NVidia: mesterséges intelligencia bevetve
Eddig 2 hozzászólás
mcmacko
2020. March 24.
Tuesday 16:34
Amíg az AMD megoldásaitól zeng a net népe az újgenerációs konzolok kapcsán, addig az NVidia sem pihent a babérjain. Lássuk a friss prezentációkat a GPU-ászoktól.



A DLSS2.0 például a következő lépés lehet az Anti-Aliasing megoldások továbbgondolására. A DLSS lényege, hogy AI által hajtott gépi tanuló rendszer elemzi a képet, így alacsonyabb felbontáson renderelhető a kép, majd az AI felskálázza, például a 1080p-s képet 4K környékére. Az eredmény élesebb kép, artifact mentes látvány és jóval magasabb FPS szám. A DLSS2.0 például a két nap múlva megjelenő Control update-ben megtekinthető RTX képes GPU-val.



A DX12 API Ultimate megoldásai is frissülnek-fejlődnek, a Next-Genre készülve, a közelmúlt megoldásait egybegyúrva. Az RTX mellett a mesh-shading is fókuszt kap, ami az egyes tereptárgyak újrahálózását javítja, optimalizálja. A Variable Rate Shading a renderelésre váró pixelek számát optimalizálja, a Sampler Feedback szintén a renderelési teher lazításán fáradozik. Beszéljen helyettünk itt is a fenti videó.

[51] Dude
Mar 25., Wednesday 7:50 #2
Válasz maccc (#1) üzenetére
Driver. Plusz ugye a játékoknak is támogatnia kell.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[24] maccc
Mar 25., Wednesday 6:59 #1
Ezt megkapjuk egy driver updattel? Vagy hogyan fog elérhetővé válni?
LiveID: svenike92 PSN ID: Svenike92