SKATE 2 - teszt

SKATE 2 - teszt

Depi2009.02.10. 18:16

“Emlékszem régen milyen jó volt San Van utcáin deszkázni... A város maga volt a paradicsom, deszkások mindenhol, ameddig a szem ellát. De mára San Van teljesen megváltozott. Nagyon sok régi helyre a deszkázást lehetetlenné tevő akadályokat szereltek fel, a biztonsági emberek száma is drasztikusan megnőtt, és ha elkapnak, akár börtönbe is kerülhetsz, ami nem a legjobb móka, ha nem akarsz éveken át papást-mamást játszani.”

Rob Dyrdek - profi gördeszkás

“A mozgáskultúra sokat fejlődött az elmúlt években a San Van-i deszkások között. Természetesen a régi trükkök megmaradtak, viszont rengeteg új dolgot is felvettünk a repertoárunkba: új grab trükkök, és egy jó adag hand és foot plant. A trükközésénél még mindig a Flick-it rendszer működik, ami nem sokban változott, viszont nagyon fontos, hogy arra is lehetőségünk van, hogy egy deszkával elérhetetlen, vagy nehezen megközelíthető helyre gyalog is eljussunk. A gyaloglás jó alternatíva a piszkos lökdösős biztonságiak kicselezésére is.”

  • Danny Way - profi gördeszkás*

“Szerintem az új város nagyon szép lett, igaz, van még mit csiszolni rajta a város tervezőinek és karbantartóinak, de már így is impozáns látványt nyújt, és hát kit érdekel, hogy néhol picit elmosódnak a dolgok, főleg akkor, amikor épp 50 km/h-val száguldunk le a lejtőn, vagy szlalomozunk a járókelők közt a belvárosban? A deszkások egyre finomabban mozognak, és vitelezik ki a trükkjeiket, ami nagyon szép eredmény, bár érzésem szerint régen sem volt velük gond, de had fejlődjenek a srácok!”

Chris Cole - profi gördeszkás

“Ha esetleg nem tetszik az adott spot, vagy szeretnék valami őrültséget csinálni, könnyen fel tudom magam találni, mert egyszerűen összetákolom magamnak a pályát a különböző mozdítható elemekből. Ez egy két challenge-nél nagyon jól jöhet. Például ha át kell ugranom valamit, de sima gyorsulással nem megy, akkor csak fogom magam, és odahúzok az ugorni való elé egy kidobót, vagy bármi olyan tárgyat ,aminek a segítségével magasabbra tudok ugrani. Ennek a segítségével lehetőségem van új spot létrehozására is, ahol ha megvagyok az elemekkel, ponthatárt és trükköket is adhatok hozzá, amit közzétehetek bárkinek, ha szeretné megdönteni a rekordomat. Igaz, ez egy kicsit időigényes, de a végeredményért mindenképpen megéri.”

Rob Dyrdek - profi gördeszkás

“Először furcsa volt a számomra, hogy mennyi új challenge van, főleg azért, mert régen mindent meg kellett csinálni, hogy a következő challenge elérhetővé váljon, de most teljesen más a helyzet. Ha nincs kedvünk megcsinálni valamit, akkor simán tovább mehetünk, és a következőt is megcsinálhatjuk, de ahhoz, hogy igazi profi legyen belőlünk, és karrierünk is simán menjen, érdemes megcsinálni mindent...

Lényegében két fontos dolgot kell elérnünk, hogy profivá válhassunk. Mindenképpen a Skate Mag és a Trasher címlapjára kell kerülnünk. Ez szép meg jó, de ha erre fekszünk rá, akkor rengeteg challengen kell végigmennünk, mert sose azt kapjuk eredményként, amit mondanak nekünk, de ha kitartunk, akkor előbb vagy utóbb a címlapon találjuk magunkat”

  • Danny Way - profi gördeszkás*

“Deszkázás közben zenét szeretek hallgatni, de ismerek olyat is, aki csak a város morajlását szereti trükközés közben. Én inkább hangosan hallgatom a különböző régi és új zenéket, azon belül is inkább a rockosabb, punkosabb dallamokat. Rengeteg deszkás ismerősöm inkább a hip-hop felé húz, ami nem probléma, mert mind a két stílus tökéletes ritmust ad nekünk, deszkásoknak.”

Lucas Puig - profi gördeszkás

“Emlékszem, a régi szép időkben mindig rengeteget kellett taposni az aszfaltot, ha el akartunk jutni a város másik végébe, még akkor is, ha használatba vettük a tömegközlekedést. Ma már nem kell feleslegesen izzadnunk azért, hogy eljussunk egy új helyre, elég, ha csak használjuk a város beépített teleport szolgáltatását, és pillanatok alatt az általunk kiválasztott helyen találjuk magunkat. Ha ez nem megfelelő, mert szeretnénk látni a várost is közben, akkor elég, ha csak megkapaszkodunk egy kocsiban, és máris indulhat a kirándulás.”

Eric Koston - profi gördeszkás

“Mint régen, most is sokat videózunk vagy fényképezünk, hisz nincs is jobb, mint egy jó deszkás kép vagy film. A technika folyamatos fejlődésének köszönhetően a stabil képkeret érdekében felállíthatunk egy állványt, de ízlés szerint végig követhetjük magunkat a legvadabb perspekítvákból is. Nem minden tökéletes, az új technológia jelentős hátránnyal is bír - nem tudjuk effektelni a megvágott anyagot.”

Terry Kennedy - profi gördeszkás

“Ha meguntuk az egyedüli deszkázást, másokkal is nekivághatunk a városnak különböző feladatok végrehajtása céljából. Persze San Van utcáin szigorúak a játékszabályok, nincs lemaradás, nincs esés, mert kezdhetünk mindent elölről!

Lehetőség van egymás ellen is menni, ilyenkor vagy leutánozzuk egymás trükkjeit, vagy igyekszünk egymás pontjait felülmúlni.

De ha nem egyszerűen deszkázni szeretnénk, hanem rombolni és polgárt pukkasztani, akkor egyszerűen csak a “Hall of Meat” nevű játékot játsszuk, ahol a lényeg nem más, mint hpgy minnél nagyobbat és stílusosabbat kell esni - jobb esetben nem csak magadnak ártasz vele, hanem a járókelőknek is."

Jerry Hsu - profi gördeszkás

“A Skate 2 remek folytatás lett, de sokak szerint nem más, mint egy folytatásnak álcázott Skate 1.5. Pedig dehogy: a Skate 2 nem bújt ki a bőréből, továbbra is remek deszkás játék. Rengeteg új dolog került bele, nagyobb város, új trükkök, kifinomultabb karaktergeneráló, hangulatos online és offline játékmódok. Lopakodni, atombombát hajigálni vagy pónikat nevelni tobábbra sem lesz lehetőségünk - de a saját műfajában a Skate 2 hoz annyi pluszt az eredetihez képest, mint bármelyik tisztességes második rész.

Minden esetre, aki szerette az első epizódot, nyugodtan tegyen egy próbát vele, mert nem fog csalódni!”

Depi - pro gamer

“Nagyon szeretném, hogy a következő, nevemmel fémjelzett játék is ilyen jó lenne!”

Tony Hawk - profi gördeszkás

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

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
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Hades II Early Access-start, Helldivers 2 megfutamodás – ez történt hétfőn

Továbbá: QuakeCon 2024, Wizard with a Gun, Sword & Fairy Inn 2.

2 órája
4

Heti megjelenések

1 napja
7

Endless Ocean: Luminous - sekély e mély

Az Endless Ocean utoljára a klasszikus Wii konzolon úszott be a nappalinkba, 2024-ben pedig a folytatás úgy tesz, mintha nem telt volna el tizenöt év azóta. Na, nem azért mert így rohan az idő, hanem mert a Luminous alig újít az elődökhöz képest, és sok tekintetben vissza is fejlődött. Teszt!

1 napja

Jól áll a Resident Evil 9, a Helldivers 2 értékelései már kevésbé – ez történt pénteken

Továbbá: SteamWorld Heist II, Realm of Ink, Serum, Senua's Saga: Hellblade II.

3 napja
36

Elden Ring jövőkép morzsák, The Forever Winter gameplay leleplezés – ez történt csütörtökön

Továbbá: XDefiant, RKGK, Cozy Caravan, Helldivers 2, Bloodstained: Ritual of the Night, THQ Nordic Digital Showcase.

4 napja
1

Steve Jackson - Salamonis titkai

Folytatjuk a magyar nyelven megjelenő lapozgatós könyveket bemutató sorozatunkat, a negyven éves évfordulóra Steve Jackson lepte meg a rajongókat Salamonis titkaival.

4 napja
1

Visszatér a Batman: Arkham, érkezik a nagy Starfield frissítés - ez történt szerdán

Továbbá: két különleges stúdiót zárhat be a Take-Two, Assassin’s Creed a zsebedben és a Steam Deck legtöbbet játszott címei.

5 napja
2

PlayStation Plus: a májusi négyes

Kimondottan izgalmas friss címeket kínál a Sony előfizetéses szolgáltatásának belépő szintje, ami mellé újabb Destiny 2 kiegészítőt is kapunk.

5 napja
12

Wrath: Aeon of Ruin - a poszt-Quake romtúrda

Ha boomer-shooter akarsz lenni, akkor mindenképp hivatkozz legalább egy (de akár több) jellegzetes FPS-re a kilencvenes évekből. Próbáld meg lemásolni annak sikeres elemeit, és ha igazán abiciózus vagy, akkor akár újíthatsz is néhány ponton. A Wrath a Quake technológiáján próbál új utakat lefektetni, de vajon sikerül neki? Teszt!

6 napja
4

Square Enix rekord veszteség, leépít a KeokeN - ez történt kedden

Továbbá: Xbox Games Showcase, Game Pass frissítés, Funko Fusion, Star Wars: Hunters és Shin Megami Tensei V: Vengeance trailer, Returnal évforduló.

6 napja
4

Xbox Games Showcase: júniusban találkozunk!

Most először lesznek együtt az Activision, Blizzard, Bethesda és Xbox Game Studios belsős projektjei, ráadásul külsős partnerekre is számíthatunk.

6 napja

Game Pass: mozgolódás május első felében

A távozó címek listája ezúttal hosszabb, mint az érkezőké. De egy izgalmas premier így is belefért a kínálatba!

6 napja
1

Stasis: Bone Totem

A tavaly debütált PC-verzió után nemrég konzolokra is ellátogatott a Stasis-franchise legújabb felvonása, a Bone Totem, mely a horror és a point-and-click rajongók figyelmére egyaránt pályázik - joggal.

6 napja

A Fallout sikerei, a Remedy tervei – ez történt hétfőn

Továbbá: Housemarque, Tekken 8, Street Fighter 6, Guilty Gear: Strive, Venture to the Vile, Another Crab's Treasure, Rising Heat, Beyond Galaxyland.

7 napja
2

Erre a hétre is jutott indie-cunami - ID@Xbox összefoglaló

A Microsoft és az IGN összefogásában megnézhettük a legújabb ID@Xbox adást, melyben közel két tucat független fejlesztés került terítékre.

7 napja
1

Heti megjelenések

7 napja
2

The Smurfs – Dreams: új Hupikék Törpikék játék az álmok földjéről

A Microids és a Marsupilami fejlesztői egy nintendolike platformerrel gurítják tovább a törpök szekerét.

8 napja
2

A Zónánál már csak az űr hátborzongatóbb – ez történt pénteken

Benne: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, Alien: Rogue Incursion, GALIX: New Horizons, Honkai: Star Rail, Kage: Shadow of the Ninja, The Detective Reaper Invites, Save me Mr Tako: Definitive Edition.

2024.04.27.

Rauniot – Visszafogott világvége

Az apokalipszis általában hangos, mindent maga alá temető eseményként jelenik meg a szórakoztatóiparban. Ledobják az atomot, zombihordák árasztják el a városokat, vagy brutális természeti katasztrófák törik el a civilizáció gerincét. Akad azonban néhány mű, ami a fonákjáról közelíti meg ezt a témát. Ilyen a Rauniot is.

2024.04.27.
2

Elmarad a BlizzCon, törölt People Can Fly játék - ez történt csütörtökön

Továbbá: Stellar Blade, Gears of War, Exodus, Deathbound, Capcom takarítás a Steamen.

2024.04.26.
10

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==