Van hely még egy Warhammer játéknak? Naná, hogy ha az a játék a Dawn of War széria új része! A tegnapi teaser kép után már lehetett sejteni, de innentől kezdve száz százalék: 2017-ben érkezik a Dawn of War III, most pedig egy igencsak hangulatos trailerrel alapoznak hozzá.
A játékban három frakció kap majd helyet, a sztori folyamán felváltva irányíthatjuk az Űrgárdistákat, Orkokat és Eldákat, akik mind egy egy titokzatos fegyver után kutatnak. Minden oldalnak meglesznek a saját hősei, elit-, valamint szuper egységei és képességei. Visszatér Gabriel Angelos is.
Nagy csaták lesznek a játékban egységek tucatjaival, azonban a Relic azon dolgozik, hogy ezek minél jobban átláthatóak legyenek. Valamennyit feláldoztak az egységek közeli kidolgozottságán, cserébe a teljes csata jobban kezelhető lesz.
Visszatérnek a bázisok, ahol az "apróbb" egységeket lehet megvásárolni. Továbbra is generátorokat kell építenünk, illetve requisition pointokat kell elfoglalnunk ahhoz, hogy legyen elég pénzünk a gyártáshoz.
A golyófogók mellett pályánként három elit egységet vihetünk magunkkal. Ők azok, akik a döntő csapást mérhetik a harcban, egyikük a korai játékban erős, másikuk a későbbi szakaszban lehet hasznos és a különböző kombinációk valamennyire a játékstílusunkat is meghatározzák. Az egyjátékos kampány során újabb ilyen egységeket lehet összeszedni és fejleszteni, amivel az asztali játék gyűjtögetését akarják valamennyire emulálni.
Szuper egységek képében hatalmas monstrumokat, a sorozat legnagyobbjait irányíthatjuk. Ilyen lesz Űrgárdista oldalon például a képeken is látható Imperial Knight, mely dupla gépágyúi mellett a hátára szerelt rakétavetőkből is tudja osztani az áldást. Ha pedig túlmelegszik, akkor fehéren izzó ágyúiból komolyabb sebzést tud kiosztani, a rakéták pedig lángtengerbe borítják a harcmezőt. Ezek a karakterek visszahozzák a második részben megismert mikrómenedzsmentet, figyelnünk kell arra, hogy a megfelelő helyzetben a megfelelő képességeket / felszereléseket használjuk.
Ha pedig ez se elég, akkor jön a képbe a szuper képesség, ami Űrgárdista oldalon egy bolygó körüli pályáról elindított masszív lézersugár. Látványos, halálos.
A fedezék rendszer valamivel egyszerűbb lesz, arra kell majd figyelni, hogy bár a beásott katonák védettek lesznek a távolsági fegyverektől, a közelharci egységek pillanatok alatt felmorzsolhatják majd őket.