A kérdés a következő? Miért? Miért kell kapkodni? A Midwaynél nem ismerik a mondást: "Jó munkához idő kell!"
Nos ezek szerint nem ismerik, vagy pedig a következőt gondolták: "Jó munkához idő kell, de rosszhoz még több."
Sokat vártam az NBA Ballers új részétől, ami valljuk be, h anno még Xboxon is sok olyan emebert boldoggá tett, aki azelőtt életében nem fogott kosárlabdát. Én szeretem a kosárlabdát. NBA kedvelő vagyok. Már-már mániákus. Éppen ezért sosem szerettem a Live sorozatot, és a reálisabb 2K sorozatot részesítem előnyben, de végre elérkezhetett volna az, ami megadja az Arcade kosárlabdának azt, ami már rég hiányzott a piacról.
Mert ugyebár az NBA Homecourt gyengébb próbálkozás volt az EA részéről, mint anno DC-s Kuri Kuri Mix.
Szóval, behelyeztem ma a régen várt korongot, és.... Hát gyermekeim, ott helyben elsírtam magam.
Gyors leszek: Kevés lehetőség, botrányos kameranézet, megkérdőjelezhető íráynítás, nehezen előhívható trükkök, primitív grafika, nevetséges mozdulatválaszték, szánalmas szavatosság, okádék story mód és furcsa, kicsit sem ehhez a stílushoz tartozó zenei világ. Mi kell még? Ez nagyon gyenge. Kevesebb, mint árvaházban a szűlői értékezlet.
A Midway megint olyan munkát adott ki a neve alatt, aminek nagyobb volt a füstje, mint a hamva. Stranglehold, valakinek ismerős a helyzet?
És hogy mi a hasonlóság? Az h mind2 játékba dollármilliókat öltek, és a produktum a közepes szintjét sem üti meg. Szomorú, de én úgy érzem, h eddig a next-gen generáció rendkívül kevés értékelhető produktumot tett le az asztalra. Nem érzem, h haladnánk előre ill. h fejlődnénk.
Úgy gondolom, h szánalmas próbálkozások százai mellett alig oylan produktum, ami kivívja magának a kövér 8-ast a 10 pontból. Bár van pár gyémánt (halo3, 2k8, forza2, gears of war, army of two, pgr3 és pgr4,cod4, assasins creed, splinter cell, és a iylen elsz a gta iv és bia hh), de 2,5 év alatt ez a minimum.
Egy szó mint száz: Konzolbarátaim: Hiányoznak a "jó" játékok, túl sok a közepes, vagy értékelhetetlen produktum.