#50-46
Egy kis bizonyítványmagyarázattal kezdeném szerény kis megemlékezésünket: jóeséllyel enyhe deja vu érzésed támadhat a Red Steel helyezését illetően, ami azért van, mert utólag észrevettem, hogy véletlenül az egyik címet kétszer tettem be a listába, így viszont, hogy meglegyen az 50 cím, rövid dilemma után kirántottam a vörös pengét a maradékok közül. Több meglepi remélem már nincs (azóta tüzetesen átvizsgáltam a listát, úgyhogy csak nincs!), lássuk hát a sereghajtó csapatot:
#50 - Red Steel
A Wii első nagy igérete, amit nem sikerült maradéktalanul teljesítenie. Leszámítva, hogy az ellenfelek primitívek, a játékmenet erősen repetitív, az irányítás (főleg a kardozás) béna, el lehet szerencsétlenkedni vele.
#49 - Trauma Center
Egyedi megközelítésre vágysz a sok gyilkolászás és felfedezés között? Nesze neked műtétszimulátor! Bejön a Vészhelyzet meg a Doktor Bubó? Akkor itt a remek alkalom! Több mint 50 műtét várja, hogy a szakavatatlan kezek által végbemenjenek.
#48 - Tales of Graces
A Namco Tales of sorozata egyre nagyobb népszerűségnek örvend a szerepjáték kedvelők körében, BM kollega a Graces epizód Wii verziójáról mesél:
"Nintendo Wii-re megjelent Tales of Symphonia: Dawn of the New World után a sorozat egy újabb epizódja, a Tales of Graces is a Nintendo konzolján látott napvilágot még 2009 végén. Majd egy évre rá PS3-ra megjelent a játék nagy felbontású változata extra tartalommal, többek közt egy teljesen új fejezettel. Ekkor még bizonytalan volt, hogy a játék megjelenik-e Japánon kívül, végül a Sony-nál úgy döntöttek, hogy nyugaton is kiadják. 2012 elején Amerikában, nyáron pedig Európában is megjelent a Tales of Graces f névre hallgató bővített változat. A Wii verzió pedig a mai napig nem hagyta el a a szigetországot."
#47 - Lost in Shadow
A nagy múltra visszatekintő, azóta a Konami-ba beolvadó Hudson Soft hattyúdala bár nem kavart nagy hullámokat, minden ízében hiánypótló mű. A játékmenet a klasszikus Prince of Persia-ból, a látványvilág az ICO-ból táplálkozik, az alapkoncepció viszont teljesen egyedi: a játéktér teljesen üres, főhősünk az előtérben látott objektumok árnyékain éli meg az eseményeket.
#46 - Wii Party
A Mario Party babérjaira törő társasjáték szimulátorról bagszi nyilatkozik:
"Vajon lesz-e még valaki aki Wii sorozatból rak be címet rajtam kívül a top10-be? (Hogyne, pillants csak az alattad elterülő friedmannt-ra! -k.) Szerintem a Wii Party nagyszerű játék lett. Alapból Mario partykat nagyon szeretem, de az MP9 nálam borzasztóan leszerepelt, az MP8-nál pedig a Wii Party többet adott."
friedmannt is megmondja: "Zseniális, igazán sok minigame-et felvonultató partyjáték. Grafika inkább csak funkcionális, mint szép, viszont van egy két minigame, amit egyrészt nem kell tanítani, annyira adja magát, másrészt mindig izgalmas marad. Ezek a minigame-ek miatt mindig is a házibulik elengedhetetlen kelléke.A keretjátékok nem rosszak, bár egy idő után ismétlik magukat."
No, ennyit mára, hagyunk legközelebbre is, amikoris vadul csörtetünk előre az előkelőséggel jobban megáldott produktumok felé.