A hét egyik legnagyobb durranása a Metroid Prime Remastered megjelenése volt, amelyet azóta mi is megkaptunk, és nyüstölünk. A játék kapcsán azóta több érdekes információ is napvilágot látott.
Például az, hogy a Retro Studios nem egyedül vágott a fejlesztési munkálatokba. A Metroid Prime 4 eléggé lekötötte az anyacsapat erőforrásait, úgyhogy az Iron Galaxy Studios is besegített (akiknek pl. az Overwatch, vagy a Diablo III Switch portjait is köszönhetjük).
Ezen túl az Airship Images Limited, Atomhawk Design, CGBot, Gamesim Inc, Liquid Development, Original Force LTD, Shanghai Mineloader Digital Technology és a Zombot Studio is dolgozott a csomagon. Huh, nem épp rövid lista.
A másik ágon Zoid Kirsch, az eredeti fejlesztőcsapat koponyája is hozzátette a magáét a Remasterhez. Ő egy kicsit kukacos volt, mert megtalálta a port egyik gyenge láncszemét, az átlátszóság-effektus problémásan jelenik meg az új kiadásban, de persze utólag finomította a kommentjét, nézzétek csak.
Alfa effektek? Ajtónyitogatás? Pixelszámlálás? Lenne rá igény, de a Digital Foundry munkatársainak a keze épp tele van. Ez a baj az úgynevezett "shadow drop" megjelenésekkel. Ahogy Dark1X is mondta Twitteren, épp a PSVR2 tesztelésével vannak elfoglalva és őket sem tájékoztatták a megjelenésről, szóval a pontos teljesítménymérés eredményeire (legalábbis a DF munkatársaitól) egyelőre várni kell.
... és amely tegnap éjszaka huppant be az üzenőládánkba, az pedig a hamarosan elkészülő, Nintendo által is jóváhagyott Metroid Cinematica nevű, egész Metroid franchise-ot feldolgozó nagyzenekari / nagyszínpadi mestermű, amelynek megalkotója Sam Dillard a remaster premier alkalmából megosztotta a nagyérdeművel az album(ok) nyitó feldolgozását, azt Epic Title Symphony [Protector] tracket. Kenji Yamamoto mesterműve ezúttal szimfónikus feldolgozás is kap, de még milyet! A Kickstarter kampány nyitó trackjének animációs feldolgozását lentebb tekinthetitek meg.