A hivatalos bejelentés már megvolt, és az első szkeneket is láthattuk már a Bulletstorm-ról, így csupán idő kérdése volt, hogy meddig kell várnunk az első hivatalos anyagokra. Ma megérkeztek, méghozzá a GameReactor jóvoltából.
Hogy mi is pontosan a Bulletstorm? Az Epic Games alá tartozó People Can Fly (Painkiller) legújabb belső nézetű lövöldéje, melynek fejlesztését nem más vezényli, mint Cliff Bleszinski, aki ugyebár a Gears of War által szerzett magának hírnevet.
A futurisztikus környezetben játszódó Bulletstorm története egy Dead Echo névre hallgató zsoldoscsapat két tagja, Grayson Hunt és Ishi Sato körül forog, akiket - miután gyanút fognak a háttérben zajló turpisságokat illetően - csúnyán otthagynak egy bolygón a galaxis szélén. A cél ezek után egyértelmű lesz: bosszú és kijutás.
Utóbbi nem lesz a világ legegyszerűbb dolga: a nem éppen barátságos planétán hőseinknek veszedelmes mutáns kreatúrákkal kell szembenézniük. A bolygó helyszínei ügyesen kombinálják az elhagyatott futurisztikus épületeket a mindent beborító növényzettel, és a színvilág is meglehetősen sajátosnak mondható, köszönhető a stílustól kissé szokatlan palettának.
Ha FPS, akkor természetesen a kötelező egyedi játékelem sem maradhat el: a Bulletstorm esetében Skillshotoknak hívják őket. A People Can Fly fejlesztése nem veszi túlságosan komolyan magát, így az ötlet is ehhez illő: lényegében aszerint jutalmaz bennünket a játék, hogy mennyire rendezünk kreatív és őrült ámokfutást. Az így gyűjthető pontokat karakterünk fejlesztésére, illetve új fegyverekre költhetjük, melyek további Skillshot-lehetőségeket nyitnak meg előttünk.
A varsói stúdiónak még van ideje dolgozni a játékon, hiszen az csak jövőre érkezik: a tervek szerint a Bulletstorm 2011 első negyedévében kerül a boltokba, méghozzá az Electronic Arts kiadásában, Xbox 360-ra, PlayStation 3-ra és PC-re. Az első képeket fent találjátok.