Gamer365 Podcast 2011 április
Eddig 70 hozzászólás
mcmacko
2011. április 30.
szombat 16:00
A májusi forróság beköszönte előtt érkezik az áprilisi Gamer365 Podcast. Jelenlegi témáinkban többek között a PSN leállást, az új Nintendo konzolt boncolgatjuk, és röviden a "Ki-mivel-játszott?" rovatunk is visszatér. A csapat ezúttal kicsit terebélyesebb volt, mint azt megszokhattátok - HZX és Stingie is mikrofont ragadott.

Az áprilisi podcast bő egy órában hallgatható végig, a lenti lejátszó segítségével akár azonnal is. A letöltési linket használva későbbi fogyasztásra is lerángathatjátok az MP3 filet.

Figyelem, az anyag szókimondó szöveget is tartalmaz!

 


[LETÖLTÉS] GAMER365 PODCAST - 2011 ÁPRILIS


Összesen: 70 [1-50]
1 | 2
[7] vumar
máj 02., hétfő 22:40 #70
Válasz liquid (#69) üzenetére
Köszönöm, már azt hittem valami modernebb Donkey Kong zene!
1st it must be found! LIVE: SR388 HUN
máj 02., hétfő 22:14 #69
Válasz vumar (#68) üzenetére
KATT!
And since you asked: no. It's massive.
[7] vumar
máj 02., hétfő 21:53 #68
A podcast elején milyen zene szól?
1st it must be found! LIVE: SR388 HUN
máj 02., hétfő 18:55 #67
Válasz 1000rr (#2) üzenetére
Szerintem is...
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
máj 02., hétfő 18:55 #66
Király podcast volt! Látom sikerült liquidnek is megtalálnia az FM szépségét (közösség)! A PSN-t generációváltáskor szerintem is fizetősé fogják tenni, gondolom az új védelem is sok-sok plusz kiadás... 3DS meg szerintem be fog indulni, ha kijönnek rá a jobb címek! Legalábbis én remélem, nekem jobban tetszik jelenleg, mint az NGP! Ja, és új N konzol. Kíváncsi vagyok rá nagyon és én a (tapi)kijelzőt a gamepadba dolgot nagyon jó 5letnek tartom!
XBOX Live: GabeN306HUN / Steam: GabeN306HUN / PSN: GabeN406HUN (magyar profil), GabeN306HUN (angol profil) / Nintendo: GabeN306HU (SW-4105-6043-6441)
máj 02., hétfő 18:49 #65
Válasz Rewmac (#63) üzenetére
Olvasd el az előzményeket. Az árösszehasonlítás válasz volt arra az állításra, hogy a Live GoD pofátlanul drága, a Steam viszont hihetetlenül olcsó. Így.
And since you asked: no. It's massive.
[66] Lavitz
máj 02., hétfő 16:23 #64
Válasz Rewmac (#63) üzenetére
a digitális disztribució a közös pont.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[40] Rewmac
máj 02., hétfő 15:20 #63
Válasz hzx (#60) üzenetére
Továbbra is fenntartom a kérdést, hogy egy 360 felhasználónak miért viszonyítási alap a steam? De gondolom ez azokra értendő akik mind a két platformon játszanak, mert én csak konzolon. Értem, csak azt nem, hogy mi köze a 360-hoz, tényleg nem kötekedni akarok, bár mocskos mód úgy jöhet le Meg igazából félig meddig költői a kérdés
Youtube: TheIconizer
[42] Totti5
máj 02., hétfő 15:13 #62
Válasz mcmacko (#61) üzenetére
Így meg pláne örvendetes, hogy nem lesz szétszedve!
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
máj 02., hétfő 14:31 #61
Válasz Totti5 (#59) üzenetére
Elvileg a 360-as verzió lesz egyedül lemezes, a többi letölthető epizodikus formában fog megjelenni.
"This is our time to medicate..."
moderator hzx
máj 02., hétfő 14:28 #60
Válasz Rewmac (#57) üzenetére
Ha elolvasod a #33-as hozzászólást, meg fogod érteni.
The big print giveth, and the small print taketh away.
[42] Totti5
máj 02., hétfő 14:12 #59
Válasz mcmacko (#56) üzenetére
Ez jó hír! Köszi.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[40] Rewmac
máj 02., hétfő 13:27 #58
Válasz zaz (#46) üzenetére
Megfogadtam ha látom, hogy büszkélkedsz írok rá egyet, de inkább nem teszem
Youtube: TheIconizer
[40] Rewmac
máj 02., hétfő 13:26 #57
Válasz dreampage (#42) üzenetére
Már csak azt magyarázzátok el mi köze van a konzolos sőt specifikusan Xbox Live Marketplace áraknak a Steam-hez? Ez olyan mintha összehasonlítanám a robogót árát egy versenymotoréval. Az Xboxosokat hol érdekli a steam és fordítva?
Youtube: TheIconizer
máj 02., hétfő 11:31 #56
Válasz Totti5 (#55) üzenetére
Elvileg jön. Azért csúszott a PC-s, hogy egy időben jöhessen a konzolosokkal.
"This is our time to medicate..."
[42] Totti5
máj 02., hétfő 11:08 #55
Válasz mcmacko (#52) üzenetére
Jurassic Park ugye jön 360ra majd?
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[42] Totti5
máj 02., hétfő 11:06 #54
Válasz zaz (#49) üzenetére
Vettem is tegnap TR Legendet és Anniversary-t egyben olcsóbban mint a Legend a Lájvon...
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[42] Totti5
máj 02., hétfő 11:05 #53
Válasz mcmacko (#48) üzenetére
Az hát
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
máj 02., hétfő 10:57 #52
Válasz casper007 (#44) üzenetére
Amúgy a Telltale-t ezért szeretem. Ott megveszel egy évadot, el is küldik a végén a teljes játéksorozatot neked DVD-n. Jópofa lenne ha lehetne ilyet Steamen is igényelni.
"This is our time to medicate..."
[24] maccc
máj 02., hétfő 10:52 #51
Válasz Totti5 (#47) üzenetére
A Steam alapesetben drága, de a hétvégi és pár kivételes akciók előfordulnak olcsón. A Live sokkal olcsóbb, nem értem miért nem tudod elismerni mikor már kábé 10 kommentben írtak be neked reális árakat ugyanazokról a játékokról.

Én soha nem töltöttem egyikről se de majdnem napi szinten hírezek az új Steam, Games on Demand akciókról úgy, hogy van rálátásom és tudom, hogy nem egy árkategóriában mozognak átlagban a játékok.
LiveID: svenike92 PSN ID: Svenike92
[71] zaz
máj 02., hétfő 10:21 #50
Amúgy tényleg nem kell venni on demand semmit ha ez neked nem megfelelő.
De szerintem szemét g**ci lehúzó mocsadéknak nevezni az ON Demand-ot szerintem egy kicsit erős.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[71] zaz
máj 02., hétfő 10:19 #49
Válasz Totti5 (#47) üzenetére
Nézz be az eladó játékok topikba! Na ott égnek állhat a hajad az áraktól!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
máj 02., hétfő 10:13 #48
Válasz Totti5 (#47) üzenetére
Ez innentől csak duzzogás a részedről... (Nem sértő szándékkal mondom.)
"This is our time to medicate..."
[42] Totti5
máj 02., hétfő 10:06 #47
Válasz zaz (#46) üzenetére
Ez sajnos nem nyugtat, amikor azok a játékok méregdrágák amiket megszretnék venni. Igen ennyiért vettem én is játékok 5 dbot, de aztán valahogy megállt a lendület és jöttek a szar árakkal a régebbi játékok.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[71] zaz
máj 02., hétfő 9:02 #46
Válasz Totti5 (#33) üzenetére
Iceákostól vásárolt pontokkal átszámítva 2200!!!!!!! forintért vettem Red faction :Guerrilla-t. Meg bajonettát. és még sorolhatnám.
Igen nem a 9k-s RDR-re kell ráugrani,de az ember ha akar találhat jó cuccokat kedvező áron.
Ha neked nem megfelelő ne vásárolj ott. Ennyi.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[32] backstab
máj 02., hétfő 8:58 #45
Válasz casper007 (#44) üzenetére
Ugyanaz, mintha egy betörő ellopná az összes játékodat, konzolostul.

Engem az zavar, hogy sok játék egyszerűen el fog tűnni, vagy játszhatatlan lesz. Pl. az Ubisoft állandó internetkapcsolatot igénylő játékainál, ha meghalnak a szerverek, többé offline sem tudunk játszani velük. Hacsak a hackerek nem segítenek rajtunk...
Jobban örülnék, ha inkább valami masszívabb adathordozóra kerülnének a szoftverek (pl. memóriakártya), amit évtizedek múlva is elővehetek, és működni fog. Már ha lesz áram...
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[62] casper007
máj 02., hétfő 7:28 #44
Nekem még mindig az a problémám a digitális terjesztéssel, hogy nem érzem a biztonságát. Botorság lehet, de szeretem a kezeim között tudni a játékot, még akkor is, ha tudom, hogy amortizálódik a lemez, a szerveren pedig elméletileg nem esik baja. De mi lesz, ha mondjuk már tíz éve fog tartani a digitális disztribúció. Elképesztő mennyiségű adat fog felgyűlni, és pont a Sony példáját látva jogosan félhet a felhasználó. Mi történik, ha egy csoport majd feltöri a szervereket, ahol játékok, mentések, egyszóval minden tárolásra kerül?
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[62] casper007
máj 02., hétfő 7:25 #43
Válasz AnnexHUN (#40) üzenetére
Valamilyen szinten el lehet ismerni a hackerek munkáját. Mint szaktudást, nem pedig, mint megbecsülendő felhasználását tudásuknak.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[111] dreampage
máj 01., vasárnap 23:07 #42
Válasz hzx (#41) üzenetére
Lost Planet 2 XBL: 2 990 Ft
Lost Planet 2 Steam: 40 EUR
A játéknak soha nincs vége. | http://xbox.com/hu-HU | http://xbox.gamer365.hu | Telefonos ügyfélszolgálat: 06 80 018 590
moderator hzx
máj 01., vasárnap 18:36 #41
Válasz Totti5 (#33) üzenetére
Darksiders XBL: 2 990 Ft.
DarkSiders Steam: 30 EUR (7 920 Ft.)

Borderlands XBL: 2 990 Ft.
Bordelands Steam :20 EUR (5 280 Ft.)

Hazudol-e?
The big print giveth, and the small print taketh away.
[4] AnnexHUN
máj 01., vasárnap 18:36 #40
Jó podcast elismerésem nektek, meg a hackereknek akik fel tudták törni a PSN-t.(rengeteg ember kínjára)
Eat shit and die
[40] Rewmac
máj 01., vasárnap 15:50 #39
Válasz Oldern (#37) üzenetére
Én mondjuk agyon vásárolom magamat a magyar piactéren. Mert van amikor 1000-2000 forintos különbségek vannak, ekkora összegeknél nem foglalkozom vele, hiszen jóval kényelmesebb letölteni, mint utána járni hol lehet egyáltalán kapni, az vajon milyen állapotban van is így tovább. Fordított munkavégzés utáni haszon
Youtube: TheIconizer
[12] reeedman
máj 01., vasárnap 15:42 #38
Válasz Oldern (#37) üzenetére
De szerintem ez mindennel így van.
"...anyone can use a weapon but the ninja is a weapon...." Storm Shadow
[56] Oldern
máj 01., vasárnap 15:14 #37
Válasz Rewmac (#36) üzenetére
Így van. Ennyire egyszerű. Ha valami olcsó, megveszed, ha drága, megveszed ott, ahol olcsóbb.
This Cannot Continue
[40] Rewmac
máj 01., vasárnap 14:59 #36
Válasz Oldern (#31) üzenetére
És akkor ott van a 6000 forintos Tales of Vasperia amit sehol nem kapsz meg ennyiért. Szerintem jó a magyar LIVE mint egy bltban itt is vannak drágák meg olcsók, az ember megveszi ami olcsó, ott hagyja ami drágább és megveszi máshol
Youtube: TheIconizer
[15] Sunny0402
máj 01., vasárnap 14:56 #35
Válasz dpb (#8) üzenetére
Most komolyan, mi a fasz bajod van Dream-mel? Folyamatosan behörögsz valami köcsögséget és már kezd nagyon unalmas lenni a véget nem érő vergődésed!
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn’t!
[56] Oldern
máj 01., vasárnap 14:54 #34
Válasz Totti5 (#33) üzenetére
A Bayonettát? Jézus ereje....
A Steam meg akciózva olcsó, egyébként nem. Nincsenek előttem az árak, de meg lennék lepődve, ha a 360-on 3000-es címek közül a STEAM-es változatok "sokkal olcsóbbak" lennének, ha olcsóbbak egyáltalán.
This Cannot Continue
[42] Totti5
máj 01., vasárnap 14:45 #33
Válasz Oldern (#31) üzenetére
A hihetetlenül olcsót erősen tegyük idézőjelbe, zárójelbe... a Steam az hihetetlenül olcsó, ahol ugyan ezeket a játékokat sokkal olcsóbban megkapod. Önmagához képest a Live egyes részei nem pofátlanul drágák, de drágák.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[62] casper007
máj 01., vasárnap 14:18 #32
Csúnya a PSN ügy. Eléggé pletykakeltő lehet, hogy nemrég törték fel a PS3-at, és sokan vélik úgy, hogy egy hacker bosszúhadjáratról van szó, amiért a Sony nyíltan felszólalt ellenük. Szerintem ez téves. Nem hinném, hogy sértődött hackerek revansot vesznek, mert ez jóval túlmutat egy "diákcsínyen". Nyilván ez olyan dolog, ahol az összefüggéseket mi, egyszerű felhasználók nem tudjuk, és nem is fogjuk megtudni. És itt olyan tényezők is megjelennek, hogy már csak az e-mail címek segítségével millió számítógépes zombihálózatokat lehet felépíteni. Aztán persze reklámozhatnak bármit. Persze az igazi katasztrófa a bankkártyák megnyírbálása lenne. De abba belegondolni is rossz.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[56] Oldern
máj 01., vasárnap 14:05 #31
Válasz Totti5 (#30) üzenetére
Ahha, szóval ha szó esik arról, hogy milyen hihetetlenül olcsó néhány igencsak friss játék a Games on Demand-on a magyar Live-on, akkor te előveszel..mit is? Nincs azon a 3 ezer forintos Bayonettán semmi lehúzás, vagy hogy is gondoltad?

Ha valami túl drága neked, akkor értelemszerűen nem veszed meg, egyébként. De hogy ennek semmi köze ahhoz, hogy a 2990-es kínálat príma, az is biztos
This Cannot Continue
[42] Totti5
máj 01., vasárnap 14:00 #30
Válasz mcmacko (#29) üzenetére
Olyanra hogy a TR Legend miért dupla annyi mint az Undwerworld. Split/Second, SplinterCell, Halo 3, Gears of War miért olyan nagyon drága... ugyérzem nem azért van hogy én jól járak és vegyem meg onnan, hanem csak a lahúzás minden sarkon.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
máj 01., vasárnap 13:55 #29
Válasz Totti5 (#28) üzenetére
Mármint a 2990-es címekre gondolsz?
"This is our time to medicate..."
[42] Totti5
máj 01., vasárnap 13:44 #28
Válasz dreampage (#26) üzenetére
"Jó ez!"

Tényleg jó, kár hogy az árak nincsenek összhangban a valós értékekkel, és annyi ezrest böknek rá amennyit kigondolnak mindenféle következetesség nélkül.

Szar és kész, nem kell nyalni tövig, azért mert van... legyen jobb, legyen következetes és akkor jó lehet, addig pár vásárlót elvesztettek, és én senkinek sem ajénlom és lebeszélek mindenkit a baráti körömben róla.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[10] priest
máj 01., vasárnap 12:25 #27
A steames résznél egy mondat megütötte a fülemet, ami arról szólt hogy iszonyatosan jól megy a szekér náluk. Remélem ezt az összes warez által kivéreztetett PC-s játékipart temető vérkeselyű is hallotta.
Forklifts never die. They're just missing in action.
[111] dreampage
máj 01., vasárnap 11:00 #26
Nagyon jó podcast volt ismét. A bajnokságban szívesen segédkeztem, szóljatok máskor is, ha úgy gondoljátok.

A PSN-ről: Súlyos dolog, ami történt, de szerintem nem lesznek komoly, hosszú távú következményei. A Sony megerősíti a biztonságot, visszajön a PSN, és hamarosan mindenki ismét vígan játszik. Ami bizalomvesztést a Sony elszenvedett, szerintem az összes online szolgáltatás ugyanúgy elszenvedi emiatt, mert ez nemcsak a PSN-ről, hanem a digitális rendszerek sebezhetőségéről szól. Egy átlag felhasználónak pedig mindegy, hogy melyikkel történt. Szerintem ez a kiesés sem gép-, sem játékeladásokban nem fog jelentősen tükröződni a Sony-nál. Az élet megy tovább.

Nekem is nagy kedvencem a magyar Games on Demand, az indulása óta a Dante's Inferno, a Conviction és a SEGA Racing "ugrott a kosárba", de érdekel a későbbiekben a Bayonetta is, illetve ha felkerül az Ace Combat 6, gondolkodás nélkül letöltöm majd. Jó ez!

Az új Nintendo konzolt kíváncsian várom, az ára szerintem $399 lesz, kíváncsi leszek, ezúttal milyen újdonságokkal jön elő a cég.
A játéknak soha nincs vége. | http://xbox.com/hu-HU | http://xbox.gamer365.hu | Telefonos ügyfélszolgálat: 06 80 018 590
máj 01., vasárnap 10:56 #25
Válasz Simonka (#24) üzenetére
KATT!
Kuma bácsi kalandjai...
Hamarosan bővebben is olvashatsz a bandáról.
"This is our time to medicate..."
[5] Simonka
máj 01., vasárnap 10:47 #24
Mi a szám címe az elején ? Honnan van ?
[6] Bali222
máj 01., vasárnap 9:56 #23
Válasz stevefarcry (#22) üzenetére
"de hát az utcán is elkaphatnak, ha épp nagyobb összeg van nálad kp-ban..."
Ezzel arra akartam utalni, hogy sehol nincs teljes biztonságban pénzed.

Egyébként tény és való, hogy mértékben tényleg hatalmas lopásról van szó, de az előzményeket ismerve várható volt, hogy be fog következni ilyen méretű adathalászat is. És abban is biztos vagyok, hogy lesz is még hasonló.

De félreértés ne essen, én nem a Sonyt akarom védeni, lehettek volna felkészültebbek, és kezelhették volna sokkla jobban a helyzetet, csak azt mondom, hogy egyszerűen az ilyesmire számítani kell, bárhol, bármikor.
máj 01., vasárnap 0:16 #22
Válasz Bali222 (#21) üzenetére
Ezért írtam, hogy "ekkora méretekben", ugyanis ilyen szintű lopás tudtommal még nem történt. Én most végzek az egyetemen, szóval fizetésem még nem jön a kártyára, ebből kifolyólag nem szoktak (sajnos) nagy összegek rajta lenni. Természetesen ha már fizetésről lenne/lesz szó, egyértelmű, hogy nem azt adtam volna meg. (bár szerencsém van ilyen szempontból, mert csak a régi, elhagyott kártyám volt megadva, amit már nagyon rég letiltottam és az újat nem regeltem már be.)

"de hát az utcán is elkaphatnak, ha épp nagyobb összeg van nálad kp-ban..."

Azért ez nem ugyanaz.
[6] Bali222
máj 01., vasárnap 0:04 #21
Válasz stevefarcry (#19) üzenetére
Hozzá kell tenni, hogy nem az első hasonló eset volt, és az is biztos, hogy nem az utolsó. Ha valamit fel akarnak törni hozzá értő emberek azt fel is fogják. Ha jól emlékszem nem is olyan nagyon régen egy nagyobb angol webshopnál történt hasonló, az is előjött itt az oldalon, de úgy néz ki azóta mindenki elfelejtette.

Az meg, hogy lenyulják a pénzed nagyon egyszerűen megelőzhető, másik, akár virtuális kártyával vásárolsz, és nem azzal, amelyikre fizetésed kapod/pénzed tartod rajta. Ez minden hasonló eset után előjön, csak az emberek valahogy mindig el is felejtik. Ha tetszik, ha nem az online vásárlás nem teljesen biztonságos, de hát az utcán is elkaphatnak, ha épp nagyobb összeg van nálad kp-ban...
Összesen: 70 [1-50]
1 | 2