[40] Rewmac (offline)

Társasági - Görény - Szónok

Ő egy 32 éves fiú és itt lakik: Budapest / Budapest

4526 napja regisztrált felhasználó, ez idő alatt 118594 kreditet gyűjtött

2010 június
12:22 Prince of Persia - Az Új Generáció
Egy új világ, új dolgok...Hol itt a gond?
2008-ban nagyot nézett a világ amikor megjelent a első next-gen Prince Of Persia. Két vélemény született. Az egyik „Ez egy kalap szar és annyit is ér” a másik pedig „Csodás élmény”. Ekkor még nem volt középút. Fekete vagy fehér. Ám közben ahogy telt-múlt az idő kurvára bebizonyosodott, hogy igenis van. Mindenki egy újabb Warrior Within-t akart, csak közben azt felejtették el, hogy azon játéktípusoknak a kora véget ért egy generációval előbb. Az új Prince újdonságnak számított nem csak a sorozatban de a next-gen platformerek terén is. A játék melyet úgy emlegetnek „egy kézzel is végignyomom” azért nem egészen ilyen egyszerű.

Egy sequelt iszonyatosan egyszerű leszólni, de tulajdonképpen bármilyen játékból ki lehet emelni a szar részeket. Kezdve a Gears of War-al. (Igen emberek van benne hiba és szar rész, tudom kurva nagy újdonság, de ez van) A prodigy-nek csúfolt Prince is hasonló. Nagyon meg lehet szeretni és nagyon lehet utálni. Lehet szeretni mert, csodálatos látvány világa van, olyan zenei aláfestéssel, hogy az embernek összeszorul a szíve. Lehet szeretni, mert nem bonyolultak az ugrálások és nem szívat szét három különböző irányból egyszerre. Lehet utálni azért mert kevés benne a harc, ostoba a herceg és a történetnek valahol nem találjuk az elejét és a végét. Sőt a könnyű platform részekért is sokan anyáztak, de ha meg nehéz lett volna akkor meg ugye az a baj, de hát ilyenek a rajongók. Nekem nehéz volt elismernem, hogy tetszik a játék, mivel a főhőssel nem tudtam kibékülni. Ostobának és személytelennek tartottam és valahol még most is. Szánalmas poénokat még szegény Nolan North sem tudta előadni úgy, hogy hassanak is. Ellenben a két főszereplő Elika és a herceg interakciója egymással hihetetlenül élvezetes volt. Az ugrálós részeket szerettem, mert csak a saját hülyeségemből tudtam elcseszni (irányt nyomtam ugrás közben, hát ki csinál ilyet mostanában, de komolyan). Valahol sajnálom, hogy kevés benne a harc és élettelenek a területek, olyan játék ami mellett muszáj szólnia valami filmnek vagy zenének, hogy ne idegenedjek el tőle. Ha mondjuk a szerintem igen látványos harcból több lett volna akár egyszerre 10-12 csávóval (nem kértem sokat) akkor az is remek lett volna, de ez elmaradt. Kapott egy rebootot amit szerintem ez nagyon kellemes kis Disney mese feelinget ad. Nem tudom ki emlékszik még az eméített stúdió klasszikus Aladdinjára. Na nekem ez az érzésem a Prince-el.

Összességében jó is meg nem is. Jó mert ad egy mese, varázslattal teli világ hangulatot és rossz mert üresség rázza körül. Az, hogy az előző Prince Of Persiákhoz köze sincs az még jól is elsülhetett volna, mert homok és az idő párharcát jó volt, hogy lezárták ideiglenes az előző generációban. Ellenben sokkal, de sokkal átgondoltabb kellett volna, hogy legyen a reboot az új hardwaren. Ha a zene nem lenne olyan jó mint amilyen akkor szerintem 4 óra után le is tettem volna. Sok nagyon „pro” gamer forma mindig közli, hát ez 7-8 óra, na igen, de az olyan is. Én olyan 12 órája elvagyok benne, döcögősen haladok nézelődök, ugrálgatok, gyűjtögetek. Tetszik, de valami persze mindig motoszkál bennem. Ez a valami egy kérdés…Tényleg ennyi tellett Ubi?


2010-es epizód megjelenéséig a remény vette körül a rajongók szívét. „Hát most végre majd jó lesz” Hoppá újat mondok : Az is. Azért mert a Sands of Time-os csapat (ki tudja azok közül mennyi volt tényleg benne garantálom 2 ember) csinálta attól még lehet más. Szerintem a harc is jó benne elvagyok az ellenfelek fejére ugrálásával. A platform móka meg aztán kibaszott élvezetes. Komolyan a víz megállítás olyan módon megtetszett, hogy néha visszapörgetem csak azért az idő, hogy ezt én most még egyszer végigugrálom. A történet nekem olyan vegyes. Jó is meg nem is. Istenigazából ez olyan mintha a Warrior Within, a Two Thrones sőt a Sand of Time meg sem történt volna. Most nem idővonalbeli dolgokról beszélek hanem stílusbeliekről. A Prince nekem kissé amatőrnek tűnik az meg pluszba szánalmas ahogy megpróbálja megoldani a dolgokat a videókban. De lakat a számon, mert még ezt is elnézem, miért? Mert én a jót keresem a játékban és nem a hibákat nézem. Nem vagyok elfogult soha, nem jellemző, de mindig megpróbálok a lehető legpozitívabb perspektívából megközelíteni videó játékokat.


A grafika és látvány szerintem teljesen rendben van, a palota, a sivatogosdi és persze a másik dimenzió szerintem még szépnek is mondhatóak. Az meg aztán hagyján, hogy a bevezető videótól én lehidaltam. Mindig is imádtam az iszonyat render moviek-at egy játékban és itt nagyon kellemeset csalódtam. Lehet kígyót-békát kiabálni, de ez akkor is egy jó cucc. Az erők és az új képességesdi nekem riasztó volt a képek alapján, de aztán rájöttem, hogy tökmindegy használjuk-e vagy nem, mert olyan szinten egyenes a harc, hogy szükség nincs rájuk (az ilyet utálom), de ellenben jó kis móka a használatuk. Az ugrálás jó, a harc elmegy, szóval sírás helyett inkább tessék már élvezni az anyagot és nem nyavalyogni mint az oviban ha nem kaptunk meleg kakaót. „Jajj ez nem Sands of Time” „Hú, hát azt hittem ez olyan lesz mint a…” „nem hiszem, hogy nem lehetne olyat csinálni mint WW” Nem lehet, nem akarnak WW már volt, ez nem a Sand of Time hanem a Forgotten Sands. Nem 2003 hanem 2010 van most ennyi tellett. Szép és jó kis móka ez minden hibája ellenére.

Prince of Persia 14 komment

[1] Huginn
júl 01., csütörtök 12:14 #14
Az igazat megvallva én még mindig nem tudom eldönteni imádom vagy csalódtam benne ,mert az tény hogy a négy "képességet"(nem tudom a játékban mi volt a neve) kicsit kevésnek tartom és a legtöbb harc nem lett igazi(még szerencse hogy kevés van) ,de mégis megragadott a hangulata a rohadt jó platform-olás és az eleinte zavaró halál/elrontás hiánya mégis nagyon megragadt bennem .Nem tudom azért tetszik-e mert a design és annak hangulata elnyomja az ürességet, vagy csak azért érzem ezt ürességnek mert olyan dolgok hiányoznak belőle amit kerestem benne ,de valójában ezen hiányai nélkül is nagyon jó tud lenni...
no, its nothing as ambiguous as "memory"
[13] Adeusz
jún 10., csütörtök 11:50 #13
Válasz axl (#12) üzenetére
Ja, vágom, nem gondolod hogy különben emlékeznék a szamár nevére...
[55] axl
jún 09., szerda 22:35 #12
Válasz Adeusz (#10) üzenetére
"Farah a herceg szamara..."

Jajj! Latszik, hogy nem jatszottal az Idohomok-trilogiaval (vagy nem tudom). (Igy az uj PoP egyetlen igazan jo poenjat sem ert(h)etted...)
Good games never get old
[42] Totti5
jún 09., szerda 18:40 #11
2008as POP varázslatos volt, ez a legjobb szó rá. Egy élmény, játszatta magát, a grafika, zene, a két fő karakter "tánca" lehengerlő volt.

2010es POPot nem rég vittem végig és abban sem csalódtam, bár lehetett volna belőle maradandó játék is. Sajnos a harc része az ami nem sikerült annyira jóra mint amennyire lehetett volna. Látványos és hajaz a Prince 1 félére, de egyszerű, túlságosan is. Amíg a platform elememek egyre jobban nehezednek, ötletekkel bővűlnek addig a harc ugyan olyan primkó az elejétől a végéig.

Ez a harcrendszer zseniális lett volna egy komolyabb kombórendszerrel megáldva, és agresszívabb ellenfelekkel, de így sok értelme nincs, ennél még a 2008as POP is jobb volt, mert legalább látványos volt. És nincs védekezés sem ami mega lol, bár nem is kell mert nincs mit kivédeni.......... és ami tényleg megnevettető volt az a boss harcok. Egyszerűen semmi, de semmi kihívás nem volt benne, ugyan úgy kellett lekaszálni mint a csontit, se egy QTE féle megoldás, vagy valami olyan dolog amitől leglább nehéz vagy taktikázni kell, ez egyszerűen kiábrándító volt.
"Jól néz ki, érdekes, de ha nem ez lenne a címe, akkor jobb játék lenne..." Xbox ONE - WiiU - WIN10
[13] Adeusz
jún 09., szerda 17:08 #10
Farah a herceg szamara, akit az első pár percben elnyel a homokvihar.

Amúgy teljesen egyetértek az irománnyal, nagyon is szerethető a 2008-as PoP. Még akkor is ha üres és könnyű. Egy szép kis mese. Vagyis gyönyörű.
[73] zaz
jún 09., szerda 16:52 #9
Semmi gond nem volt vele..leszámítva ,hogy túl hosszú volt.
Ha ez egy 3-4 órás anyag akkor ok. Mert kb addig élvezetes.
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
jún 09., szerda 15:58 #8
Szerintem nagyon egyszerű a 2008 helyzete: sokkal inkább élmény, mint játék, ezzel pedig sokan nem tudtak megbékélni. Amivel persze az ég világon semmi gond nincs.
Found.
[30] Ringu84
jún 09., szerda 15:19 #7
Válasz axl (#4) üzenetére
Azt se tudom ki az a Farah.
Ringu84 még nem írt idézetet, de minek is írna.
[40] Rewmac
jún 09., szerda 15:11 #6
Válasz axl (#4) üzenetére
Azért itt sokkal komolyabb az interakció...Ott meg viccesebb volt az egész.
Youtube: TheIconizer
[40] Rewmac
jún 09., szerda 15:10 #5
Válasz Ringu84 (#2) üzenetére
Nekem így is egy remek játék. Leszoktam már arról, hogy ezt a generáció szidjam mert az előző más volt. Ebben van a dolog kulcsa, nem jobb volt más volt. Nem a rosszat kell kutatni, hanem a jót élvezni a mostaniban.
Youtube: TheIconizer
[55] axl
jún 09., szerda 14:51 #4
Válasz Ringu84 (#3) üzenetére
Szerintem sokkal viccesebb volt, hogy Farah es a Herceg civodtak egymassal a SoT-ban.
Good games never get old
[30] Ringu84
jún 09., szerda 14:47 #3
Válasz axl (#1) üzenetére
Én nem tudtam félretenni, és sokszor csak azzal szórakoztam, hogy beszéltettem őket, meg nézetem, hogy kapja el a herceg Elika-t. Amikor leugrottam valahonnan a herceggel direkt úgy álltam be, hogy Elika pont a herceg ölébe essen, olyan aranyosak voltak így együtt.
Ringu84 még nem írt idézetet, de minek is írna.
[30] Ringu84
jún 09., szerda 14:43 #2
Én nekem az előző generációs PoP-ok kimaradtak, de az első az Elika-s rész megvan, és imádtam az egészet, nekem úgy volt tökéletes ahogy volt, mondjuk lehet azért mert a korábbiak kimaradtak.
Viszont a stílusa annyira megfogott, hogy ez az új nem is izgat, és a következő Elika-s részt várom már nagyon.
Ringu84 még nem írt idézetet, de minek is írna.
[55] axl
jún 09., szerda 14:42 #1
"Istenigazából ez olyan mintha a Warrior Within, a Two Thrones sőt a Sand of Time előtt játszódni."

Ebbol a WW es a T2T igaz is, ugyanis tenyleg azok elott jatszodik.


A Forgotten Sands-szel meg nem, de a 2008-as PoP-al mar jatszottam. Arrol eleg vegyes kep alakult ki bennem. Egyfelol audiovizualisan teljesen rendben van, az sem zavart, hogy nem lehet benne meghalni (oszinten, semmi kulonbseget nem jelent, halal utan ugyanugy visszarakott volna a szekvencia elejere, mint itt, csak megsporoltak a retry kepernyot, ez olyan nagy baj? Itt ugysem lehet az idot visszaporgetni, amivel raadasul vissza lehetett tekerni pontosan a hiba elotti pillanatra es onnan folytatni, nem kellett az egeszet ismetelni...). Masfelol, ahogy irtad is, ures. Ez az egyetlen es legnagyobb hibaja. Egyszeruen nem motival, nem erzek kesztetest a folytatasara. Pedig alapvetoen ugy vagyok vele, hogy tetszett, megis, kb. 4 ora utan felreraktam, hogy majd maskor befejezem...
Good games never get old
Rewmac
Youtube: TheIconizer
Ezeken a platformokon játszom
Xbox 360
Playstation2
Playstation3
Kedvenc játék-műfajaim
Akció, Akció/Kaland, Verekedős, FPS
Hobbijaim, szabadidőmben ezt teszem
Játék otthon, DVD, Zene (hallgatom), Mozi , Színház, Étterem, Bowling, teke, Horgászat, Barátok, NASA weboldal feltörése, Úszás, Esőben sétálás, Foci, Sí, Északi sarki expedíció, Küzdősportok
Barátok, ismerősök
Ghz
(offline)
lovas
(offline)
Oldern
(offline)
Roxas
(offline)
zaz
(offline)
Ördög
(offline)
zsozsa
(offline)
playmore
(offline)
Daniel San
(offline)
theSickness
(offline)
Lavitz
(offline)
METHOS
(offline)
Oli G.
(offline)
fozelek
(offline)
DarkVenom
(offline)
Kriszti196
(offline)
sting
(offline)
KiswechPS3
(online)
NewYork
(offline)
Sagem
(offline)
Đoma
(offline)
Vuxy
(offline)
david4u
(offline)
Andrew Ashford
(offline)
Matos
(offline)
stevefarcry
(offline)
bosznai5
(offline)
santiago
(offline)
hunkosza
(offline)
mcmacko
(offline)
blackfox
(offline)
maccc
(offline)
Jackie Estacado
(offline)
zumics
(offline)
Hennessy
(offline)
yoshimitsu
(offline)
hjetyekus
(offline)
Realmen
(offline)
Iceakos
(offline)
Gogyimogyi
(offline)
CHASE
(offline)
platinum
(offline)
RedBoyforCE
(offline)
macewindu74
(offline)
Greyfox
(offline)
Ray01
(offline)
CsocseX
(offline)
antaru:
(offline)
szabi szabi
(offline)
zoba
(offline)
Apophis
(offline)
Jill Kalina
(offline)
dreamknife
(offline)
Sam360
(offline)
Invi
(offline)
HUN Zack
(offline)
RYU HAYABUSA
(offline)
Cash Bacsi
(offline)
Xclusive
(offline)
Deadpool
(offline)
ne5h
(offline)
horton
(offline)
Szefi
(offline)
djsiegfried
(offline)
1000rr
(offline)
dpb
(offline)
AdamMcKraken
(offline)
MrIpod
(offline)
Tomeggyilkos
(offline)
kain187
(offline)
Playen07
(offline)
Svitzh
(online)
Prince of Persia adatlap
Még nincs besorolva Még nincs besorolva
Kiadó: Ubi Soft
Fejlesztő: Ubi Soft
Megjelenés: 2008. dec 04.
Kategória: Akció
Online játékmód: Nincs

A szerkesztőség értékelése:
9,5
Ami tetszett
Elképesztő és hatalmas világ, megunhatatlan játékmenet, tökéletes irányítás, zseniális és szemkápráztató harc, valamint ügyességi szekvenciák.
Ami nem tetszett
A végigjátszás után nem marad extra tartalom, csak a Light Seed-ek gyűjtése. A váltás nem mindenkinek lesz ínyére.
Olvasói értékelés: 14,5 (90 szavazat)
Ugyanez a játék más platformokon:
pc | gc | xbox | ps2 | ps3 | x360 | wii | nds | psp | xbox1 | ps4 | wiiu | n3ds | psv | mob

191 | Prince of Persia - teszt

Bátor legények dolgoznak a Ubisoft-nál, hiszen a már sokszor bizonyított montreal-i stúdió úgy döntött, hogy az új generációba már másmilyen formában ülteti át Perzsia sokak által kedvelt Hercegét: új külső, új harcrendszer, új segítőtárs. Teszteltük a Prince of Persia-t.

57 | Prince of Persia - próbakör

Új hős, új kalandok: Perzsia leendő hercege ismét a világot menti ment a Gonosztól, de ezúttal nem egyedül, a bájos Elika mágiával segíti az útját. Mire megy egy kalandor és egy törékeny leányzó az árnyak birodalmában? Kipróbáltuk az új Prince of Persia-t.

43 | Prince of Persia - próbakör

A méltán híres Prince of Persia sorozat immáron másodszorra kapja meg a maga tabula rasa-ját: az új generációba lépve a Ubisoft az előző trilógiától független, és néhány szempontból teljesen újszerű epizódott álmodott meg. Lipcsében zárt ajtók mögött ismerkedtünk a játékkal.

90 | A Ubisoft a legutóbbi Prince of Persiáról

A legutóbbi, 2008 végén megjelent Prince of Persia játék jócskán megosztotta az embereket, ám a Ubisoft ennek ellenére nem gondolja úgy, hogy hibás volt az akkori elképzelés.

78 | [GDC] Prince of Persia: csalódott producer

A tavaly debütált új Prince of Persia egyik sokat vitatott eleme volt az, hogy nem lehetett benne meghalni - a játék producere most ezzel kapcsolatban mondta el véleményét.

5 | Csúszik a Prince of Persia: Epilogue

Eredetileg úgy volt, hogy még ezen a héten elérhetővé válik az első Prince of Persia letölthető tartalom, ám mint kiderült, kénytelenek leszünk várni még egy kicsit.

17 | Prince of Persia: Epilogue trailer

Screenshotokon korábban már láthattuk az első Prince of Persia letölthető tartalmat, most pedig az első mozgóképes kedvcsinálót is megtekinthetjük a jövő héten érkező Epilogue-ról.

24 | Prince of Persia: Epilogue

Úgy tűnik, hogy a Ubisoft sem szeretne kimaradni a mostanság tomboló divatból: felfedték az első Prince of Persia letölthető tartalmat, amely az Epilogue alcímet fogja viselni.

9 | Prince of Persia: akcióban a kosztümök

Kerek két napot kell még átmalmoznunk a Prince of Persia európai megjelenéséig - addig is itt egy jófajta gameplay videó a játékban hősünkre, és hősnönkre ölthető kosztümökről.

7 | Prince of Persia - a Herceg

Tegnap a Herceg segítőtársát, Elika-t ismerhettük meg egy friss trailer-ben, ma pedig magával a Prince of Persia főhősével is megismerkedhetünk közelebbről.

10 | Prince of Persia - Elika trailer

Ha esetleg még mindig nem lenne elég a Prince of Persia trailerekből - márpedig azokból sohasem elég -, akkor álljon itt legújabb, Elika-ra koncentráló darab.

7 | Prince of Persia - letölthető tartalmak?

Ben Mattes beszélt azokról a terveiről, amelyekben fontos szerepet játszanak az új Prince of Persia játékhoz kapcsolódó letölthető tartalmak, amelyek szignifikáns kiegészítései lesznek az alapjátéknak.

25 | Prince of Persia: újabb trailer-ek

A csütörtöki nap folyamán már leközöltünk egy fantasztikus trailer-t a december elején érkező Prince of Persia-ról, ám nem kellett sokat várni a következőre. Meg az az utánira sem.

30 | Prince of Persia: debüt trailer

A Prince of Persia premierjére ugyan mág várnunk kell december első hetéig, de a Ubisoft már most a nyakunkba hajította a debüt trailert. A trailer remekül illeszkedik az eddigi fantasztikus PoP mozgóképek sorába.

17 | Prince of Persia gameplay trailer

A korábbi, egészen fantasztikus trailer-ek koncepciójától eltérő, ám hasonlóan remek kedvcsináló érkezett a december elején boltokba kerülő Prince of Persia-ról.

11 | Prince of Persia: fény és sötétség

A pazar, narrációt nélkülöző zenés trailerek után most egy mesélős mozgóképes kedvcsinálóval jelentkezik a Prince of Persia. Fókuszban a Fény és a Sötétség jelenbe átnyúló harca.

19 | [TGS] Prince of Persia képek

A friss videók szépen lassan elfogynak, így kénytelenek vagyunk a képekhez nyúlni a Tokyo Game Show kapcsán: kisebb hiányosságot pótolva íme a napokban felbukkant látnivalók a Prince of Persia-ról.

43 | [TGS] Prince of Persia trailer

Nem tudjuk, milyen trailerek lesznek még idén a TGS-en, de Ubiék új Prince of Persia promóciós kisfilmje bizony ismét odaver emberesen. Szikrázóan hangulatos kirándulás a Herceg Világába.

44 | [E3] Prince of Persia bemutató

Egy csodálatos trailerrel már gazdagabbak lettünk a napokban a Prince of Persia-ról, most pedig egy fejlesztői prezentáció keretein belül a konkrét játékmenetbe is belepillanthatunk, így kiderül, milyen újdonságokat tartogat számunkra az új epizód.

26 | [E3] Prince of Persia trailer

Amíg a földgolyóbis innenső oldalán éjjel volt, addig a világ másik felét szépen elárasztották a jobbnál jobb trailerek, így kezdjük is a nagy begyűjtést a Prince of Persia-val.

40 | [E3] Prince of Persia képcsokor

Az IGN kisebb adag új képet közölt nemrégiben az új Prince of Persia játékról: a screenshotokon szemügyre vehetjük a fantasztikus tájakat, és egy harcba is bepillantást nyerhetünk.

37 | Prince of Persia látnivalók

Három darab új kép érkezett az újgenerációs platformokat becélzó, és mind a belsőt, mind pedig a külsőt tekintve új utakkal próbálkozó Prince of Persia-ról.

70 | Prince of Persia: az első trailer, képek és infók

Komolyabban is elkezdtek zúdulni a kép- és videóanyagok a Ubisoft játékairól, ami azt jelenti, hogy hivatalosan is kezdetét vette a Ubidays: a sort szerencsére éppen a legtöbbek által várt médiaanyag, az új Prince of Persia játék trailere nyitotta.

21 | Prince of Persia látványtervek

Holnap UbiDays, ami egyben azt is jelenti, hogy valószínűleg megkapjuk az első mozgóképet az ősszel debütáló új Prince of Persia epizódból. Addig is itt van pár csinos látványterv.

57 | Prince of Persia: meseszép képek

Az innen onnan kiollózott, gyenge minőségű szkenek után végre befutottak az első tisztességes screenshotok az új, következő generációs Prince of Persia epizódból. Szépek, nagyon.

88 | Prince of Persia: az első infók és képek

Szerencsére nem kellett sokat várnunk a tegnapi sajtóközleményt követően, hogy ténylegesen is lehulljon a lepel az új Prince of Persia játékról: az első információkat valamint képeket a francia Joypad magazin szállította a nagyközönségnek.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába