Phil Spencer: Miért nincs VR? Mert senki nem kéri.
Eddig 75 hozzászólás
Gamer365
2019. November 26.
Tuesday 16:30


"Akkor jön VR játék Xbox One X-re, amikor már nem csak demóknak és kísérletezésnek fognak érződni."

Nyilatkozta picit nyersen Phil Spencer még 2016-ban. Ma már ennél azért árnyaltabban fogalmaz, de a véleménye nem sokat változott. Nemrég az X019 londoni forgatagában kapták újra mikrofonvégre az Xbox részleg fejét és természetesen újra szóba került a VR, ezúttal a következő generációra nézve.

"Van némi problémám a VR megoldásokkal - én úgy gondolok a videójátékozásra, mint egy közösségi élmény, amit együtt élünk át. A VR kiszakít ebből. De igazából arra válaszolunk, amit a vásárlók kérnek tőlünk és... senki nem akar tőlünk VR-t.

Ennek ellenére egyértelműnek tartja, hogy később a VR is szerepet játszhat majd az Xbox brand életében - csupán nincs még itt az ideje. Majd hozzátette, hogy az ő vásárlóik tudják, hogy ha ilyen élményeket keresnek, akkor azt PC-n és “egyéb helyeken” megtalálhatják. Nyíltan beszélt arról is, hogy ez kőkeményen üzleti megfontoltság: “senki nem ad el milliókat ezekből”. Mondjuk ezt némileg cáfolja a PSVR a maga lassan 5 millióhoz közelítő számával, amit Shuhei Yoshida, a Playstation egyik ikonikus alakja sem tudott szó nélkül hagyni. Kontextus nélkül, de gyanúsan ide vágóan egy apró mondatot csicsergett ma:

"Mi gyakran dolgozunk keményen olyan dolgokért, amit a vásárlók nem kérnek tőlünk..."



Titeket érdekelne a VR, ha a Microsoft a saját platformján is elérhetővé tenné?

Összesen: 75 [1-50]
1 | 2
[6] Gala
Dec 11., Wednesday 9:39 #75
Válasz lacapaca (#74) üzenetére
A francba, lebuktam, pedig már bekészítettem a sikosítót...

Amúgy nagy kapudrog-terjesztő vagyok, többen voltak már kipróbálni nálam cuccokat, igaz eddig leginkább PC-s Kormány-körökben. Azóta többen is kacsingatnak a malacperselyük irányába, ugye Zsozsa?
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[29] lacapaca
Dec 01., Sunday 20:16 #74
Válasz Gala (#70) üzenetére
Na persze...a Jancsi és Juliska is hasonlóan kezdődik, csak mára már a mézeskalács ház csalinak elavult lenne
Amúgy tök rendes tőled, és köszi a lehetőséget. De ennek számomra úgy lenne értelme, ha kipróbálás után haza is vihetném. És ha már haza is vihetném, minek ahhoz kipróbálni, egyszerűbb lenne, ha már egyből elküldenéd
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[14] muerte
Dec 01., Sunday 10:31 #73
Van itthon VR PC-n.
Technologia erdekes, de konzolra nem kell.
Kenyelmetlen, kiforratlan technologia.
Jöjjön inkabb az AR holo lens.
Ami nem ol meg az erosit
Nov 29., Friday 20:00 #72
Válasz Kuresz (#69) üzenetére
Sokszor ez is lehetne a Sony mottója: "Majd más megcsinálja, mi meg lekoppintjuk." Mintha a VR-t is ők találták volna ki.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[27] Rotten
Nov 29., Friday 19:36 #71
Válasz Kuresz (#69) üzenetére
Mint ahogy valaki megcsinalta a tobbi meg lekoppintotta.
[6] Gala
Nov 29., Friday 18:17 #70
Válasz lacapaca (#68) üzenetére
Falnak ne menj nekem, nem bírnám elviselni...

De ha Pesten jársz, szívesen látlak egy tesztre, PSVR és Oculus akad a háznál!
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[41] Kuresz
Nov 29., Friday 17:25 #69
Válasz lacapaca (#55) üzenetére
Micsoda elorelato, innovativ gondolkodásmód... Igazi fejlesztői szemlélet. Majd más megcsinálja, mi meg lekoppintjuk.
"Minden multi cím exkluzív mert x-en olyan minőséget ad ami pron is elérhetetlen."
[29] lacapaca
Nov 29., Friday 11:33 #68
Válasz Gala (#58) üzenetére
Hagyjuk már ezt az egy AAA játék árából be lehet rá ruházni, mert a falnak megyek
Nem, nem fogom eladni miatta az Xbox-omat, nem fogok beruházni miatta egy PC-re vagy Ps4-re ( amúgy is miért tenném? Jövõre gen váltás... )
És nem fogok használtan sem venni.
Ez csak egy kiegészítõ. Nem emiatt játszom. Nem az én dolgom meggyõzni magam, hogy most, jelenlegi állapotában szükségem van rá. Lesz ez még jobb is, olcsóbb is, tartalmilag erõsebb is ( tehát jobban kiforrja magát... )
Ha ez a jövõ, úgyis eljön.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[29] lacapaca
Nov 29., Friday 10:08 #67
Válasz arpi0912 (#59) üzenetére
És fogalmad sincs milyen eredménnyel. Nem ez lesz az elsõ projekt a világtörténelem során, amire sokat költöttek, és mégsem lett belõle semmi. Ami ugye még mindig nem biztos, mert nem ezt mondta, hanem azt, hogy nincs még itt az ideje.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
Nov 28., Thursday 20:04 #66
Válasz reptai (#64) üzenetére
Mindkettőnk érdekében inkább meg sem várnám a választ, van elég bajom aktuálisan az életben (egészségügyi probléma a családban) és az nekem nem a legjobb tanácsadó, csak idegből fórumozok. Inkább lelépnék egy időre, ha a napokban a szokásosnál is gyökerebb voltam, a fentiek sem jelentenek mentséget. Bocs.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Nov 28., Thursday 19:39 #65
Válasz reptai (#64) üzenetére
Akkor megy az ovizás tovább?
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[8] reptai
Nov 28., Thursday 19:22 #64
Válasz theSickness (#63) üzenetére
Nem fejtenem. Nem vagy partner a temaban.
Nov 28., Thursday 18:57 #63
Válasz reptai (#61) üzenetére
Ezt kifejtenéd? Mármint trollkodásmentesen, amennyiben ez lehetséges.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[27] arpi0912
Nov 28., Thursday 15:21 #62
Válasz theSickness (#60) üzenetére
Ennek köze nincsen vállalati szinten a one-hoz, lépj túl ezen a one-os dolgon. Phil egyszerűen mást nyilatkozik mint amit az Ms más részlegei csinálnak. Az alap ps4 se elég hozzá csak épphogy, ez nem ezen múlik.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[8] reptai
Nov 28., Thursday 15:15 #61
Válasz theSickness (#60) üzenetére
lol
Nov 28., Thursday 14:44 #60
Válasz arpi0912 (#59) üzenetére
Mi ebben a fura? Az alap One nem elég a VR-hoz. Kész. Ennyi. Punktum. End of story.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[27] arpi0912
Nov 28., Thursday 13:52 #59
Válasz lacapaca (#57) üzenetére
Mondjuk van abban valami furcsa, hogy Phil az xbox részlegen nem akarja erőltetni a VR-t merthogy anyagi bukta lenne nekik(részben jogosan) miközben a Microsoft sok milliót költött már el rá azzal, hogy külsősöket kért fel tervezzenek VR sisakokat nekik windowshoz (pl Acer, dell, stb).
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[6] Gala
Nov 28., Thursday 12:33 #58
Válasz lacapaca (#57) üzenetére
Sejtettem, hogy nem fogalmaztam pontosan a Switch-es analógiámmal. Természetesen nem lehet teljes párhuzamot vonni a két dolog között, pusztán csak arra volt példa hogy létezik egy sikeres platform ami grafikai hiányosságok ellenére is sikeres lehet. (Mondjuk nekik se válik minden arannyá a kezeik között, a WiiU-t gondolom boldogan elfelejtenék)

Az ekézésről is más a véleményünk, a "kiforratlan", "pont lesz@rom", "ki se próbáltam, de biztos nem éri meg az árát" jellegű kijelentések nálam már ennek számítanak.

Arra próbáltam rávilágítani hogy tegyetek vele egy próbát, nem harap! Tényleg egy AAA kategóriás játék árát kockáztatva meg lehet tenni, a különböző ingyenes bemutatókról már nem is beszélve...

Részemről itt a vége!
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[29] lacapaca
Nov 28., Thursday 11:05 #57
Válasz Gala (#56) üzenetére
Ne keverjük már a szezont a fazonnal. A Switch ötvözte mindazt, amiben a Nintendo mindig is a legerõsebb volt, a hordozhatóságot. Egybe gyúrták az asztali, és a kézi konzolos közösségüket.
Ebben erõsek voltak mindig is, nem véletlen, hogy a hozzájuk képest high-tech Vitával a Sony sem tudott befurakodni melléjük.
Senki nem ekézte a VR-t. Az, hogy sokaknál még nem tudta áttörni az érdeklõdési küszöböt, az még nem ekézés. Phil sem vitatja a jövõjét. Jelenleg üzletileg nem éri meg nekik. Nem értem mit kell ezen ennyit rágódni. Te még attól ugyanúgy élvezheted, hogy õ még nem akarja erõltetni a számukra garantált anyagi buktát.
És ez mind konkrétan benne is van a cikkben, nem én találtam ki.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[6] Gala
Nov 28., Thursday 8:45 #56
Srácok, teljesen rendben van hogy egyszerűen nem érdekel a VR, nem ez a gond. A gond ott kezdődik, hogy úgy ekézitek, hogy soha ki nem próbáltátok, máris bukott technológiának állítjátok be -olyan mint a 3DTV- holott már most sokkal többet rakott le az asztalra.

Az egész iparágnak szüksége lenne a megújulásra, erre pont a játékosok akik valaha a leginnovatívabb réteg voltak állnak ellent leginkább. Mindenféle mondvacsinált indokokra hivatkozva, de azért kétkézzel szórva az ellenérveket.

Nem is olyan régen mindenki kiröhögött egy induló konzolt, mert szánalmas teljesítménnyel, ebből adódóan butított grafikával indult csatába a nagyok ellen. Aztán abból is mekkora bukás lett... Ja nem, Philly-fiú már miatta is vakarhatja a fejét, mert a fejére nő a "világ legerősebb konzoljának". A Switch is mert újítani, a csilli-villi helyett a játékélményre ment rá, és olyan paramétereket helyezett előtérbe mint akkoriban senki.
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[29] lacapaca
Nov 28., Thursday 1:46 #55
Válasz Laza (#54) üzenetére
És? Ezzel most mit akartál mondani? Azt amit én is, hogy ez még jelenlegi formájában túl drága ahhoz, hogy igazán elterjedt legyen? Vagy arra vagy ennyire büszke, hogy még neked is BF-es akció kellett hozzá, hogy beleugorj?
De most komolyan...nem engem kell gyõzködni. Azt is lesz.rom kinek mekkora élmény. De nem kell különösebb gógyi látni azt, hogy mik jelenleg a kerékkötõi, Box-on meg aztán fõleg.
Nem véletlenül nyilatkozott õ sem úgy, hogy késōbb egyértelmüen szerepet fog játszani náluk is, csak még nem jött el az ideje.
Addig meg hagy dolgozzanak csak szépen keményen a többiek
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[34] Laza
Nov 27., Wednesday 23:46 #54
Válasz lacapaca (#23) üzenetére
Én is hittem amit hittem, aztán egy éve a fekete péntek alkalmával kemény 70 ezer körül bevásároltam a PS VR-t, és az egyik legjobb döntésem volt, belépő szinten is bődületes a hatás, ráadásul nálam nyoma sem volt rosszullétnek és semminek ... az újszerű játékélmény pedig hozta amit kellett. Inkább ez 10x, mint az évekig nyomott Kinect vacak
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[34] Laza
Nov 27., Wednesday 23:42 #53
"Titeket érdekelne a VR, ha a Microsoft a saját platformján is elérhetővé tenné?"

Abból kiindulva ahogy az MS végzi a dolgát, köszi, inkább nem, bőven val alternatíva

"a videójátékozásra, mint egy közösségi élmény, amit együtt élünk át. A VR kiszakít ebből."

És itt a kva nagy hiba ... nem véletlen, hogy a PS legsikeresebb játékainak konkrétan semmi közük a közösségi élményekhez, szinte egytől egyig single élmény .... jah, mert a játékosok nem ezt kérik
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[8] Ra1D3n
Nov 27., Wednesday 23:24 #52
Válasz Gala (#37) üzenetére
Per pill lesz*rom a VR-t. Valahogy rohadtul nem vonz az egész. A rá adott tartalom tekintetében meg kb egyedül a Hal Life Alyx érdekelne, de őszintén szólva abszolút nem fogok eret vágni ha az úgy ahogy van kimarad az életemből. Egyenlőre nincs a VR azon a szinten, hogy a jelenlegi elfogadottságának a többszörösét tudja produkálni. Szerintem.
Take me into your heart! Accept me as your savior! Nail me to the fucking cross, and let me be REBORN!
[7] samus101
Nov 27., Wednesday 23:21 #51
A jövő a VR nem vitás... 😅😁
KATT!
"Reach out and touch faith!"
moderator Ghz
Nov 27., Wednesday 22:38 #50
Na erre jó a vr

KATT!
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[10] Cell
Nov 27., Wednesday 22:07 #49
Válasz Hwopapa (#45) üzenetére
Rendben, beismerem, ezeket én technikailag nem tudtam, úgyhogy köszönöm, ma is tanultam valamit!
[8] reptai
Nov 27., Wednesday 21:53 #48
Válasz Hwopapa (#47) üzenetére
A free movement + snap turn az egy analog + ket gomb, psvron emiatt kicsit korulmenyes. A pcs motion controllereken ez nem gond, ott mar ez a legelterjedtebb, ha hozzafersz egy Rifthez, probald ki pld a red mattert, asgards wrath-t, stormlandet. A questet egyelore csak par tipusu kabellel lehet osszekotni pcvel, de mar keszul a hivatalos 5m usbc kabel - $80. A quest amugy 72hz, de persze onalloan is hasznalhato. Kompromisszum.

VR hw? A sajatom a dk1, dk2, rift, melohoz index, quest, psvr.
[25] Hwopapa
Nov 27., Wednesday 21:17 #47
Válasz reptai (#46) üzenetére
Ezt a fajta mozgást melyik játékban / eszközön lehet kipróbálni? Szeretnék egy Quest-re beruházni (főleg a PC-vel összekötés miatt, hogy tudjak végre autózni )

Illetve régóta akartam kérdezni, hogy neked milyen HW-k állnak rendelkezésedre?
PSN-XBox: Snake.aZ.eKe / Switch: SW-6493-2649-5593
[8] reptai
Nov 27., Wednesday 20:15 #46
Válasz Hwopapa (#45) üzenetére
A teleport mellett/helyett jellemzo a free movement, en spec a smooth movement + 30 fokos snap turnre eskuszom.
[25] Hwopapa
Nov 27., Wednesday 19:30 #45
Válasz Cell (#43) üzenetére
Az a gond, hogy nem tudod (és nem próbáltad, mégis butaságokat beszélsz ), de van pár olyan kritérium, aminek egy játék "VR"-osítása során meg kell felelni:
- Muszáj, hogy stabil fps-el fusson, nem lehet belassulálst produkálni, mert az egyenes út a WC-ben telefonáláshoz
- Figyelembe kell venni, hogy azt a képet amit a headsetben látsz, a gépnek 2x kell legenerálni, tehát az erőforrásokat már akkor felezed, amikor elindítod a játékot
- Ebből következik, hogy feleannyi erőforrással sokmindent nem lehet csinálni, hacsak nem butítod rommá a részletességet/felbontást/textúrákat, rövidíted a tartalmat vagy trükközöl (lásd Until Dawn folyton sötétben ülsz, vagy Resi 7 ultraalacsony felbontású textúrái)

Ha már csak ezeket vennénk figyelembe is érezhető, hogy a PS4 egyszerűen erre nem képes (még).

Könnyű azzal dobálózni, hogy miért nincs GTA / CoD / bármi más autós játék VR-ban, amíg ezeket nem tudod. Az FPS játékok jelenleg mind egyfajta "teleportálós" megoldással működnek - ami lehet gagyi, de amúgy meg behánynál, ha nem ez lenne, úgyhogy ez továbbra is egy nagyrészt megoldatlan dolog (vagy majd reptai kijavít). Vannak megoldások, mint a lábad alá tehető kör alakú cucc, vagy a különféle futópad-szerűségek, de még nem volt lehetőségem ilyen dolgokat kipróbálni, úgyhogy erről nem tudok biztosat állítani.

Eddigi tapasztalataim alapján amíg hozzá nem szoksz, minden VR cucc, ami FPS, vagy amiben nem "ülsz" valamiben (Until Dawn, autós játékok, Subnautica, stb), hánytató érzést eredményez, hacsak nem adagolod lassan - tudnék mesélni milyen "csodás" élmény volt 2 óra Resi 7 (és 4 szívinfarktus) után egész délután az ágyban feküdni, mert úgy felfordult a gyomrom.

Majd írj már egy PM-et, ha túl vagy az első Dirt Rally szakaszodon ahol vannak ugratók és liftezett a gyomrod egyet

@Cell: az AC eszméletlen hangulatos kormánnyal, de nekem a szerelmem a Dirt Rally VR-ban A szintkülönbségekkel viszont teljesen egyetértek - soha nem jön rá az egyszeri szimulátoros, mennyire más érzés amikor repesztesz lefelé egy emelkedőn / lejtőn (Nürburgring FTW). Én itt jöttem rá, hogy miért megy az autó bizonyos egyenesekben / kanyarokban gyorsabban vagy lassabban - ez nem jön át a sík képernyőn
PSN-XBox: Snake.aZ.eKe / Switch: SW-6493-2649-5593
[13] Guba33
Nov 27., Wednesday 15:07 #44
Így is csesztetnek,hogy sokat játszom(pedig nem),úgy hogy meghúzódom a Switch-csel.Max. a Nintendos VR-t próbálnám ki,a kartondobozzal a fejemen legfejjebb azt hinnék megint be vagyok b@szva,de legalább nem játszom...😁
[10] Cell
Nov 27., Wednesday 14:50 #43
Válasz Gala (#37) üzenetére
Én nem kifejezetten az árra, a grafikára, meg a bugokra értettem, hanem inkább a támogatásra.

Ha csak a PS VR-nál maradunk, megkérdezném egy ezen a téren kevésbé tájékozott, de egyébként aktív átlag PS4 user-t, hogy tudna-e mondani Google és mindenféle segítség nélkül 5-6 olyan címet, ami abszolút must have kategória.
Az általad említett GT Sports, meg a lejjebb taglalt Ace Combat-on kívül most így hirtelen én speciel a Skyrim-ot mondanám még, a Battlefront II-es DLC-t, meg a Resi 7-et. És ezek nem az elmúlt 2-3 hónap termései.
Persze, vannak még kisebb AA-s jópofa casual címek is, nem is egy (pl. Moss, ami valamiért nagyon megmaradt az E3 konfról), de azokért meg kötve hiszem, hogy akkora kereslet lenne a platform iránt.

Tudom, Hwopapa is megint le fog cseszni ezért, mert tényleg nem próbáltam, de azok alapján, amit írtok és tapasztaltatok, én azt várnám ettől a platformtól, hogy minden(!!!) belső nézetes cím, legyen az racing, FPS, RPG stb. úgy jelenjen meg, hogy alapból VR-kompatibilis is legyen. Úgy jöjjön (majd) a következő COD, az Elder Scrolls 6, a GT7 (jó, mondjuk itt a Sports-ban már most is van), a Far Cry 6, a Borderlands 4, a következő Fallout stb. De nekem még annyira bilibe lóg a kezem, hogy még azt is elvárnám, hogy ha 'teszemazt a Rockstar a GTA VI-ot alapból úgy hozza ki, hogy lesz benne FPS mód, akkor igen, legyen az is VR-kompatibilis.
Elvileg hardveresen erre az új konzolok képesek lesznek, ha a pletykák valósak.
Meg így tényleg egy még ütősebb, még esszenciálisabb kiegészítő lenne a PS5 mellé a PS VR (2).

De így viszont, hogy néhol a Sony által kihozott, néhol általuk pénzelt 3rd party fejlesztők olykor-olykor kihoznak rá valami nagyobb címet/kieget, elég harmatos marketinggel, a felhozatal oroszlánrészét meg inkább a kisebb, (olykor sokkal) kreatívabb, casual fejlesztések teszik ki.....nos pont a Sony esetében láttuk már eddig is, hogy annak túl nagy jövőképe nincs (ala PS Vita, 3D, Move (mint önmagában, nem mint PS VR-ral együtt).

De ha hülyeségeket írtam, akkor bocsánat! (És igen, az, hogy nem próbáltam még, nem jelenti azt, hogy nem is akarom.)
[6] Gala
Nov 27., Wednesday 14:41 #42
Válasz Hwopapa (#38) üzenetére
Teljesen igazad van, én is úgy gondolom hogy a GTS-ben csak afféle kedvcsinálónak van benne, sovány a mostani hardver a tömeghez, így lett belőle egyetlen versenytárs. De a PS5-ben már lesz hozzá kakaó, ott már komplett futamok sem elképzelhetetlenek, legagább is ezt csiripelik...

VR-ban autózás szempontjából jelenleg talán a pCars és az AC(C) adja a legnagyobb élményt PC-n, én is itt tolom ezeket egy Oculus CV1-el.
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[27] arpi0912
Nov 27., Wednesday 14:31 #41
Válasz Hwopapa (#38) üzenetére
A GTS-es példa igaz. Ugyan akkor már az is mekkora élmény mikor a virtuális térben tapasztalod meg a sokat látott pályákat, és rádöbbensz hogy a tv mennyire is nem adta vissza a pályák szintkülönbségeit. Limitált az élmény, de miután megtapasztaltad VR-ban (így vagy úgy) a sima tv elég lapos élményt tud nyújtani. Egyébként az ilyen konzolos limitációkra lesz jó a következő generáció ha viszont tovább a VR-t, márpedig egyelőre úgy tűnik viszi tovább a sony.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[27] arpi0912
Nov 27., Wednesday 14:26 #40
Válasz lacapaca (#34) üzenetére
Ebben is van valami.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[2] Dark T
Nov 27., Wednesday 14:23 #39
Ha figyelnétek a vásárlói kérésekre igényekre, akkor a Box játék felhozatala is színesebb lenne. Ennek az embernek fogalma sincs mire van igénye a vásárlóknak. Sebaj gyorsan hozzátok az új boxot azt had toljuk a MÁJNKRÁFTOT 8K-ba.
[25] Hwopapa
Nov 27., Wednesday 14:22 #38
Válasz Cell (#36) üzenetére
"Nem konyítok hozzá túl sokat, meg nem is tudtam még kipróbálni, de szerintem a VR még eléggé kiforratlan platform."

Itt kellett volna abbahagyni a kommentelést.

@Gala: részben egyetértek, ugyanakkor egy GT Sport-ban nekem az rohadt kevés, hogy egymagam autózom körbe a pályát - minimum head-on meccseket lehessen már multiban nyomni, vagy közösen stírölni a kocsikat, esetleg "autóztatni a másikat az anyóson" online
PSN-XBox: Snake.aZ.eKe / Switch: SW-6493-2649-5593
[6] Gala
Nov 27., Wednesday 14:00 #37
Válasz Cell (#36) üzenetére
Minden személyeskedés és bántó szándék nélkül, de látod itt a baj: Bevallottan ki sem próbáltad, de határozottan azt állítod hogy kiforratlan... A kiforratlan egy folyton bug-zó, mindennel összeakadó vackot jelent, amit állandóan reszelni kell hogy működjön. Ehhez képest a PSVR-t összedugod és kész. Szóval lehet hogy nem elterjedt, de hogy kiforratlan lenne, az túlzás...

Azt is marhára bírom, hogy mindenki az árral jön. Jelenleg a legolcsóbb VR kombó a PS+PSVR. Gondolom PS-e azért akad az erre kószálóknak, vagy ha nagyon akarná akkor lecserélhetné a XBoxát. (PC mellé kár komplett PS rendszert venni, árban az Oculus kb ugyanott van). Jelenleg az első keresés 60k alatti árat dob a ketyerére. Használtan 30-40k között elhozható, tényleg rettenetes összeg... Ugyanakkor középszar rókabőrökre (CoD, FIFA, stb) simán elszórnak a gémerek évente minimum ekkora összegeket. Ha csak annyit tennétek, hogy egyetlen(!) túlhájpolt AAA játék árából kipróbálnátok a dolgot (ha nem jön be, akkor 10-20k bukóval ki lehet belőle szállni), rögtön másképpen gondolnátok a dolgot. Vagy legalább lenne alapja a véleményeknek.

A netes fika nem adja vissza az élményt! De egy nyomorult screenshot se, a videó meg pláne nem! Ezt látni, érezni kell, nem olyasmi amit el lehet magyarázni... Fölösleges várni a következő konzolgenerációra, hogy az majd élesebb lesz, meg szebb képet ad, meg vezetéknélküli, meg ...szomtudja. A VR élmény nem ezen múlik, hanem az immerzión! Senkit nem érdekel a picit kopottabb grafika, ha a játék magávalragad.

Szóval arra kérek mindenkit, hogy tegyen egy próbát...
"If doubt, just flat out..." Colin McRae
[10] Cell
Nov 27., Wednesday 13:02 #36
Nem konyítok hozzá túl sokat, meg nem is tudtam még kipróbálni, de szerintem a VR még eléggé kiforratlan platform.
A következő generációs konzolok fogják majd szerintem effektíve meghatározni, hogy ez most egy tényleges sikertermék lesz vagy úgy jár, mint mondjuk a 3D vagy csupán olyan mérsékelt sikereket fog elérni, mint a Move.

Ha Phil fejében próbálok gondolkodni, lehet, hogy ők is terveznek valami VR-hoz hasonló élményt az új Xbox-szal, de lehet, hogy inkább a Hololens útján próbálják majd megvalósítani. (Tudom, hogy a Hololens-t eredetileg nem erre a célra fejlesztik, de szerintem (és itt jön az, amire Phil is gondolhatott szerintem), ha lenne rá igény, simán meg tudnák valósítani a videojáték iparban is. Csak minden támogatáson múlik.)


"Mi gyakran dolgozunk keményen olyan dolgokért, amit a vásárlóik nem kérnek tőlünk..."

Oké, akkor ha tisztelt Yoshida-san így látja, akkor lehet estefelé dobok neki egy költői kérdést az ügyben, hogy vajon a PS Vitát most akkor ezen felfogás szerint hova soroljam?
Mert azt többen akarták annak idején, mint a VR-t, mégis bsztak rá egy nagyot. 😡
[29] lacapaca
Nov 27., Wednesday 12:14 #35
Viszont pont most olvastam, hogy vituális szemüvegben még a tehenek is boldogabbak, ha a valós karám helyett egy zöld mezõt látnak. Na. Itt az alkalom mégiscsak foglalkozni a VR-el, végre egy értelmes cél
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[29] lacapaca
Nov 27., Wednesday 11:47 #34
Válasz arpi0912 (#32) üzenetére
Oké, ez tök jó. Mégis, szinte minden 3. géphez eladtak egyet, míg PsVr-nél ez az arány 20:1. És ezt írom én is, csiszolni kell még rajta, + "tömegesíteni" kell. Az meg hogy õ ebben nem akar részt venni, és hagyja, hogy inkább mások kisérletezgessenek vele, meg teljesen érthetõ. Eddig sem a VR hiánya miatt nem vették a gépeiket, abban meg tök igaza van, hogy aki meg VR élményre vágyik, most akkor se náluk keresné, ha lenne olyanjuk.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
Nov 27., Wednesday 11:44 #33
Válasz arpi0912 (#26) üzenetére
Szerintem nem tehették meg, ha akarják, akkor sem, hogy ebben a genben VR-oznak, mert a sima One-okat is támogatniuk kellett volna, és nem zárhatták ki a vásárlóik (mittudomén) 80%-át. Márpedig egy sima One nagyon nem tud hardveresen megküzdeni a komolyabb számolással, ezt tudjuk. Persze egy komolyabb hardvert tartalmazó VR szett is megoldás lehetne, de az meg drágább és még rizikósabb lenne.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[27] arpi0912
Nov 27., Wednesday 11:13 #32
Válasz lacapaca (#31) üzenetére
A Kinect sikertelenségével kár bármilyen formában is összehasonlítani. Az kb egy gyerekeknek szánt casual bohóckodás volt mindenféle potenciál nélkül. A VR-ban potenciál mindenképp van bizonyos területeken csak még csiszolni kell a technológiát. A kinectet akárhogy csiszolták volna ugyan olyan szar maradt volna mint amilyen eredetileg volt.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
[29] lacapaca
Nov 27., Wednesday 10:57 #31
Válasz soliduss (#27) üzenetére
A lehetõséget nem vitatom. De ezt még össze kell hangolni azzal, hogy legyen rá tömeg igény. Eladtak belõle ps4-re 5 milliót. Az sok? Az elõzõ gen.-ben 76millió 360-ra jutott 24millió kinect (csak az elsõ 2 hónapban többet adtak el belõle, mint PsVR-bõl eddig összesen, egész generáció alatt) és mégis milyen szép jövõje lett
Nem csoda ha Phil óvatos. Egyenlõre nem hajtja semmi, ráér kivárni.
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[46] multishoot
Nov 27., Wednesday 10:33 #30
Válasz kiső (#24) üzenetére
Vagy Moss, Tetris Effect, Until Dawn Rush of Blood, Resi 7, Superhot VR, Beat Saber...
Egyre jobban. [Rühiblokker user]
Nov 27., Wednesday 10:28 #29
Válasz Patrick Bateman (#11) üzenetére
Akkor még nem is Spencer volt az élen.
Kijátszani az ellenfeleket szokták, kitolni pedig a határidőt és a szart a vécében. A játékokat végigjátsszák. Tartsd észben.
[48] soliduss
Nov 27., Wednesday 10:25 #28
Válasz arpi0912 (#26) üzenetére
nem kértek új Ip-ket a játékosok....

Ezért kaptak HAlo-Gear- Forza-t csak tőlük ...

Te Phil kell más is.... ja akkor ok akkor csinálunk új IP-ket Ha kértek kaptok .... mondá az úr .

(fenti iromány természetesen poén.)
[48] soliduss
Nov 27., Wednesday 10:23 #27
Válasz lacapaca (#25) üzenetére
A technológia folyamatos fejlődése szerintem csak egy kifogás.

A fejlesztők azt felejtették el erre a generációra ,hogy kreativitással sok mindent lehet pótolni. Régen születtek olyan játékok amelyeket addig lehetetlennek tartottak megvalósítani.... de pár okos ember megoldotta.

Most és jelenleg ha nem tudjuk megoldtani kérjünk több memóriát/ GB stb... vagy fogjuk a technológiára. Kreativitás.... ezt kellene újra felfedezniük magukban.

Próbáltam az Ocolust és a Ps VR is itt pihent nálam 3 hónapig. Mind a kettő nagyon jó cucc... de míg az Ocolust hol támogatják hol nem.... addig a psvr lehet fapados... de egy Ace Combat VR módtól befostam.... a GT Sport módjától letettem a hajamat annyira élethű volt. Bőven van lehetőség ezekben a cuccokban... csak merjék kiaknázni.
[27] arpi0912
Nov 27., Wednesday 10:13 #26
Rosszul látja. Igaz sose fogja leváltani a VR a hagyományos gaminget, de igen is van létjogosultsága bizonyos játékoknál például szimulátorok. Ahol hatalmas plusz élményt tud adni még a gyenge PSVR is.
Egyébként meg ha arra válaszolnának amit kérnek tőlük akkor réges rég minőségi AAA-s címeket csinálnának. Ez egy gyenge kifogás volt miért is mellőzik a VR-t, pedig gépük lenne hozzá az xox-el.
Ha a ps4 pro 115k, és a One X 159k, akkor megéri nekem az a hangyafasznyi különbésg 44k-t? Hmmmm.
Összesen: 75 [1-50]
1 | 2