A BBC Game On podcast műsorában vendégeskedett a tavalyi évben számtalan díjat bezsebelő Disco Elysium néhány csapattagja. A ZA/UM fejlesztő stúdiójának művészi vezetője, Aleksander Rostov pedig viccesen megjegyezte:
"Ez az interjú egyébként pont félbeszakította a dizájn dokumentáción végzett munkámat. A felhasználó felületet és az irányítást próbálgatjuk a Switch porton."
Helen Hindpere, a narratíváért felelős vezető még azt is hozzátette, hogy nem kell már rá sokat várni. Ez már csak azért is érdekes, mert jelenleg a Disco Elysium kizárólag PC-n elérhető és az Xbox One és PlayStation 4 változatok fejlesztéséről is csak egy interjúrészlet árulkodik. Úgy látszik a háttérben azonban már a Switch verizón is az utolsó simításokat végzik. A tavalyi év legjobb szerepjátékáról Lothar értekezett ITT a kritikájában, aki alig talált elég szinonimát a magasztaló szavakra.