Szegény embert az ág is húzza
Nem tudom, emlékeztek-e még, de pár hete egy bejegyzést szenteltem annak, hogyan jártam pórul a GAME-nél.
Aki esetleg nem emlékezne: rendeltem pár játékot tőlük, mindegyiket újonnan. A számlámról le is vonták az összeget, viszont akkor ért az igazi meglepetés, amikor kibontottam a csomagot. Benne volt ugyan minden, de 2 játék használtan érkezett.
Azonnal fel is vettem a kapcsolatot a GAME-mel, küldtem nekik egy e-mailt, hogy mi a probléma, illetve hogy ilyenkor mi a teendő. Jött egy automatikus válaszlevél, hogy megkapták az email-emet, és amint tudnak, válaszolnak.
Na, hát azóta is jön az a válaszlevél. Még arra sem méltattak, hogy egy nyomorult választ küldjenek. A pénzt persze egyből levonták a számlámról, méghozzá nem a használt játék árát, hanem az újakét.
A világért sem akarom rontani a GAME hírnevét, de ennek a problémának kapcsán másoktól is hallottam, hajlamos ilyesmire az üzlet. És hogy általában széttárják a karjukat, és azt mondják, bocsi.
Nagyot csalódtam a GAME-ben, pedig korábban is vásároltam már tőlük, és szimpatikus bolt volt, mert amúgy gyorsan dolgoznak, és korábban mindeig megjött, amit rendeltem.
Annyit tudok mondani, hogy köszönöm kedves GAME, én mostanában biztosan nem vásárolok tőletek megint.