Job Simulator: túl az egymillión
Eddig 4 hozzászólás
Gamer365
2020. January 10.
Friday 15:00


“Örömmel jelentjük, hogy a Job Simulator mára több mint egy millió példányban kelt el - úgy is mondhatnánk: platinum lemezesek lettünk!”

Számolt be az Owlchemy Labs fejlesztőcsapata a hatalmas mérföldkőről. A Job Simulator nem újonc a VR világában. Ott volt a HTC Vive csomagban, együtt indult az Oculus Touch kiegészítőjével, majd a Playstation VR-ral, tavaly pedig az Oculus Quest premierjének zászlóshajója volt. Az egy milliós álomhatárt azonban eddig csak a Beat Saber-nek sikerült átlépni a kifejezetten virtuális valóságra fejlesztett címek közül - így például a Resident Evil 7 vagy a Skyrim nem számít bele. A csapat így folytatta sajtóközleményét:

“Rendkívül hálásak vagyunk a rajongóinknak, hogy hittek bennünk és a VR-ban. Ez a siker megmutatta, hogy ott van egy hatalmas közösség, hogyha jó játékot hozol létre, ami figyel arra, hogy “a VR mindenkié”. Lenyűgöz bennünket, hogy milyen messzire jutott a VR és izgatottak vagyunk a jövővel kapcsolatban amit együtt építhetünk.”

Az utóbbi időben egyre több VR fejlesztő szólal fel azzal kapcsolatban, hogy erre a területre készíteni exkluzív címeket gazdaságilag is kifizetődő lehet. A decemberben debütált Boneworks például egy hét alatt 3 millió dollár hasznot generált, míg ugyanebben az időszakban régebbi megjelenésként a SuperHOT VR az ünnepi 7 nap alatt 2 milliót hozott a fejlesztők zsebébe.

Talán korai még temetni a virtuális valóságot?

[8] reptai
Jan 11., Saturday 17:08 #4
Válasz theSickness (#3) üzenetére
Tenyleg rad eshetett kiskorodban egy vfx1 az ablakbol 😄
Jan 11., Saturday 14:53 #3
Válasz sQr (#2) üzenetére
Mármint a Superhot? Meg hogy 3 havi lakbér összegéből legyártott produktumok pénzt termelnek? Lehet, hogy ez másnak mást mond, nekem ez továbbra is az "elvagyunk" kategória.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[33] sQr
Jan 10., Friday 17:54 #2
Válasz theSickness (#1) üzenetére
Az ezt megelőző bekezdés? : ]
Twitter: sequeeer | PSN / XBL: Kérdezd!
Jan 10., Friday 17:50 #1
"Talán korai még temetni a virtuális valóságot?"

Mintha a Wii generáció derekán a Wii Sports-ot hoznánk fel referenciaként, hogy milyen potenciál is van a mozgásérzékelésben. Számomra evidensnek tűnik, legalábbis, hogy egy ilyen "techdemó" lehet iránymutató meg sikeres, de ez alapján megítélni a hosszabb távú sikert gyakorlatilag lehetetlen.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)