Fable 2 - teszt

Fable 2 - teszt

liquidSomosi László2008.10.20. 21:27

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy Mese. Vagy Fable, ha már az angol játékcímről akarjuk azonosítani. A Fable hangulatos, a döntés szabadságát hangsúlyozó játékmenetére ügyesen építő játék volt, mégis kapott hideget és meleget. Azért, mert nem volt képes felnőni a fejlesztői ígéretek által tüzelt elvárásokhoz. A kritikusok (köztük mi is) élvezettel köszörülték a nyelvüket a korábbi kijelentéseken, szóvicceket faragtak a Fable mögött álló Lionhead-főnök, Peter Molyneux nevéből, és egymásra, meg az olvasókra kacsingattak, fákról lehulló magvakat, és azokból újra kinövő fákat (az egyik nem teljesült ígéretet a sok közül) emlegetve. A csapat kiadott egy bővített verziót (Lost Chapters), és nekiállt a folytatásnak. A Fable 2 elkészült, pár nap múlva a közönség kezébe kerül. Magvakból nem nőnek benne fák - de most már nem sajnáljuk.

A Fable 2 úgy kezdődik, ahogy egy mesének kezdődnie kell. Kicsi vagy, szegény vagy, árva vagy, a nővéreddel élsz Albion egyik nagyvárosában, Lugaskőn. A nagybetűs Sors egy nap veszi a bátorságot arra, hogy kétszer is beleszóljon az életedbe: az első után szerencsésnek érzed magad, a második pedig az egész hátralévő életedet meghatározza. Hős vagy, abból a vérvonalból származol, amit sok száz éve mindenki kihaltnak hitt - áldás és átok egyszerre. Kisgyermekből fiatal felnőtté cseperedsz, felismered a képességeidet. A különleges hatalomhoz pedig különleges felelősség társul, a sorsod meg van írva, be fogod teljesíteni, a végső cél adott, a hozzá vezető kacskaringós utat viszont a te döntéseid fogják kijelölni.

A sztorit nem meséljük el, mert gonoszság lenne. Mint minden mesét, a Fable 2-t is illik személyesen átélni. És milyen mese ez! A Fable 2 Albionja az angolszász / kelta mitológiák megelevenedett világa, idilli falvakkal, komor sziklaszirtekkel, zsibongó városokkal. Az erdőket mágikus teremtmények lakják, az óvatlan gyerkőcöket gonosz manók csalják sötét barlangokba, a viharos hegytetőn vérfarkasok lesnek a következő áldozatukra. A játékvilág nem összefüggő (jelenlegi generációs párhuzam: a Fable 2 nem Oblivion), felépítésében némileg az előzményre, sokkal inkább pedig a Zelda játékokra hasonlít. Albion több régióból áll, a régiókon belül viszonylag nagy szabadságot kapsz. Az első rész abszolút lineáris, szűkre szabott útjai és ösvényei nyomokban ugyan itt is felfedezhetők, de a területek többsége szabadon bejárható, letérhetsz az utakról, bemehetsz az erdőkbe, felfedezheted a vidéket. Felfedeznivaló pedig lesz bőven, Albion csupa meglepetés, a korhadt fák mögött kincses ládák lapulnak, a kies hegyi ösvényről elkalandozva sötét barlang várja, hogy feltárd a titkait. A kezdetben vidámnak tűnő világ fokozatosan tárul fel előtted, és a játék felétől a sötét oldalát is megmutatja - az ekkor megnyíló Lidércláp egyszerre idézi gyermekkorunk nyugtalan álmait, és Tim Burton Álmosvölgyének borongós univerzumát.

A Fable 2 a lehetőségek és a választások játéka, az első rész morális döntései és “jó legyek vagy rossz?” dilemmái bővített, csiszoltabb formában térnek vissza. Az Albiont benépesítő karakterekkel (akad belőlük bőven) kifejezések segítségével kommunikálhatsz. Kezdetben csak párat ismersz belőlük, aztán szépen feltelik az eszköztár, több tucatnyi módon tudathatod a világgal az érzéseidet. A kifejezéseket ráadásul többféleképen használhatod, a kitartásukkal (meghosszabbításukkal) hatványozódik a hatásuk. A cselekedeteid is számítanak persze, mivel ebben teljes szabadságot kapsz. Lehetsz illedelmes, betarthatod a szabályokat, vagy lehetsz faragatlan gazfickó, aki vásárlás helyett lop, meggyőzés helyett öl, és tisztelet helyett félelmet kelt. A döntéseid (most is) kihatnak a fizikai jellemzőidre, a jófiúk szépen fognak megöregedni, a rosszak pedig ocsmány teremtményekké válnak. Nem csak a viselkedésed befolyásolja a kinézetedet: ha az apadó életerődet rendszeresen zsíros ételekkel töltöd fel, meghízol, ha sokat használod a mágikus képességeidet, kék varázs-erek jelennek meg a testeden. A szabadság itt nem ér véget, sőt, itt kezdődik csak igazán. Megházasodhatsz, lehetnek gyermekeid. Igény szerint lebonyolíthatsz egyéjszakás kalandokat (használj óvszert!), lehetnek azonos nemű partnereid. A játékban fellehető összes (!) felfedezhető házat / boltot / kastélyt / udvarházat megvásárolhatod. A boltok ezután neked termelnek hasznot, az ingatlanokat kiadhatod, vagy be is költözhetsz. A lakóházadat újrabútorozhatod, a csinos lakásnak örül az asszony, és ha bennük alszol, plusz képességeket, bónuszokat is kaphatsz.

A képességek amúgy is rendkívül nagy szerepet kapnak a Fable 2-ben. Hagyományos szintlépés nincs, a játék abszolút skill-alapú. Négyféle tapasztalati pontot szívhatsz magadba (a szó legszorosabb értelmében, a jobb ravasszal), ezekből (erő, ügyesség, akarat, általános) háromféle képesség-ágat fejleszthetsz. Az erő a fizikai tulajdonságaidra (életerő, közelharci sebzés, speciális támadások és védekezések) van kihatással, az ügyesség a gyorsaságodat és a pontosságodat növeli, az akarat pontokért pedig több szinten fejleszthető varázslatokat vásárolhatsz. A Fable 2-ben nincs védettségi érték, a páncél / ruházat a megjelenésedet (vonzerő, agresszivitás, elegancia...) befolyásolja. A fegyver-választék széles, az öt minőségi osztály (a rozsdástól a mester-fokozatig) az alapsebzés nagyságát jelöli, ezeken belül többféle szúró-vágó (kardok, fejszék, tőrök...) és lőfegyver (pisztolyok, többféle puska...) közül válogathatsz.

A harc három gombot használ, és... mindenféle epikus jelzők bedobása nélkül az egyik legjobb (ha nem a legjobb) valósidejű harcrendszer, amivel videojátékban eddig találkozni volt szerencsém. Kezdetben egyszerűnek tűnik (kék üt, sárga lő, piros varázsol), aztán elkezded megmászni a képesség-fákat, begyűjtesz pár varázslatot, és a játék ötödénél, egy küldetés végén találkozol a Fable 2 főgonoszának csatlósaival. Zuhogó eső, toronytető, nyolc ellenfél a nyakadon. Hátragurulsz, ketten eléd ugranak, kipróbálod a frissen megtanult virtuóz támadást, és... az addig csendesen vészjósló zene epikus kórusművé dagad, a kamera a hősödre közelít, az idő belassul, az első ellenfél sikoltva zuhan le mélybe. Mögötted megmozdul valami, kék gomb nyomva tart, a jobb kart berántod hátra, megfordulni már nincs idő, átdobod a másik kezedbe a kardot, és így szúrod keresztül a második támadót. A többiek zavartan hátrálnak, előkapod a puskát, egyet leterítesz, a maradék a bátorságát összeszedve esik neked, vesztükre - pont van időd elsütni egy területre ható sokk-támadást, a martalócokon villámok cikáznak keresztül, te ütöd őket, ahol éred, míg az utolsó a földön nem fetreng. Odaugrassz mellé, átdöföd a mellkasán a pengédet, és... vége. A stílusos harcért bónusz tapasztalat jár - ez most ilyen volt, a normális xp dupláját vághatod zsebre. A fentiekből talán érezhető, hogy az egygombos harc nagyszerűen működik. Példa, közelharcnál: ha megnyomod a gombot, csapsz egyet. Ha megfelelő ritmusban nyomod többször (megtanulható képesség), kombózol. Ha nyomva tartod, és az ellenfél irányába húzod az analógot - speciális támadás. Lássuk ugyanez a varázslatoknál! Minden varázslatnak öt erősségi fokozata van. Ennek megfelelően öt varázslat-helyet tudsz velük megtölteni - ha akarod, mindegyik helyre különbözőt állítasz be. Gombot egyszer megnyomod - megy a varázslat, területre. Gomb megnyom, analóg az ellenfél irányába húz - megy a varázslat, egy célpontra, nagyobb sebzéssel. Gomb nyomva tart - átugrassz a következő mágia-helyre beállított varázslatra. Még tovább tartod nyomva - jön a harmadik, negyedik és ötödik. Magasabb szintű mágia = hosszabb elsütési idő, nagyobb kockázat (megüthetnek közben), nagyobb hatásfok. Egyszerű? Az. Nagyszerű? Naná!

A harcrendszer abszolút játékos barát megközelítése az egész játékot jellemzi. Sokan felvonták a szemöldöküket, amikor pár hónapja kiderült, hogy a Fable 2-ben nem lehet meghalni. Tényleg nem lehet. Ha elfogy az életerőd, és nincs kéznél varázsitóka, vagy étel, hogy gyógyítsd magad, elájulsz. Pár másodpercre csak. Aztán felkelsz, és teljes életerővel folytatod tovább. A büntetés: elvesztesz minden, korábban nem magadba szívott tapasztalati pontot / gömböt, és megsérülsz. Az első kellemetlen (lassítja a fejlődést), a másik még kellemetlenebb, mert maradandó, nincs rá gyógyír. Könnyíti a játékot? Könnyíti bizony, és amúgy sem túl nehéz, ahogy az első rész sem volt az. Mégsem dorgáljuk meg érte, mert a Fable 2 egész egyszerűen nem erről szól, hanem a fejlődésről, nem a “mit” játéka, hanem a “hogyané” és “miérté”.

A Fable 2 meghatározó alapélménye ugyanis a karakteredhez való emocionális kötődés. Nem azért nem akarsz meghalni, mert akkor újra kell töltened a legutóbbi állást (nem is tudnád, egy mentési hely van), hanem azért, hogy ne legyen ocsmány, hegektől borított szörnyeteg a hősöd. Az érzelmi kötelékek kialakulásának másik jó példája a kutyád. A játék legelején melléd szegődik, és később roppant hasznos jószágnak bizonyul. Morgással figyelmeztet, ha ellenfél közeledik, csaholással hívja fel a figyelmed a bokorba rejtett, vagy föld mélyére ásott kincsekre. Könyvek segítségével taníthatod, egyre jobb kincskereső lesz belőle, átharapja a földre küldött ellenfelek torkát. Játszhatsz vele, csatalakozik a kifejezéseidhez, fájdalmasan szűköl, ha megsérült, és ápolásra szorul. Ami a legfontosabb: a játék során megszereted, hozzád nő, a külseje is a jellemedhez idomul. A kialakuló érzelmi kapocsra jó példa, hogy többször is magam mögé néztem, amikor nem láttam mellettem loholni - vajon hová tűnt, mi történt vele? Nem csak a kutya lesz jó barátod, hanem a kezelőfelület is: az opcionálisan ki / be kapcsolható világító vonal mindig elvezet a küldetés célpontjához, a menüből egy gombnyomással tudsz a régiók között ugrálni, és az iránygombokra helyzet-érzékenyen beállított lehetőségek is jól működnek - nem neked kell odapakolni őket, a játék automatikusan azokat a lehetőségeket vagy képességeket rakja ki a képernyőre, amire, amikre az adott szituációban szükséged lehet. Ha harcolsz, a gyógyítási funkciók jelennek meg, ha küldetést csinálsz, a misszió leírása, ha pénzszűkében vagy, a friss munkalehetőségek (mert dolgozni is lehet), ha csajozol, akkor a megfelelő, az adott szituációban hatékony kifejezések.

A Fable 2 grafikájáról, meg úgy általában a prezentáció minőségéről sok szépet és jót lehetne írni meg mondani, de felesleges. Nézd meg a képeket, vagy a korábbi videókat. Ilyen. Szép és hangulatos. A hangokról és szövegről viszont érdemes külön is megemlékezni, több okból is. Egyrészt öröm igazi, ízes angolt hallani egy játékban, nem hálivúdi amerikait. Másrészt pedig méretes vállveregetés jár a magyar feliratért. Talán feltűnt, hogy a tesztben nem a megszokott angol helység és szereplőneveket használom - nem véletlenül. A magyar szöveg minősége kiemelkedően jó, részemről ez volt ez első olyan játék, ahol - holott le volna rá lehetőség - nem kapcsoltam vissza az angolra, maradtam végig a hazainál. Apróbb hibái vannak ugyan, de tényleg aprók, a Fable 2 magyarítása egyértelműen átugrandó minőségi lécként funkcionál a jövőben. Még sok ilyet!

A Fable 2 kooperatív játékmódját csak részben volt lehetőségünk kipróbálni, leginkább azért, mert a tesztpéldány mellé egyértelmű utasítás érkezett: leszünk szívesek nem online vinni a mennyecskét a játék premierjének napjáig. Az offline multit kipróbáltuk, ketten lehet nyomulni (másik létező karakterrel, vagy a játék által bedobott, a tiédhez hasonló fejlettségi szinten álló hőssel), jó volt együtt harcolni. Mégis az online multi lesz az igazi falat, ott ugyanis nem csak egy cimboráddal nyomulhatsz, hanem - világító gömb formájában - mások is megjelenhetnek a játékodban, sőt, hallhatod is őket. Pénteken nekiesünk, és valószínűleg valamilyen formában be is számolunk az élményeinkről.

Ha ideáig eljutottál, gyaníthatóan motoszkál benned egy kérdés: eddig csupa jót írtunk a Fable 2-ről, és mégis hiányzik öt tizedespont - ha ennyire tetszik, miért nem tíz, miért csak kilencöt? Azért, mert szőrös a szívünk, és ennyit vonunk le a technológiai jellegű problémákért. Ezekből kettő van, egy kisebb, és nagyobb. A kisebb: a Fable 2 sokat tölt. A régiók közti utazásnál, de a menüben való kotorászás során is. Ez nem jó, mert szabdalja az amúgy remek és folyamatos élményt, kiránt a meséből. Erre a problémára jó megoldás lesz a novemberi NXE által elhozandó teljes install lehetősége - a Fable 2 lesz az első játék, amit a merevlemezre pakolok. A második: a Fable 2 bugos. Nem nagyon, de akkor is. Nálam többször is előfordult, hogy a kisebb épületekbe utánam tóduló szerelmes rajongóim miatt nem tudtam kimenni egy ajtón. Mármint: tízperces próbálkozás után sem. Volt ennél durvább szituáció is, egy hídról akartam a vízbe vetni magam, de beleragadtam, pontosabban beleesetem a belsejébe. Se ki, se be, sehogyan. Itt is van megoldás. Menü, jelenlegi régió kijelöl, teleport. Az összeráncolt homlok azért megmarad.

A Fable 2 a kisebb technológia nyavalyái ellenére is fantasztikus játék. Zsibbasztóan hangulatos, kitűnően prezentált mese, ami sikeresen tesz meg mindent azért, hogy az utadba gördített akadályok nélkül élvezhesd. A fő sztorivonala nem hosszú (úgy tizenkét óra), de számos, sok esetben több részes mellékszálat, és tonnányi más tennivalót kínál. Az újrajátszhatósági faktora jó magas: ha jófiú voltál, azért, ha gonosz, akkor meg azért. A Fable 2-ben koldusból lehetsz királyfi, méghozzá a szó legszorosabb értelmében - olyan történet, amit érdemes újra és újra átélni, mert mindig kínál valami újat, valami megkapót. Valószínűtlen, hogy a Lionheadnél magyar játékmagazinokat olvasnának, de akkor is: uraim, le vagyunk nyűgözve.

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj5cbjxkaXYgY2xhc3M9XCItLWJuci17e2lkfX1cIj5cbjxhIGhyZWY9XCJ7e3VybH19XCIgdGFyZ2V0PVwiX2JsYW5rXCI+XG5cdDxpbWcgc3JjPVwie3twYXRofX1wYXRyZW9uLW1wdS1iaWcucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDo2MDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj5cblxuPHN0eWxlPlxuLi0tbXB1LXt7aWR9fSwgLi0tYm5yLXt7aWR9fXtkaXNwbGF5Om5vbmV9XG4ubGFyZ2U+Li0tYm5yLXt7aWR9fSwgLm1lZGl1bT4uLS1ibnIte3tpZH19e2Rpc3BsYXk6YmxvY2s7fVxuLnNtYWxsPi4tLW1wdS17e2lkfX17IGRpc3BsYXk6YmxvY2s7fVxuPFwvc3R5bGU+IiwiaW1hZ2VzIjpbIlwvfmZzXC9iYW5uZXJcLzAwXC8wMFwvMHpcL3BhdHJlb24tbXB1LWJpZy5wbmciLCJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB6XC9wYXRyZW9uLW1wdS5wbmciXSwidXJsIjoiaHR0cHM6XC9cL3d3dy5nYW1lcjM2NS5odVwvYXJ0aWNsZVwvcGF0cmVvbiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB6XC8iLCJpZCI6MzV9
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Eladó a Gearbox, leépít a Sega - ez történt csütörtökön

Továbbá: Nine Sols, Predator: Hunting Grounds, Don't Nod, Visions of Mana, The Triple-i Initiative, Witcher 4.

5 órája
4

Bemutatkozott a Marvel Rivals, bezár a Smilegate Barcelona - ez történt szerdán

Továbbá: NOTTOLOT, Doronko Wanko, Boomeroad, Metal: Hellsinger, Hellgate: Redemption, Yellow Brick Games, No Man's Sky.

1 napja
6

PlayStation Plus: az áprilisi hármas

Űrvarázsló, kockaland és kicsontozott rogulike.

1 napja
8

South Park: Snow Day! - Kabbe gyíkok, megyünk hógolyózni!

South Park, ám ezúttal szolgáltatásalapú multiplayer hack n slash formájában. Avagy lehet-e várat építeni Kula Bából?

1 napja

Stellar Blade

A nagyközönség előtt próbálhattuk ki a SHIFT UP közelgő akciójátékát. De a ti véleményetekre is kíváncsiak vagyunk.

1 napja
4

Judas részletek, új Marvel játék közeleg - ez történt kedden

Továbbá: It Takes Two, Another Crab's Treasure, The Stanley Parable, V Rising, Dollhouse: Behind the Broken Mirror.

2 napja
1

The Thaumaturge – Depresszió és ördögűzés Varsóban

Vannak azok a játékok, amiket úgy lehet a legkönnyebben jellemezni, hogy fél pillanat alatt lehozzák az embert az életről, de jó értelemben véve, a The Thaumaturge pedig pont egy ilyen cím. A lengyel Fool’s Theory legújabb alkotása már a Steam Next Festen bemutatott demójával belopta magát...

2 napja

Stellar Blade demó, live service játék a Bend Studio-tól - ez történt hétfőn

Továbbá: Cyberpunk 2077, Final Fantasy XVI, The Elder Scrolls, Judas, handheld Xbox élmény.

3 napja
9

Heti megjelenések

4 napja
6

Outcast: A New Beginning - visszatér a kitaszított

Ulukai visszatérése egy hihetetlen történet. Szinte nem is lehet annak a szentimentumnak megfelelni, amivel a játékos az első epizódra gondol vissza. Most huszonöt évvel később nem csak Laura Palmer, de Cutter Slade is visszatért, így megnéztük, mit tudnak Adelpha lakói kínálni számunkra 2024-ben. Teszt!

4 napja
5

Taxi Life - über kis taxi?

Verőfényes katalán napsütés, és kellemesen ismerős nyíltvilágú játékmenet, mindez közel 460 kilométernyi barcelonai úthálózattal megspékelve. A Taxi Life-tól sokat vártak a könnyed polgári járműszimulátorok fogyasztói, és bár az alapok ígéretesek, ez a taxitársaság bizony messze van még a piacvezetőtől...

5 napja
4

Dragon's Dogma 2 - a sárkány éve

A Dragon’s Dogma cím azoknak is ismerős lehet, akik a 2012-es, mára már ikonikussá vált játékkal nem is játszottak, hiszen 2020-ban egy Netflix animációs sorozat is igyekezett bemutatni ezt a különleges világot. Nagy kihagyást követően, a napokban azonban megjelent a játék folytatása, amely még kifinomultabb játékmenetet, és még grandiózusabb kalandot ígér!

5 napja
27

Csúszhat a GTA VI, törölt Overwatch 2 tartalmak - ez történt pénteken

Továbbá: Final Fantasy XVI, Soulframe, Assassin's Creed Jade, SWORN, Larian Studios.

6 napja
9

A Future Games Show-n túl – ez történt csütörtökön

Shadows of the Damned: Hella Remastered, Broken Roads, Dead Island 2, Soul Covenant, Maliki: Poison of the Past, Blackout Protocol, Inazuma Eleven: Victory Road, Loretta, Anomaly Collapse, Shinji Mikami.

7 napja
2

Több mint 40 játékkal töltötte meg a csütörtök estét a Future Games Show

Összefoglaló a 90 perces traileráradatról.

7 napja
9

Rise of the Ronin

A Team Ninja ismét maradt a bevált formulájánál, ezúttal azonban egy nyílt világba ültette azt. A nagyobb játéktérrel pedig egy nagyobb közönség felé is nyitni akartak. A végeredmény? Nem hibátlan felemelkedés, de érdekes fúzió.

8 napja
6

Final Fantasy VII Rebirth

Eltelt idestova több, mint negyed évszázad, mióta boldog tizenévesként először tudomást szereztem arról a csodáról, amit Final Fantasy 7-nek hívnak.

8 napja
14

Marvel 1943 leleplezés, Chrono Odyssey erődemonstráció – ez történt szerdán

Továbbá: Golden Lap, Shin Megami Tensei V: Vengeance, Alpha Protocol, Dragon Ball: Sparking! ZERO, Epic Games Store, CorpoNation: The Sorting Process, Final Fantasy VII Rebirth, Card-en-Ciel, Foundry.

8 napja
13

Brothers: A Tale of Two Sons Remake

2013-ban a filmiparból érkező Josef Fares egy rendkívül egyedi debütáló alkotással vetette meg a lábát a videojátékok világában, aminek a koncepciója a mai napig egyedülállónak mondható. Ez elég indok arra, hogy egy évtizeddel később felpiszkálják a játékosok következő generációjának?

9 napja
5

Plunderstorm, avagy a WoW battle royale – ez történt kedden

Továbbá: Project Birdseye, Rise of the Ronin, Riven, Bleak Faith: Forsaken, Overwatch 2, SINce Memories: Off the Starry Sky.

9 napja
3

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==