. Nincs ár, nincsenek konkrét dátumok. Egyedül talán a Spidey-nél volt az, hogy idén meg is jelenik. Egyenlõre nem az a kérdés, hogy melyiket kéne venni, hanem hogy érdemes-e egyáltalán beleugrani már az elején.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[48] soliduss
Jun 12., Friday 9:13 #435
Válasz Adamska (#415) üzenetére
Nézd meg a hivatalos trailereket... ott mindegyik végén szerepel minden.

Pl a Kane ps5 és pc. Ott console exkluziv írnak.
[48] soliduss
Jun 12., Friday 9:11 #434
Válasz Alyssa_ (#432) üzenetére
...de könyörgöm.... mi volt a Ms bemutatón? Semmi.... 1-2 jobb cím.... a többi a jelen genre is elfutna.... és a végén az AC: Valhalla amiért még az ubisoft is elnézést kért

könyörgöm.... egy lapon se lehet említeni a két show-t.
[48] soliduss
Jun 12., Friday 9:10 #433
Válasz Sunfi3lds (#431) üzenetére
hagyd engedd el.... ők azok akik sosem fognak ps5 venni.
[2] Alyssa_
Jun 12., Friday 9:10 #432
Válasz Sunfi3lds (#431) üzenetére
Akinek a MS bemutatója jobban tetszett, annak a Te véleményed, hogy ez jobb volt, pont ugyanúgy lehet nevetséges.
[27] Sunfi3lds
Jun 12., Friday 9:05 #431
Erdekes ezeket a velemenyeket olvasni, hogy nem volt eleg amit mutattak, vagy azt a nevetseges kijelentest h a MS fele multiplat. non-name fejlesztok gameshow-ja egyenesen jobb volt...ehh what ? Mi ugyanazt neztuk ?

Nem a helyzet az h ez igy elso nekifutasra teljesen rendben volt, sot szerintem hoztak a PS fanoknak amit vartak. En egyedul a Silent Hill remake-et hianyoltam - ha igaz h letezik.

GT7, Ratchet, Spider-Man, Demons Souls remake , RE8 , Hitman 3, uj Little Big planet, Astro bot game ez azert egy teljesen vallalhato lista na meg persze az uk Horizon Forbidden West igaz ez varhatoan nem mostansag jelenik meg.

Teljesen rendben volt, csak kar h arat nem mondtak, de lassan felkeszulhet mindenki h itt Magyarhonban tenyleg 2 kilo felett kezdodik a nextgen.....
Sic Parvis Magna
[2] Alyssa_
Jun 12., Friday 9:04 #430
Válasz grosy (#421) üzenetére
...már Boxon se sok mindennel játszom, tehát az exkluzívok se mozgatnak annyira (se itt, se ott). Tutira a legkisebb csoportba tartozom ezzel a véleménnyel, de tán a mondatod befejezésére elégséges.
Jun 12., Friday 8:58 #429
Válasz grosy (#426) üzenetére
Mi nem egy filmet neztunk szerintem...
There is only room for one Boss and one Snake... /// Xbox One GT: Durden LV426117 /// PS4 iD: Durden91
[14] laja x
Jun 12., Friday 8:55 #428
Válasz Lavitz (#409) üzenetére
Alap? A faxt..
A 4K HDR-t sem tudják 60 fps-el kihasználni.
Szerintem az elkövetkező 5 évben hány háztartásban lesz 8K tv és ha lesz is, azon kívül rá tartalom?
Most vettem egy Gamer TV-t, ami kategória csúcs, LG 55OLEDC9.
Ez is 400-450 ezer forint jelenleg.
És a jelenlegi konzolok közül az Xbox X tudja kb 40%-on kihasználni.
A PS4 Pro-t meg inkább engedjük el.
A következő generációban még a 4k dinamic HDR 60 fps-en HDMI 2.1-el is ritka lesz mint a fehér holló..
A szamuráj lét egyszerü: Szolgálj hogy tiszteljenek, és tisztelj hogy szolgáljanak! PS Vita / PS4 : LAJAX02 Xbox One: LAJA X Nintendo ID/PS3: LAJAX01
Összesen: 477 [1-50]
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
Friss hírek

1016 | [Maradj otthon és nyerd meg!] SpongeBob SquarePants: BFBB (PC)

Mindannyiunk életén nyomot hagy a jelenlegi helyzet. A felelős játékos otthon marad és pozitívan tekint a jövőbe, mi pedig a Gamer365-nél azon fáradozunk, hogy jó kedvvel töltsük együtt az időt, és ne lankadjon játékos kedv. SpongyaBob érkezik kettes dagállyal - egy PC kódot sorsolunk ki a játékból!

10 | The Last of Us Part II - innen indulj!

A Last of Us Part II az év talán egyik legjobban várt megjelenése, amelyet hihetetlen várakozás, felfordulás és fogadtatás övezett. Összeszedtük nektek egy helyre a legfontosabb tartalmainkat, ha a játékkal kapcsolatban szeretnél információhoz jutni, vagy a fórumtársakkal kibeszélni a látottakat.

ps4 477 | [Összefoglaló] PlayStation 5 - Future of Gaming bemutató

A Sony egy hetes halasztással ugyan, de megtartotta a PlayStation 5-höz kapcsolódó első nagy horderejű prezentációját, mely a Future of Gaming szlogent kapta. A kicsivel több, mint egy órás bemutató alatt exkluzív bejelentésekből sem volt hiány és végre láthattuk az újgenerációs konzol kinézetét is.

53 | Drágulnak a játékok a következő generációban?

A 2K közleményéből erre következtethetünk.

6 | Fallout: televíziósorozat készül!

Többek között a Westworld forgatókönyvírója dolgoznak majd rajta.

ps4 0 | Budget Cuts: konzolos megjelenés

A virtuális valóság egyik úttörője végre konzolokra látogat.

0 | Outriders: a világ veszélyei

Részletesebben bemutatkozott Enoch világa és a küldetések.

0 | Hyper Scape: futurisztikus lövöldözés

A Ubisoft is beszáll a battle royale műfajba.