[Teszt] Assassin's Creed Valhalla
Kapcsold jtk: Assassin's Creed Valhalla (ps4)
Eddig 93 hozzszls
ne5h
2020. November 16.
Monday 15:00
Bevlt recepten ne vltoztass, tartja a monds, a Ubisoft pedig bizonyos fokig h ehhez a tanhoz, hiszen az Assassin's Creed sorozat br kapott egy nagyobb vrfrisstst nhny vvel ezeltt, alapjaiban megmaradt ugyanannl a vznl, amire 2007 ta pt a francia kiad. Persze az Origins-szel nmileg egy j irnyba is elmozdultak, hiszen az egyiptomi epizd ta igyekeznek nagyobb jelentsget tulajdontani a szerepjtkos elemeknek, az alkotelemek bizonyos rsze azonban vltozatlan maradt az vek sorn. A Valhalla is inkbb a mr ismers rgi s jabb alapokra ptkezik, semmint, hogy gykeresen reformlja meg a szrit.



Ez pedig bizonyos szempontbl jl is van gy, elvgre tudjuk, hogy mire is szmtsunk. Egy emberes mret jtktr (mely ezttal 3 nagy rgira oszthat fel), a sorozat alapjnak szmt orgyilkos-templomos ellenlls s persze megannyi tennival, ahol elkel szmban szerepel ellenfelek nylt sznen vagy rejtve trtn likvidlsa. A Valhalla teht ezek mentn egyltaln nem tallja fel a spanyolviaszt, de akkor adott a krds, hogy miben tud mst, mint az t megelz Odyssey?

Nos, hrom, egymssal nhol csak rintlegesen kapcsold rszegysget, radsul ezek slyozsa sem sikerlt azonos arnyra. A trtnet alapja az lenne, hogy az Eivort is magba foglal Holl kln nmi gyermekkori srelemre visszavezetheten nem hajland beletrdni a Norvgia egyestsre treked viking eszmbe, ezrt Anglia fel fordtjk tekintetket, hogy Ragnar Lothbrok pldjt kvetve k is ott leljenek j otthonra. Ebbl kezdetben egy szomszdokat s szvetsgeket keres kampny krvonalazdik, mely idvel termszetesen belekapcsoldik a Rend s a Rejtettek kztti vget nem r csatrozsba, valamint a trtnelmi feltsbl addan az istenek s a mondk sem hinyozhatnak.



A letelepedshez tartozna egy olyan kldets is, hogy folyamatosan fejlesszk s gyaraptsuk a tborunkat, azonban ennek gyakorlati hasznt a nullhoz lttam konverglni. A ksztk szndka szerint ahogy bvl a kis kolnink, gy kapunk jabb lehetsgeket s funkcikat, ezeket azonban rk tucatjai utn sem reztem fontosnak vagy akr csak szksgesnek. A jtk elejn ktelezen fel kell hznunk kt kritikus ltestmnyt (br ezek nlkl is haladhatunk a szvetsgeseket gyjt szllal), azonban mg ezek utn sem knyszerlnk r, hogy ezek funkciit hasznljuk vagy hogy tovbb invesztljunk a kis falunkba. Azt mr csak enyhe vigyorral nyugtztam, hogy ltszlag minden fontosabb mestersg rendelkezik mr valamilyen ltestmnnyel, ennek ellenre mindegyikk azt vrja tlnk, hogy hzzunk fel szmukra egy telephelyet.

Hasonlan rtetlenl lltam a harcrendszer s a karakterfejleszts nhny mechanikja eltt. Elbbi esetben az jelenten a nagy vltozst, hogy bevezettk a ktkezes rendszert, melynek lnyege, hogy akr mindkt keznkbe tehetnk kzelharci fegyvert, ha gy kvnjuk. A dolog szpsghibja, hogy a jtk alapesetben a bal keznket tekinti a vdekeznek, a jobbat pedig tmadnak, ezen pedig az sem vltoztat, ha megcserljk a leosztst s a bal keznk kapja a fegyvert, a jobb pedig a pajzsot. Ennek ksznheten nincs sok rtelme szembemenni az alapfelllssal, mr csak azrt sem, mert a bal keznkhz rendelt elsdleges mozdulat mindig a blokkols lesz. A rendszert nmileg bvti, hogy bizonyos fegyvertpusok csak kt kzzel forgathatak, ilyenkor teht norml krlmnyek kztt nem lennnk kpesek pajzsot hasznlni, br n valamilyen furcsa bolyg-egyttllsnak ksznheten kpes voltam egy napon t gy hasznlni egy ktkezes csatabrdot, hogy mellette vgan szorongattam a pajzsot is. Aztn a jtk hirtelen rjtt, hogy "de ht ez szablyellenes" s helyrelltotta a sajt vilgrendjt.



A fejleszts tern a ksztk nem elgedtek meg az Odyssey klasszikus skillfs megoldsval, hanem az Orignis-ben is megtallhat kesze-kusza sszekttetst emeltk a ngyzetre. A kezdetben elrhet hrom fejlesztsi irny idvel nagyjbl 40 tovbbiba gazik szt, ezeknl pedig a klnbz kpessgpontok egyes csillagkpeken kaptak elhelyezst, ezltal pedig egyfajta linearitst is birtokolva. A klnfle aktv s passzv fejlesztsekhez akr tbb ton is eljuthatunk (bizonyos csillagkpek tbb ponton is kapcsoldnak msokkal), azonban a hozzjuk vezet ton adott fejlesztseket meg kell tennnk, mivel ezek mindegyike elre megszabott mdon kapcsoldik a nagy hlzathoz. A dolog rdekessge, hogy a fejleszts korai szakaszban sz szerint a sttben fogunk tapogatzni, az egyes j csillagkpek s a rajtuk tallhat kpessgek csak akkor fedik fel magukat, ha a kapcsolati rendszerben eljutunk hozzjuk. Emiatt sokszor lesz szksg arra, hogy csak azrt kltsnk el pontokat, hogy lssuk, mi is vr rnk az t tovbbi rszn. Szerencsre a pontokat brmikor nullzhatjuk s jraoszthatjuk, st, akr egyesvel is visszaszedegethetjk ket.

Hasonl zskbamacska megoldst kaptak a klnbz specilis tmadsok s mozdulatok, melyeket ezttal a jtk vilgban elszrt kdexekkel szerezhetnk meg, azonban ezeknl sosem tudhatjuk elre, hogy kzelharci vagy tvolsgi kpessget kapunk, radsul mivel ezek mindegyike tbb szinten fejleszthet, ezrt knnyen megeshet, hogy ugyanazt, az egybknt ltalunk haszontalannak tlt mozdulatot szerezzk meg jra, ahelyett pontosan tudnnk elre, mivel is fogunk gazdagodni.



A fejleszts tern mg egy fontos pontot rintenem kell, ez ugyanis a karakternk tulajdonsgait a felszerelst s azok hatkonysgt kapcsolja ssze. A Valhalla RPG-sebb megkzeltse miatt ezttal lehetsgnk nylik az leternket, a vdelmnket vagy a tmadernket nvelni, ehhez azonban a mr fentebb emltett vgtelen hlt kell segtsgl hvnunk. A skillpontok nagy rsze ugyanis olyan tulajdonsgokra klthet, melyek az elbb emltett kategrikat toljk feljebb, valamint az eszkzeink is klnbz osztlyokba lettek sorolva (holl, farkas, medve) s minden azonos kategriba tartoz trgyat tudunk ugyangy passzvan nvelni. Ha ezekhez hozzvesszk, hogy a fegyvereink s ruhink tbb lpcsben ersthetek - a kovcsnl tudjuk magasabb szintre fejleszteni ket, ezek mellett pedig az rtkeiket is nvelni -, valamint hogy rnakvek segtsgvel tovbb tkletesthetjk ket, akkor egy meglehetsen korrekt rendszert kapunk. Sajnlatos mdon azonban a ksztk a legtbb ilyen bnusz mrtkt (legyen az skillpont, fejleszts vagy rnval nvels) annyira minimlisra vettk, hogy alig fogjuk rdemi hasznukat rzkelni.

Eddig meglehetsen kevs szt ejtettem a trtnetrl s a jtk narratv oldalrl, pedig ezen a tren egyltaln nem kell szgyenkeznie a Valhallnak. A ksztk ugyan igyekeztek, hogy minden eddiginl tbb prbeszdlehetsget s dntshelyzetet teremtsenek, de ezek igen kis rsze rendelkezik valban tttel rendelkez kvetkezmnnyel. Ha egy karakternek a trtnet szerint meg kell halnia, akkor mi hiba kegyelmeznk meg neki, kicsivel ksbb akkor is az lett kell ontanunk. Az viszont mindenesetre dicsretre mlt, hogy ezen a tren is elrbb lpni, taln egy ksbbi epizdban mr valban let-hall krdsekben szmt majd a szavunk. Amellett se megyek el sz nlkl, hogy a terjeszkedsi ksrlet megannyi apr fejezetbl pl fel, melyek sajt trtneteket kaptak, gy a gigszi kampny a feloszts miatt vltozatosabb tud maradni, hla annak, hogy a mellkszereplk folyamatosan vltjk egymst, attl fggen, ppen melyik rgiban igyeksznk megvetni a lbunkat.



Az egybknt meglehetsen komor s vres kldetseknek j ellenplust kpeznek a mellkes tennivalk, kztk a minijtkok s a trtnettl teljesen fggetlen kldetsek. Elbbiek kzl kettt emelnk ki, az els az ivverseny, melynl elg egyrtelm a feladatunk, hrom "kors" lrt kell gyorsabban felhajtanunk, mint ellenfelnk, mikzben a tmeg folyamatosan biztat minket, hogy "idd, idd, idd." Az egsz nagyjbl egy koleszos beavats rzst kelti. A msodik pedig a szprbaj, ahol rmekben kell srtegetnnk a kihvnkat. Hosszasan beszlhetnk mg az Orlogrl is, legyen azonban elg annyi, hogy ez egy stratgia kockajtk, ahol taktikusan kell az ellenfelnk letpontjait nullra cskkentennk, mikzben az isteneknek ldozva krhetnk tlk segtsget. A mellkkldetsek pedig br a legtbb esetben semmifle jutalommal nem jrnak, knnyen tudnak kizkkenteni nhny vicces szitucival a hatalmi jtkok komolysgbl.

Amirt szintn nem lehet elmarasztalni a jtkot, az a krts s a hangulat. A Ubisoft j rzkkel tallta el ismt, hogyan idzze meg a letnt korokat, legyen sz az angliai kirlysgokrl, a kztk val csatrozsokrl vagy a viking letrzsrl. Mindezekhez j kiegsztst ad a jtk zenei rszlege, bizonyos dallamok miatt knnyszerrel hajkzhatunk tovbb a folykon az eredeti ti clunknl vagy tlthetnk kicsivel tbb idt a menben, az egyes betteket ddolva. Br a karakterke megalkotsnl nem mindegyik sikerlt egyarnt karakteresre, biztosan mindenki tall majd olyan szereplt, aki rdekes vagy szimpatikus a szmra.



Technikai oldalrl a Valhalla kicsit ketts kpet mutat. Az rem egyik oldaln kapunk egy tisztessges ltvnyvilggal megtmogatott jtkot, ahol br nhol lehet tallkozni elmosd vagy lassabban betltd textrkkal, az sszkp mgis remek. Ugyanakkor nem tudja elkerlni a tipikus open world betegsgeket, gy bugokkal is knny tallkozni, legyen sz egymsba akad karakterekrl, hibsan mkd interfsz elemekrl vagy harcok sorn furcsn egymsba fzd animcikrl. Kiterjedsbl addan szinte lehetetlen, hogy az ember ne tallkozzon valami bakival, de azrt itt is rzdik, hogy nhny kisebb tapasz mg jl fog jnni.

Az Assassin's Creed Valhalla jtt, ltott s... hdtani akart. Mindent letaglz gyzelem helyett azonban egy erteljes rohamra futotta az erejbl. A Ubisoft ismt kicsit vltoztatni akart, azonban a nagyobb mrtk RPG elem egyszerre hozott tbb szabadsgot a trtnetben szerepl dntseknl s a karakternk testreszabhatsgban, ugyanakkor a tlzott szertegazs a karakterfejlesztsnl, valamint a tennivalk s a jtk rszegysgei kztt felemsra sikerlt. Az irny tovbbra is j, a tkletes arnyt azonban most sem sikerlt eltallni.

sszesen: 93 [1-50]
1 | 2
[55] axl
Nov 20., Friday 19:07 #93
Vlasz Doberman (#92) zenetre
Mondjuk n azon a vlemnyen vagyok, hogy a cikkben foglaltaknak kell (lehetsg szerint) az objektivitsra trekednik (azaz pl. tnyszeren megemltend, hogy a jtktr nagy - ami attl fggetlenl igaz, hogy ki-ki hogyan tli meg, ez vajon j dolog-e vagy sem), a vgs rtkels ezzel szemben tkrzheti az r szemlyes rzseit, nla hogyan slyozdnak, addnak ssze az egyes komponensek. Ezrt (is) rdemes az egszet elolvasni s az alapjn eldnteni, hogy neked tetszene-e, nem pedig a pontszmon rugzni. Szerintem.
I WλNT TO BELI3VE
[7] Doberman
Nov 20., Friday 18:25 #92
Vlasz ne5h (#80) zenetre
AC Valhalla 8 pont krnyke criticen, nlad 7 pont. Ghost criticen 8 pont, nlad 10.

El kell dnteni melyik oldalon llsz, hivatalos, mrtkad cikkr, vagy egyszeri vlemnyvezr.

Sokan ignylik a pontot. DE, Lothar friss cikke Spellforce 3. Nem ad pontot, mgis ha elolvasom a cikket rtem. gy gondolom, hogy elg rett az itt olvas kznsg elmellapota, hogy kpes legyen rtelmezni a lertakat.

Vlemnyt rsz, megfogalmazod az rzseidet. A pont skln van! rtkelsz, minstesz, meghatrozod, hogy a videojtk iparban ez hova esik. Megnzed mi a hasonl, ahhoz hogy viszonyul. Kellenek -tl -igek. Mi az ami eddig volt, mivel egszti ki, szintetizl-e jat eddig nem ltott elemek kombinlsbl?

Az rzsek kiadsa vgletes, ettl nehezebb ha mst is figyelembe kell venni, ms jtkokat. Ezrt van az, hogy nem r mindenki, hanem aki sokat ltott s tapasztalt.
Te sokat jtszol, rengeteg jtkot vgig prgettl, kimaxoltl, platinztl, ez elny a tbbiekkel szemben pl. velem szemben is. Ez hatalmas segtsg, hogy el tudj helyezni jtkokat a rengeteg megjelent kztt. J rzs tadni a ledesztilllt esszencit, de egyben valamilyen felelssg is szerintem.

( az Angliai kampny miatt nem day 1 nlam ez a jtk, patcheljk ki, s vgig fogom tolni valamikor teljes llapotban. bakfitty, Necroman)
Stupid people everywhere, but I ain't got time to care!
Nov 20., Friday 17:32 #91
Vlasz axl (#89) zenetre
Valban nem ktelez rvidnek lennik, csakhogy az eddigi tapasztalat ezt mutatja, hogy ezeket a rvid, de intenzv jtkmenet jellemzi. Ellenpldt persze n is szvesen ltnk, de egy 2-3-szor hosszabb jtk bizony 2-3-szor hosszabb fejlesztsi idt s pnzt jelent (feltve, ha tartani akarjk a minsget, s nem csak a jtk elejt hzzk meg), ami nem biztos, hogy premiert kvet hnapokban megtrlne a kiadnak.
A TF2-nl meg a kiad is ludas volt, hogy tl kzel adta ki a nagygyja mellett, sajnos.
"l gondolkod lny vagyok, aki az informci tengerbl szletett!"
[1] bakfitty
Nov 20., Friday 15:52 #90
Vlasz Doberman (#79) zenetre
"A Valhalla legnagyobb baja, hogy a jtk tfordul Anglia leigzsba, mint hogyha az szaki mitolgiai vilgban nem lenne elg fantzia."

Nos... ugye valamilyen formban benne van azrt a mitolgiai szl is, vagy legalbbis annak az AC-stett vltozata. Ha rted mire gondolok.
[55] axl
Nov 20., Friday 15:51 #89
Vlasz Necroman Mk2 (#87) zenetre
A "csjtkoknak" sem muszj 5-6 rsnak lennik. n speciel sok mindent megadnk egy jl sszerakott, 10-15 rs trtnet FPS-rt / TPS-rt (mint amilyen pl. az Alyx). Arrl nem is szlva, hogyha ehhez hozzcsapnak egy tisztessggel sszerakott multit, akkor az azrt rendesen meg tudja dobni az r / rtk arnyt az arra fogkonyaknak. (Ms krds, hogy a mai piac ilyen szempontbl teljesen le van fedve s nagyon nehezen tud rvnyeslni egy j belp az ismert mfajokon bell, ahol szinte mindenkinek megvan mr az vek ta bejratott favorit-szrija...) A rvidsge miatt taln nem a legjobb plda, de a Titanfall 2 kampnya szmomra kimondottan dt volt a sok nylt vilg cucc utn (amikkel szintn semmi bajom nincs, de hossz tvon azrt beljk lehet fradni). Arra a korbban tett kijelentsemre viszont sajnos nagyon j plda, miszerint mg egy lvezetes, jt multival is nehz tartsan nagy szeletet kihastani a status quo-bl.
I WλNT TO BELI3VE
Nov 20., Friday 15:10 #88
Vlasz Doberman (#79) zenetre
"A Valhalla legnagyobb baja, hogy a jtk tfordul Anglia leigzsba, mint hogyha az szaki mitolgiai vilgban nem lenne elg fantzia."

Javts ki krlek, ha tvedek, de az Assassins Creed jtkok sokkal inkbb trtnelmiek, a mitolgia s a fantasztikum inkbb csak affle adalkok. E szempontbl rthet, ha a trtnet a normannok angliai hdtsaira fkuszl, s nem nem megy el az szaki mendemondk vilgba.
"l gondolkod lny vagyok, aki az informci tengerbl szletett!"
Nov 20., Friday 15:06 #87
Vlasz SolidMetal (#14) zenetre
A semi-open world mg csak-csak, de a csjtkok visszatrsre n nem igazn szmtok. Mert ok, hogy az open world idignyesek, de ugyanakkor a hosszsg egy olyan exakt tnyez is, amivel gy rzi a vsrl, hogy a pnzrt kap is valamit. Avagy: a mai 60-70-80 dollr/eur premier ron nehz 4-5-6 ra alatt kivgezhet, st, 10 ra alatt kompletten kiacsizhat, single player only jtkokat nyeresgesen eladni, amikor egyrszt az open world cuccok idben sokkal tbbet nyjtanak, msfell meg az ruk is pr hnap alatt beesik. Lsd: Order 1866 relatv buksa.

Ugyanakkor a game pass s hasonl elfizetses modell esetleg mg adhat egy lketet ezeknek, azaz egy 15 dollros havidjban nem vszes egy akr pr rs, SP only jtkot is beletenni. Megltjuk, mit hoz erre a jv.
"l gondolkod lny vagyok, aki az informci tengerbl szletett!"
Nov 20., Friday 15:00 #86
Vlasz Ghz (#11) zenetre
No offense, de erre mondjk, hogy egyni szoc problma.
Elhiszem persze, hogy aki eddig sok jtkkal jtszott egyszerre, annak egy ilyen idignyes program, mint az AC-k, szjhzsra kszteti a hatalmas jtktr. Plne csald s fix-ids munka mellett, amit esetedben megtol mg a hobbi tesztels is. Ugyanakkor ha valaki nem idmilliomos, de be tudja osztani az idejt, s csak egy jtkra fkuszl, akkor ezzel is vgig lehet rni knyelmesen. Igaz, ez persze ms jtkoktl (meg egyb tevkenysgektl) veszi el az idt, de senki se ktelezi az egyszeri gamert arra, hogy mindent azonnal, premierkor vegyen meg. Utbbival sprolni is lehet, nem is keveset, nem beszlve arrl, hogy ksbb egy jobb minsg, patchek utni jtkot kap az ember

dv egy szintn 35+ desaptl, akinek htkznap estnknt 1, max 2 ra jut jtkra.
"l gondolkod lny vagyok, aki az informci tengerbl szletett!"
[36] kis
Nov 20., Friday 11:57 #85
Vlasz ne5h (#80) zenetre
Kb.tvenszer irtam mr le, hogy nincs rtelme pontozni, mert rengetegen vannak mg mindig olyanok akik nem fogadjk el ms vlemnyt, s fogalmuk sincs mi az hogy szubjektv.
Nem kevs iddet fogja elvenni az letedbl a nekik rt, totlisan felesleges vlaszok. Mondjuk szintn tisztellek azrt, mert ennek ellenre is megprblod.
[9] Gergo89
Nov 20., Friday 11:32 #84
Odysseyt leginkbb a sztori, hangulat, fszerepl, szvegek miatt imdtam. Szval ha legalbb ezek rendben lesznek, akkor nlam nyert gye van a jtknak. Mondjuk nem halottam, hogy a fszereplrl dkat zengennek, legalbbis nem annyit, mint Kassandrrl.

Ersen gondolkodom, hogy az Originst vgigjtszom eltte, ha mr trilgia, akkor ismerjem minden egyes rszt.
[16] rdg
Nov 20., Friday 8:50 #83
Vlasz ne5h (#82) zenetre
Adtam volna... Nem tudtam. De j lenne, ha az ember tudn vltoztatni, mert idvel vltozik a vlemnye a jtkrl, szval objektvebbek lennnek a pontok a ksbbiekben...
Az utols cserksz
Nov 20., Friday 8:23 #82
Vlasz rdg (#81) zenetre
Az adatlapon tallhat olvasi rtkelsre gondolsz? Megmondom az szintt, vek ta nem foglalkoztam azzal a funkcival, gy a pontos llektana is ismeretlen a szmomra. Az mondjuk meglep, hogy tudtl 8,5-t adni, mert ha jl ltom, csak egsz szmokkal dolgozik.
I am such a B.A.
[16] rdg
Nov 20., Friday 7:58 #81
Vlasz ne5h (#80) zenetre
Bocsnat, ha mr a pontozs a tma: nem lehet valahhogy megvltoztatni az ltalam leadott rtkels pontszmt? (csak mert vletlenl alulrtkeltem, pedig 8,5-t adtam volna neki!!!)
Az utols cserksz
Nov 20., Friday 0:07 #80
Vlasz Doberman (#79) zenetre
s n sem vagyok helikopter a Valhalla rtkelsemmel, mert klfldn is akadt nhny olyan tesztel, akinek szintn nem vltotta meg a vilgot. Azt soha egyiknk se lltotta volna, hogy ne szmtana a vlemnyetek. Ha nem gy lenne, akkor kommentelni se engednnk senkit, hiszen akkor le tudn rni, ha nem rt velnk egyet.

Azzal tovbbra sincs semmi gond, ha szerinted vagy brki ms szerint tbbet r/tud a Valhalla. De azt is meg lehetne rteni, hogy nem mindenki ltja ugyangy az sszes jtkot. s brmennyire is nehz lesz elfogadni, a fenti pontszm (mr ha mindenkpp le akarunk annl az egy szmnl ragadni), nem azrt kerlt oda, mert csak. Azt tovbbra sem rtem, mirt blama az, ha a vlemnyklnbsg van egy jtk esetben, de ez valsznleg az n szegnysgi bizonytvnyom.
I am such a B.A.
[7] Doberman
Nov 19., Thursday 20:17 #79
Azrt rlk, hogy nem vagyok helikopter a vlemnyemmel GoT- vel kapcsolatban.

Itt a Valhalla 7 pontja kivlan hozza a szges ellenttet.

Az hogy nekem, vagy neked Durden hny pontos a vlemnyed, a ltri kutyt se rdekli, de Nesh egy szerkeszt/tesztel. Mai napig nem rtem ,hogy lehetett azt ott kiengedni.

Az hogy ez 7 pontot kapott nem meglep, hiszen ha ms nem csak azrt is. AC megfradt ismtls, a GoT friss, j, soha nem ltott. ^_^
Nincs itt semmi baj, egyszeren nem kell pontozni a jtkokat, s akkor nem lehet ekkora blamkba belefutni.

A Valhalla legnagyobb baja, hogy a jtk tfordul Anglia leigzsba, mint hogyha az szaki mitolgiai vilgban nem lenne elg fantzia. Ebbl a szempontbl GoT legalbb nem akar Kinai dinasztikat lednteni.

20 rs exkluzvok 20 ezer forintrt, taln ez foglalja legjobban ssze a nem tetszsemet a mai "nARraTv" jtkokkal.
Stupid people everywhere, but I ain't got time to care!
[55] axl
Nov 19., Thursday 13:59 #78
Vlasz Durden is ALIVE (#72) zenetre
"Bocs, a mai vilgban mindenki hfehrke h semmi inft ne kapjon elre semmirl divatbl"

Wow! Baromi nagy divat, hogy az ember szeretne mindent magnak felfedezni s urambocs' nha meglepdni egy olyan produktumon, amirt huszon-ezreket fizetett. (Amgy szerintem ez nem volt akkora spoiler, de a hozzllsod mindenesetre, khm... rdekes.)
I WλNT TO BELI3VE
Nov 19., Thursday 13:04 #77
Vlasz ne5h (#76) zenetre
A fikzas nem neked szolt, a Ghost nana h Neked! Egy ilyen lapnak torekednie kell a targyilagossagra, a 2 jatek kozott nem lehet 3 pont kulonbseg, persze en nem vagyok OP teszter, de tapasztalatom van azert.
There is only room for one Boss and one Snake... /// Xbox One GT: Durden LV426117 /// PS4 iD: Durden91
Nov 19., Thursday 12:37 #76
Vlasz Durden is ALIVE (#75) zenetre
Ok, csak utna gyorsan hozzteszed, hogy a Tsushima 10 pontot kapott (ugye mindkett teszt nekem "ksznhet"), ezrt nehz volt nem clzsnak venni a dolgot.

Egybknt neked is csak azt tudom mondani, amit Gmer81-nek korbban, hajr, j jtkot hozz. Nlam ugyan nem tallt be teljesen a Valhalla, de ettl mg msnak adhat sokkal nagyobb lmnyt. A kis beszmold alapjn nlad ez sikerlt.
I am such a B.A.
Nov 19., Thursday 12:30 #75
Vlasz ne5h (#74) zenetre
Azt a reszt altalanosan gondoltam, nem rad.
There is only room for one Boss and one Snake... /// Xbox One GT: Durden LV426117 /// PS4 iD: Durden91
Nov 19., Thursday 12:02 #74
Vlasz Durden is ALIVE (#72) zenetre
Mirt fikzs az, ha valakinek nem ugyanannyira/ugyangy tetszik egy jtk, mint msnak? Nem kpkdtem folyamatosan a jtkot, lertam, hogy mi az ami nekem(!) tetszett vagy nem tetszett benne. Nlam(!), az n rtkrendemben(!) ennyit rt a Valhalla. Ettl neked s msoknak simn rhet sokkal tbbet vagy akr ennl is kevesebbet. s ezzel semmi baj nincs.
I am such a B.A.
[16] rdg
Nov 19., Thursday 11:48 #73
Vlasz Durden is ALIVE (#72) zenetre
+1, like!
Az utols cserksz
Nov 19., Thursday 11:05 #72
Jtszottam az Origins-sel, Odyssey-vel, 30+os apuka vagyok s 90-es vek ta gamer. Az Origins kb egy vz volt (mellkkldetsek, loot kipucols/helyek kifullozsa, stb) ami igazn az Odysseyben kerlt feltltsre (csatk, szekta, zsoldosok, j skillek/ability-k, hatalmas trkp, bossok) Mindkettre jellemz a j story, szp nagy trkp (risten, egy trkp nem lehet elg nagy! Speedrunnereknek esetleg… Az Odyssey-t kb 3 hnap alatt fulloztam ki s nagyon lveztem. Nem ez kell, hogy lekssn egy jtk, amg csak lehet?

AC Valhalla: megtartotta az Odyssey feature-eit, ezekre rtett: vltozatosabb skillek/abilityk (pl: halottnak tettets-nagyon jl jn, ellensg otthagyott fegyvert hasznlva lehet a mg meglv ellenekbe belelltani, stb), vltozatosabb ellenfelek (kicsi, nagy, bombval s egyb fegykkal operl), orv tmads esetn az ersebb ellenfeleknl felugrik egy sv, amit eltallva instant killeled ket. Tudom, a vrak, brlangok s egyb helyszinek kipucolsa elg copy-paste volt az elz rszekben, ebben prbltk ezt megvarilni, nmi cselt/logikt belevinni, hogy megtalld a lootot s szerintem ez is lvezetes lett. Mythic OP fegyver questek (Mjolnir, Excalibur – ez most spoiler? Bocs, a mai vilgban mindenki hfehrke h semmi inft ne kapjon elre semmirl divatbl) amik intenzven pumpljk fel bennem az adrenalint, hogy tnyleg minden helyet kipucoljak. Tbb boss fight. Normal fokozaton is kell kihvst nyjt. Mindezeket gy rom, hogy nem vagyok szerintem a story 40%-nl sem. Szval itt mg biztosan lesznek meglepetsek (helysznek, fegyk, story). A harc dinamkiusabb lett az eldkhz kpest, nekem semmi problmm nincs bele, lopakods az tny, nem lett eltallva s nincs is r kb szksg (eddig nlam) sehol.

Krdezem n, ha valamit lvezek akkor mirt lenne j egy kisebb trkp? Mirt rlnk neki ha 2 ht alatt kifullozom. A mai vilgban mikor vi 2-3 AAA jtk jn, mivel jtszak, Fortnite-tal? PUBG-vel? Netn a tlhypeolt Spidermannel ami 3 ra jtk utn replt ki a gpbl? A God of Warral amit 1 ht alatt vgig vgtam s annyira sem volt j, hogy kiplatinzzak annyira rdekelten volt az jrajtszs lehetsge?! Persze, j volt a story, szpen jult meg, karakterfejlds, egy szp egy hetes utazs…ennyi, ha akarok egy ilyen lmnyt akkor inkbb megnzek egy j filmet s az nem 20ezer…Netn 2D-s indie jtkokkal amiket 30 ve jtszottam Sega-n?! Persze, nha j a retro feeling, de folyamatosan az arcomban mr kicsit zavar… (hasonl gondolatot valaki elttem mr felvetett s ezt n is hasonlan rzem).

Sokszor gy rzem, hogy aki fikzza a jtkot, taln nem is jtszott vele…persze van benne bug, vannak copy paste megoldsok, de 2020ban ez egy nagyon j jtk s NEM 7 pontos. Fleg nem azutn, hogy a Ghost of Tsushima 10 pontot kapott ezen az oldalon. n is jtszottam vele, kifulloztam egy hnap alatt, lveztem, de ott is volt m bven copy paste, rkalyukrl rkalyukra…ezek alapjn ez a jtk min 9 pont, de inkbb tbb!
There is only room for one Boss and one Snake... /// Xbox One GT: Durden LV426117 /// PS4 iD: Durden91
[46] multishoot
Nov 19., Thursday 10:48 #71
Vlasz alf22 (#68) zenetre
, most mr rtem.
Egyre jobban. [Rhiblokker user]
[55] axl
Nov 19., Thursday 9:55 #70
Vlasz alf22 (#68) zenetre
KATT!
I WλNT TO BELI3VE
[28] alf22
Nov 19., Thursday 1:23 #69
Vlasz backstab (#67) zenetre
n gerilla mdban szolozok cl nlkl. Tk kirly. Tiszta Rambo filing
[28] alf22
Nov 19., Thursday 1:22 #68
Vlasz alf22 (#66) zenetre
Javts :borokat helyett borokat
Buzi Gboard napok ta rja fell a szavaimat
[33] backstab
Nov 18., Wednesday 21:19 #67
Vlasz alf22 (#66) zenetre
Akkor lehet, hogy visszanzek.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[28] alf22
Nov 18., Wednesday 13:42 #66
Ezt a skalzhatosagot a Breakpointba is bevezettk. Teljesen szemlyre szabhat a Hud, kontroller, gameplay ahogy eddig, de most mr olyan is van ,hogy hny drn repkedjen, hny jrr legyen, hny robot. Az jszaka tnyleg sotet legyen vagy telihold effektes. Nyron mg ugye az rpg mell betettk a szimultor mdot. Ja mg beraktak utlag a borokat is gyhogy maximlisan ki van mr szolgalva mindenki szolglva akinek brmi baja volt eddig
[73] zaz
Nov 18., Wednesday 13:22 #65
Tallkoztam egy hallfejes minibossal! Na az gy tks! Meglm hogy rohadjon meg,de szvat rendesen
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[23] Gmer81
Nov 18., Wednesday 12:38 #64
Vlasz ne5h (#60) zenetre
Ksznm. Ha holnap sikerl ps5t tallni, azon kezdem el.
[23] Gmer81
Nov 18., Wednesday 12:37 #63
Vlasz Ghz (#62) zenetre
Elssorban mellk kldetsekre gondoltam. A fsztorivallal nem volt gondom a pkembernl, csak a fellenfl harcoknl.

Az Originsben tk j mellkkldetsek voltak, amiknek rdekes sztorija volt Pld Szobek templomt tok sjtja, de kiderl, hogy mrgezik a krokodilokat vagy betegsg pusztt egy faluban, de kiderl, hogy egy keresked romlott telt ad el.
A pkemberben viszont pr nismtl kldets van, aminek a vge valami easter egg a vge.
moderator Ghz
Nov 18., Wednesday 10:17 #62
Vlasz Gmer81 (#58) zenetre
Ht akkor nem ugyanazzal a jtkkal jtszottunk. Az Origins varzsa engem is elkapott az elejn, de a borzaszt trtnet s a kb nulla szemlyisggel rendelkez fhs aztn kinyrta sajnos az egszet. n egyltaln nem emlkszem azokra a fantasztikus mellk kldetsekre, csak arra, hogy 100 milli volt bellk. A pkember a feszes trtnet vezetssel, a kivl karakterekkel s a legalbb korltozott (br valban nem tl vltozatos) mellkkldetseivel szmomra egy kategrikkal jobb jtk mint az Origins volt. A MM meg mg rtesz egy lapttal, fantasztikus lett csak sajnos elg rvid.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
moderator Ghz
Nov 18., Wednesday 10:14 #61
Vlasz Petya:D (#50) zenetre
Szerinted nevetsges, szerintnk meg nem. Akkor legyen a fkldets 20-30 ra max s utna lehessen felfedezni. Lehet ezt brhogy is szpteni, de pillanatok alatt meglehetett unni eddig az sszes AC rszt a rengeteg teljesen felesleges mszklssal. Igen is negatvum ha valamiben hossz rkig kell maszatolnod, hogy haladjon a trtnet vagy legyen brmi rdekes benne. Igazbl ennek nincs is kze ahhoz, hogy hny rd van jtszani.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
Nov 18., Wednesday 10:03 #60
Vlasz Gmer81 (#59) zenetre
Az Origins-szel nekem se volt klnsebb problmm, br az is igaz, hogy ott jobban vitt elre az jdonsg varzsa. rlk, hogy tetszett a teszt, nem volt clom senki kedvt elvenni a jtktl, egyszeren nekem kicsit visszalpsnek rzdtek a Valhalla jtsai. Ettl msnak simn lehet lvezetesebb, mint az Origins vagy akr az Odyssey. Neked pedig j jtkot hozz, ha lecsapsz majd r.
I am such a B.A.
[23] Gmer81
Nov 18., Wednesday 9:40 #59
Vlasz ne5h (#57) zenetre
Szerintem lassabb tempban lvezetesebb lehet. Teszter nem lennk, szerintem pr jtk varzst biztos elveszi. Sajnos nekem sincs sok idm, de n imdtam az Originst, Szp lassan haladtam. Megjelenskor vettem meg, kb 1 v volt mire vgig vittem, de mindent megcsinltam az utols krdjelig. Utna pont jtt az Odyssey.

Nekem tetszik a teszt, meghozta hozz a kedveml. Sajnos az Odyssey szerintem rossz irnyba fejldtt, fleg a harcnl s a mellkkldetseknl.Hamarosan beszerzem.
[23] Gmer81
Nov 18., Wednesday 9:18 #58
Vlasz soliduss (#36) zenetre
Te se jtszottl az Originsszel. Ott a kezd terleten vltozatosabb mellkkldetsek kldetsek voltak mint a Pkemberben. Persze huszadszorra biztos izgalmas galambokat ldzni, lgszennyezst mrni ugrlgatssal, kisiskols szint logikai jtkokat csinlni, kpeket megkeresni stb.
Elgg el vagytok pran szlva a pkembertl, pedig egy tkletes elz genrecis ac kln. A f kldetsen kvl egy marha unalmas mellkkldetsek halmaza, ami feldobja a hlhintzs s a harc (kivve a fellenfl harcok, mert azok bugyutk). Miles Moralest nem ismerem, arrl nem nyilatkozom.
Nov 18., Wednesday 9:00 #57
Vlasz bakfitty (#55) zenetre
Az Odyssey-vel nem jtszottam, csak az Origins-szel, gy legfeljebb ahhoz tudom mrni, amit egybknt meg is tettem, mikzben jtszottam vele. Az RPG elemek miatti karakterfejleszts nekem pont nem jtt be, mert hiba indulhatok el kismilli tvonalon, szinte az sszesen vannak olyan pontok, amikre flslegesen kltenem kell, ha valami mst meg akarok nyitni (pldul ha minimlisan akarok csak tvolsgi fegyvert hasznlni, akkor is rengeteg pont elmegy a ranged damage-re s hasonlk).
A trkprl mr beszltnk egy prszor, tny, hogy nem akkor, mint az Odyssey-ben, de mg gy is nagyobb, mint az Origins-ben, pedig nekem nha mr az is kicsit soknak tnt. Mg egyszer, nem a jtk hosszval van bajom, hanem a jtktr nagysgval.
A harcrendszer vltoztatsai sem felttlenl jttek be annyira, mint a nagy tlagnak, a ktkezes mechanika szerintem kicsit nellentmondsos lett, ahogy a stamina bevezetst sem tartom a legjobb megoldsnak. Az 1v1 elleni harcoknl mg lehet is taktikzni (ott jobban szerepel), de a nagy tmegek ellen kevsb hasznos.

Ami viszont tnyleg jl csinl a Valhalla (s a tesztben sajnos elfelejtettem megemlteni, ezrt utlag is elnzst), az a sklzhat nehzsg a felfedezs-lopakods-harc tengelyen. Ez tnyleg egy j jts volt a Ubisofttl.
I am such a B.A.
[28] alf22
Nov 18., Wednesday 7:48 #56
Vlasz soliduss (#39) zenetre
n "megszvtam". Gyerek xboxos gy neki majd az kell. Szerencsre csak Fortnite rdekli gy elg lesz az alap x is neki. n meg majd a lemez nlkli ps5t,de az is rr 2 ven bell. Majd taln a 3. verzi ahogy szoktam (kb az uccs FAT ahogy eddig mndig )
[1] bakfitty
Nov 18., Wednesday 6:56 #55
Vlasz ne5h (#51) zenetre
Szvsz ha tnyleg volt ilyen, akkor "rosszul fogtad", az AC hres arrl, hogy agyon van nyomva a trkp quick travel pontokkal, viszonylag biztos vagyok benne, hogy nincs olyan pontja, ahova egy percen bell ne lehetne megrkezni. Nyilvn ha tudatosan elkerld ket s mondjuk gyalog indulsz a trkp egyik felbl a msikba a jtk msodik felben, amikor mr a trkp jelents rsze ki van takartva akkor ssze lehet ilyet hozni, de azrt rezzk, mennyire szndkos nszivats az ilyen. s ahogy rod, egyltaln nem ritka openworld jtkokban (az Odyssey hatalmas tengere pldul nehezebben bejrhat), kapott mr 10 pontot is olyan, aminl ugyanez ugyangy elfordul a jtk vge fel.

Viszont ha egy tlag jtkos tlag pillanatt nzzk, akkor szerintem pont az ellenkezje fordul el tbbszr, hogy brhol is llsz a trkpen, krbenzve biztos van ilyen-olyan point of interest, amik elterelhetnek akr az adott sztori kldetstl is.

Arra jutottam, hogy ami igazn bosszant az az, hogy megint nincs semmi kvetkezetessg az oldalon tallhat rtkelsek kztt. Tudom, hogy hrom klnbz ember tesztelte a hrom legutbbi rszt de akkor is lehetne valami folytonossg. A Valhalla simn a legutbbi hrom rsz legjobbja, sokkal kompaktabb a korbbiaknl, kivettek egy raks felesleget (nincs itt az Odyssey grind rendszere, a lootokbl kevesebb van, de azoknak van rtelme), javtottak egy raks dolgon (a PoI-k lnyegesen rdekesebbek s nem annyire szrjk a szemet, tele van gyes krnyezeti trtnetmeslssel, a hangslyosabb rpg rendszer miatt gyesebben lehet karaktert pteni, stb). Erre ha csak a fenti szveget olvassuk el, a pontszmot nzzk, akkor gy tnik, mintha a sorozat egyik leggyengbbje lenne (bakker, az ezer sebbl vrz AC3 is 8 pontot kapott!!!), mintha meg se prblttok volna valami koordinta rendszerbe pakolni.
[33] Krisz576
Nov 17., Tuesday 23:47 #54
Vlasz ne5h (#53) zenetre
Igen, eredetileg RPG-kre gondoltam, aztn Open World lett belle
Persze nem tudom a Tsushima-ban mennyi RPG elem van.

Ha Pro-n jtszottl vele, akkor azrt mr sokat lttl a grafikai lehetsgekbl. Le van becslve a masina, de nmi buttssal szerintem mg most is komoly tiratokra kpes.
Patch-ek: Sajna ezek nlkl mr nem is nagyon fogunk tudni meglenni
Sony 65ZD9 (LED), Pana 55FZ800 OLED, Pio KURO G8 (plazma), PS4 Pro, Pana UB700(UHD), Popcorn A500, Dune HD 4K Pro, Marantz CD5005(CD), Denon 2010AE(sztere/vgfok), Marantz SR7010(AVR), Quadral 570 (5.0 bi-dip.), 2db SVS SB-2000(Sub)
Nov 17., Tuesday 22:51 #53
Vlasz Krisz576 (#52) zenetre
Az ltalad emltett 3 cm kzl a Persona 5-t nem igazn emltenm egy kalap alatt a Valhallval. Mindssze azrt, mert a P5-nek nem sok kze van az open world jtkhoz. Az viszont igaz, hogy abba is knnyen csszhat bele 50+ ra.

Igen, PS4-en jtszottam vele, egszen pontosan PS4 Pron. Ahogy tbbszr is emltettem, a hangulat s a krts nagyon topon van, belertve a ltvnyvilgot is. Nyilvn egszen ms kpet tud mutatni egy nextgen konzolon (vagy megfelel PC-n), de sajnos erre is igaz, hogy a kisebb-nagyobb hibk miatt azrt kelleni fog neki egy-kt patch. De olyan gbekiltan nagy hibkkal, mint amik pldul a Unity rajtjnl voltak nem tallkoztam.
I am such a B.A.
[33] Krisz576
Nov 17., Tuesday 22:42 #52
Vlasz ne5h (#51) zenetre
Thanx a rszletes tesztet!
Ht ez most vatossgra int, pedig mr rhangoldtam. Leginkbb a kvetkezetlen gameplay elemek zavarnak. n is fenntartsokkal esek neki 50+ rs kalandoknak, radsul mg mindig ott van egy sokkal magasabbra rtkelt Witcher 3, Ghost of Tsushima vagy Persona 5 Royal.
PS4-en jtszottl vele? Akkor azrt Series X-en sokat dobhat a feelingen a jval komolyabb grafika, persze a bugokat nem fogja kijavtani.
Sony 65ZD9 (LED), Pana 55FZ800 OLED, Pio KURO G8 (plazma), PS4 Pro, Pana UB700(UHD), Popcorn A500, Dune HD 4K Pro, Marantz CD5005(CD), Denon 2010AE(sztere/vgfok), Marantz SR7010(AVR), Quadral 570 (5.0 bi-dip.), 2db SVS SB-2000(Sub)
Nov 17., Tuesday 21:41 #51
Vlasz Makazen (#48) zenetre
A 2000 ngyzetkilomtert csak hasratsszeren rtam, remltem, hogy ezen nem akad fenn senki.

Az, hogy a fkldetsekre koncentrltam, nem jelenti azt, hogy azokon kvl semmit nem csinltam. Ha gy lenne, honnan tudnm, hogy vannak tk vicces mellkkldetsek s minijtkok? De mg ezekkel egytt is bven volt olyan, hogy 5 percen keresztl mentem A-bl B-be s semmi nem trtnt krlttem, azon kvl, hogy rohangltak a vadllatok. s ez sem mindig zavart, de nha elgondolkodtam azon, hogy ezeket a tvolsgokat lehetett volna rvidteni.

Nem azt mondom, hogy legyen akkora a trkp, mint egy hztmb s abba pakoljanak mindent, de lehet tallni egy aranykzputat, amikor a jtktr is kellen nagy (vagy kicsi, attl fgg, honnan nzzk ) s megfelelen van feltltve tennivalval. A Ubisoft szmomra nem tudja eltallni ezt az arnyt. De nem k az egyetlenek.
I am such a B.A.
[3] Petya:D
Nov 17., Tuesday 21:11 #50
Vlasz Ghz (#11) zenetre
Mr bocs de az hogy neked nincs idd jtszani a jtkkal ami kztudottan egy hatalmas openworld jtk mr 2 rsz ta attl mirt lesz roszabb/kevesebb a jtk? Ha nincs ideje valakinek ekkora jtkokra az ne jtsszon vele, de ne hordja mr le emiatt a jtkot fleg egy tesztben negatvknt rni szerintem nevetsges.
Fleg hogy ezek az ubisoftos vilgok elg vltozatosak, az odyssey is hatalmas volt s vltozatos izgalmas legalbbis nekem, ha az embernek nincs sok ideje jtszani akkor is lehet haladni vele lassan, rlni kell ha mr ennyi pnzt kifizetnk egy jtkrt hogy nem egy 5 6 rs tartalmatlan cucc, ha az lenne akkor gondolom az lenne a baj..
[1] vk90
Nov 17., Tuesday 19:54 #49
Nlam most a Red Dead 2 lett egy alap szint s a legutbbi 11 AC jtk nem igazn jtt be.. Mondom ezt gy hogy az Ubi rgen a kedvenc fejlesztm volt. Szeretnk jra hinni ebben a cgben, de addig amg gy elcsaljk a munkt vrl vre ez nem fog menni. A jtk tmja mindenesetre most tetszik, lehet teszek vele egy prbt mg ha refund is lesz a vge..
[10] Makazen
Nov 17., Tuesday 19:05 #48
Vlasz ne5h (#32) zenetre
"Ne 2000 ngyzetkilomter legyen a nagysga, de ugyanakkor kell idre le is ksse az embert. Szmomra ezrt volt tl nagy a Valhalla jtktere."

-120nkm a Valhalla trkpe mindennel egytt...

"Ahogy azt mr elttem is fejtegettk, nem felttlenl az a baj, hogy nagy a jtktr, hanem hogy ekkora s nekem pldul sokszor gy rzdik, hogy csak azrt ekkora, hogy elmondhassk, hogy mekkora terletet adtak megint. Funkcionlisan viszont nem felttlenl megalapozott."

-256nkm az Odyssey trkpe, azaz tbb mint 2x akkora s nincs funkci mentes terlet, mert vagy van f/mellekkldets, vagy napi/heti quest, VAGY a jtkosok csinlnak maguknak/msoknak kldetseket a kldets szerkesztvel a trkp brmely pontjra 😁
Tavbb honnan tudod ilyen biztosan, hogy mi mellzi a funkcit, ha bevallottan a fkuldetsekre koncentrltl?
Am vannak akik gy jtsszk a jtkot, hogy nincsenek ikonok, nem jelli a kldetseket, hanem a beszlgetsek s a felfedezseik segtsgvel haladnak az Origins ta / ez mr nekem is hc egy AC-ban, de a Witcher 3ban sem mutatta a mellkkldetseket/.

Ha pedig a Persona 5be 100 rkat pakolok s ezekkel a jtkokkal van problma, akkor van baj a toronyban 🤔
De ht ettl szp az let...
Bkessg
̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿
[10] Makazen
Nov 17., Tuesday 18:44 #47
Vlasz rdg (#42) zenetre
Persze, de a legjobb rpgk ismrve az, hogy nem csak az erdben nzed a napfelkeltt, hanem mikor az ablakon keresztl is /b+ pedig nem rg ltem le/😂
̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿
[73] zaz
Nov 17., Tuesday 15:51 #46
Vlasz rdg (#45) zenetre
Akkor neked ez tkletes!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[16] rdg
Nov 17., Tuesday 14:32 #45
Vlasz zaz (#40) zenetre
Pontosan! ...de j rtelemben!

Mentsgemre szolgljon, nekem most azrt jn be ez a rsz (fleg mert viking rulez), mert kihagytam az Originst meg az Odyssey-t is, mivel a Szindiktus rsznl teljesen kigtem a sorozattl...
Az utols cserksz
[16] rdg
Nov 17., Tuesday 14:26 #44
Vlasz soliduss (#31) zenetre
Nekem van napi 4-6 rm jtszani, br nem mindig egyben, de eszembe se jut olyan szarokra pazarolni mint egy Fortnite vagy PUBG vagy Apex vagy hasonl fosok (szmomra) s ezzel nem szeretnk senkit megbntani!
n az a jtkos vagyok, aki ha lel vgre a fotelbe, akkor tartalmat akar, ami rkra lekti! s nem 5 perces kldiket, hanem 50 perceseket! Mert br van letem, meg kuytm is, meg mg akvrium is - szval meleg se vagyok - de elvltam s nincs gyerek, szval pont gy baxom el az idm, ahogy szertnm, azaz egy open wolrd jtkba 2-300 rkat! Amit nem tud ennyit nyjtani, el se kezdem... NEM jtszottam vgig a Gears 5. rszt... vek ta nem Cod-ozok vagy nem Halo-zok... Fallout 76-ban lassan 400 rm van, vagy a Snowrunnerben is mr tbb szz...
by
Egy rpg rtegjtkos
Az utols cserksz
sszesen: 93 [1-50]
1 | 2
Assassin's Creed Valhalla adatlap
Mg nincs besorolva Mg nincs besorolva
Kiad: Ubi Soft
Fejleszt: Ubi Soft
Megjelens: 2020. Nov 10.
Kategria: Akci
Online jtkmd: Nincs

A szerkesztsg rtkelse:
7
Ami tetszett
+ A krts ezttal is remek
+ tletes s szrakoztat minijtkok
+ Nagyobb szabadsg a trtnet sorn
+ Ers kontraszt a f- s mellkkldetsek kztt
Ami nem tetszett
- Zskbamacska kpessgrendszer s tlbonyoltott karakterfejleszts
- A ktkezes harcrendszer megoldsai
- A jtktr mg mindig risi
Olvasi rtkels: 8.2 (8 szavazat)
Ez a jtk nem jelent meg msik platformon

93 | [Teszt] Assassin's Creed Valhalla

A Ubisoft 3 ve j alapokra helyezte az Assassin's Creedet, azta pedig ezen az ton haladva igyekeznek minden rsszel sajt magukra licitlni. A Valhalla elhozza a szokssos open world megkzeltst, mell azonban nhny jdonsggal is kszl. Hogy sszell-e belle a viking legenda? Egy kattints s kiderl.
Tovbb a jtk adatlapjra / frumba