Tízmillió New Super Mario Bros. Wii
Kapcsolódó játék: New Super Mario Bros. Wii (wii)
Eddig 120 hozzászólás
drag
2010. január 24.
vasárnap 16:07


Elképesztően erősre sikeredett az év legvége a Wii számára, ami első sorban a New Super Mario Bros. Wii megjelenésének köszönhető - a Nintendo játéka egy rekordot is megdöntött.

A Nikkei arról ír, hogy a NSMBW világszinten átlépte a bűvös 10 milliós határt. Ez új rekord: egy platformon eddig még egyetlen játéknak sem sikerült elérnie ilyen hamar ezt a mérföldkövet.

Régiókra lebontva az Egyesült Államokban teljesített a legjobban az új Mario, ahol több, mint 4,5 millió példány talált belőle gazdára, de Japánban is sikerült elpasszolni belőle 3 millió példányt - Európában szintén a 3 millióhoz közelít.

Összesen: 120 [1-50]
1 | 2 | 3
[31] Matild
jan 25., hétfő 18:33 #120
Válasz csomi (#118) üzenetére
Nem 100%-ra (vagy a fölött), nem mindent gyűjtöttem össze, de a pályákon mind végigmentem, storyt letudtam. Szénné játszottam mindhármat kiskoromban, sok játékkal nem is játszottam évekig (max. pár Mario) SNES-en.
NNID / PSN_ID: Travis_HUN
[42] stk
jan 25., hétfő 18:27 #119
Válasz Matild (#115) üzenetére
csak a world 1-ben president.. 2 nem jött be.
"játszani jó" ősi kínai közmondás. A horst fuchs féle V gyalut balkezesek is használhatják! Mobile suit ガンダム 3DS: 1934-0821-8173 Psn: stk_stikk "Mark IV Style Motherfucker" "Truly outrageous"
[21] csomi
jan 25., hétfő 18:14 #118
Válasz Matild (#112) üzenetére
Nah! Ne mondd nekem, hogy te 5 evesen kiporgetted a Donkey szeriat mert leulok a hatamra!
[42] stk
jan 25., hétfő 18:01 #117
szerintem várható volt hogy ilyen sok fog fogyni...
"játszani jó" ősi kínai közmondás. A horst fuchs féle V gyalut balkezesek is használhatják! Mobile suit ガンダム 3DS: 1934-0821-8173 Psn: stk_stikk "Mark IV Style Motherfucker" "Truly outrageous"
jan 25., hétfő 17:52 #116
Ha a játék elé ültetnének, egykönnyen biztos nem lehetne elhúzni engem onnan...
Nagyon durva amúgy, hogy ennyit eladtak... o.O
Üzengessünk egymásnak idézeteken keresztül, mert az tök menő!
[31] Matild
jan 25., hétfő 17:51 #115
Válasz stk (#113) üzenetére
Yoshi for president max. inkább csak a World 2-től.
NNID / PSN_ID: Travis_HUN
[42] stk
jan 25., hétfő 17:35 #114
Válasz Matild (#112) üzenetére
képkeket elküldte?
"játszani jó" ősi kínai közmondás. A horst fuchs féle V gyalut balkezesek is használhatják! Mobile suit ガンダム 3DS: 1934-0821-8173 Psn: stk_stikk "Mark IV Style Motherfucker" "Truly outrageous"
[42] stk
jan 25., hétfő 17:35 #113
nálam world az isten... yoshi for president.
"játszani jó" ősi kínai közmondás. A horst fuchs féle V gyalut balkezesek is használhatják! Mobile suit ガンダム 3DS: 1934-0821-8173 Psn: stk_stikk "Mark IV Style Motherfucker" "Truly outrageous"
[31] Matild
jan 25., hétfő 17:16 #112
Válasz csomi (#104) üzenetére
Az mondjuk kétségtelen, hogy nosztalgia és az emlékek megszépítik a régi játékokat, és ha már a szememben valami alázza a Galaxy-t (és Mario), akkor az a Super Mario Sunshine. Attól függetlenül, hogy nálam a Galaxy egy 10 pontos, tökéletes játék, a Sunshine meg nem, de a hangulata és az emlékek amit adott, előrébb helyezkedik a best game of all time listán. De, hogy még visszább menjek az időben, ott a Super Mario World, vagy a Donkey Kong Country mindhárom része amiket 5 évesen kijátszottam - első videojátékaim voltak, megannyi emlékkel.
NNID / PSN_ID: Travis_HUN
[36] kiső
jan 25., hétfő 16:19 #111
Válasz Tomtom (#97) üzenetére
Oké, legközelebb 24/24-ben fogok a TV előtt gubbasztani, és várom mikor tisztelsz majd meg egy pár karakterrel, és iziben tudjak rá válaszolni. Mégegyszer elnézésedet kérem. Legközelebb jobban igyekszem.
[33] LokkoLori
jan 25., hétfő 15:30 #110
Válasz LokkoLori (#109) üzenetére
vagy kössza?
első konzolom a Wii ...
[33] LokkoLori
jan 25., hétfő 15:30 #109
Válasz csomi (#108) üzenetére
kösszii
első konzolom a Wii ...
[21] csomi
jan 25., hétfő 15:12 #108
Válasz LokkoLori (#107) üzenetére
Pozsonyi ut! W(ii)zze azaz, en is ott voltam!
Es csak neked: ii=a
[33] LokkoLori
jan 25., hétfő 15:05 #107
Válasz csomi (#104) üzenetére
én is egy 576-ban láttam először élőben a Mario 64-et (a Pozsonyi úton), voltam akkor vagy 13 éves ...
de addigra már átestem Lara Croft általi első komoly merevedésemen, és asszem ez volt a fő ok, hogy a következő 13 évre a PC mocskába ragadtam
első konzolom a Wii ...
[21] csomi
jan 25., hétfő 14:39 #106
Válasz Matild (#101) üzenetére
A 104-es termeszetesen neked ment!
[21] csomi
jan 25., hétfő 14:36 #105
Válasz csomi (#104) üzenetére
Persze ettol fuggetlenul minden mario platform jatek 10*, megis van egy erzelmi rangsor is ami alapjan rangsorolok de ez aztan mar tenyleg szubjektiv.
[21] csomi
jan 25., hétfő 14:33 #104
Persze mert te meg akkor kisfutyi voltal. Nyilvan a nosztalgia sokak szamara megszepiti a regebbi jatekokat. De ma mar nem igen lehet akkorat durrantani mint amikor megjelent a 3D-s mario. 576kbyte-nak az egyik boltjaban mar 96 nyaran volt egy japan gepe ami uvegkalitkaba volt zarva es demoztak a Mariot. Csak azert jottem fel videkrol, hogy megnezhessem es megfoghassam a joyt. Szerencsere jofej volt a boltos srac es meg egy picit jatszhattam is vele. Olyan elmenyt azota sem okozott es nem is hiszem, hogy fog, egy jatek sem. .
[21] csomi
jan 25., hétfő 14:29 #103
Válasz Oldern (#102) üzenetére
Semmi! Csak abban a jatekban pont az egyik csodalatos dolog hogy 8Mb-ban mennyi minden van es legalabb 30 ora a teljes vegigjatszas. Persze eloszor es meg rutintalanul!
[56] Oldern
jan 25., hétfő 14:08 #102
Válasz csomi (#100) üzenetére
A méretnek mi köze van a nehézséghez, amúgy?
This Cannot Continue
[31] Matild
jan 25., hétfő 14:05 #101
Válasz csomi (#100) üzenetére
Nehézségben igaz, puhult, de nem véletlen, a Sunshine sokaknak okozott agyvérzést. Hiba lett volna újra elkövetni, bár egy picit azért lehetett volna nehezebb, de nem játszhatatlanra. Számomra a 64-eset is ütötte, akármennyire is forradalmi.
NNID / PSN_ID: Travis_HUN
[21] csomi
jan 25., hétfő 14:02 #100
Válasz Matild (#99) üzenetére
3D-ekrol beszeltem, mert arrol volt szo. Az SMG tul konnyu lett. 120 csillagra meg az N64-es forradalmi Super Mario 64 is nehezebb volt, a maga kis 8Mb-javal.
[31] Matild
jan 25., hétfő 13:52 #99
Válasz csomi (#98) üzenetére
"Jatekelmenyben sajnos a nagy elodjehez nem sikerult felerni(szvsz)."

Itt a 2D-s vagy a 3D-s vonalra gondolsz? Mert szerintem mindkettőt sikerült hoznia, illetve túlszárnyalnia.
NNID / PSN_ID: Travis_HUN
[21] csomi
jan 25., hétfő 13:50 #98
Azert az hozzatartozik meg, hogy technikailiag egyik 3D-s mario sem(mar amelyik jon egy masik utan) akkora durranas, hogy egy konzolgeneracio alatt csak egy tudna elkeszulni. Egyszeruen nem akartak elkapkodni es talan nem is szandekoztak(nak) tobbet kesziteni belole mint 3-5 evenkent egy uj reszt. Igy mindenkeppen ertekallobb es mar kiehezve varja a nep az ujabb reszt. Talan MarioGalaxy kivetel volt mert az technikailag ami talan a legmagasabb szintet kepviseli. Jatekelmenyben sajnos a nagy elodjehez nem sikerult felerni(szvsz).
[17] Tomtom
jan 25., hétfő 13:04 #97
Válasz kiső (#96) üzenetére
...veled ellentétben, nekem nem szokásom elbújni és kivárni azt, amíg valaki hozzáértő megválaszolja helyettem a zsákutcába jutott okfejtésemet...
...attól, mert egy majom cilindert húz, még majom marad, télen mikor minden fehér, mindegy mi van a hó alatt, a szemétdomb szemétdomb marad...
[36] kiső
jan 25., hétfő 12:13 #96
Válasz Tomtom (#91) üzenetére
Oldern megválaszolt helyettem is.
Egy lassan 30 éves, elképesztően népszerű és sikeres sorozathoz képest még az általad felsorolt "mellékvágányok" sem annyira vészesen nagy mennyiség.
Ha a platform szekciót nézzük, akkor meg végképp kevés.
[42] stk
jan 25., hétfő 12:13 #95
már vártam hogy felhozza ezt valaki
"játszani jó" ősi kínai közmondás. A horst fuchs féle V gyalut balkezesek is használhatják! Mobile suit ガンダム 3DS: 1934-0821-8173 Psn: stk_stikk "Mark IV Style Motherfucker" "Truly outrageous"
[17] Tomtom
jan 25., hétfő 11:52 #94
Válasz Oldern (#93) üzenetére
ebben teljesen igazad van
Mentségemre szolgáljon, hogy a bevezető hír:
"Elképesztően erősre sikeredett az év legvége a Wii számára"
és nem a főcím: "Tízmillió New Super Mario Bros. Wii" volt az, ami ösztökélt.
Téma lezárva.
...attól, mert egy majom cilindert húz, még majom marad, télen mikor minden fehér, mindegy mi van a hó alatt, a szemétdomb szemétdomb marad...
[56] Oldern
jan 25., hétfő 11:37 #93
Válasz Tomtom (#91) üzenetére
Az a bajom, hogy akárhogy nézem, egy platformjáték hírébe írtad be, hogy megőrült a világ, etc.... nem egy Mario & Sonic Winter Olympics hírbe.
This Cannot Continue
[17] Tomtom
jan 25., hétfő 11:35 #92
Válasz theSickness (#87) üzenetére
teljesen igazad van, de itt nem csak a platform játékokról volt szó, hanem arról, -mint ahogy azt említetted-, hogy ez mellett mennyi bőrt nyúztak még le e két karakterről!
Ha "A" platformjátékok lennének terítéken, akkor nem merülhettek volna fel példaként a Halo, az FF és a Resident sorozatok nevei (a GT-t már nem is említem...hogy az hogy a rákba jött ide, azt magam sem tudom. Mindegy.).
Részemről a téma lezárva.
...attól, mert egy majom cilindert húz, még majom marad, télen mikor minden fehér, mindegy mi van a hó alatt, a szemétdomb szemétdomb marad...
[17] Tomtom
jan 25., hétfő 11:25 #91
Válasz Oldern (#86) üzenetére
...ezekszerint félreértettél! Eszem ágában nincs negatív fényben feltüntetni a Mariót és ha egy kicsit vissza olvasol, azt is láthatod, hogy a Brandet összességében vettem alapul. Kiső 67#. üzenetére reagálva írtam a postom és csak azért, hogy legyen viszonyítási alapja, de abban szó sem volt specifikusan "A" plattformjátékokról.
Amennyiben kizárólag e stílus lett volna a téma, abban az esetben meg sem fordult volna a fejemben ilyen összesítőt készíteni.
...attól, mert egy majom cilindert húz, még majom marad, télen mikor minden fehér, mindegy mi van a hó alatt, a szemétdomb szemétdomb marad...
[54] rehynn4
jan 25., hétfő 11:12 #90
Azt pedig nem akarom elhinni, hogy a PC-s "Mariokat" egy lapon említik egyesek a hivatalos játékokkal.
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[54] rehynn4
jan 25., hétfő 11:11 #89
Válasz Oldern (#86) üzenetére
Úgy látszik, ezt minden fontosabb NSMBWii cikknél el kell magyarázni valakinek Lásd még a tesztet ugyebár.
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[22] Charlie64
jan 25., hétfő 10:47 #88
És tényleg elérte
Biztos nagyon frankó kis játék.
jan 25., hétfő 10:45 #87
Válasz Oldern (#78) üzenetére
Igen, ez lenne a lényeg, a platformjáték szekció. Az, hogy a Nintendo mi mindent adott még el Marióval és barátaival, már más kérdés - bár az esetek egy jelentős részében azokra sem lehet panasz (Kart-sorozat, egy-két Party, Smash-sorozat, satöbbi).
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[56] Oldern
jan 25., hétfő 10:41 #86
Válasz Tomtom (#83) üzenetére
A postom mögötti tartalom, hogy az elmúlt TIZENHÁROM évben ÖT darab MARIO platformjáték jelent meg. Hogy van, aki nem bírja feldolgozni, hogy a Nintendo felhasználja a legnépszerűbb videójáték-ikon (Mario) arcát és nevét minden más játékához is, már nem az én problémám.

De hogy a Mario Party meg a Mario témájú Dance Dance Revoultion bármilyen formában befolyásolja azt, hogy milyen iszonyatosan ritkán jönnek mario platformjátékok (érdekesség: most, hogy a Nintendo két fejlesztőcsapatot állított rá külön az NSMBWii-re és az EAD Tokyo-t a Galaxy 2-re, most először lesz olyan egy Nintendo konzol történetében, hogy két három dimenziós Mario Platformer jelenik meg rá egy generációban) - az egégsz egyszerűen hihetetlen.

Persze logikus, hogy ha valaki negatív fényben akarja feltüntetni ezt, oké: de pont a "Mario" brand legerősebb és legminőségibb részeinél kerüljön ez elő...az vicces. Bár, ahogy egy kommenttel lentebb Barackot láthatjuk: bárki figyelmen kívül hagyhatja a minőséget is, a minden pályán feltűnő újdonságokat is, gameplay-változtató mechanikákat, mondván: ez "klasszikus 2d ugra bugra". Nekem meg minden játék tetris-klón, pedig jútyúb videókat is néztem belőlük, na bumm. Vitatkozzon ezzel valaki. Hogy?
This Cannot Continue
[17] Tomtom
jan 25., hétfő 10:37 #85
Válasz macewindu74 (#81) üzenetére
Szerintem kevés olyan megrögzött fan adatott a világnak, aki ezt mind végégjátszotta. Önmagában is egy vagyon lehetne e kis gyűjtemény, hát még ha tudás is párosul hozzá
...attól, mert egy majom cilindert húz, még majom marad, télen mikor minden fehér, mindegy mi van a hó alatt, a szemétdomb szemétdomb marad...
[2] barack
jan 25., hétfő 10:33 #84
Válasz macewindu74 (#79) üzenetére
Nem igazán értem, hogy mit akarsz írni.
Megnéztem jó néhány NSMBW videót a youtube -on, és ez egy klasszikus 2D ugra bugra.
honlap: http://bzs.homedns.org
[17] Tomtom
jan 25., hétfő 10:29 #83
Válasz Oldern (#78) üzenetére
Igazából nem értem a postod mögötti tartalmat, (közel egy hónapja ma van az első szabadnapom) de félre ne értsd, a felsoroltak közül csupán 5-el játszottam, és igazán csak az N64-es Super Mario volt az, amely -részemről- meghatározó volt. Valahogy elmúlt a késztetés vagy az elképzelésem és érdeklődésem változott meg a játékok iránt, de ez akkor is felfoghatatlan Ha körbenézek a nagyvilágban, számtalan nagyobb potenciállal rendelkező frencsájz létezik (DC univerzum, Star Wars, Alien, Marvel, stb...) mint a Mario, és mégis... A megjelenések közötti idő és a mennyiség összessége önmagában is rekord.
...attól, mert egy majom cilindert húz, még majom marad, télen mikor minden fehér, mindegy mi van a hó alatt, a szemétdomb szemétdomb marad...
[33] LokkoLori
jan 25., hétfő 10:17 #82
Válasz barack (#74) üzenetére
egyértelmű, hogy hosszú távon a játéktervezés finomságán múlik a Mario konstans sikere ...
nem laposodik a játékmenet, nem fullad unalomba, mindig annyi új játékelemmel hozakodik elő, hogy folyton fenn tudja tartani az érdeklődést ...
emellett a másik nagyon fontos faktor retro érzés, mert burkolt és teljesen nyilvánvaló formában vegyesen utalgat vissza régi Mario epizódokra ... ha ez lenne az első Mario a világon, nem hiszem hogy ekkorát tudna ütni.
Személyesen számomra a Galaxy volt az első éles találkozásom Marioval, akkor nem voltam tőle annyira hanyatt esve ... később a Super Smash Bros. Brawl hatására úgy gondoltam bepótolom súlyos lemaradásom a konzoltörténelemben, meg akartam ismerni azt a rakat karaktert, akiket abban a játékban verni lehetett.
Erre a wii tökéletes platformnak bizonyult , mivel ez az egy gép valójában egyszerre az összes eddig létező Nintendo gép egyben (kivéve DS) ... csak a Marios témakörből nyomtam a Super Mario All Stars-ból mindent, Mario World 1-2-t, New Super Mario DS-t, Mario Kart Wii DS 64 -et, és Super Mario 64-t ...
ennyi háttérélménnyel tegnap újra elővett Galaxy által nyújtott élmény minősége simán nőtt nálam egy nagyságrendet
első konzolom a Wii ...
jan 25., hétfő 10:11 #81
Válasz Tomtom (#77) üzenetére
Mindezt végigjátszani sok időbe telik.
Daytona USA ARCADE: Advance Course 3:00:87 Arcade Game's Forever
jan 25., hétfő 10:07 #80
Vártam már a hírt, hogy mikor éri el a játék a 10 milliós eladást. A játék elképesztően sikeres, ráadásul most is olyan szórakoztató, mint 20 évvel ezelőtt.
Daytona USA ARCADE: Advance Course 3:00:87 Arcade Game's Forever
jan 25., hétfő 10:06 #79
Válasz barack (#74) üzenetére
A játék már az N64 korában átlépet a 3D-be, és az nem mostanság volt, hanem 14 éve. Amivel te PC-n játszottál az csak emulátoron lehetséges. Ha nincs Wii ismerősöd, akkor is ott a youtube ahol láthatod, hogy a játék, hogyan is néz ki mostanság.
Daytona USA ARCADE: Advance Course 3:00:87 Arcade Game's Forever
[56] Oldern
jan 25., hétfő 10:05 #78
Válasz Tomtom (#77) üzenetére
Wow, te is tudsz élni

Mario Platformjátékok:
Super Mario 64 - Nintendo 64
Super Mario Sunshine - Nintendo Gamecube
Super Mario Galaxy - Nintendo Wii
New Super Mario Bros Wii - Nintendo Wii
New Super Mario Bros - Nintendo DS

- az elmúlt 13 év termése.
This Cannot Continue
[17] Tomtom
jan 25., hétfő 10:03 #77
Válasz kiső (#67) üzenetére
Donkey Kong (Arcade, 1981)
Donkey Kong Jr. (Arcade, 1982)
Mario Bros. (Arcade, 1983)
Super Mario Bros. (NES, 1985)
Super Mario Bros. 2 (Japán verzió) (NES, 1986)
Super Mario Bros. 2 (Európai verzió) (NES, 198
Super Mario Bros. 3 (NES, 198
Super Mario Land (GB, 1989)
Dr. Mario (NES, GB, 1990)
Mario & Yoshi (NES, GB, 1990)
Super Mario World (SNES, 1990
Super Mario Land 2: 6 Golden Coins (GB, 1992)
Super Mario Kart (SNES, 1992)
Super Mario All-Stars (SNES, 1993)
Super Mario Land 3: Wario Land (GB, 1994)
Super Mario World 2: Yoshi's Island (SNES, 1995)
Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars (SNES, 1996)

Super Mario 64 (N64, 1996) - Ez az első igazi 3D-s Mario játék. A Story ugyan rétestészta (Bowser elrabolta hercegnőt, és meg kell menteni..bla bla bla...) de a játékmenet annyira telitalálat, hogy szerintem máig ez a legjobb platformjáték-

Mario Kart 64 (N64, 1997)
Yoshi's Story (N64, 1997)
Mario Party (N64, 199
Super Smash Bros. (N64, 1999)
Super Mario Bros. Deluxe (GBC, 1999)
Mario Golf (N64, GBC, 1999)
Mario Party 2 (N64, 1999)
Mario Tennis (GBC, N64 2000)
Mario Party 3 (N64, 2001)
Super Mario Advance (GBA, 2001)
Paper Mario (N64, 2001)
Mario Kart: Super Circuit (GBA, 2001)
Luigi's Mansion (NGC, 2001)
Super Smash Bros. Melee (NGC, 2001)
Super Mario World: Super Mario Advance 2 (GBA, 2002)
Yoshi's Island: Super Mario Advance 3 (GBA, 2002)
Super Mario Sunshine (NGC, 2002)
Mario Party 4 (NGC, 2002)
Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3 (GBA, 2003)
Mario Kart: Double Dash!! (NGC, 2003)
Mario & Luigi: Superstar Saga (GBA, 2003)
Mario Party 5 (NGC, 2003)
Mario Golf: Toadstool Tour (NGC, 2003)
Super Mario Fushigi no Korokoro Party (Arcade, 2004)
NES Classic: Super Mario Bros. (GBA, 2004)...no comment
NES Classic: Donkey Kong (GBA, 2004)
Mario Golf: Advance Tour (GBA, 2004)
Mario vs. Donkey Kong (GBA, 2004)
Paper Mario: The Thousand-Year Door (GC, 2004)
Super Mario Ball (GBA, 2004)
Mario Power Tennis (NGC, 2004)
Mario Party 6 (NGC, 2004)
Super Mario 64 DS (NDS, 2004)
Mario Party Advance (GBA, 2005)
Dancing Stage: Mario Mix (NGC, 2005)
Mario Superstar Baseball (NGC, 2005)
Mario Power Tennis (GBA, 2005)
Mario Kart Arcade GP (Arcade, 2005)
Mario Party 7 (NGC, 2005)
Mario Kart DS (NDS, 2005)
Mario Smash Football (NGC, 2005)
Mario & Luigi: Partners in Time (NDS, 2005)
New Super Mario Bros. (NDS, 2006)
Mario Slam Basketball (NDS, 2006)
Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis (NDS, 2006)
Yoshi's Island DS (NDS, 2006)
Mario Strikers Charged Football (Wii, 2007)
Mario Party 8 (Wii, 2007)
Super Mario Galaxy (Wii, 2007)
Mario Kart Wii (Wii, 200
Mario & Sonic at the Olympic Games (Wii, DS 200
Super Smash Bros. Brawl (Wii, 200
stb....

Sajnos elfogyott a rendelkezésre álló karakter szám...
Kérlek majd szólj ha bármely általad, példának felhozott stuff, akár csak fele annyi kiadást meg él, mint a Mario. Szóval akkor mennyire beteg a világ?
Ismétlem, magam is rajongója voltam, de ez már tulzás.
...attól, mert egy majom cilindert húz, még majom marad, télen mikor minden fehér, mindegy mi van a hó alatt, a szemétdomb szemétdomb marad...
[15] Rusti
jan 25., hétfő 9:57 #76
Válasz barack (#74) üzenetére
Kb ég és föld.
[2] pista89
jan 25., hétfő 9:48 #75
Hát én is nézegettem a pcs mario forevert, mert nagyon bejött a new super mario brothers dsen de az nem jött be, azt hittem hogy a mario csak "kicsiben" jó 2ds formájában, wiin csak a 3ds super mario galaxy tud jó lenni, de nem ez is jó lett, egyszerűen az a különbség hogy a pcs mario klónokhoz semmi köze a nintendonak, és Shigeru Myamotonak, sem pályatervezésben sem stílusban nincsenek jól összerakva.
[2] barack
jan 25., hétfő 9:11 #74
Sziasztok.

Érdekes számomra, hogy egy ijen elavultnak tünő 2D program ennyire sikeres tud lenni. Én csak snes -en és PC -n játszottam Marióval. Régen nekem is tetszett, de mostanában egy kicsit unalmasnak érzem.

Valaki meg tudja mondani, hogy a mostanában PC -re megjelenö Marió klónok és a NSMBW között mennyire lényeges az eltérés?
honlap: http://bzs.homedns.org
[7] Jack83
jan 25., hétfő 7:58 #73
Durva!!!!!!!!!!
Gamertag: Fury Hunter 83
[31] Matild
jan 25., hétfő 1:11 #72
Válasz krissz88 (#56) üzenetére
Nagyon helyes! Van olyan jó felhozatala a gépnek, hogy a Mario után sem kell a sarokba rúgni.
NNID / PSN_ID: Travis_HUN
[31] Matild
jan 25., hétfő 1:06 #71
Válasz krissz88 (#64) üzenetére
Pedig az se egy rossz hely.
NNID / PSN_ID: Travis_HUN
Összesen: 120 [1-50]
1 | 2 | 3
New Super Mario Bros. Wii adatlap
3 év felettieknek Még nincs besorolva
Kiadó: Nintendo
Fejlesztő: Nintendo
Megjelenés: 2009 4. negyedév
Kategória: Szórakoztató
Online játékmód: Nincs

A szerkesztőség értékelése:
9
Ami tetszett
- Változatos platformer, ötletes pályákkal, valódi nehézséggel
- Néhány egészen meglepő utalás, visszanyúlás az elődök pillanataihoz
- Klasszikus, bűbájos Nintendo-képi világ és zeneiség
Ami nem tetszett
- Lehetett volna egy picit hoszabb alapjáraton
- Erőltetettnek ható multiplayer
Olvasói értékelés: 26,1 (31 szavazat)
Ez a játék nem jelent meg másik platformon

86 | [Teszt] New Super Mario Bros Wii

A Nintendo néhány éve egyszer már sikeresen visszanyúlt a 2D-s platformjátékokhoz, a DS-es NSMB sokak kedvencévé vált . Hasonló sikerre lenne szükség a Wii esetében is: Mario és társai ismét visszakerülnek két dimenzióba - teszteltük a New Super Mario Bros Wii-t.

120 | Tízmillió New Super Mario Bros. Wii

Elképesztően erősre sikeredett az év legvége a Wii számára, ami első sorban a New Super Mario Bros. Wii megjelenésének köszönhető - a Nintendo játéka egy rekordot is megdöntött.

166 | New Super Mario Bros: helyetted is játszik

Néhány hónapja egy Nintendo szabadalom kapcsán már felmerült, hogy az új Zelda játék komoly beépített segítségekkel érkezne, a friss fejleményeket követően pedig mindez egyre valószínűbbnek tűnik.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába
Friss hírek

pc 1137 | [Nyerd meg!] Nyári játékeső - Lezárás

Bár a nyárnak hivatalosan vége, még van pár finomság, amit kipörgetünk, pláne amíg süt a nap. Az ördögi Dante helyett új hős jelentkezik be a kúl démonverő szerepére, a játékát pedig kisorsoljuk. A nyereményjátékban megfáradt Robotmajom most visszavonul, de nem sokáig!

12 | [GC] Gamescom 2019: mindent egy helyen

A csapatunk már Kölnben, kollektív testünk készenlétben - a Gamescom 2019 itt van a nyakunkon, mi pedig egy helyre gyűjtöttük számotokra a legfontosabb információkat a rendezvényről. Tartsatok velünk a heti utazáson, ahol a játékvilág jelene és jövője is bemutatkozik!

3 | Gamer365 podcast GC2019 #4

Minden jónak vége szakad egyszer, így most (számunkra legalább is) az idei Gamescom végére is pont került. Az utolsó nap ettől függetlenül igazén remek volt, hiszen olyan játékokat láttunk / próbáltunk, mint az Outer Worlds, az FF7 Remake, a Doom Eternal, a Call of Duty MW, vagy a Ghost Recon Breakpoint.

ps4 0 | Beholder 2: megjelent az orwell-i kaland

Fel tudsz-e mászni a ranglétrán?

pc 0 | Darksiders Genesis: még az idén

Izgalmas december várható a lovasok érkezésével.

4 | A Final Fantasy VIII készítői nosztalgiáznak

A remastered verzió apropóján kijött fejlesztői naplóban.

pc 1 | Crusader Kings III: újra királykodhatunk

Xbox Game Pass-ban is benne lesz a Paradox-folytatás.

6 | Kelet felé nyit a THQ Nordic

Ezúttal azonban nem stúdióbeszerzésről van szó.