Remek hír azok számára, akik a Child of Light sikeréért szorítottak: a Ubisoft platformer-RPG hibridje nyereséges projektnek bizonyult.
Patrick Plourde kreatív direktor az alábbit nyilatkozta az áprilisban megjelent játékról a GamesIndustry stábjának:
"Nem olyan szinten nyereséges, mint mondjuk az Assassin's Creed, de annyira mindenképpen, hogy finanszírozni tudnánk egy esetleges folytatást. Vagy ha a saját cégem lenne, akkor most egy Ferrarit vezetnék és gumit füstölnék vele."
Plourde elmondta, hogy a Child of Light a Far Cry 3 sikerének eredménye (annak is ő volt a kreatív direktora), a Ubisoft ugyanis szabad kezet adott neki, cserébe az FPS-ért.
"Nem akartam elkészíteni a Far Cry 3-at, de azt mondták: Pat, ha megcsinálod, és segítesz felépíteni ezt a brandet, akkor szabad kezet adunk neked egy olyan játékhoz, amilyet csak szeretnél."
A Child of Light csapat egésze számára is jól sült el a projekt: azóta a Ubisoft Montreal egyik központi gárdájává váltak.