King's Bounty 2: látványos bejelentés
Eddig 10 hozzászólás
mcmacko
2019. August 16.
Friday 10:06


A 1C Entertainment újra kiengedi a sárkányt a barlangból és bejelenti a taktikai sorozatának, a King’s Bounty-nak a visszatérését! A 2020-ban PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re megjelenő King’s Bounty 2 Antara vidékeire kalauzolja a játékosokat, a sorozat klasszikus körökre osztott taktikai és RPG elemeivel kísérve. A fenti trailerből az is kiderül, hogy mindehhez elég durva látvány is tartozik majd.

Mit is ír a sajtóközli a PC-re, Xbox One-ra és PS4-re érkező játékról? Mutatjuk!

Az elismert fantasy sorozatot teljesen új oldalról megközelítő King’s Bounty 2 a széria körökre osztott taktikai ütközeteire építve, és azokat kibővítve nyújt igazán magával ragadó RPG-élményt. Minden döntés nagyobb jelentőséget kapott, a csatáktól kezdve egészen az Antara-szerte megismert emberekkel kialakított kapcsolatokig.

A más-más történettel rendelkező három hős egyikének szerepét felöltve a játékosok egy szerteágazó, nyílt világú kalandra indulhatnak egy részletgazdag, izgalmakkal teli fantáziabirodalomban. Egy nap veszély üti fel a fejét a világban, mikor egy rejtélyes rontás kezd terjedni Antara távoli vidékein, megfertőzve a földet és minden rajta élőt. Az érintett régiók lakói Nostria falain belül keresnek menedéket, ezzel alaposan megapasztva a királyság készleteit. A területeket egykor élő, a rontás által eldeformálta lények járják, káoszt és pusztítást hagyva maguk után. Minden döntésed következményekkel jár, ahogy Antarát lassan felemészti ez a hatalmas konfliktus. Te miként fogod alakítani a birodalom jövőjét?

A King’s Bounty 2 főbb jellemzői:

Interaktív és filmszerű történet: A King’s Bounty 2 filmszerűen bemutatott története során a játék inkább a játékosok kezébe, mintsem szájába adja a döntéseket. A klasszikus RPG hagyományokat követve folyamatosan nehéz morális döntéseket kell hozniuk, melyeknek messzemenő következményeik lesznek a birodalom sorsára. Az egyszerű dialógusopciók helyett, azonban a játékosok tettei számítanak igazán.

A harctér is számít: Mikor a játékosok harcba bocsátkoznak, a harctér közvetlenül a világtérkép éppen bejárt részét fogja tükrözni. Ez arra kényszeríti a játékosokat, hogy számításba vegyék környezetüket mielőtt csatába indulnak, hogy minimalizálják a potenciális kockázatokat, vagy akár előnyt kovácsoljanak helyzetükből.

Nincsenek többé lapos arénák: A realisztikus, volumetrikus csataterek a King’s Bounty 2 küzdelmeinek szerves részei. Maximalizálva a taktikák sokféleségét, számos különböző akadály és funkció található a harci térképeken, köztük szakadékok, hegyek, szekerek és sok más. Ezzel minden ütközetnek megvannak a saját egyedi taktikai előnyei és hátrányai.

Új karakterfejlődési rendszer: A King’s Bounty 2-ben a játékosok három karakter közül választhatnak, melyek mindegyike saját történettel rendelkezik. Ahogy felfedezik a birodalmat, úgy változik történetük a különböző eszmékhez – Strenght, Art, Order, Anarchy – való viszonyulásukkal. Ezen döntéseik nem csak azt befolyásolják, hogyan reagálnak rájuk az NPC-k, de kézzelfogható hatásuk van a világra is.

Egyedi szakaszok: Minden szakasz teljesen egyedi egységekből áll, melyek mindegyike sajátos képességekkel és megjelenéssel rendelkezik. Az arctalan katonák helyett a játékosok emberekből, elfekből, trollokból és más lényekből állíthatják össze seregüket, akik kalandjaik nagy részét vállt vállnak vetve küzdve töltötték, tartós köteléket kialakítva egymással.

Taktikai mélység a csatatéren: A King’s Bounty 2 számos új taktikai lehetőséget mutat be, mint például a Line of Sight a mélyebb, és gazdagabb harci élményekért, valamint váratlan taktikai harci eseményekkel éri el, hogy sose lankadjon a játékosok figyelme.

A realizmus és a fantasy egyedi keveréke: Lépj be egy hatalmas fantasy világba, ami tökéletesen olvasztja össze a műfaj alapjait a kemény realizmussal biztosítva, hogy a játékosok mindig két lábbal álljanak a talajon ebben a kétségbeesett, egész birodalmat beterítő konfliktusban.

[11] frg_dnl
Aug 17., Saturday 15:01 #10
Én ps2-n játszottam végig a Homm Quest for the Dragonbone Staff-t, azt szánták akkor a King's Bounty remake-jének.
Az Age of Wonders Planetfall kb. jó egy héttel ezelőtt jelent meg azt is be kell szereznem, jelenleg az Age of Wonders III-al játszom és le sem tagadhatná, hogy a Homm 2-3-4-ből merít ötleteket .
[51] Dude
Aug 17., Saturday 10:37 #9
Válasz kiső (#8) üzenetére
Én akkor kaptam meg a Nintendómat, mint elsö gaming hardver. Amigát meg C64-et csak ismerősöknél láttam
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[36] kiső
Aug 17., Saturday 7:31 #8
Válasz Dude (#7) üzenetére
Pedig az robbant rendesen. C64-en sem volt rossz, de Amiga-n maga volt a megtestesült álom. Csak kár, hogy félóránként "guru"-t nyomott az arcomba.
Egy Populous "riméket" nem akar valaki csinálni?
[51] Dude
Aug 16., Friday 23:47 #7
Válasz Necroman Mk2 (#6) üzenetére
Lövésem nem volt az 1990-es részről.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
Aug 16., Friday 21:26 #6
Válasz Dude (#5) üzenetére
Melyik első részre gondolsz? Az 1990-es eredetire, vagy erre KATT! ?
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[51] Dude
Aug 16., Friday 20:52 #5
Nem ma volt az első rész. Ez a bejelentés most meglepett.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
Aug 16., Friday 20:36 #4
Egyelőre a shotokból nagyon hiányzik az előd varázslatos, meseszerű (képi) világa, ez sokkal inkább áraszt középkori hangulatot. A GoT/Witcher-féle nyersebb háttért én ide nem hiányoltam. Ennek ellenére is természetesen nagyon várós.
[16] skiz0
Aug 16., Friday 20:16 #3
szivi
fú hát amúgy szerintem ez rohadt jónak tűnik, a játék hivatalos oldalán van egy rakás screenshot meg art

az első rész is adta, de erre most nagyon kíváncsi leszek, pedig nem vagyok nagyon oda a turn-based harcért
PSN: mucsacso
Aug 16., Friday 19:24 #2
A domborzat bevezetése a taktikai/harci szekciókban egy érdekes újdonság, bár szerintem - Szun-Ce után - mindenki a magaslatokra szeretné majd helyezni az íjászait és varázslóit.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
Aug 16., Friday 12:09 #1
Köszi, skiz0!
"This is our time to medicate..."