[38] playmore (offline)

Alkalmazkodó - Alkalmatlan - Mániákus

Ő egy 36 éves fiú és itt lakik: Budapest / Budapest

4834 napja regisztrált felhasználó, ez idő alatt 107489 kreditet gyűjtött

2009 szeptember
11:39 Orbitális Csapás
Emberbőrben minden kicsit más...
Játékelmélet (bevezető helyett)
Az ODST jött látott és valamiképpen győzött. Győzelme kissé kétes és nehezen emészthető, de győzelem annak ellenére, hogy már a megszületése sem volt egyszerű. 2008 újév környékén valakinek eszébe jutott: itt van lassan a karácsony és se új Gears se HALO 4, tenni kellett hát valamit. Ki is lett adva az utasítás a Bungienak, hogy ha törik, ha szakad össze kell dobni valamit egy éven belül. Hát ez bőven nem sok még akkor is a motor és a modellek már készen vannak. Ahogy telt-múlt az idő előjöttek a problémák: nincs idő-energia egy H3 szintű multihoz. Nem baj, majd mellé csapják a méltán bizonyított előd többjátékos módját. Ekkor kezdett komoly népszerűségnek örvendeni a Gears Horda módja, nosza nem olyan nagy munka dobjunk bele egy hasonlót, lesz valami sztori, megcsavarjuk kissé a képességeket (hiszen emberekkel megyünk majd) oszt kész.

Hát valahogy így jelent meg szeptember huszonkettedikén a HALO 3: ODST.


Marketing
Még meg sem jelent a szoftver, de már furcsaságokat lehetett összerakni a promóciós anyagokból. Olcsó lesz (ajánlott fogy. ár 9.900Ft), kapsz hozzá játékokat (jó-jó nem 10*osok de azért mégis; N3, SST nem rossz) és még az is rá van írva, hogy HALO 3. Ja, és a Mythic pályacsomagból pofátlanul kihagyott 3 map is rajta lesz exkluzíve (1750Ghez ugye) meg a Recon (páncél) második fele. Komoly félelem lehetett a szoftver fogadtatásával kapcsolatban a Microsoft főhadiszálláson hiszen vagy kedvesen (ócsó, ajándék), vagy kényszerítve (1750, Mythic) vagy csak szimplán ügyeskedve (HALO3 felirat a dobozon, amihez semmi köze nincsen a motorn kívül), de mindenképpen fogynia kellett.

Dobozba be
A borítón kellemetlenül nagy méretben virít a HALO3 logó (pontosan akkora mint az eredeti játék dobozán), a főhős pedig szépen le van árnyékolva, hogy avatatlan szempár Master Chiefnek nézhesse. Ezen kívül természetesen a szükségesen kiemelt új hős, új kampány új multiplayer is megjelenik. Ezek ebben a formában nem teljesen igazak (az új hős szótlan tuskó, az új kampány neccesen kampány és a multiplayer teljesen ugyanaz leszámítva a 3 pályát és a Recont), de ennek ellenére van bennük valami. Mást igazán nem lehet mesélni, hacsak nem azt, hogy hálistennek a hazai képviselet nem érzete szükségesnek a többjátékos lemez eltávolítását (hiszen itthon nem is lehetne játszani ugye), sőt még a Reach meghívót is meghagyták.

Szetáp
Az ODST szolíd 3,5GBot harap a merevlemezünkből (már amennyiben van), a H3 multiplayer pedig 3,2GB környékén eszik. Érdemes megemlíteni, hogy akik kiszedték az eredeti HALO3 egyjátékost maxra, vagy nem játszanak már vele többet azok el is pakolhatják a lemezt, az ODST többjátékos lemeze (továbbiakban Mythic Disc) minden pályát és módot tartalmaz ami a multiplayerhez és az achievementekhez kell. Esetlegesen a teljes HALO 3 mappa törölhető, a beállításaink megmaradnak, csak a videókat és képeket érdemes megmenteni.

Mythbusters
A Mythic lemez gyorsan betölt még telepítve is, látványos különbséget produkálva az eredeti HALO3 és a külön multi közt. Hosszasan lehetne vitatkozni arról érdemes-e felrakni a Mythicet hiszen (állítólag) lassan tölt, de ezt én nem tapasztaltam. Az egyetlen ami sokat tölt a Forge és ha már kiadtam sok pénzt a merevlemezre akkor nem vagyok hajlandó a gép sivítását hallgatni egész este, arról nem is beszélva, ha a többi játékos közül akár csak egy is feltette, akkor ugyanannyi ideig tart a töltés én meg süketülök. Téma lezárva.
A Mythic azoknak jön jól, akiket idáig sem érdekelt. Aki nem szedte a DLCket lényegében jó ideje csak 1-2 playlistet használhatott vagyis nem komoly játékos. Akik megvették és letöltötték azok megkapják még egyszer. Ha valaki spórol a hellyel azért örülhet.


ODST: külcsín
H3 motor ide vagy oda (szögezzük le: szerintem k. szép a H3) meglévő modellek ide vagy oda, néhány pályát leszámítva az ODST feltűnően gyengélkedik. A legjobb és legkidolgozottabb helyszínekről (melyek egy az egyben HALO szintűek és azok is lettek egy az egyben átemelve Firefightba) ordít, hogy ezeket volt idő megcsinálni és EKÖRÉ kellett felépíteni a pályákat. A Data Hive szint már hogynem HALO 1 életérzést közvetít a 32 egyforma folyosójával (ami még király is lenne 2001ben). Az éjszakai pály pedig ahol a legtöbbet mozgunk és összekötőként szoplgálna a sztoriban pedig... mondhatom? sosem hittem, hogy kimondom... mondhatom?? --> FOS. Valószínűleg ez lesz az első Halo életemben amit nem fogok kivinni Legendary fokozaton. Kivittem az első a második és a harmadik részt egyedül is, de ezt nem fogom. Mert hányok attól az órák hosszat tartó botorkálástól a sötétben, aminek körülbelül... semmi értelme. Ne gyertek kérlek a mongúzokkal, mert amit abban a városban műveltek az egy vicc. EGÉSZ ÉLETEMBEN mind a három HALOban nem akadtam be annyit tereptárgyakba, mint az ODSTben. Sajnálom, de hányok tőle.

Videók: a legelső HALO óta az aktuális trendekhez képest szerintem mindig toppon volt a grafika. Igen még a H3 is. Szép volt a táj, az ellenfelek,a járművek, minden... kivéve a saját társaidat. Reménykedtem, hogy nem merik, de sajnos megtették. Az első átvezető közben azt hittem RRODos lett a gépem. A karakterek feje borzasztó, szinte fűrészelni lehet az arcukkal és kínosan low felbontású modellek feszülnek a tájon. Borzasztó.

Még valami? A zene ismét császár, Martin O'Donnell & Michael Salvatori ismét lerakta az alapokat. Gyönyörű.


ODST: belbecs (gondolatok)
Hát először is mindenbe beakadok. Mondtam már, hogy mindenbe beakadok? Fő probléma az elébb említett fő helyszínek köré épített pálya, emiatt mindenhol végig lehet rohanni viszonylag gyorsan. Az éjszakai város abszolú hangulattalan és szenvedés (a zene sokat dob rajta), az összes többi pálya nagyon jó (összehasonlításképp a H3 minden pályája kiváló), kivéve talán a Data Hiveot. Gond még, hogy mindenbe beleakadok. Kissé zavaró az ODSTk felemás viselkedése. Gyenge kis emberként vannak beharangozva mégis leginkább többet tudnak mint Master Chief. Tudnak futni a gépágyúval, több gránátot visznek, simán leütik az ellent, messzebre és magasabbra dobnak, ilyesmi. Észrevettem, hogy az egész ODST valamiféle visszanyúlás az eredeti Combat Evolvedhez az életcsomag, az egy fegyver (amibe általában kevés a töltény) és a nehezebben ölhető ellenfelek miatt (sőt komoly járművet se szerezhetünk lásd Wraith). Zavaró még a rendszertelenül felbukkanó szaggatás. Nem lag, szaggatás. Akár a városban, akár Firefightban rendszertelenül elkezd szaggatni érthetetlen módon. Komoly probléma még az, hogy mindenbe beleakadok.

ODST: tűzharc
A Firefight mód lenne a Gears of War 2-ben látott Horda, vagyis jön a gaz ellen, mi meg vállt vállnak vetve öljük őket. Szerény véleményem szerint ez a mód igényel némi balanszírozást, vagyis így ebben a formában semmilyen újrajátszhatósági faktora nincs. Az alapötlet jó és a koponyák szerepeltetése is jó és az ölési helyzetek és variációk száma is jó, de ez így ebben a formában nem életképes. Mivel az ellenfelek ebben a játékban a legintelligensebbek amit valaha láttam, emiatt kínosan hamar mészárszékbe fullad a játék. Az, hogy alapból elugranak a gránátok elől egy gond. De az hogy háromszor egymás után megtapasztanak a pálya másik végéből... az kérem egy vicc. Láthatatlan ellenfelek azonnal elégetnek tűzgránáttal. Újraéledés után megölnek a respawn helyen. Az ötödik hullámban ledobott 3-5 Brute Chieftain pedig mindig gondoskodik az odáig kínosan őrizgetett életek eltüntetéséről, nem is beszélve a bónusz körökről, melyek így ezen formában hát... nem túl életképesek. A legnagyobb probléma viszont a végtelen kör. Nincs cél, nincs valami amiért érdemes harcolni. Lemegy négy hullám aztán ugyanúgy dobom a gránátot, lövöm a plazmát, ütöm a Gruntot. Iszonyatosan monotonná válik, amit csak a nevetséges és váratlan halálok szakítanak meg.

Bűnös vagy ártatlan?
Itt most elkezdhetnék mentegetőzni, hogy a játék amúgy nem rossz ne vegyétek figyelembe a sok negatívot és ez részben igaz is. Így is a legjobb üzlet amit az egyszeri gamer köthet mostanában. Single, multi, HALO. Azonban tele van hibákkal. Olyan hibákkal, amit a Bungie nem kellett volna, hogy elkövessen. Tudom, hogy szorított a határidő meg bú meg bá. De jobb ha ti is tudjátok, hogy ez a HALO nem olyan mint a többi. Ez a sorozatgyártott darab, ha úgy tetszik a EA féle változat. Nincsen neki lelke, nincs meg benne a tűz.
Halo 3: ODST 83 komment

Összesen: 83 [1-50]
1 | 2
[55] axl
okt 04., vasárnap 0:09 #83
Válasz backstab (#82) üzenetére
Igy is gondolkodnak. Nyomni egy 1-es vagy 10-es ertekelest, illetve benyogni egy "szar" vagy "kiraly" jelzot nem szamit melyebb elmerulesnek...
Minden játék szerepjáték
[33] backstab
okt 03., szombat 23:59 #82
Válasz casper007 (#81) üzenetére
"Érdektelenül pedig nem akarok mélyebben elmerülni abban a kérdésben, hogy jó játék-e avagy sem."
Bár mindenki így gondolkodna...
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[62] casper007
okt 03., szombat 17:07 #81
Ebből is látszik, hogy nincs tökéletes játék. A Halo sosem állt közel hozzám, ezt az epizódot sem írtam fel a listámra. Érdektelenül pedig nem akarok mélyebben elmerülni abban a kérdésben, hogy jó játék-e avagy sem.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[17] Cayman HUN
okt 02., péntek 13:13 #80
Válasz playmore (#79) üzenetére
hát most megnéztem megint youtube-on, meg a halo 2-ről is kerestem bár az az alacsony felbontás miatt nehezen látható, de szerintem jobban néz ki mint a második részben és amugy is, rosszabbul nem nézhet ki mint a halo 3, mivel ugyanazokból az elemekből épül fel szinte minden, csak élesebb és szebb a kép, mintha minden kicsit nagyobb felbontású lenne
twitter.com/Caymanhun /// Feltörekvő író vagyok, ne vádolj csak kritizálj! :)
[38] playmore
okt 02., péntek 12:39 #79
Válasz Cayman HUN (#75) üzenetére
A Ghost tényleg k. jó lett az, kapásból feltűnt, de az egy effekt

Johnson őrmester pedig az egyik legrémisztőbb karakter. Komolyan a második részben jobban nézett ki. Láttad a bónusz videót a végén, amikor meggyújtják a szivarját? Hát én majdnem hazaszaladtam a mosott (valószínűleg) alacsony felbontású ábrázatától. A Firefight karaktere jobban néz ki.
Cheers, love! The cavalry's here!
[30] typer
okt 02., péntek 12:33 #78
Válasz Cayman HUN (#75) üzenetére
cöcö
[38] playmore
okt 02., péntek 12:32 #77
Válasz Cayman HUN (#67) üzenetére
Pakk, pakk, bom, a pisztoly a Bruteon és a Hunteren kívül mindenkit levesz egy lövéssel. A BR hiányzik, de igazából a Carbine ugyanolyan jó. Egyébként azért "feltűnő", hogy gyenge vagy, mert nem sok lőszer van az erős fegyverekhez (a lá H1). A harmadik részt végig vihetted a legjobb fegyverekkel, volt BR, Sniper, Carbine dögivel. Itt Carbine csak mutatóba van, pedig kb 5 lövés fejre normálon és ugyanúgy kifekszik a Brute mint a harmadik részben. Az SMG meg gyenge, assault meg szinte sosincs.
Cheers, love! The cavalry's here!
[17] Cayman HUN
okt 02., péntek 12:31 #76
Válasz Cayman HUN (#75) üzenetére
Ez persze nem csak neked szólt typer, nehogy magadra vedd
twitter.com/Caymanhun /// Feltörekvő író vagyok, ne vádolj csak kritizálj! :)
[17] Cayman HUN
okt 02., péntek 12:30 #75
Válasz typer (#72) üzenetére
Hidd el, megcsinálom!

Halo 2 dobozos pálya legendaryn inkább? Halo 1 nincs meg eredetiben régi x-em meg havernál...

A halo 3 hogy lenne már szebb? esküszöm csak neked fogok dedikálni egy összehasonlitó naptárt, hogy nézd egész jövő évben hogy nincs igazad. De megnézted már pl...őőő a ghost-nak a tetejét milyen durva tükröződés effekt van rajta? vagy johson őrmester szivarját? és még ezer példa van, de igaz hogy nem a legszebb játék a földön. de nem is ez a lényege, szebb mint a halo 3 de tudjuk hogy már két éves a motort és ennél többet nem lehet belőle nagyon kihozni
Az AI véletlen nem szar? Mer az objektívan a játék legerősebb funkciója, hogy sokkal okosabbak az ellenfelek mint bármelyik eddigi halo-ban.
twitter.com/Caymanhun /// Feltörekvő író vagyok, ne vádolj csak kritizálj! :)
[38] playmore
okt 02., péntek 12:03 #74
Válasz axl (#63) üzenetére
A grafikai részhez:

- Igen a Warthogos rész a legjobb szerintem is;
- A HALO3 szebb mint az ODST és ez szúrja a szemem;
- Az átvezetők borzalmasan néznek ki, BORZALMASAN
Cheers, love! The cavalry's here!
[14] METHOS
okt 02., péntek 10:13 #73
Válasz typer (#72) üzenetére
HALO 1 kantinos rész a hajón - Legendary... Valaki?!
Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir!
[30] typer
okt 02., péntek 9:07 #72
Válasz Cayman HUN (#67) üzenetére
Szerintem ezt Halo 3-ban se tudod megcsinálni nehezebb fokozatokon.
[30] typer
okt 02., péntek 9:04 #71
Válasz Dude (#70) üzenetére
A szaggatás főleg akkor jelentkezik, ha többen játszunk, pl Firefight vagy coop, de nem lag, hanem valóban szaggatás. Erre többen is panaszkodtak a Bungie fórumain, szóval létező probléma, és állítólag inkább a régebbi gépeknél fordul elő, persze ilyenkor kihat a társainkra is sajnos. A jó hír, hogy a B és az MS is dolgozik a problémán.
[51] Dude
okt 02., péntek 8:58 #70
Válasz METHOS (#61) üzenetére
Érdekes. Nálam csak a loadingnál van egy kis beaakadás, utána tükörsimán fut.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[55] axl
okt 01., csütörtök 23:05 #69
Válasz Cayman HUN (#67) üzenetére
Cserebe viszont mintha kicsit konnyebb lenne a jatek. Konkluzio: nem erzodik nagy kulonbseg.
Minden játék szerepjáték
[17] Cayman HUN
okt 01., csütörtök 22:49 #68
Válasz axl (#65) üzenetére
de ez is mint minden játékstilus kérdése, az én játékstilusomhoz a jokis halo rambohoz ez nagyon nehéz mert másképp kell játszanom, halo co-opban is ha valaki elől fut és ugrál a hunterek fején meg csapkodja a bruteokat, akkor az Cayman
twitter.com/Caymanhun /// Feltörekvő író vagyok, ne vádolj csak kritizálj! :)
[17] Cayman HUN
okt 01., csütörtök 22:47 #67
Válasz axl (#65) üzenetére
Szerintem baromira érződik mert nem tom azt emgcsinálni hogy odarohanok nyolc jackelhez hat grunthoz meg öt bruthoz leosztok öt fejest dobok két gránátot addig feltöltödik a shieldem hátbaütök valakit...stb mert én ezt csinálom mc-vel de egy odst-vel nem lehet. aki távolról lövöldözik annak tényleg nincs sok különbség...
twitter.com/Caymanhun /// Feltörekvő író vagyok, ne vádolj csak kritizálj! :)
[16] Richi
okt 01., csütörtök 22:23 #66
Magánvélemény...
[55] axl
okt 01., csütörtök 22:16 #65
Válasz Cayman HUN (#52) üzenetére
"nincs visszatöltödő életed"

Ez nem teljesen igaz, mert az elso nehany talalat meg nem vesz le eletet, csak stamina-t, ami szep lassan visszatoltodik, ha nem sebzodsz, szoval igenis van visszatoltodo elet. Emelle pedig egy szep hosszu HP csik is ott figyel, es minden sarkon talasz eletcsomagot is. Ilyen szempontbol szerintem nem erzodik nagy kulonbseg a Halo 3-hoz kepest...
Minden játék szerepjáték
[55] axl
okt 01., csütörtök 22:14 #64
Válasz axl (#63) üzenetére
Ja, meg annyit, hogy nalam is megakadt idonkent (eloszor megijdetem en is, hogy talan csak nem lefagyott...), foleg ha tul gyorsan ertem oda Mongoose-zal egy uj keruletbe vezeto ajto melle, mert akkor neha megallt gondolkodni, de boven nem volt annyira zavaro.
Minden játék szerepjáték
[55] axl
okt 01., csütörtök 22:10 #63
Nem ertek egyet teljes mertekben a velemenyeddel (de nem mondom, hogy nincs igazad, te ugy latod es kesz). Igaz, nem is tartom magam Halo-fannak (sot, teljesen kozombos voltam iranta, mignem a 3. resz megkedveltette velem az univerzumot).

En speciel egyszer sem akadtam el tereptargyban, tetszik a VISR-mod es az ejszakai varosban kajtatas is (az ures utcakon Mongoose-zal csapatni kb. olyan feeling, mint a Legenda vagyok nyitojelenetben a Mustang-os amokfutas ), bejon a sztori (az audiolog-ok foleg), a hangulat, nem erzem azt, hogy ne volna lelke. Elso korben jobban bejott, mint a Halo 3, de igy 3. vegigjatszas utan is kitartok amellett, hogy van olyan hangulatos, csak maskepp (nehany resz pedig tenyleg zsenialis lett szvsz). A csapat is szimpatikus, az meg, hogy Rookie se nem beszel, se nem latjuk, nem olyan nagy tragedia szamomra, mert Gordon Freeman is csak kussolni tud (es neki meg laba sincs ), megis a Half-Life 2 a kedvenc FPS-em. Kicsit igy tenyleg olyan, mintha mi bujnank az ODST-pancelba. Az egyenisegekbol allo, nick-neveken szolitott csapat pedig egyik kedvenc jatekomat, a Republic Commando-t idezte bennem.
Az mondjuk nekem is furcsa, hogy az allvanyos fegyvereket is lazan felkaphatjuk, es nem igazan erezni, hogy most egy gyenge embert iranyitunk, nem egy szuperkatonat. Nehany poen is kisse idetlen, de annyi baj legyen.
A grafika, nos, nyilvan eljart a motor felett az ido. 17"-os monitoron, megmondom oszinten, semmi baj nincs vele. Es legalabb hangulatos (nekem spec. jobban is tetszett, mint a Halo 3 nagyon szines vilaga, meg a nappali reszek is kisse visszafogottabbak itt). A ledobas es az Orbital Elevator osszedolese (meg ugy egyaltalan a Warthog-os palya) nem csak jol neznek ki, de szamomra nagyon emlekezetes pillanatok is voltak, ahogy a varosban a tankkal valo vonulas.
A bonusz lemez meg majd jol jon, ha egyszer lesz Gold-om.
Minden játék szerepjáték
[14] METHOS
okt 01., csütörtök 22:08 #62
Hozzáteszem, azt a Playmore sem mondta és én sem mondom, hogy nem jó a játék. Minden (vagy a legtöbb) játéknak van hibája.
Nekem tetszik a játék még a hibákkal együtt is. De nem remekmű, és nem a legjobb HALO. Ez magánvélemény.
Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir!
[14] METHOS
okt 01., csütörtök 22:06 #61
Válasz Dude (#60) üzenetére
Telepítve volt mindenkinek, akik azt mondták hogy szaggat.

Cayman: Értem én, na de a hangulatot rontja ha pl. szaggat. Szerinted, nem?
Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir!
[51] Dude
okt 01., csütörtök 21:10 #60
Válasz METHOS (#58) üzenetére
Ööö...nem kéne szaggatnia. Lemezről játszod?
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[17] Cayman HUN
okt 01., csütörtök 21:02 #59
Válasz METHOS (#58) üzenetére
A tények relatívek, hiszen ember állapítja meg őket, tehát szubjektívak is egyben. Legalábbis ezen esetben biztosan. Izlések és pofonok, ez nem rajongás nem istenítés, én minden játékot lehordok általában, kevés van amire azt mondom na ez az ami az igazi! A halo odst egy ilyen, ahogy a számomra ujonnan felfedezett brütal legend is! Mondj egy játékot amit imádsz vagy a kedvenced, kivesézem neked töviről hegyire és mondok olyan "tényeket" amiktől szar lesz az a játék. Az odst nem poligonszámolgatásból, nem grafikából hanem hangulatból áll, nagybetűs hangulatból! De ne menjünk bele ebbe, tényleg! És a becsukott szemmel is...azt azért irtam hogy prezentáljam, ha sokszor viszel végig egy játékot, akkor persze hogy könnyebb lesz! ahogy a resident evil nem jut eszembe az istenért se professional egyel könyebb fokozata sem akadály már számomra bottal sem, kivéve egy pálya mer az köcsög!
twitter.com/Caymanhun /// Feltörekvő író vagyok, ne vádolj csak kritizálj! :)
[14] METHOS
okt 01., csütörtök 19:34 #58
Hát még a PS fanok is emlékeznek arra, hogy Dreampage régen nem éppen volt HALO fan. Most meg csoda történt és minden HALOt szeret. Érdekesnek találom a fordulatot.

Látom előkerültek a véresszájú HALO fanek. Már a noob szó is megjelent a kommentek sorai között, meg az "én becsukott szemmel viszem Legendaryn"... Van itt minden. Ezeket imádom! Rossz szájíz nélkül! Komolyan a szívetekre ne vegyétek!

Viszont attól még szaggat a játék, és unalmasak az éjszakai városi küldetések, és minden tér olyan mintha ugyanazon lennél, a Firefight kb. az AvP 1 coopra emlékeztet, azaz semmi célja, végnélküli, végtelen unalom. Amúgy jó a játék, de tényleg! Főleg a zene!
Na de hogy ez lenne a legjobb HALO az egy hatalmas - ha klisészerű akarok lenni akkor orbitális kamu.
HALO 1, 3 a király! És nem azért mert Master Chief meg Arbiter van benne.
Rajongtok itt ide meg oda, de azért a realitás talaján lehetne maradni. Playmore csak leírta mi van. Ezek tények és igazak is. Az igazság lehet fáj egy rajongónak, de el kell viselni.
Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir!
[17] Cayman HUN
okt 01., csütörtök 14:33 #57
Válasz typer (#56) üzenetére
Akkor megin nem helytálló a dolog, mivel halo 3 legendaryt már csukott szemmel is végigcsinálom, főleg ott négyen szaladunk a pályán halálnélkül és dobáljuk a fejeseket meg a plazmákat, de azért ODST-ben ez nem egészen igy néz ki azt hiszem!
twitter.com/Caymanhun /// Feltörekvő író vagyok, ne vádolj csak kritizálj! :)
[30] typer
okt 01., csütörtök 14:00 #56
Válasz Cayman HUN (#55) üzenetére
Az azért hozzá tartozik, hogy nem mind egy, hogy nyitva vannak e a suppli pontok, mert ha nyitva vannak, és kiszeded onnan a rakéta vetőt vagy a snipert, akkor az sokat könnyít az egészen. A másik, hogy nem egyből annak estem neki, hanem először heroic, majd coop legendary, és utána csak a solo legnehezebb, így már volt rálátásom az egészre, tudtam, hogy mire számíthatok, és tudtam előre, hogy hol milyen taktikát kell alkalmazni.
[17] Cayman HUN
okt 01., csütörtök 13:42 #55
Válasz typer (#54) üzenetére
Akkor biztos ultarhardcore vagy de ahogy mondod, rookie-val futsz vagy harcolsz, én mindig harcolok, mivel mondjuk a játék nem fuss forest fuss szimulátornak lett kitalálva
twitter.com/Caymanhun /// Feltörekvő író vagyok, ne vádolj csak kritizálj! :)
[30] typer
okt 01., csütörtök 13:19 #54
Válasz Cayman HUN (#52) üzenetére
Én végig vittem mindegyik nehézségi szinten kivéve a könnyűt, és tényleg könnyebb mint az eddigi Halo-k, szvsz még a legendary is a 3. részhez képest, bár ez attól is függ, hogy Rookie-ként mit csinálsz a városban, szaladsz vagy harcolsz. A flashback-ek viszont nem nehezebbek, mivel ott szinte mindig csapatos harc megy, és van segítséged, meg ugye a kis pisztoly, ami halálos fejre.
[51] Dude
okt 01., csütörtök 13:12 #53
Válasz Cayman HUN (#52) üzenetére
Nem összekapás. Beszélgetés.
Sok az élettöltő csomag. Így mindig csak az adott harcot kell kibírni maximum. Utánna töltesz úgy is.
A heroic a pont jó nehézség, ahogy a Halo 3-nál. Csak 1-2 hely van ami szivatósabb.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[17] Cayman HUN
okt 01., csütörtök 12:51 #52
Válasz Dude (#51) üzenetére
Hát nem tom azért, nem egy emberrel beszéltem aki herocion tolta az összes halot, de azt mondta h itt neki sok a heroic és normalon játsza...szerintem nagyon is van különbség! Nem is kicsit! eleve az hogy lassab a karaktered és nincs visszatöltödő életed, de mindegy hagyjuk ezt...nem érdemes ezért összekapni
twitter.com/Caymanhun /// Feltörekvő író vagyok, ne vádolj csak kritizálj! :)
[51] Dude
okt 01., csütörtök 11:46 #51
Válasz playmore (#49) üzenetére
Igazd van abban, hogy heroicon tényleg nincs olyan nagy érezhető különbség egy ODST és egy Spartan között. Niylván az alapformulába olyan erősen nem lehetett belenyúlni.
Viszont tegnap kezdtem el Legendary-n és az eddig nekem keményebbnek néz ki, mint a H3. Sokkal. Itt már nincs cicó. Pár grunt is halálos lehet elég gyorsan, ha lazábban áll hozzá az ember. Ez meglepett eléggé.

Btw szerintem sem a legjobb Halo. De lazán hozza azt amit egy Halo-nak kell.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[38] playmore
okt 01., csütörtök 11:45 #50
Válasz Cayman HUN (#47) üzenetére
Én is feladom a vitázást, mert szerintem az ODST a leggyengébb rész. Ahogy Ghznek is mondtam, mindenről meggyőzhető vagyok, de arról, hogy az első második vagy harmadik rész ennél gyengébb?

Mondom mi a legnagyobb probléma: New Mombasa (és a Data Hive szinte egésze). Ezen kívül elmennek a pályák, sőt van nagyon jó is (Lost Platoon). De ezek? A vége menekülés tök jó csak borzalmasabb mint a HALO 1 járhatatlan űrhajója. És az jó volt.

Komolyan én az első rész óta nyomom a HALOt nem keveset és sajnos nem tudom megérteni, hogy miért nem látszik ez, de biztos velem van a baj.
Cheers, love! The cavalry's here!
[38] playmore
okt 01., csütörtök 11:35 #49
Válasz Ghz (#45) üzenetére
Nem tudok vitába szállni veled, mert szerintem ez a leggyengébb HALO. Komolyan én mindenből hajlandó vagyok engedni ezzel a játékban bármikor, de az hogy a legjobb? Neeee....

A hangulat a flashback pályák egy részén nagyon ott van, de ott is csak bizonyos pályarészeken, melyek egyértelműen igazi HALOsan lettek kidolgozva. A többi nem. A város nem hangulatos. Könnyűnek könnyű, de a H3 is az volt.

ODSTztem egy hétig. Rohangáltam és métereket ugrottam gattlingal a kezemben. Utána beraktam a H3 multit és a bokám elé dobáltam a gránátokat, mivel az ODSTk sokkal nagyobbat dobnak. Sőt lemegy a pajzsod és van még HPd. De engem konkrétan nem ez zavar, csak az ellentételezés. Nem lehet nálad két fegyver, de a gatlinggal körbeszaladsz egy bruteot.

A kalapácsos brute pedig csak sebezhetetlenül nehéz, Halo 3ban azért nem volt zavaró, mert bármelyik pályán el tudtál szaladni előle. Csak firefightben zavar, hogy lerohan és végig kell nézned, hogy azt csinál amit akar.
Cheers, love! The cavalry's here!
[17] Cayman HUN
okt 01., csütörtök 10:39 #48
Válasz backstab (#44) üzenetére
Nem tudom milyen rajongói lelkesedésre gondolsz, én minden játékról ugyanazt gondolom mint megjelenés napján tettem. Kivéve a shadowrun mert annak nem adtam elég időt!
twitter.com/Caymanhun /// Feltörekvő író vagyok, ne vádolj csak kritizálj! :)
[17] Cayman HUN
okt 01., csütörtök 10:35 #47
Válasz playmore (#43) üzenetére
Akármennyire is nem szeretném, elnézésedet kell kérjem, főként neked szerettem volna reagálni de az agymenésed egybefolyt a kommentelők agymenésével, lényeg valaki valahol emlitette hogy semmi köze a HALO sztorijához, meg is fogom keresni de most megyek ODST-t játszani, mert jó, mert az év eddigi legjobb játéka! és gecijólnézki! És nem "egy szemcsés túlexponált vonalhúzogatós nézeten keresztül nem az." najó a vége nem stimmel, de ez a lényege ettől hangulatos ettől néz ki jól! amugy a flashback pályák is gecijólnéznek ki, azokon nem kell visr-t használni.
h3 multiról meg szimplán annyit, ez egy ideje van igy! régen még több playlistet lehetett játszani. De vicces hogy jössz a 29-es skilleddel, nekem 28as azt alig játszogattam mert rá nemsokkal behozták h teamslayerhez is kell a hülye dlc. na m1, hagyjuk ezt. Akkor még olvass el négy-öt halo könyvet vagy nem tom, de nem vagyok képes felfogni mi bajod van, a HALO ODST a legjobb halo rész, ha még egy fizetett tévedés volt akkor is!

nem akarok vitázni, játékosok vagyunk, legyünk barátok! bocsi hogy rádförmettem, csak nem értelek, és ahogy egyik okos hölgy ismerősöm mondta: felsővezetékszakadás van, majd leszállt a vonatról ami tovább haladt még 200 kilométeren...na ettől nekem lett felsővezetékszakadásom, ahogy a bejegyzésedtől is, de peace!
twitter.com/Caymanhun /// Feltörekvő író vagyok, ne vádolj csak kritizálj! :)
moderator Ghz
okt 01., csütörtök 10:34 #46
Válasz backstab (#44) üzenetére
A HALO 3nál is elmúlt a rajongói lelkesedés, pár hónap után? Ja, nem.. És ez a játék nem azért durva jó, mert HALO. Ez akkor is az lenne, ha pittyinpankó joint force 5nek hívnák....
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
moderator Ghz
okt 01., csütörtök 10:32 #45
Én csak az okfejtés azon részét nem találom, vagy nem tudom megfelelően értelmezni, ahol kifejted, hogy ez minden idők leggyengébb HALOja. Ha a hangulat, a grafika, a story, a karakterek hibátlanok, a zenéről már nem is beszélve, akkor mégis mi a baj? Én heroicon úgy vittem végig a játékot, hogy sehol sem anyáztam egy másodpercet sem, borzasztó könnyű lett, látszik, hogy be van kapcsolva a noob segítség. Nem akadtam bele soha semmilyen tereptárgyba egyetlen egyszer sem, akár merre is mentem. Esetleg firefight módban előfordul a harc hevében, de 100ból 1szer. Szóval természetesen tiszteletben tatom a véleményedet, de szerintem meg ez a rész lett eddig a legjobb. Minden szempontból. Sokkal jobb egy ODST katonát irányítani mint MC-t, mert sokkal védtelenebb vagy. És ha úgy gondolod, hogy az ODSTk erősebbek mint MC akkor valószínűleg nem ugyanarról az univerzumról beszélünk, hiszen MC-nek egy kalapácsos brute a reggelije, még legendaryn is.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[33] backstab
okt 01., csütörtök 10:15 #44
Válasz Cayman HUN (#39) üzenetére
Ha ez a "járdaküszöbbe beleakadós-tereptárgyak mellett elfordulni nem tudós" mozgás szerinted reális, nem irigyellek! Tiszta kék-zöld folt lehetsz...
Az ODST-ről annyit, hogy várjunk vele egy-két hónapot! Addigra elmúlik a rajongói lelkesedés, és úgy fogjuk látni a játékot, amennyit valójában ér.
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[38] playmore
okt 01., csütörtök 10:05 #43
Válasz Cayman HUN (#41) üzenetére
A Gears horda módja szarul lett megcsinálva, viszont ahhoz képest elég játszható. Más hiábái vannak (melyek ugyanilyen súlyosak), de legalább a komikum kategóriáját kerüli. Mármint arra gondolok, hogy a pálya túloldaláról megtapasztanak, meg hogy a Brute már a 10. gránátját dobja feléd egy körben az overshieldes Gruntokról nem is beszélek.

Kalapácsos sztori: nekem is vannak jó pillanataim De akkor kérlek meséld már el miért is voltál ellenük egyedül? Esetleg három társadat verték agyon sebezhetetlenséggel előtte?

VISR: az a probléma ezekkel a hiperszuper nézetekkel az összes játékban, hogy nem látsz nélküle semmit. Az eredeti város még nem is lenne rossz (grafikailag), de egy szemcsés túlexponált vonalhúzogatós nézeten keresztül nem az. Splinter Cell is tök jól néz ki, kár, hogy mindig abban a zöld trutymós nézetben kell menni.
Cheers, love! The cavalry's here!
[38] playmore
okt 01., csütörtök 9:57 #42
Válasz Cayman HUN (#39) üzenetére
Ecsém facsiga. Azt hiszem, nem olvastad eleget.

Ki beszélt itt a történetről? Ki a fene szidta a sztorit? Meséld már el nekem mert erre nagyon kíváncsi vagyok. Itt a játékról szól az írás amelyik egyértelműen a leggyengébb HALO jelen idő szerint. Kérlek mutass rá arra a pontra, ahol leírtam, hogy ekkora gagyi sztorit nem láttam, vagy, hogy szar a játék mert nincs benne Master Chief.

Azoknak akiknek nem tetszik az ODST világosan látják, hogy ez egy egy éves fejlesztésű mellékvágány, amit csakis a pénzért adtak ki. Ez igenis bassza a csőrömet. Azon kívül, hogy rövid és rosszul van balanszolva meséld már el, hogy miért is nagy szám, hogy ODST vagy? Nem vagy két és fél méteres, de nagyobbat ugrassz a letépett gatling gunnal mint Master Chief, egyedül kiirtasz nagyobb osztagokat mint Master Chief és messzebre dobsz mint Master Chief?

Multiplayer: ha nincsenek meg a DLC pályák az egész H3 multiban három, azaz három darab playlist játszható. Nem bántani akartam én senkit, csak arra akarnék rávilágítani, hogy aki idáig is fő profiljának tekintette a játékot, nem elégedett meg az alap mappokkal és itt most nem az achievementekre gondolok.

Osztán a végére mégis csípnem kell egyett: én kb 4 hónapig játszottam komolyan a H3 multit, aztán visszaminősítettem magam csirke fokozatra (talán nekiugrok még egyszer az overkill miatt) és mégis 29es a max skillem. Azt annyira nem osztogatják ingyen.

P.S.: Azért akadok be a tereptárgyakba, mert minden pálya (ellentétben a H1-2-3al amivel képzeld játszottam, AMIKOR KIJÖTT) úgy lett kialakítva, hogy téged akadályozzon (tisztelet a kivételnek!).
Cheers, love! The cavalry's here!
[17] Cayman HUN
okt 01., csütörtök 9:36 #41
Ja, és firefight...mer a Gow-ba a horda aztán sokkal változatosabb Negyed ennyire élvezetes, és ott aztán tényleg nem arról szól hogy bekempeled magad a pálya egyik sarkába...tényleg nem. Ahogy semilyen ultrahardcore AI elleni harc sem erről szól...ja és akkor meséld már el nekem, hogyan huztam ki egyedül két kalapácsos plusz egy rakat brute ellen heroig? ha nem lehet előle elugrálni...na mindegy...

A grafikáról meg a játék fejlesztésének információiról már nem is akarok beszélni, mert vagy vak vagy, és se nem olvastad hogy rég készen volt a játék már megjelenés előtt, ahogy előttem szólók is írták, ja és nem látod, hogy a játék iszonyat jól néz ki. Vagy nem tájékozódsz mielőtt írsz valamiről, és elfelejted bekapcsolni a VISR-t, hiszen hát még jó hogy nem látsz semmit nélküle, mivel úgy lett kitalálva a játék, hogy használd. ha nem kapcsolod fel a lámpát a kocsin nem látsz semmit kivilágitatlan főuton...vagy ezt hogy képzeljem el? adják az éjjelátót a katonáknak éjszakai bevetésre...odamennek erre aszondják - hé baszod nem látok semmit az éjjelátó nélkül, mekkora egy szar bevetés ez, hülyék ezek ott fönn...
twitter.com/Caymanhun /// Feltörekvő író vagyok, ne vádolj csak kritizálj! :)
[17] Cayman HUN
okt 01., csütörtök 9:26 #40
De most viccen kivül, miért pr marketing duma ha valakinek tetszik egy játék? Szegény dream papa...
twitter.com/Caymanhun /// Feltörekvő író vagyok, ne vádolj csak kritizálj! :)
[17] Cayman HUN
okt 01., csütörtök 9:22 #39
ááááááááááááááááááááhhhhhhhhh NEM HISZEM EL! Mi van? hallod kétszer elolvastam az egész cikket meg az összes kommentet halljak meg nem hiszem el mit irtál... egyáltalán láttál te már HALO játékot valaha? Ez messze a legjobb HALO rész ami kijött valaha. Ez nem azoknak tetszik akik nem konyitanak a HALO-hoz, hanem ez azoknak tetszik, akik igenis kurvára konyitanak a halo-hoz. akik ezt egy történetnek, egy 22 fejezetes bestseller regénynek tartják, és kutatják a sztoriját, esténként órákat beszélnek róla hogy várjá most akkor mi is lesz a Reach-be vajon...nincs köze a Halo-hoz?????? heeeee? mi ember? tanuljá meg angolul vagy nem tom, de ez egy vicc. a halo nem a kurva master chief-ről szól - egyem a buksiját imádom amugy - hanem ez egy kurva háboruról szól az emberiség és a Covenant néven ismert idegen fajok között!!! Azoknak nem tetszik az ODST akik azt hiszik hogy a Halo=master chief ámokfutása valami izé arbiter meg covenant szövetség gruntok, na tod azok a lila szines gecik ellen...és miért akadsz be a tereptárgyakba? azért baszod mer nem vagy 2 és fél méter magas min MC hanem egy sima ember méretű odst katona vagy. Komolyan szóval, ennyire lehuzni ezt a játékot te playmore....játékoskarriered tévedése.
és ez? hát ez..."A Mythic azoknak jön jól, akiket idáig sem érdekelt. Aki nem szedte a DLCket lényegében jó ideje csak 1-2 playlistet használhatott vagyis nem komoly játékos. " most mondjam hogy kikérem magamnak, meg még annak a jópár halos arcnak akik nem vették meg a pályákat, de hát...hogyismondjam, az összidő amit halo multival töltöttek körülbelül a tiednek a csilliárdbilliárdmegamilliárd szorosa? nem komoly játékos hát ez vicc...ez egy viccc

na megyek rágyujtok mer agyvérzést kapok...

ui: elnézést a paraszt alpári fogalmazásért, nem szokásom buta parasztnak lenni, de néha én is kikelek magamból
twitter.com/Caymanhun /// Feltörekvő író vagyok, ne vádolj csak kritizálj! :)
[111] dreampage
szept 29., kedd 18:31 #38
Válasz METHOS (#35) üzenetére
Mindig mindenki ezt mondja, amikor nem ért egyet velem. Pedig az enyém is csak egy vélemény, azt írom le. És nem azt, amit a Microsoft hallani szeretne.
A játéknak soha nincs vége. | http://xbox.com/hu-HU | http://xbox.gamer365.hu | Telefonos ügyfélszolgálat: 06 80 018 590
[10] porub11
szept 29., kedd 16:35 #37
Válasz playmore (#36) üzenetére
tudod, ő azthiszi, hogy ő a komoly halo-s, mlg kép meg minden...
"We make choices... But in the end... our choices... make....us..." (BioShock Trailer, Andrew Ryan)
[38] playmore
szept 29., kedd 13:43 #36
Válasz B4raCuDa HUN (#10) üzenetére
Azt tudod-é, hogy ugyanannyi életünk maradt a végére mint nektek Heroicon? (merthogy Integrával toltam végig én is)
Cheers, love! The cavalry's here!
[14] METHOS
szept 29., kedd 12:47 #35
Playmore firefight csapatával semmi gond.

Dreampage: azért ez a game messze van a remekműtől, vagy minek írtad a blogodban. Nagyon messze. Tán az MS marketinggépezete beszél belőled...
Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir!
szept 29., kedd 12:15 #34
Válasz playmore (#33) üzenetére
Oké, nem szállok veled vitába, még nem is vittem végig a játékot. Majd utána!

Viszont a Chieftain-hez hozzá tudok szólni.
A legszemetebb/leghalálosabb támadása az, amikor elkezd futni feléd, majd a megfelelő távolságból ugrik és csap. Na ezt a támadást el lehet kerülni és elvileg még helyed is van hozzá, mivel arra kell kell elkerülni, amerről a Chieftain ugrik. Illetve ferdén mellette kell elugrani, tehát úgy, hogy ne akadjunk bele az ellenfélbe a levegőben. A hátra/oldalra ugrás általában esélytelen. És mindenképp ugrani kell. Meg lehet tanulni az ívet.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Összesen: 83 [1-50]
1 | 2
playmore
Cheers, love! The cavalry's here!
Ezeken a platformokon játszom
Xbox 360
PC
Xbox One
Kedvenc játék-műfajaim
Akció, Akció/Kaland, Szórakoztató, Verekedős, FPS, Online FPS, Zene, Retro, Szerepjáték, Taktikai
Hobbijaim, szabadidőmben ezt teszem
Játék otthon, Játék interneten, DVD, Zene (hallgatom), Anime, Email, Letöltés, Fórum, Internetes szex, Esőben sétálás, Görnyedt ülés
Barátok, ismerősök
elvis
(offline)
liquid
(offline)
Ghz
(offline)
Oldern
(offline)
Project1083
(offline)
dreampage
(offline)
carville
(online)
GXbox
(offline)
Tyson
(offline)
theSickness
(offline)
Lavitz
(offline)
sidocious
(offline)
K4PL4N
(offline)
METHOS
(offline)
typer
(offline)
Rolne
(offline)
Shark
(offline)
vumar
(offline)
Vandor
(offline)
norbi85
(offline)
DarkVenom
(offline)
Guardian Hero
(offline)
Kriszti196
(offline)
Hellfrost
(offline)
ChaosCrash
(offline)
Sagem
(offline)
casper007
(offline)
Danee
(offline)
Fatman
(offline)
storm78
(offline)
Jackal
(offline)
Andrew Ashford
(offline)
Matos
(offline)
Marcangoló
(offline)
norbypapa
(offline)
stevefarcry
(offline)
dragonken
(offline)
hunkosza
(offline)
reveszandi
(offline)
KARAK
(offline)
Rewmac
(offline)
Telson
(offline)
blackfox
(offline)
konzolcowboy
(offline)
Livingbox
(offline)
hjetyekus
(offline)
sepsta75
(offline)
kimi79
(offline)
Ayanehunter
(offline)
AlcohollicA Hun
(offline)
Iceakos
(offline)
A Lucsy
(offline)
mnorbee
(offline)
Final Doom
(offline)
Kratos34
(offline)
CHASE
(offline)
lorantHUN
(offline)
macewindu74
(offline)
Csaby83
(offline)
ThomasCsonka
(offline)
getro2
(offline)
travis18
(offline)
K3NZO
(offline)
xXx Skyline HUN xXx
(offline)
dirtydog87
(offline)
kornél20
(offline)
Gaben007
(offline)
Xclusive
(offline)
Totibaba
(offline)
HungaianEvil
(offline)
ZOZA13
(offline)
MegadetH Hun
(offline)
Alpár
(offline)
markidlive HUN
(offline)
AlcohollicA Hun
(offline)
sity89
(offline)
Phantom
(offline)
xetron
(offline)
AlcohollicA_Hun
(offline)
okornyalbaro
(offline)
neuroflex
(offline)
dpb
(offline)
@themys
(offline)
Svitzh
(offline)
Ra1D3n
(online)
XBOX Live
Halo 3: ODST adatlap
Még nincs besorolva Még nincs besorolva
Kiadó: Microsoft
Fejlesztő: Bungie
Megjelenés: 2009. szept 21.
Kategória: FPS
Online játékmód: Van

A szerkesztőség értékelése:
8,6
Ami tetszett
- HALO
- Epikussá fajuló tűzharcok
- Az osztag tagjai remek arcok
- Ügyes, idősíkokat váltogató történetmesélés
- Kooperatív Firefight: rengeteg időnket fogja magába szippantani
Ami nem tetszett
- Szótlan, sótlan Rookie
- A kevesebb néha több: az éjszakai pályákból visszavehettek volna
Olvasói értékelés: 14,7 (78 szavazat)
Ez a játék nem jelent meg másik platformon

183 | [Teszt] Halo 3: ODST

Negyedik rész? Kiegészítő? Gyors bőrlehúzás, korrekt mellékszál, vagy teljes értékű folytatás? Rövid, vagy olyan hosszú, mint a Halo 3? Milyen a multi? Kérdések, kérdések - és vannak válaszaink is. Teszteltük a Halo sorozat új epizódját, a Halo 3 ODST-t.

203 | Hárommillió Halo 3: ODST

Nem kellett sokat várni a következő Halo 3: ODST mérföldkőre, a Bungie szeptember végén megjelent játéka ugyanis újabb milliós határt lépett át nemrégiben.

64 | Halo 3: ODST - az első eladási adatok

Megérkeztek az első eladási adatok a Halo 3 ODST kapcsán: hiába Master Chief hiánya, azért a játék az amerikai kasszáknál jól láthatóan remekül teljesített az első hetekben.

64 | Így készült az ODST kisfilm

Ugye mindenki emlékszik az idei év legjobb videojátékos reklámfilmjére, a kétperces. magyarul beszélő Halo 3 ODST promóra? Most a kisfilm készítésének kulisszatitkaiba leshetünk bele.

84 | HALO 3 ODST: a teljes trailer

Pár napja kaptuk kézhez a Halo 3 ODST élőszereplős, hazánkban forgatott, és magyarul beszélő trailerét. Akkor másfél perces volt - most megérkezett a hosszabb verzió.

385 | Halo 3: ODST - magyar nyelvű trailer

Élőszereplős Halo 3 ODST trailer következik, amelyben egészen fergeteges módon sikerült ábrázolni azt, amibe bele fogunk magunk is csöppenni néhány héten belül. De akad itt még érdekesség ezen felül is: a kedvcsinálót itthon forgatták, és magyarul beszélnek benne a szereplők.

85 | Halo 3: ODST - indul a banhullám

Hiába van még hátra több, mint két hét a megjelenésig, már felbukkant a Halo 3: ODST kalózverziója, az illegális szórakozást művelők azonban pórul járnak.

93 | Jóárasított Halo 3 ODST

Nem csak az Xbox 360 ára csökkent ma, de a szeptemberben megjelenő Halo 3 ODST-re is befutott egy nagyon kedvező magyar ajánlat: 9990 forint, plusz két játék, ha előrendelsz.

43 | Halo 3: ODST dokumentumfilm

Befutott az első mozgóképes ismertető a Halo 3: ODST-ről, ami rendkívül stílusos és hangulatos betekintést nyújt a harmadik rész előzményeként szolgáló kiegészítőbe.

24 | [E3] Halo 3: ODST gameplay, trailer

Természetesen a Halo 3: ODST is nagy hangsúlyt kapott a Microsoft nemrég befejeződött E3-as sajtókonferenciáján: a lenti két videó nyújtott ízelítőt a harmadik rész előzményéből.

76 | Halo 3: ODST zenei ízelítő

A Halo 3: ODST nem csak új főhőst, és némileg megváltozott játékmenetet fog kínálni, hanem a sorozat minden bizonnyal sokak által ismert és kedvelt főtémája is lecserélődik.

73 | Halo 3: Recon - új cím

A Bungie a mai napon hivatalos blogjában bejelentette, hogy kisebb névváltoztatáson esett át az elmúlt hónapokban felfedett Halo 3 kiegészítő, a Recon.

25 | Halo 3: Recon - emlékképek

A napokban már írtunk arról, hogy a Game Informer legfrissebb, decemberi száma exkluzív információkat tartalmaz a Halo 3: Recon-ról: most lássuk a második adagot.

48 | Halo 3: Recon - a játékhossz

A Game Informer decemberi száma hamarosan megérkezik az előfizetőkhöz, ám már most kiszivárgott a lap exkluzív Halo 3: Recon előzetesének rövid summázata.

16 | [TGS] Halo 3: Recon infómorzsák

A Microsoft és a Bungie tegnap hivatalosan is felfedte az új Halo 3 kampányt, amely a Recon alcímet viseli, az ott közzétett információk mellé pedig most újabbak párosultak.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába