Killzone 3 apróságok: a Guerilla hozzányúl az irányításhoz, a második részt ért kritikákat figyelembe véve. A változás: a vezérlés érzékenyebb lesz, de a fegyverek érezhető súlya megmarad. Plusz: az E3 óta tudjuk, hogy a harmadik rész minimális töltési időkkel rendelkezik majd - mint kiderült, gyakorlatilag a játék elején lesz egy darab töltés, és annyi, minden mást a lemezről szivattyúz be folyamatosan az új Killzone.
Nem lesz F1 2010 demó. Codemasters szerint azért, mert a játék túl komplex, és nagyon nehéz lenne belőle megnyirbált, tartalmában korlátozott próbaverziót összedobni.
Napi Pachter: az Ember, Akivel Imádunk Nem Egyetérteni azt mondta, hogy (véleménye szerint) a 3-D játszadozás még jó sokáig színes, de kevesek számáras elérhető buborék marad. A technológia (jelenleg) magas ára, és a kötelezően használatos szemüvegek hátráltatják a térhatású megjelenítők tömeges elterjedését - Pachter szerint úgy öt év kell hozzá, míg komolyan számolni lehet a 3-D játékokkal.
Végül pedig egy mozgókép: a Microsoft elkezdte a Kinect amerikai reklámhadjáratát, első körben hipermarketekben próbálhatja ki a jónép a mozgásérzékelős technológiát. Videó egy darab béna, és egy darab bevállalós (Hadoken!) versenyzőről.
Endless Ocean: Luminous - sekély e mély
Az Endless Ocean utoljára a klasszikus Wii konzolon úszott be a nappalinkba, 2024-ben pedig a folytatás úgy tesz, mintha nem telt volna el tizenöt év azóta. Na, nem azért mert így rohan az idő, hanem mert a Luminous alig újít az elődökhöz képest, és sok tekintetben vissza is fejlődött. Teszt!