Gamer365 podcast 2011 március
Eddig 78 hozzászólás
mcmacko
2011. március 30.
szerda 17:10
Itt a tavasz, márciusnak lassan vége - eljött az ideje a havi Gamer365 Podcast-nek is. A mostani témáink érintik a 3DS-t, az Apple megosztó játék(?)platformjait, az új Unreal motort és vele együtt a következő generációt (többek között).
Új résztvevővel is bővült a csapat: ezúttal Stingert cibáltuk a mikrofonok mögé!

A márciusi podcast szűk egy órában hallgatható végig, a lenti lejátszó segítségével akár azonnal is. A letöltési linket használva későbbi fogyasztásra is lerángathatjátok az MP3 filet.

 


[LETÖLTÉS] GAMER365 PODCAST - 2011 MÁRCIUS


Összesen: 78 [1-50]
1 | 2
ápr 10., vasárnap 13:38 #78
Válasz mcmacko (#77) üzenetére
Köszönöm
ápr 10., vasárnap 11:57 #77
Válasz Fox McCloud (#76) üzenetére
Priviben is küldtem, de ide is linkelem:
maffiás:
KATT!
8bit:
KATT!
"This is our time to medicate..."
ápr 02., szombat 14:45 #76
A Mario theme remixéről kérhetnék linket? Nagyon megtetszett
ápr 01., péntek 19:31 #75
Válasz CHASE (#73) üzenetére
Hardcore világban így megy. Vagy Game of The Year, vagy utolsó hulladék 2/10 félkész fos, "lehúzás". Nincs átmenet. Ennyire finnyásak lettünk (?). Szomorú? Az.
This Cannot Continue
ápr 01., péntek 18:26 #74
Válasz CHASE (#73) üzenetére
Mindegy, ezt nem mi fogjuk eldönteni.
Zôd vagyok bazeg zôd!
[33] CHASE
ápr 01., péntek 18:09 #73
Válasz GaikaiOnlive (#72) üzenetére
Valószínűleg megértőbb vagyok azóta, mióta riportokat néztem végig fejlesztőkről, hogy mennyi munka és befektetés egy ilyen játékot elkészíteni, és a megtérülés közel se biztos.
Persze lehet igazad van, de azt is nézd, hogy azért hogy értelmezed a "félkész hulladék" jelzőt. Azért ez elég túlzás, nem?
Nagyon kevés játéknak vannak ekkora gondjai.
ápr 01., péntek 13:59 #72
Válasz CHASE (#71) üzenetére
Ne haragudj ez már tényleg nem kötözködés, de vedd figyelembe, hogy egy elképesztően népszerű szórakozási formáról beszélünk ahol az ember joggal várja el, hogy ne félkész hulladékot nyomjanak az orra alá, hisz az iparág valósággal szárnyal és dúskál a pénzben.
És azt a megjegyzésedet sem értem, hogy idézem:

"Hiába bármilyen hardver, ha ember nincs, aki kihajtaná ami benne van."

Felteszem a kérdést, hogy akkor ezek az emberek hol vannak szerinted?
Itt vannak azok ahogy szinte mindenki itt van a konzol bizniszben, más lesz itt a gond.
Zôd vagyok bazeg zôd!
[33] CHASE
ápr 01., péntek 13:42 #71
Válasz theSickness (#60) üzenetére
Sztem alapvetően egyetértünk. Csak annyit fűznék hozzá, hogy ilyen hosszadalmas fejlesztések mellett, amit írsz, az erőforrások nagy része nyilván nem a kreatív dolgokra megy el, vagy a kidolgozott játékkoncepcióra, hanem egyáltalán hogy összekalapálják valahogy a terméket - ami ráadásul eladhatónak is kell lennie.
Vagyis elméletileg minden megvalósítható kell legyen, de a gyakorlat ezt már cáfolta.
Hiába bármilyen hardver, ha ember nincs, aki kihajtaná ami benne van. Ezért nem kell egyelőre nekem váltás.

Egyébként: én igenis kedvelem a Batmant, sőt, sztem minden idők legjobb játékai között is ott van, szóval ez esetben a "butított" jelző sztem nem stimmel.
ápr 01., péntek 10:19 #70
Válasz rehynn4 (#69) üzenetére
Az NAGYON! Hatalmas.
"This is our time to medicate..."
[54] rehynn4
ápr 01., péntek 9:24 #69
Ja, és holy fuck, az a Mario theme remix a végén de KEMÉNY!
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[54] rehynn4
ápr 01., péntek 9:15 #68
Tetszett, srácok, öröm volt Stingert is hallani végre. Az Apple témánár lecsaphattatok volna Rovioék fellengzős megjegyzéseire, de mindenesetre jó látni, hogy szerintetek sem áll minden kritikán felül, amin alma logo van.

Az LA Noire valóban komoly fejlődést képvisel az arcmimika terén, de nekem még mindig inkább groteszk androidoknak tűnnek a karakterek, mint embereknek. Ezért is szeretem sokkal jobban az absztraktabb karakterábrázolást, mert azt legalább a saját szabályrendszeréhez kell mérni, a valóságot kergető játékokat meg a... valósághoz, amitől pedig még jócskán elmaradnak a figurák. Az Enslaved karakterei számomra pl. élettel, "személyiséggel" telibbek, mint a Mass Effect vagy akár a Noire szereplői, amelyek kapcsán ugye anno és most is mérföldkövekként beszél(t)ünk. Pedig az Enslaved is erősen a realizmusra alapoz, csak éppen hozzátesz/elvesz annyit, hogy ne az élethűség kétségbeesett hajszolásának tűnjön.
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[7] koola
márc 31., csütörtök 23:52 #67
Jó kis podcast volt ez srácok. És végre Stinger mester hangját is hallhattuk Komolyan, már túlságosan elkényeztettek minket, hnap új oldal, Stinger a pod-ban, mi kell még?
(Egy üveg sör jól esne mondjuk, haha xD )
márc 31., csütörtök 23:47 #66
Válasz Lavitz (#64) üzenetére
Mindössze az baj ezzel a "telerakjuk effektekkel, levesszük a felbontást" dologgal, hogy nem lenne szükségszerű a dolog. Persze egyszerűbb kompromisszumokat kötni.
Jó példa a Bulletstorm, ami egy korrekt UE-s cucc, ami egyben a legnagyobb baja is: mindenféle nagyobb finomhangolás nélkül alkották meg a játékot, ami sajnos erősen érezhető a technikai oldalon.
márc 31., csütörtök 21:57 #65
Válasz theSickness (#61) üzenetére
Na az ilyen jellegű szövegtől mi is irtózunk.
"This is our time to medicate..."
[65] Lavitz
márc 31., csütörtök 21:47 #64
Válasz mcmacko (#58) üzenetére
a nextgen game365-ön ígérem visszább veszek Marika néni

nem kötözködök lehet kicsit kemény lett a komment sodrása, de arra próbáltam rávilágítani hogy a technika fejlődésével nem fognak eltűnni a mesék és a különleges egyedi látványvilágok se a játékokból. Ezért nincs is miért félni vagy akár temetni a nextgent előre.

De Sickness-el is totál egyetértek hogy manapság nem előre hanem pont hogy vissza fejlődnek a konzoljátékok. Pont azért hogy tudják valahogy hozni a szintet és effekteket, ezért leveszik az élsimítást, a felbontást, az fps-t stb amolyan PC-hez szokott kompromisszumokat kell kötni, hogy egy gyenge gépen még valahogy játszható szintre hozzuk a játékot kis akadozással.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[5] ujitso
márc 31., csütörtök 21:27 #63
UNCANNY

VALLEY

Jolly good show, chaps! A témához pedig: fejlődni mindig van hova, de szerintem a piac java nem kifejezetten sürgeti a generációváltást – és mint ahogy Sick is mondta, a technológiai ugrások mindig maguk után vonszolnak pár szorzót, már ami az anyagiakat illeti. A hozzáadott minőség pedig nem kifejezetten arányos a hozzáadott költségekkel, sajnos: ha még a mostani "kamuhádé" játékokat is ilyen költséges kitermelniük az assetfarmoknak, szerintem a legnagyobbaktól eltekintve kevesen tehetnék meg, hogy még magasabbra lökjék a kvótát.

Én még mindig hiszek abban, hogy van mind technológiai, mind kreatív potenciál a kurrens gépekben – aki meg igényli a tip-top high-end szórakozást, annak még mindig ott a PC.
márc 31., csütörtök 21:18 #62
Válasz Oldern (#57) üzenetére
Erre mondhatnám azt is, hogy a HALO erősebb FPS-nek, mint stratégiának vagy a Tomb Raider erősebb TPS-nek mint izometrikusnak. Nagyban számít az is, hogy adott névvel milyen formában találkoztak először a játékosok, ritka a sikeres stílusváltás, de volt már rá példa (lásd RE4).
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
márc 31., csütörtök 21:11 #61
Válasz mcmacko (#59) üzenetére
Tudom, ezért mondom, hogy tisztában vagyok a miértekkel, meg hogy egymás közt ez még hatékony is, csak az egyszeri hallgatónak bántja a fülét és hülyén is veszi ki magát a magyarázkodás. A podcast-ből is kihallani, hogy ezt ti is érzitek. Gondolom egy előzetes átgondolással megelőzhető a dolog.
Mondjuk ez legyen a legnagyobb baj.
És legalább ti nem nyomatjátok a "kinyomtam a gammát" meg a hasonló szövegeket. Bár lehet, hogy csak engem ver a víz az ilyesmitől.

U.i.: Oldern, nagyon szépen kérlek, ezek után ne írd a lentebbi kommentemre, hogy "wall of text", mert sikítok.
márc 31., csütörtök 21:05 #60
Válasz CHASE (#55) üzenetére
Nem, az általam említett, hiányolt elemek mindegyike független a technológiától. Egy összetettebb, működőképes fejlődési rendszer nem igényel plusz hardveres erőforrást, "csupán" egy kidolgozott koncepciót, hozzá igazított játékmenetet és sok-sok tesztórát, hogy ne legyen hiba az egyensúlyban és hogy végig izgalmas tudjon maradni.

Abban természetesen egyetértek, hogy leginkább a külső dominál, de itt nem technikai dolgokról beszélünk: az embereknek a "WTF-pillanatokra" van igényük. Legyenek hatalmas robbanások, drámai belassítások, iszonyat durva átvezetők, néhol jó nagy látképek. Cserébe ezek a játékosok csak annyit kérnek, hogy két ilyen jelenet között legyen zökkenőmentes, sima útjuk.

Sajnos ennek az az ára, hogy játékmechanika szempontjából a nagyobb címek is visszafejlődnek, jobb esetben (!) egy helyben topognak.

Kit érdekel, hogy az Arkham Asylum a 15 éves "Metroidvania" játékmenet egy butítottabb változatát használja, ha jól néz ki és manapság még így is egy összetettebb játéknak számít? Kit érdekel, hogy a Call of Duty-k 10 éve ugyanazt kínálják, hogy a játékmenet kib@szott primitív, súlytalan, ha cserébe teátrális, nagyok a robbanások, ráadásul még a terrorizmust is megfékezhetjük egy nagy amerikai katona bőrében? Kit érdekel, hogy a God of War 3 a széria messze leglaposabb epizódja, ha az álló kameraállások alacsony erőforrás-igényét és a PS3 erejét kombinálva a generáció legszájtátósabb jeleneteit mutogathatják a népek egymásnak?

Vannak szép játékok, de ha a technikai oldalról beszélek, akkor nem feltétlenül a textúráktól beszélek. A lentebb többször felemlegetett Crysis 1 fizikájában, a növényzet és a játékos interakcióiban olyan dolgokat mutatott fel már évekkel ezelőtt, amely kreatív csapatok keze alatt teljesen új lehetőségeket nyithatott volna meg.
De ez sok kreatív munka és idő kérdése, tehát sok-sok pénz.
És akkor ez csak a fizika.

Nincs fejlődés, a kreatív ötletek inkább kimerülnek a "hogyan legyünk még látványosabbak?" gondolkodásmódban és a meglévő, már bejáratott ötletek ásítós újrahasznosításában vagy több mechanika összeolvasztásában.

Két lépés előre, három hátra.
És miért?
Mert költséghatékony és értékesíthető.
Kiadói szempontból életképes.

Szóval nem feltétlenül vágynék én új generációra, elég lenne, ha megkapnám az elvárható technikai fícsöröket (élsimítást, normális felbontást, nulla szaggatást), ha nem fejlődnének vissza a játékok, amelyeket aztán majd a 15 éves játékok alatti szintre emelve forradalminak adnának el, ÉS emellé még valódi kreativitást is várnék, amit a meglévő erőforrásokból lehet táplálni.
Szóval semmi utópia.
Művészileg jönnek néha érdekesebb darabok, erre nem panaszkodom.
Hogy a játékzenék is silányodnak, közhelyesednek, már meg sem említem.

Ami az angol szlenges, szakkifejezéses dolgot illeti: könyörgöm, egyelőre még él ez a kicseszett magyar nyelv, ráadásul gyönyörű szókincsünk van. Egy angol nyelvben találó kifejezés meg nem is feltétlenül tud hasznos lenni, ha sok időt vesz igénybe az utólagos megmagyarázása, körülírása, miközben a megfelelő magyar szóhasználat és szövegkörnyezet segítségével röviden meg lehetne értetni bárkivel.
márc 31., csütörtök 20:48 #59
Válasz theSickness (#51) üzenetére
Mondandó első bekezdése -> Jogos - szoktuk is egymást bsztatni a dolog miatt, de valahogy mégse sikerül mellőzni ezeket a kifejezéseket.
"This is our time to medicate..."
márc 31., csütörtök 20:45 #58
Válasz Lavitz (#48) üzenetére
Lavitz mester, egy kicsit amúgy visszább vehetnél az erős kifejezésekből. Mostanában nagyon elkanászodtál, ha mások oltásáról van szó.
"This is our time to medicate..."
márc 31., csütörtök 20:27 #57
Válasz Necroman Mk2 (#56) üzenetére
Őőő, nem. A New Super Mario Bros Wii is népszerűbb, mint a Galaxy. A 2D MA is népszerűbb platformban, mint a 3D, ne lineárisan nézd, hogy 2d eladások, 3d eladások.
This Cannot Continue
márc 31., csütörtök 19:21 #56
Egy hozzáfűznivalóm lenne a podcasthez: oké, hogy a 2D-s Mariokból több ment el, mint a 3D-sekből, csak azt se felejtsétek el, hogy a 2D időszakban a platformjátékok sokkal népszerűbbek voltak, mert mikor átváltottak 3D-be, addigra már más stílusok (pl. FPS, autós) beelőzték és háttérbe szorították őket.
Amúgy jó volt hallani a jelenlegi hardware körképet, bár én az új konzolgenerációt picivel előbbre várom (2013-14).
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[33] CHASE
márc 31., csütörtök 18:21 #55
Válasz theSickness (#53) üzenetére
Ez igaz Sick, de nem veszed észre, hogy az általad is említett játékmenetbéli butulás pont a hardverfejlődés miatt van?
Igen, a játékfejlesztések nagyon drágák, de ha valamire rá akarnak erősíteni, az nyilván a grafika. Azzal lehet eladni a játékot. Itt a Crysis 2, mivel adták el? Grafikával. A Killzone-t mivel adták el? A Gears of Wart mivel adták el? Sorolhatnám... Játékmenet, persze, az is van, de legyünk őszinték, senkit nem érdekel.
Végre az utóbbi időben jöttek olyan játékok, amik a jó grafika mellett játékélményt is nyújtanak. Most értek be abba a korba a konzolok, hogy relatíve (!) könnyű rájuk fejleszteni, és már elvárható a tartalom is. Most akkor megint lépjünk, és nézzük az eye candy játékokat pár évig, amíg megtanulnak programozni az új gépekre?
Igen, én is szeretnék jobb grafikát, csak van hatszázmillió dolog, amit jobban szeretnék: kihívás, tartalom, stílus, hangulat...stb. Ezeket még nem kaptam meg ezen a generáción - jó grafikát már igen.

Egyébként örülök, hogy felhoztad ezt a témát "Tudom, hogy a külföldi fórumok látogatásának egyik velejárója lehet az angol szleng és szakkifejezések használata, de már van egy határ, amin túl már károsan túlzásba lehet vinni.", engem már nagyon régóta idegesít.
márc 31., csütörtök 16:26 #54
Marika nénit többször kellene meghívnotok.
I am such a B.A.
márc 31., csütörtök 15:51 #53
Válasz CHASE (#49) üzenetére
Miért ne lenne igény a legmagasabb minőségre?
Nem az igények (vagy ha úgy tetszik: igénytelenség) miatt nem jönnek tömegesen az ilyen címek, ennél sokkal prózaibb dologról van szó: iszonyatos munka- és pénzmennyiséget kell rááldozni, ráadásul úgy, hogy ha a termék ettől függetlenül nem sikerül a legjobbra, tehát nem veszik annyira, akkor még nagyobb a bukta.

Nem biztos, hogy a legjobb analógia, de valami ilyesmire kell gondolni mondjuk a mai RPG-knél is.
Ott van az a réteg, akik köpköd a Dragon Age 2-re a butácska játékmechanikára, a miniatűr és ismétlődő helyszínekre, a nagyobb történések csak elmesélés szintjén történő bemutatására. És joggal köpködnek rá, mert ez visszafejlődés, nem is kicsit.
És?
Veszik, mint az állat, a kiadó meg örül, mert a kisebb költségvetés kiegészítve egy izmosabb reklámkampánnyal már meg is hozta a gyümölcsét, hiszen a szélesebb rétegeknek ez is megfelel.
Említhetem még a Mass Effect 2-t is. Imádom a világát, a sztoriját, a hangulatát, de arcpirítóan gügye a fejlődési rendszere és ugyanúgy seggluknyi méretű helyeket járhatunk be, ami a stílus két (korábban?) fontosnak számító alappillérét, a rendes karakterkusztomizációt és felfedezősdit mellőzi teljes mértékben.
Megint csak: na és? A játék sikeres, mi több, igencsak elismert, de élnék a gyanúperrel, hogy ez inkább egyes részeinek, mintsem a produktum egészének szól. Ha meg igen, az nagyon szomorú.

A lényeg, hogy lenne miben fejlődni, lehetne miben többet mutatni, de minek, ha jóval kevesebb munkával (tehát pénzzel), az elemek megfelelő vegyítésével és egy mögé rakott erős médiatámogatással ugyanolyan anyagi sikert érhetnek el, legyen szó szoftverről vagy technológiáról?
[1] Oazis02
márc 31., csütörtök 15:41 #52
Kár, hogy itt Győrben se a Saturnban se az 567Kbájtban nem tudtam kipróbálni a 3DS-t, mert nincsen kiállított modell. Esetleg ha tudja valaki hol van kiállított akkor írja meg. Az iPad2-t viszont ki tudtam és a kijelzője annyira szép, hogy én még olyan szép kijelzőt sohasem láttam, az előd sem rossz, de ez az új modell már szinte tökéletes.
márc 31., csütörtök 15:30 #51
Tudom, hogy a külföldi fórumok látogatásának egyik velejárója lehet az angol szleng és szakkifejezések használata, de már van egy határ, amin túl már károsan túlzásba lehet vinni.
Ti ezen a határon mozogtok.

Amúgy lehet / van hová fejlődni grafikában, ha a konzolokat nézzük. Engem pl. zavar, hogy az ígéretek ellenére a lassan négy éve emiatt vásárolt fullhádé tévém kurvára nem tudom kihasználni, sőt, majdhogynem én jártam rosszabbul, hála a felbontáson spórolásnak, pluszban a legtöbb esetben a mellé társuló élsimítás hiányának.
De említhetném mondjuk az amúgy lenyűgözően festő Killzone 3-at, amiben aztán van minden, mint a búcsúban, csak a normális textúrázást "felejtették el". Vagy ott van az árnyékoláson spórolás úgy általában minden komolyabb konzolos címnél, ami sokszor illúzióromboló - én nem egyszer mondtam azt, hogy akkor inkább hanyagolják az árnyékokat, ha csak ennyire képesek.

Ettől függetlenül jókat játszom konzolon, de valahol, legbelül, a tízéves kisfiú igenis szeret rácsodálkozni a dolgokra, még ha nem is ez a legfontosabb. És őszintén szólva az emlegetett Crysis 1 óta csak egy-egy pillanatra jött össze ez a rácsodálkozás, már ha a technikai oldalt nézzük.
Merthogy mindennek ellenére sokkal fontosabbnak tartom a technikai oldalnál a grafikai stílust, az ügyes színhasználatot, az ízléses összképet.
márc 31., csütörtök 13:23 #50
Válasz CHASE (#49) üzenetére
Van rá igény csak épp nálunk konzolosoknál van a vásárlóerő, tehát minket kell elsőnek kielégíteni, de már most látható a kitörési vágy lást Battlefield 3 PC gameplay.
Zôd vagyok bazeg zôd!
[33] CHASE
márc 31., csütörtök 13:06 #49
Természetesen mindig lehet hova fejlődni, csak jelenleg ez kevéssé látható, mint a korábbi időkben.
Oké, van egy Crysis. Ha annyira igény lenne a grafikai fejlődésre, akkor nem egy Crysis lenne, hanem száz. De nincsen, mert hülyeség a jelenlegi fejlesztések mellett ilyen játékokat tömegével összehozni.
Még mindig a Wii meg a casual dolgok a legnépszerűbbek. Nehogymár most ugorjunk, mikor kezdik elérni a normál szintet.
Vagy hát ugorjon aki akar, de arra ott a PC.
[65] Lavitz
márc 31., csütörtök 11:32 #48
Válasz backstab (#43) üzenetére
ha hazamész akkor otthon azt játszol amit akarsz, ha neked mesebeli játék kell akkor azzal, ha valósághű Battlefield féle akkor azzal, ha tökéletes az utolsó csavarig pontos autós szimulátort akkor azzal, megint ha mesés Mario kart a kedvenc akkor az. Attól hogy valóság lesz a grafika nem azt jelenti hogy a mesés játékok eltünnének ez totális baromság amit írsz. Ma is vannak filmek és vannak mesék, vannak cgi és vannak továbbra is rajzolt mesék. Pedig volt ám próbálkozás hogy eltünnek a kézzel készült mesék mégis vannak. Készült a Final Fantasy film aminek nem kisebb célja mint az élő szereplős filmek eltörlése volt a cél sikerült? Nem. Valóságos volt? Igen. Lehet és van is hova fejlődni és kell is, ne legyél már ilyen maradi, minek a vonat jó a ló is gondolatoddal.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
moderator hzx
márc 31., csütörtök 11:01 #47
Válasz backstab (#45) üzenetére
Ez nem ízlésekről szól. Arra a kérdésre, hogy "hová lehet még grafikában fejlődni", az a válasz, hogy kurva sok helye van még a fejlődésnek. És ez független attól, hogy neked a Borderlands vagy a Crysis tetszik-e jobban. Nekem anno a Chrono Trigger meg a Final Fantasy 9 is veszettül tetszettek (egyébként a mai napig), de azért örülök, hogy elfejlődgetett a hardver a Bioshock-ig meg a Bad Company 2-ig.
The big print giveth, and the small print taketh away.
márc 31., csütörtök 10:57 #46
Én imádom a Crysis 1-et, szerintem hangulatos és magával ragadó (SŐT, egyénisége is van), ellenben backstabbel is egyet tudok érteni.
"This is our time to medicate..."
[31] backstab
márc 31., csütörtök 10:18 #45
Válasz hzx (#44) üzenetére
Megnéztem. Technikailag veszettül tökéletes, de számomra semmi hangulata sincs. Az Oblivion, Bioshock, Borderlands sehol sincsenek hozzá képest, számomra mégis szebbek. Persze "de gustibus non est disputandum".
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
moderator hzx
márc 31., csütörtök 9:44 #44
Válasz backstab (#43) üzenetére
> Áruld el nekünk, hová lehet még grafikában fejlődni?
Nézz meg egy Crysis 1-et PC teljes felbontásban. Oda.


Más. Ma este, legkésőbb holnap délelőtt lesz elérhető ITunes-en az anyag.
The big print giveth, and the small print taketh away.
[31] backstab
márc 31., csütörtök 8:11 #43
Válasz GaikaiOnlive (#39) üzenetére
Áruld el nekünk, hová lehet még grafikában fejlődni? Felbontásban, textúrákban, 3D modellezésben, animációban? Ha vakulásig dolgoznak a készítői, milliárd dollárokat belefeccölnek, akkor sem lesz soha olyan egy játék, mint az élet. És néhány kivételtől eltekintve, nem is akarjuk, hogy olyan legyen. Bemegyek a külvilágból a lakásomba, leülök a konzol elé, és ott ugyanazt a világot játszhatom tovább? Kell a francnak! Mesés világokat szeretnék, extrém ellenfeleket, földöntúli színeket. WoW-ot akarok, Beyond Good & Evilt akarok, Okamit akarok. Amit nem szeretnék: anatómiai pontossággal szétrepedő koponyákat, tökéletes fizikai modellezéssel fröccsenő vért, meg ilyesmiket. Egy játék legyen játék.
Ahol valóban fejlődnie kéne a grafikának: teljes élsimítás és stabil képfrissítés. Röhej, hogy egy 2011-ben megjelent autós játék képtelen tartani a 30 FPS-t, bár ez inkább a programozók hibája, mint a hardveré. Ha tízszer olyan erős vasat kapnának, arra sem optimalizálnák rendesen.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[65] Lavitz
márc 31., csütörtök 2:31 #42
ha már nextgenről beszéltek a gamer365 nextgen oldalról is lehetett volna pár szó a podcastben

a 2015-ös startot kizártnak tartom, kár hogy elfelejtettétek az NGP-t és csak egy legyintéssel annyival elintéztétek hogy hát az majd jön de még nincs itt akkor oké 2015-ben jönnek a nagy gépek le is zártátok. Közben meg csak úgy eltelik 4 hosszú év. Nem tudom ki mondta hogy a 360 most fut, meg jövőre még lesz valami, és aztán 3 évig még a kinect elviszi a hátán, ez totál marhaság. Persze most még újdonság, de mint a wii, kurva gyorsan a sarokban is végzi a kis kamera pár hónap múlva kihasználatlanul porosodik csak. A szobabicikli esete, kezdetben napi szinten tekerünk, majd egyszer készülődés közben ráakasztjuk az ingünket este meg a farmerunkat, aztán az ülésen tök jól néz ki egy virág kis terítővel hoppá stb...

A következő generáció kezdete korábban fog érkezni mint itt a legtöbben gondolnák, pontos jel az új Unreal nextgen engine, amit nem csak mutiból csináltak, hogy bibi ez már nem megy a mostani gépeken. Ez pont arra az esetre készült hogy a 2012-es év végén megjelenő xbox-ra legyen már készen valami kézzel fogható engine, amit a premier és az után fél évvel megjelenő játékok használhatnak. Ez az engine még nem a teljes hardver erejét fogja kiaknázni, arra készül az Unreal 4 engine, de kicsivel később amikor már kiismerték a hardvert, számoljunk még fél évet 2013 végén már az U4-et használó játékok zöme fog megjelenni. Ez az U3.97 arra tökéletesen meg fog felelni hogy egy olyan látványt tárjon addig is elénk amit a jelenlegi generáció nem képes mutatni, és az új gépek kezdeti vásárlására ösztönözzön. A célnak megfelel és ez még csak a belépőszint kérem, egy alsó határ ha úgy tetszik.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
márc 31., csütörtök 1:58 #41
Holnap délelőtt,azaz ma, legalább lesz mit meghallgatnom. Amúgy csütörtökre vártam a havi hanganyagotokat.
Daytona USA ARCADE: Advance Course 3:00:87 Arcade Game's Forever
[15] Sunny0402
márc 31., csütörtök 0:54 #40
Válasz GaikaiOnlive (#39) üzenetére
Hagyd rá, nem lehet nekik megmagyarázni.
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn’t!
márc 31., csütörtök 0:23 #39
nem látod, hova lehetne még grafikában fejlődni?
Ennyi volt, befejeztem.
Zôd vagyok bazeg zôd!
[33] CHASE
márc 31., csütörtök 0:16 #38
Válasz GaikaiOnlive (#31) üzenetére
Én rohadtul nem látom, hova lehetne még grafikában fejlődni, és főleg minek?
Azt tudom elképzelni, hogy kiadnak valamilyen minimálisan fejlettebb konzolt (mármint a MS), hogy a kurrens PC-s játékok is fussanak rajta, de hogy mellette megmarad a 360 és a PS3, és nem fogják dobni őket, az száz.
(mellesleg furcsa az avatarod és a neved alapján, miért várod a következő generációt, mikor az onlive arról szól, hogy nem kell váltanod)
[33] CHASE
márc 31., csütörtök 0:00 #37
Válasz dreampage (#24) üzenetére
Az marad, de valószínűleg ennél több konzolgeneráció már nem lesz.
És nem is baj.

(nahát, Stinger, majd holnap hallgatom)
márc 30., szerda 23:56 #36
Válasz akmal888 (#35) üzenetére
Én leginkább azzal játszottam, amit tesztelni kellett mostanában. Majd next time. (A Terminator: Die Erlösung (azaz Salvation)-t pedig inkább tagadom )
"This is our time to medicate..."
[5] akmal888
márc 30., szerda 23:49 #35
Stohl A. : Nem a neten kell spórolni a... az egyéb illegális szerekre

Szülinaposnak Boldogat !

Amúgy jó podcast volt, de azt megemlíteném, hogy pár ez egy gamer podcast, meglehetősen kevés játékról volt szó, inkább a hardverek, I cumók, új generáció stb.. A következőben lehetne szó játékokról is, pl amit említettek, hogy a ki mivel játszott hiányzott. Ilyeneket pótolni!
( Bár írhatjátok annak a számlájára,hogy nem sok játék jelent meg mostanában)
"You know what they say about the leading man? He never dies."
márc 30., szerda 23:30 #34
Válasz mcmacko (#33) üzenetére
De, mert ez nem az én wifim Az égből kaptam..
Forza 3 eladó. Egy villamoson ülő punknak is érdekes szövege volt, amikor átadta a helyét egy idős néninek: "Csossz ide nyanya, passzolom a stéget."
márc 30., szerda 23:10 #33
Válasz Stohl András (#28) üzenetére
Csak az úr kedvéért.
KATT!

Amúgy én is wifi-n tolom. Nem azzal van ott a baj.
"This is our time to medicate..."
márc 30., szerda 23:09 #32
Válasz shearer (#30) üzenetére
Neeem. Csak véletlen az egybeesés.
"This is our time to medicate..."
márc 30., szerda 23:08 #31
Nem csak erre a beszélgetésre értettem, hanem arra a hangulatra ami kb: 1 éve körül lengi a gamer fórumokat.
Szeretném a generációváltást és szerintem joggal akadok ki ha ezért valaki lesajnál engem.
Nem külön a gamer365 szerkesztőiről volt most szó.
Zôd vagyok bazeg zôd!
[25] shearer
márc 30., szerda 23:02 #30
Egy kósza pillanatig azt hittem, hogy tényleg a hamburgeres Marika nénit interjúvoltátok meg.
Kimentek a tankok, bejöttek a bankok.
márc 30., szerda 22:58 #29
Válasz GaikaiOnlive (#27) üzenetére
"ami azt érzékelteti az emberrel, hogy aki vágyakozik a következő generációra az csak PC-s paraszt lehet"

Valamit nagyon félreérthettél.
"This is our time to medicate..."
Összesen: 78 [1-50]
1 | 2