A második Fable 3 kiegészítő érdekes felütéssel kezd: meg akarnak ölni. Oké, ez nem egy precedens nélkül álló eset, a dolog különlegessége az, hogy jelen esetben a trónteremben, egy unalmas adóügyi vita közepén próbált meg egy bérgyilkos egy fejnyit faragni a magasságunkból. Ha pedig ez nem lenne elég, nem sokkal a támadó elföldelése után befut egy sötét hajó, majd értesülünk Logan egy újabb titkáról: egy távoli szigeten fekvő börtönről, melybe Albion legveszedelmesebb rabjai mellé az összes, bátyánk számára nem szimpatikus embert bedugták. A szigetről, melynek neve Hollóheg.
Ez az a hely, ahol a kiegészítő története kezdődik, viszont most szerencsére nem csak egy helyszínt kapunk, hanem azonnal hármat. Ráadásul mindhárom sziget igazán hangulatosra sikerült - míg Hollóheg Albion Arkham Asyluma lehetne (kellemes kínzó eszközökkel és őrült rabokkal), addig Faraday professzor Óramű szigete a jövőbe kalauzol, a Godwin család kúriája pedig régi “ismerősök” módosított változatait és... nos, egy éneklő halat rejt. Markánsan különböző helyszínek ezek ráadásul egyenként adnak annyit a játékidőhöz, mint amennyit Alsókői kalandunk kínált, a teljes DLC-re tehát nyugodtan számolhatunk 3-4 órát.
Pláne ha hozzávesszük, hogy jelen esetben a fő sztori vonalon kívül több apróbb mellékküldetést is elvállalhatunk. Van itt legalább három gyűjtögetős feladat, néhány “ölj meg x csoport ellenfelet” turné, illetve még egy démonkaput is kinyithatunk az egyik szigeten. Számomra különösen kedves volt a kiegészítő története, minden karakter motivációja tiszta és jól bemutatott, van néhány kellemes fordulat, a legvégén pedig egy igazán kellemes - megkockáztatom az alapjátéknál is jobb - főellenfél vár, természetesen mindvégig kitűnő magyar feliratozással. Természetesen a morális döntések is újra felbukkannak, ezeknél azonban még mindig csak a két véglet közül lehet választani, ráadásul a kiegészítőben hozott választások még az alapjátékban tapasztaltaknál is kisebb hullámokat vernek.
Ha már verésnél tartunk, természetesen új ellenfeleket is kapunk, nem is keveset. Nem árulok el nagy titkot ha elmondom, hogy az Óramű sziget nem véletlen kapta a nevét, többféle robot próbál majd az életünkre törni. A DLC értelemszerűen az alapjáték történései után játszódnak (azaz míg azt be nem fejeztük addig nem tudjuk ezt elkezdeni), így az ellenfelek is úgy lettek beállítva, hogy rejtsenek némi kihívást. Öröm volt érezni, hogy míg Albionban kisujjból vertem már le bármelyik vérfarkas bandát, addig itt a siker érdekében újra szükségessé vált a taktikus harc, oldalaznom, védekeznem kellett.
Fegyverekből, felszerelésekből is kapunk egy újabb adagot. Előbbiekhez elég elindítanunk a játékot és ajándékként azonnal megtalálhatjuk (egy kellemes pöröly és puska lapul egy-egy dobozban), utóbbiakat pedig a szigeteken szedhetjük össze. Van köztük nem túl érdekes is - a prostituált öltözék például maximum egyszer vicces - de van nagyon jó is, mint például a homokfúria gúnya. Mégis a legmókásabb az a szintén ajándékként kapott főzet, mely segítségével hű kutyánkat tudjuk robokutyává alakítani. Sajnos programhibából is kapunk egy adagot. Velem személy szerint egyszer sem fordult elő (kopp-kopp), de a Lionhead fórumon többen megjegyezték, hogy nem csak achievementek, de egyes kulcsfontosságú események is képesek elromlani.
Az Árulók Tornya kiegészítő picivel drágább az előzőnél (560 MSP), azonban annál lényegesen több tartalmat kapunk a pénzünkért. Gyakorlatilag egy újabb fejezettel bővült Albion története, új karaktereket ismerhetünk meg, új helyekre kalandozhatunk (ráadásul ezekre bármikor visszatérhetünk), szóval az alapjáték kedvelői nem nyúlhatnak félre ezzel a letöltéssel.